2,7 δισ. δολάρια τα καθαρά κέρδη της Hyawei το 2009

Η Huawei επίσης ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 2.7 δισ. δολαρίων και καθαρό περιθώριο κέρδους 12.2%. Τα οικονομικά αποτελέσματα ελέγχθηκαν από την πολυεθνική εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών KPMG. Παρά την ευρύτερη οικονομική πρόκληση του 2009, η Huawei πέτυχε υψηλή απόδοση μέσα από την πελατοκεντρική στρατηγική καινοτομίας, η οποία της επέτρεψε να προσφέρει εξελιγμένες λύσεις δικτύων, υψηλής ποιότητας, που βοηθούν παρόχους στο να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις που τους παρουσιάζονται.

Η λύση ‘Single-RAN’ της Huawei για παράδειγμα, η οποία συνδυάζει διαφορετικά συστήματα δικτύων σε μια πλατφόρμα, ήδη χρησιμοποιείται από 30 παρόχους παγκοσμίως. Η βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας και διαχείρισης κόστους το 2009 έφερε συνολικό ποσοστό δαπάνης (το σύνολο των λειτουργικών εξόδων και άλλων εσόδων σαν ποσοστό του κύκλου εργασιών) να μειώνεται κατά 1.4% ανά έτος. Η Huawei θα συνεχίσει να βελτιώνει την λειτουργική της αποδοτικότητα μέσα από την υιοθέτηση βέλτιστων επαγγελματικών πρακτικών και προγραμμάτων ανάπλασης επιχειρήσεων όπως το “Integrated Financial Services” με την IBM και το “Lead to Cash” με την Accenture.

Realize: 2.000 συμμετοχές στο “1000 μίλια της Aegean”

Η ενέργεια είχε τον τίτλο «Φέτος το δώρο σου είναι φευγάτο!» και ξεκίνησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα στέλνοντας μέσω e-mail δώρο 1.000 μίλια σε συγκεκριμένους πελάτες της Αegean. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες κέρδιζαν επιπλέον 100 μίλια, για κάθε φίλο τους που προσκαλούσαν να λάβει μέρος στην ενέργεια. Κάθε καταναλωτής μπορούσε να στείλει αυτόματα προσκλήσεις σε όλες τις επαφές που είχε σε άλλους δικτυακούς τόπους όπως το gmail, hotmail, yahoo κλπ μέσα από ειδικό μηχανισμό που ανέπτυξε η Realize.

Με την ενέργεια αυτή η Realize πολλαπλασίασε τη λίστα αποδεκτών Newsletter και τα μέλη του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles & Bonus της Αegean. Ο μεγάλος όγκος αποστολών υποστηρίχτηκε ακολουθώντας ένα σύνολο διαδικασιών SPAM Protect που εφαρμόζει στις υποδομές της η εταιρεία Viva Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (www.viva.gr). Με τη λύση που ακολουθήθηκε εξασφαλίστηκε η απρόσκοπτη αποστολή εκατομμυρίων e-mail και παράλληλα αποφεύχθηκαν πιθανές εμπλοκές στην ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων της Αegean δεδομένου ότι και αυτή στηρίζεται στην αποστολή email.

H HP στους ηγέτες του Magic Quadrant της Gartner

Οι αναλυτές της Gartner αναγνώρίσαν το όραμα, τη στρατηγική και την τοποθέτηση της HP στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και την ικανότητα της εταιρείας να παρέχει λύσεις που διατηρούν τις επιδόσεις των επιχειρησιακών εφαρμογών πληροφορικής σε υψηλό επίπεδο.

Η συγκεκριμένη έκθεση είναι η πρώτη στο είδος της και προέκυψε λόγω της τάσης τα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα να βασίζονται σε μεμονωμένες εφαρμογές, αλλά και γιατί ο αυξανόμενος όγκος δεδομένων καθιστά πιο δύσκολη τη διαχείριση των εφαρμογών και τη διατήρηση της απόδοσης τους σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τη Gartner, οι λύσεις ελέγχου της απόδοσης των εφαρμογών πρέπει να διακρίνονται από μια ολιστική προσέγγιση ως προς τη λειτουργικότητα, καθώς για τη διασφάλιση υψηλών επιδόσεων, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τις εφαρμογές – από τις δυνατότητες της βάσης δεδομένων έως την εμπειρία του τελικού χρήστη.

Υπερ- διπλασιάστηκε η κίνηση στο δίκτυο της Cosmote το Πάσχα

Συγκεκριμένα, από την Μεγάλη Παρασκευή μέχρι την Κυριακή του Πάσχα το δίκτυο της Cosmote διεκπεραίωσε με επιτυχία 288,4 εκατ. λεπτά, +17% περισσότερα σε σχέση με το Πάσχα του 2009, εκ των οποίων το 20% μέσω του 3G δικτύου, γεγονός που αναδεικνύει τη μεγάλη επέκταση του δικτύου Τρίτης Γενιάς της Cosmote, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και στη περιφέρεια. Το κινητό ευρυζωνικό δίκτυο της Cosmote διεκπεραίωσε κίνηση δεδομένων υπερδιπλάσια σε σχέση με το Πάσχα του 2009. Ο όγκος δεδομένων που διακινήθηκε, τις συγκεκριμένες 3 ημέρες, έφθασε φέτος τα 35 ΤB έναντι 16 ΤB πέρσι, ενισχυμένος κατά +120%.  Μόνο την Κυριακή του Πάσχα το δίκτυο υποστήριξε 36,23 εκατ. SMS με τα 20,2 εκατ. γραπτά μηνύματα να διεκπεραιώνονται την πρώτη ώρα μετά την Ανάσταση. Την Κυριακή του Πάσχα στάλθηκαν όσα SMS είχαν σταλεί και την Πρωτοχρονιά του 2010.

Η Καλλιώπη Χιώτη στον Όμιλο Intracom IT Services

Η Καλλιόπη Χιώτη προέρχεται από το χώρο της Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπου διαθέτει πολυετή εμπειρία σε ελληνικές και ξένες πολυεθνικές επιχειρήσεις, καθώς και διεθνείς οργανισμούς στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, όπως Παγκόσμια Τράπεζα, Ίδρυμα John F. Kennedy, Πανεπιστήμιο Harvard, Vodafone, Coca-Cola Τρία Έψιλον, ΜΕΒΓΑΛ, κτλ. Είναι κάτοχος Πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο της Αθήνας, καθώς και Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από το Boston University σε Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις και από το Harvard University σε Δημόσια Διοίκηση και Σχεδιασμό.

Intralot: Μείωση τζίρου κατά 16% το 2009

Τα κέρδη μετά φόρων υποχώρησαν κατά 25,8%, στα 77,4 εκατ. ευρώ, από 104,4 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ τα προ φόρων κέρδη υποχώρησαν στα 104,4 εκατ. ευρώ, από 145,5 εκατ. Ευρώ. Οσον αφορά στη μητρική εταιρεία, ο κύκλος εργασιών της το 2009 ήταν 151,6 εκατ. ευρώ, από 198 εκατ. ευρώ το 2008, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBΙTDA) διαμορφώθηκαν στα 25,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά φόρων (EAT) υποχώρησαν στα 2,7 εκατ. ευρώ από 18,5 εκατ. ευρώ.
Οπως γνωστοποιήθηκε από την εταιρεία, το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει στην Ετήσια Γενική Συνέλευση, στις 20 Μαΐου 2010, μέρισμα 15 λεπτών ανά μετοχή, το οποίο αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση της τάξης του 4,3%, με βάση την τιμή της μετοχής, τις τελευταίες ημέρες. Η Intralot, κατά τη διάρκεια του 2009, υλοποίησε επενδύσεις ύψους 176 εκατ. ευρώ, ενώ ο καθαρός δανεισμός του ομίλου έφθασε τα 253,5 εκατ. Ευρώ.

Regate: Υλοποίηση λύσης SFA Hygiene Products

Η SCA είναι σουηδικής προέλευσης εταιρία καταναλωτικών αγαθών και χάρτου με παγκόσμια εμβέλεια. Στην Ελλάδα, η SCA είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου, έχοντας σημειώσει ανάπτυξη πωλήσεων & κερδοφορίας +45% την τελευταία 5ετία. Στο πλαίσιο, της δημιουργίας προϋποθέσεων για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας, η SCA επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate On Demand – με σταθερή μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη, μέσα από το Microsoft Incubation Center – προκειμένου να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της.

Ειδικότερα, με την Premium έκδοση του BizeGate On Demand, η SCA καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, φορητή παραγγελιοληψία, καταγραφές merchandising και ανταγωνισμού, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών, GPS, εισπράξεις-ταμείο, εξοδολόγιο, διαχείριση τιμοκαταλόγων, κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate On Demand Premium Edition, η SCA καλύπτει τις ανάγκες των επιθεωρητών της εταιρείας, με δυνατότητες όπως on-line διαχείριση και επιθεώρηση ομάδων πωλητών, καθώς και επιθεώρηση αποθηκών.

Τέλος, κάθε χρήστης του συστήματος έχει πρόσβαση σε μια πλούσια λίστα στατιστικών και άλλων αναφορών πωλήσεων, βάσει διαφόρων κριτηρίων και παραμέτρων. Ο εξοπλισμός που επιλέχθηκε για τους πωλητές της εταιρείας περιλαμβάνει φορητές συσκευές Intermec CN50 με full configuration (barcode scanner, GPRS, GPS, Bluetooth, wifi, κ.τ.λ.). Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το BizeGate On Demand διασυνδέθηκε on-line με επιτυχία με το SAP ERP, μέσω του υποσυστήματος BizeGate SaaS.