Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα από την iSquare

Στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα προϊόντα της Apple που διατίθενται από την iSquare καθώς και πλήθος περιφερειακών και αξεσουάρ για τα προϊόντα αυτά. Ακόμα, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να προμηθευτεί προϊόντα άλλων εταιρειών όπως FileMaker, Quark, Vectorworks κ.α.

Παράλληλα, λειτουργεί ειδικό τμήμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, που απευθύνεται σε σπουδαστές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, δημόσιων και ιδιωτικών σχολών, στη διεύθυνση www.isquare.gr/store/education. Οι δικαιούχοι έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν σε ειδικές τιμές τα προϊόντα της Apple και να επωφεληθούν από τις λύσεις που αυτά προσφέρουν. Η διαδικασία αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι απλή και ολοκληρώνεται εύκολα και γρήγορα.

Παρέχεται ακόμα η δυνατότητα πληρωμής είτε με αντικαταβολή είτε και με πιστωτική κάρτα, ενώ για αποστολές πάνω από 500 ευρώ δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών.

Δύο ακόμη βραβεία CSR Excellence έλαβε η Cosmote

Το 1ο βραβείο αφορά στις πρωτοβουλίες που έχει αναπτύξει η Cosmote για να συνεισφέρει στη συστηματική ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των χρηστών για την ορθή χρήση του Διαδικτύου και των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Το 2ο βραβείο αφορά στην υποστήριξη της Cosmote για την πραγματοποίηση της 2ης Biennale της Αθήνας «HEAVEN», στο πλαίσιο της οποίας η Cosmote πέραν της οικονομικής βοήθειας παρείχε και σημαντική τεχνολογική υποδομή.

EMD: Θετική αξιολόγηση από την Gartner για την αγορά του e-discovery

Η EMC, με την παρουσίαση του συστήματος πληροφορικής διακυβέρνησης EMC SourceOne, αλλά και με την εξαγορά της Kazeon, μιας εταιρείας πρωτοπόρου στην Αγορά του e-discovery (ηλεκτρονικής αναζήτησης εγγράφων),  κατέδειξε με επαναστατικό τρόπο την ηγετική της θέση στις Αγορές του e-discovery και του e-disclosure (ηλεκτρονικής κοινοποίησης εγγράφων).

Η Kazeon είναι μια συσκευή η οποία συλλέγει metadata σχετικά με ηλεκτρονικά αρχεία όλων των τύπων, αλλά και με κάθε είδους περιεχόμενο που βρίσκεται στα συστήματα μιας επιχείρησης, και στη συνέχεια τους επιτρέπει να αξιοποιήσουν το περιεχόμενο αυτό, ακόμη και μέσω μιας αυτοματοποιημένης, in-house διαδικασίας e-discovery.

Το EMC SourceOne™ είναι μια σουίτα η οποία ενοποιεί διάφορα modular προϊόντα ταξινόμησης και διαχείρισης αρχείων, αναζήτησης και e-discovery, καθιστώντας έτσι την πληροφορική διακυβέρνηση, μια σειρά από απτές διαδικασίες και πολιτικές διαχείρισης της πληροφορίας, ώστε οι πελάτες να είναι σε θέση να βελτιώσουν τη αποδοτικότητα τους, να εγγυηθούν την συμμόρφωση με τα ισχύοντα πλαίσια και να μετριάσουν τους σχετικούς κινδύνους.

Ο Όμιλος Virtual Trip χρυσό μέλος του ΕΒΑΝ

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ο Όμιλος Virtual Trip ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της λειτουργίας του ως ένα καινοτόμο και δυναμικό Επιχειρηματικό Οικοσύστημα. Αναλυτικά, ο όμιλος θα προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με στόχο την παροχή χρηματοδότησης, τη στρατηγική διαβούλευση, το συντονισμό επιχειρηματικής ανάπτυξης, την ανάπτυξη ανθρώπινου κεφαλαίου και των επικοινωνιών μάρκετινγκ.

Παράλληλα, θα προσφέρει υπηρεσίες με στόχο την αποδοτικότερη χρηματοδοτική και λογιστική διαχείριση και υποδομή MIS/ IT τόσο στις “spin- out” εταιρείες, όσο και σε επιχειρήσεις “spin-out” υψηλής τεχνολογίας στις οποίες θα επενδύσει στο μέλλον. Ο Ευρωπαϊκός Εμπορικός Σύνδεσμος για Business Angels, για Seed Funds και για Early Stage Market Players (EBAN), αποτελεί μη κερδοσκοπικό οργανισμό ο οποίος αντιπροσωπεύει τα συμφέροντα των business angels, των δικτύων των business angels (BANs), των seed funds και των άλλων οντοτήτων που εμπλέκονται στη γεφύρωση του χάσματος κεφαλαίου στην Ευρώπη. Ο EBAN ιδρύθηκε με τη συνεργασία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 1999 από ένα “γκρουπ” πρωτοπόρων ευρωπαϊκών BANs και από τον EURADA (Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Αναπτυξιακών Φορέων).

Σημειώνεται τέλος ότι ο όμιλος Virtual Trip σύντομα θα ανακοινώσει ανοιχτή πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για high-tech start-up εταιρείες πληροφορικής που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο Επιχειρηματικό του Οικοσύστημα.

Η EDG επεκτείνεται στη Βόρεια Ελλάδα μέσω της Northtech

Η εταιρεία EDG είναι υπεύθυνη για την επίσημη διανομή στην Ελλάδα & Κύπρο προϊόντων  των εταιρειών Bitdefender , e–soft & Device lock . Η νέα συνεργασία ισχυροποιεί την παρουσία της EDG στη Βόρεια Ελλάδα, όπου δραστηριοποιείται η NorthTech στον τομέα προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με επιτυχία εδώ και 8 χρόνια.

Η Orthology επίσημος αντιπρόσωπος της Starwind Software

Σύμφωνα με την εν λόγω συνεργασία, η Orthology αποτελεί το μοναδικό επίσημο αντιπρόσωπο της πλήρους σειράς προϊόντων της StarWind Software στην Ελλάδα. H StarWind Software είναι ένας εκ των μεγαλύτερων, με διεθνή παρουσία, προμηθευτών λογισμικού για storage virtualization και iSCSI storage. Το προϊόν-ναυαρχίδα της, ο StarWind Enterprise Server, είναι ένα λογισμικό iSCSI Target το οποίο μετατρέπει οποιονδήποτε Windows Server σε ένα αξιόπιστο, δυναμικό και αναβαθμίσιμο/επεκτάσιμο SAN.

Το εν λόγω προϊόν είναι σχεδιασμένο για χρήση σε συνδυασμό με όλες τις σύγχρονες, κορυφαίες τεχνολογίες και προϊόντα όπως Microsoft Hyper-V, VMware ESX and VMware ESXi, Microsoft Windows Server clusters, Citrix XenServer, καθώς και για απαιτητικές εφαρμογές που ενσωματώνουν μεγάλο όγκο δεδομένων όπως Microsoft SQL Server, Microsoft Exchange, και Microsoft SharePoint Server. Τα προϊόντα της εταιρείας συνδυάζουν την ευκολία εγκατάστασης, παραμετροποίησης και χρήσης με χαρακτηριστικά enterprise-class όπως Mirroring & Replication, CDP & Snapshots, Thin Provisioning, Virtual Tape Library (VTL).

Η Apex IT Solutions υλοποίησε έργο ERP στην Μάλλη Α.Ε.

Η Apex IT Solutions επέλεξε να εγκαστήσει στην Μαλλη Α.Ε.το πληροφοριακό ERP σύστημα Entersoft Expert, το οποίο παρέχει πλούσιο reporting, μεγάλη ευκολία στις καταχωρήσεις λιανικής και -σε συνδυασμό με μια πληθώρα αυτοματισμών- επιτεύχθηκε ένα ανώτερο επίπεδο πληροφόρησης για την εικόνα της επιχείρησης.

Παράλληλα, η Apex IT Solutions συνδύασε το συγκεκριμένο ERP πληροφοριακό σύστημα με μια σειρά custom εφαρμογών αυτοματοποίησης που ανέπτυξε η ίδια για την εκτύπωση ετικετών barcodes στα είδη, την αυτόματη αντιγραφή στο σύστημα, και την διαχείριση αποθήκης από την πώληση των ειδών στο ράφι έως την αυτόματη καταγραφή τους ανά πελάτη στο ταμείο.

Η συγκεκριμένη αυτοματοποίηση καταχωρεί μέσω συσκευής POS τα είδη που επιθυμεί να αγοράσει ένας πελάτης και δημιουργεί μια εγγραφή με τα επιθυμητά προϊόντα στην οποία δίνει έναν αριθμό σειράς• με αυτό τον αριθμό σειράς ο πελάτης πηγαίνει κατευθείαν στο ταμείο και παραλαμβάνει / τιμολογεί τα προϊόντα που αγόρασε.

Η υλοποίηση του πληροφοριακού συστήματος στην Μαλλη Α.Ε.θα συνεχιστεί με την παραμετροποίηση συστήματος CRM και τον σχεδιασμό και δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας και την πληρέστερη διαχείριση των παραγγελιών από την Μαλλη Α.Ε..