Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με εγκεκριμένο Αξιολογητή Ασφαλείας (PCI DSS QSA) καθώς και Πάροχο Τεχνικών Ελέγχων Αδυναμιών Ασφάλειας (PCI ASV) από το Payment Card Industry Security Standards Council (PCI SSC). Το Payment Card Industry – Data Security Standard (PCI DSS) περιέχει απαιτήσεις ασφάλειας που πρέπει να πληρούνται ως προς την επεξεργασία, μετάδοση και αποθήκευση δεδομένων πιστωτικών καρτών.Ακόμα, η Wincor Nixdorf, ανταποκρινόμενη στο αίτημα πολλών τραπεζών για ενημέρωση σε θέματα ασφαλείας, οργάνωσε με επιτυχία στο χώρο της Αίγλης Ζαππείου την ημερίδα “PCI Summit 2010” με θέμα τις προδιαγραφές του προτύπου ασφαλείας Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) σε συνδυασμό με τις προτάσεις της εταιρείας για την επιτυχή υιοθέτηση τους.
Issue: NF 2086
Επίσκεψη της Σχολής Ανωτάτων Σπουδών της Ισπανίας στην Intracon Defence Electronics
Η Ανώτατη Σχολή Άμυνας της Ισπανίας στελεχώνεται από βουλευτές της Ισπανικής Βουλής, υψηλόβαθμα στελέχη της Κυβέρνησης, Ακαδημαϊκούς, Συμβούλους Υπουργών, Αξιωματικούς και Στελέχη των τριών Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, υψηλόβαθμα στελέχη ενώσεων και επιχειρήσεων του τομέα Άμυνας καθώς και διακεκριμένες προσωπικότητες των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Ο Γεώργιος Τρουλλινός, Διευθύνων Σύμβουλος και ανώτερα στελέχη της Intracom Defense Electronics ενημέρωσαν τη Σχολή Άμυνας της Ισπανίας για τις κύριες δραστηριότητες της εταιρείας, όπως τη συμμετοχή της σε πολυεθνικά προγράμματα ανάπτυξης και παραγωγής, τις τρέχουσες συνεργασίες με τις μεγαλύτερες διεθνείς βιομηχανίες του χώρου της άμυνας καθώς και για τις προοπτικές της εταιρείας τα επόμενα χρόνια.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα προϊόντα επικοινωνιών και ηλεκτρονικών συστημάτων άμυνας που η εταιρία σχεδιάζει, αναπτύσσει και παράγει εξ’ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα, καλύπτοντας ανάγκες τακτικών ευρυζωνικών επικοινωνιών και ελέγχου πληροφοριών, ναυτικών επικοινωνιών, πυραυλικών ζεύξεων δεδομένων (Data Links), κρυπτογράφησης επικοινωνιών, ηλεκτρονικών πυραυλικών συστημάτων κ.α.
O Bασίλης Βλαχογιάννης Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων στην Aegean Power
Ο Βασίλης Βλαχογιάννης διαθέτει εμπειρία 30 ετών στις εταιρικές πωλήσεις, στο χώρο των Εκδόσεων, Διαφήμισης και Τηλεφωνίας. Τα τελευταία 14 χρόνια διετέλεσε ανώτατο στέλεχος στη WIND, δραστηριοποιούμενος στην ανάπτυξη των εταιρικών προϊόντων και πωλήσεων κινητής τηλεφωνίας καθώς και στην ενοποίηση κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, μέσω της Tellas.
H Retail Link παρέχει την υπηρεσία Άυλων Ηλ. Παραστατικών στη Vivartia
Η Vivartia είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στην ελληνική αγορά και διαθέτει κορυφαία προϊόντα που καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες και συνήθειες εκατομμυρίων καταναλωτών σε 35 χώρες στον κόσμο. Η εταιρεία διαθέτει 598.000 σημεία πώλησης, 34 παραγωγικές εγκαταστάσεις, ενώ απασχολεί πάνω από 13.000 εργαζόμενους. O κλάδος Γαλακτοκομικών και Ποτών είναι ένας από τους 4 επιχειρησιακούς κλάδους της εταιρείας και υποστηρίζεται από 9 υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής εντός και εκτός Ελλάδας, 4 σταθμούς συγκέντρωσης γάλακτος και ισχυρό δίκτυο πωλήσεων και διανομής. Η Vivartia αποκομίζει σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη, μειώνοντας τα κόστη έκδοσης, αποστολής και αρχειοθέτησης τιμολογίων προς τους πελάτες της. Επιπλέον, βάση του νέου φορολογικού νομοσχεδίου με έναρξη εφαρμογής του από την 1 Ιανουαρίου 2011, τα τιμολόγια μεταξύ των επιχειρήσεων αλλά και του δημοσίου τομέα, για συναλλαγές άνω των 3.000 ευρώ, θα γίνονται αποδεκτά μόνο ηλεκτρονικά.
Συμφωνία της CyberStream με την TIBCO
Με το TIBCO Spotfire στελέχη οποιουδήποτε ιεραρχικού επιπέδου αποκτούν άμεση πρόσβαση σε εύχρηστες και εύληπτες λειτουργίες οπτικής ανάλυσης του συνόλου των δεδομένων της επιχείρησής τους. Το ίδιο το εργαλείο βασίζεται απόλυτα στη γραφική απεικόνιση των δεδομένων και των συσχετίσεών τους, φιλτράροντας από τον αναλυτή την ανάγκη κατανόησης των τεχνικών λεπτομερειών που αποκρύπτουν τα εταιρικά δεδομένα. Αξιοποιούνται, έτσι, δεδομένα αποθηκευμένα σε τοπικές ή διεσπαρμένες αποθήκες δεδομένων (data warehouses), σε spreadsheets, ακόμα και σε απλά αριθμητικά αρχεία για να εκτελέσουν οι χρήστες σύνθετες, πολυδιάστατες (OLAP) αναλύσεις και να παρακολουθήσουν αποδοτικά τους Κρίσιμους Δείκτες Απόδοσης (Key Performance Indicators – KPIs) που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά όρια της επιχείρησής τους.
Διευκρινιστική παρέμβαση της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.
Α) Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Έργου «Ηλεκτρονική Κάρτα Ασφάλισηςγια το ΕΤΑΑ» πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα Οκτώβριος 2008 – Μάιος 2009 υπό το συντονισμό της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης, μέσω περιοδικών συναντήσεων στις οποίες παρίστατο εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης , του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε., του ΙΚΑ και της ΚτΠ ΑΕ.
Β) Το έργο συμπεριλήφθηκε στην προγραμματική Συμφωνία (ΠΣ) μεταξύΥπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης/ Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Κύριος του Έργου και Φορέας Χρηματοδότησης),ΚτΠ ΑΕ (Δικαιούχος) με την Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. ως Φορέα Λειτουργίας μετά την ολοκλήρωση και παραλαβή του παραπάνω έργου.
Γ) Επισημαίνεται ότι η ΚτΠ ΑΕ έχοντας την ευθύνη διαδικασίας διενέργειας του παραπάνω διαγωνισμού (Σχεδιασμός και Οργάνωση του Έργου) προέβη σε όλεςτις προβλεπόμενες ενέργειες στο πλαίσιο του συμφωνηθέντα σχεδιασμού (κατάρτιση και υποβολή Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης(ΤΔΠΠ)του έργου στο ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» και κατάρτιση του Τεύχους Διακήρυξης, διενέργεια Δημόσιας Διαβούλευσης και διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού)”.
Η Top Vision ολοκλήρωσε έργο διαχείρησης Parking
Το σύστημα αποτελείται από: α) Εξοπλισμό οργάνωσης και διαχείρισης Parking, της εταιρείας SCAN, β) Ηλεκτρονικές Πινακίδες Δυναμικής Ενημέρωσης των Οδηγών για τις ελεύθερες θέσεις Parking της Top Vision, γ) Εφαρμογή Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων στα Λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, της Top Vision και δ) «Έξυπνες Στάσεις», της Top Vision, οι οποίες εγκαταστάθηκαν στις στάσεις της Δημοτικής συγκοινωνίας που βρίσκονται κοντά στα δημοτικά Parking και οι οποίες ενημερώνουν το κοινό για την ώρα άφιξης του επόμενου Δρομολογίου. Το έργο θεωρείται καινοτόμο και είναι υψηλής χρηστικής αξίας για τους οδηγούς -δημότες και επισκέπτες- μια και συμβάλει στην αποσυμφόρηση του κέντρου της Ερμούπολης. Το έργο υλοποιήθηκε εξ’ ολοκλήρου από την Top Vision.
Ο Όμιλος Printec υλοποίησε έργο πυροπροστασίας στην Κύπρο
Το έργο υλοποιήθηκε και βρίσκεται ήδη σε φάση καλής λειτουργίας. Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου συστήματος επιλέχθηκε η λύση αυτόματης ανίχνευσης πυρκαγιών Fire Watch της εταιρείας ΙQ Wireless. Η λύση αποτελείται από ένα επίγειο σύστημα ψηφιακής παρακολούθησης με το οποίο είναι δυνατή η παρατήρηση μεγάλων δασικών εκτάσεων, η ανάλυση, εκτίμηση και αποθήκευση συλλογικών δεδομένων τα οποία προκύπτουν από την έγκαιρη ανίχνευση καπνού, έτσι ώστε να μειωθεί ο χρόνος αντίδρασης στο ξέσπασμα φωτιάς. Εκτός από την υλοποίηση του έργου, η Printec έχει αναλάβει και την τεχνική υποστήριξη για τα επόμενα πέντε χρόνια. Με την υλοποίηση της συγκεκριμένης λύσης το Τμήμα Δασών θα έχει στη διάθεσή του μια λύση έγκαιρης ειδοποίησης η οποία μπορεί να ανιχνεύσει την ύπαρξη φωτιάς μέσα σε λιγότερο από έξι (6) λεπτά από την εμφάνιση σύννεφων καπνού.
H Oracle διακόπτει τη συνεργασία της με την Assertive
Η προώθηση των λύσεων θα πραγματοποιείται τόσο από την Oracle Ελλάς όσο και από το υπόλοιπο δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών της.