H VMware εξαγοράζει προϊόντα IT Management από την EMC

Η συναλλαγή αναμένεται να φτάσει τα 200 εκατ. δολάρια και θα πραγματοποιηθεί με μετρητά στο σύνολό της. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της συμφωνίας προσδιορίζεται μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2010, ενώ δεν αναμένεται να υπάρξει ουσιαστική μεταβολή στα αποτελέσματα του 2010 εξαιτίας της, τα οποία παραμένουν όπως έχουν ήδη προβλεφθεί, τόσο για την EMC, όσο και για την VMware. Στους όρους της συμφωνίας προβλέπεται ότι η VMware θα αποκτήσει το σύνολο της τεχνολογίας και των πνευματικών δικαιωμάτων για τα προϊόντα FastScale, Application Discovery Manager, Server Configuration Manager και Service Manager, ενώ θα παραμείνει υπεύθυνη για το engineering, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την υποστήριξη των προϊόντων αυτών στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ευρώπης, του Ισραήλ, της Ινδίας και της Αυστραλίας. Η συμφωνία επίσης προβλέπει ότι η EMC θα κρατήσει το brand Ionix και θα έχει πλήρη δικαιώματα μεταπώλησης, ώστε να είναι σε θέση να συνεχίσει να προσφέρει τα προϊόντα αυτά στους πελάτες της και μετά την εξαγορά τους από τη VMware.

SingularLogic: Νέες τεχνολογίες στο Digital Signage από τη DSMS

Η νέα αυτή τεχνολογία, ονομάζεται  Microsoft Tag και προσφέρει τη δυνατότητα στην κινητή συσκευή ενός καταναλωτή, να «διαβάζει» τα ειδικά tags που εμφανίζονται σε digital signage διαφημιστικά spots, videos έντυπα και αφού τα αναγνωρίσει, καθοδηγεί τη συσκευή ώστε να εκτελεί διάφορες προκαθορισμένες ενέργειες. Ενέργειες όπως: επίσκεψη σε ένα website, αποθήκευση μιας επαφής (v-card), κλήση σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, ή εμφάνιση ενός κειμένου που πραγματοποιούνται ύστερα από την ενέργεια και την έγκριση του χρήστη, ενώ παράλληλα εγγυώνται την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα που διέπεται για διαδραστικές υπηρεσίες και εφαρμογές σε κινητές συσκευές. Για να εκτελεστούν οι παραπάνω ενέργειες θα πρέπει η κινητή συσκευή του καταναλωτή να διαθέτει μια συνηθισμένη ενσωματωμένη κάμερα, δυνατότητες πρόσβασης στο διαδίκτυο και την ειδική εφαρμογή Microsoft Tag Reader που μπορεί να “κατεβάσει”  δωρεάν από τη διεύθυνση http://gettag.mobi.

Intelli Solutions: Νέα διάκριση της Compuware από την Gartner

Η εν λόγω κατάταξη, συμπληρώνει τις διακρίσεις και τα βραβεία που έχουν αποδοθεί στην Compuware από άλλους έγκυρους αναλυτές, όπως η Forester και η Yphise. Η τελευταία δε, απέδωσε τον τίτλο “Best Ranked Software Solution in Comparison With The Competitor” στον τομέα του End User Experience Monitoring, βασιζόμενη στο ISO 9001:2000 –certified assessment. Σύμφωνα με την πρόσφατη αυτή αξιολόγηση, η λύση Compuware Vantage, κατατάσσεται στο Leader Quadrant -το γνωστό τεταρτημόριου της Gartner- δεδομένου ότι είναι η μοναδική monitoring λύση που χρησιμοποιεί ιεραρχικό μοντέλο αναφορών (top-down approach),  το οποίο ξεκινάει από αναφορές της παρεχόμενης υπηρεσίας στους τελικούς αποδέκτες (End User Perspective), φέρνοντας μαζί σε μια κονσόλα, στοιχεία για την απόδοση των παρεχομένων υπηρεσιών και τον αντίκτυπο αυτών στον οργανισμό (Business Impact analysis).

H Adacom συνεργάζεται με την WatchGuard

Τα προϊόντα της WatchGuard χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, Firewall και Content Security. Οι συσκευές Firewall της WatchGuard απευθύνονται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και συμπεριλαμβάνονται στα κορυφαία προϊόντα προστασίας δικτύων με δυνατότητες UTM σύμφωνα με έρευνες ανεξαρτήτων οργανισμών αξιολόγησης. Οι τεχνολογίες που ενσωματώνουν οι συσκευές  αυτές είναι η ιδανική λύση για τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες μιας εταιρείας και συνδυάζουν σε ένα μηχάνημα τεχνολογίες όπως Firewall,  VPN , QoS, Antivirus, antispyware, antispam, Web Content Filtering & Encryption και όλα αυτά μέσα από μια εύκολη διαχείριση. Οι συσκευές Content Security της WatchGuard, παρέχουν δυνατότητες Web/URL Filtering και EMAIL Security σε μια συσκευή.

H Best Practice Consulting χορηγός του Microsoft BI: Τhe 2010 wave event

Βασικός σκοπός της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστεί στο κοινό η προσέγγιση της Microsoft στις λύσεις Business Intelligence (BI), δείχνοντας με πρακτικό τρόπο πως το BI μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κοινά επιχειρηματικά σενάρια.  Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο κύριος Rafal Lukawiecki, Strategic Consultant, Project Botticelli Ltd ο οποίος είναι ειδικός στην ανάλυση και πρόβλεψη των τάσεων στον τομέα της τεχνολογίας. Η συμμετοχή της Best Practice Consulting στην εκδήλωση πιστοποιεί την προσήλωση της εταιρίας στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στο δυναμικό περιβάλλον των Επιχειρηματικών Πληροφοριακών Συστημάτων (Enterprise Software).

Διοικητικές αλλαγές στη Xerox

Από την 1η Μαρτίου 2010, ο Zagalo de Lima, 51 ετών, θα είναι Πρόεδρος των Xerox Global Customer Operations, υπεύθυνος για όλες τις ενέργειες πωλήσεων, service και διαχείρισης πελατών που αφορούν στην τεχνολογία εγγράφων, τις υπηρεσίες και τις λύσεις της Xerox. Μέχρι σήμερα, ο Zagalo de Lima ήταν επικεφαλής της Xerox Ευρώπης, θέση που θα διατηρήσει και στο πλαίσιο του νέου διευρυμένου του ρόλου. Στην ευθύνη του Zagalo de Lima θα είναι επίσης οι λειτουργίες της Xerox στη Βόρειο Αμερική και τις αναπτυσσόμενες αγορές.

Ο Russell Peacock αναλαμβάνει Πρόεδρος της Xerox Βορείου Αμερικής – ένας ρόλος που φέρνει το Solutions Group της Βορείου Αμερικής και το Channels Group της Βορείου Αμερικής στην περιοχή των αρμοδιοτήτων του. Μέχρι τώρα, ο Peacock, επίσης 51 ετών, ηγείτο του Channels Group της Βορείου Αμερικής, το οποίο περιλαμβάνει τις σχετικές με τους αντιπροσώπους, τους μεταπωλητές και τις εσωτερικές πωλήσεις λειτουργίες, καθώς και τα Παγκόσμια Συστήματα Imaging (Global Imaging Systems). Στο νέο του ρόλο, ο Peacock θα διατηρηθεί στην ηγεσία και αυτών των τομέων.

H SiEBEN υλοποίησε έργο εγκατάστασης Microsoft Sharepoint Server

Η Tεχνεκ A.E είναι τεχνική εταιρεία και ειδικεύεται στον τομέα των μηχανολογικών έργων και την κατασκευή και εκμετάλλευση ακινήτων. Έχοντας ένα σεβαστό αριθμό έργων, η εταιρεία χρειαζόταν την τεχνολογία που θα της έδινε τη δυνατότητα να οργανώσει καλύτερα και αποτελεσματικότερα τη διαχείριση των έργων της. Με τη χρήση του SharePoint Server θα είναι σε θέση να αποτυπώσει τις εσωτερικές της διαδικασίες και να διαχειριστεί τα έργα της, απλοποιώντας έτσι και τυποποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες της. Με αυτό το τρόπο θα μπορεί πλέον να προσφέρει υπηρεσίες υψίστης ποιότητας έχοντας απόλυτο έλεγχο των δεδομένων της.

H Vidavo εισέρχεται στο Χρηματιστήριο

Η εταιρεία προχώρησε στην αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 10% με ιδιωτική τοποθέτηση, πετυχαίνοντας παράλληλα την απαραίτητη διασπορά. Η εταιρεία εισάγει 85758 μετοχές προς διαπραγμάτευση με τιμή εισαγωγής ανά μετοχή 3,14 ευρώ, συνολική κεφαλαιοποίηση περίπου 2.700.000 ευρώ και P/E μετά φόρων ίσο με 10. Παρουσιάζει δε από τους υψηλότερους δείκτες κερδών στον κλάδο. Η Vidavo είναι μία εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο χώρο της τηλεματικής στην υγεία.

Απευθύνεται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, παρέχοντας πρωτοποριακές λύσεις για την από απόσταση διαχείριση της ιατρικής πληροφορίας και την εξατομικευμένη παρακολούθηση χρόνιων ασθενειών. Τα κεφάλαια που αντλήθηκαν από τους επενδυτές θα σημάνουν το ξεκίνημα ενός ευρύτερου επενδυτικού πλάνου, αξίας ενός εκατομμυρίου ευρώ, το οποίο στοχεύει στη γένεση νέων προϊόντων και στη στοχευμένη προώθηση των υφιστάμενων λύσεων, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. 

Ήδη γίνονται επαφές διερευνητικού χαρακτήρα στην Ιορδανία και στη Ν. Αφρική. Η Vidavo κατά την πενταετή λειτουργία της στον κλάδο έχει αποσπάσει βραβεία και διακρίσεις για την καινοτομική της δράση κι έχει προσελκύσει επιχειρηματικά κεφάλαια από τη Θερμοκοιτίδα Thermi, η οποία χρηματοδότησε τις αρχικές της δράσεις, και σήμερα συμμετέχει στο μετοχικό της κεφάλαιο με ποσοστό 24,86%.

Virtual Trip: Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του έργου “Πανάκεια”

Συγκεκριμένα, το έργο “ Πανάκεια “ αφορά στην εγκατάσταση ενός πανελληνίου συστήματος Ψηφιακής Διαφήμισης, το οποίο συμπληρώνεται από πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης για τους Φαρμακοποιούς καθώς και ένα πανελλήνιο δίκτυο διαχείρισης και ενημέρωσης για τα εφημερεύοντα και διανυκτερεύοντα φαρμακεία. Στο πλαίσιο αυτό το σύστημα έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σε έναν αριθμό 25 Φαρμακείων ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να επεκταθεί σε όλο το δυναμικό της ΟΣΦΕ το οποίο ξεπερνά τα 5.500 Φαρμακεία. Μεταξύ άλλων η πλατφόρμα “Πανάκεια” επιτρέπει τη βέλτιστη κεντρική διαχείριση προβολής διαφημίσεων τόσο με γεωγραφικές όσο και με χρονικές παραμέτρους, προσαρμοζόμενη στις εκάστοτε ιδιαιτερότητες του σημείου εγκατάστασης και παρέχοντας δυνατότητες προβολής ενημερωτικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου παράλληλα με τις διαφημίσεις.