Process World 2010: Changing the World, One Process at a Time

Του απεσταλμένου μας Πάρη Κορωναίου

[ΒΕΡΟΛΙΝΟ] «Πριν μερικά χρόνια, υπήρχε ένας decision maker που λάμβανε αποφάσεις μόνος του για όλα τα τμήματα. Σήμερα, ο decision maker λαμβάνει αποφάσεις έχοντας στη διάθεσή του feedback, όχι μόνο από όλα τα τμήματα και όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρηση αλλά και από τους συνεργάτες και τους πελάτες».

Επικοινωνία και συνεργασία είναι οι λέξεις κλειδιά για την αποδοτική αξιοποίηση της εταιρικής και ατομικής γνώσης. «Οι νέες ιδέες μπορούν να μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι. Ωστόσο, χρειαζόμαστε συστήματα που θα βοηθήσουν στην ενσωμάτωση αυτών των ιδεών στις επιχειρησιακές μας διαδικασίες, ώστε να γίνουμε ακόμα πιο ευέλικτοι. Χρειάζεται αποδοτική χρήση αυτού που λέμε collective intelligence of users (πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι) for Business Process Management. Η συνεργασία των δύο εταιρειών δίνει πλέον την ολοκληρωμένη λύση του Collaborative Process Management που χρειάζονται οι επιχειρήσεις».

Ο Karl-Heinz Streibich, CEO της Software AG, ξεκίνησε τις εργασίες της δεύτερης μέρας του συνεδρίου. «Η νέα εταιρεία που προέκυψε από την εξαγορά της IDS Scheer από την Software AG έχει δημιουργήσει έναν οργανισμό που παρουσιάζει έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ, διαθέτει περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις πελάτες, 6.000 εργαζόμενους και 3.500 συμβούλους σε 70 χώρες του κόσμου. Έχουμε ιδρύσει το Software AG Foundation, το οποίο ξοδεύει 40 εκατ. Ευρώ το χρόνο σε κοινωνικούς σκοπούς, ενώ εκπαιδεύουμε ανθρώπους με ειδικές ικανότητες προκειμένου να τους προσλάβουμε αργότερα στην εταιρεία». Η συνεχής βελτίωση της παραγωγικότητας είναι το κλειδί της ανάπτυξης για κάθε σύγχρονη επιχείρηση, σύμφωνα με τον K-H Streibich.

Ελληνική παρουσία στο ProcessWorld 2010
Η ελληνική παρουσία ήταν αξιοσημείωτη στο συνέδριο, αφού εκπροσωπήθηκε από τις εταιρείες Spirit και Εθνική Τράπεζα. Οι Γιώργος Κουτίτσας και Γάννης Φερτάκης, Partners της Spirit δήλωσαν στο netfax ότι, «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το συγκεκριμένο συνέδριο, αφού είναι η πρώτη φορά που κάνουν την κοινή τους εμφάνιση η Software AG και η IDS Scheer, της οποίας είμαστε partners εδώ και χρόνια.

Το σημαντικότερο μήνυμα που περνάει μέσα από τη συνεργασία των δύο εταιρειών είναι η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, από το strategy και το design στο execution και το monitoring και το αντίστροφο με έναν απλό και εύκολο τρόπο, με άλλα λόγια ο ολοκληρωμένος κύκλος ζωής του Business Process Excellence, κάτι ιδιαίτερα καινοτόμο. Η Spirit  βρίσκεται εδώ, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, για να παρακολουθήσει τις εξελίξεις στην αγορά του Business Process Management και να συζητήσει με τους συνεργάτες της τις νέες τάσεις και λύσεις που θα απασχολήσουν την αγορά στο σύντομο μέλλον».

Η Σοφία Μαργαρίτη, Υποδιευθύντρια της Διεύθυνσης Οργάνωσης στην Εθνική Τράπεζα, δήλωσε πως «έχουμε επιλέξει την πλατφόρμα ARIS για να αποτυπώνουμε τις επιχειρησιακές μας διαδικασίες και όχι μόνο. Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθούμε τις εξελίξεις, γι’ αυτό το λόγο άλλωστε βρισκόμαστε στο Βερολίνο.

Πυροπροστασία στην Πάρνηθα από δωρεά της Marfin

H Marfin Egnatia Bank σε συνεργασία με τον κρατικό «Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας», υλοποίησε τα δύο τελευταία χρόνια, πρόγραμμα αναβάθμισης και προστασίας της Πάρνηθας, έως τώρα οι δαπάνες πλησιάζουν τα 2.000.000 ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει πληροφοριακό σύστημα έγκαιρου εντοπισμού πυρκαγιών στα δάσος, στόλο με δώδεκα πυροσβεστικά οχήματα, που συνεργάζονται με το κέντρο που έχει εγκατασταθεί στα γραφεία του Φορέα της Πάρνηθας και έργα υποδομής στον Εθνικό Δρυμό, όπως δεξαμενές νερού.

Στην εκδήλωση μίλησαν, ο Πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, ο Δασολόγος  Γιώργος Ζαρείφης, η Γενική Διευθύντρια του Επιχειρηματικού Τομέα Integrator της SingularLogic, Μαρίκα Λάμπρου και ο Πρόεδρος του Ομίλου Marfin Investment Group και του Ιδρύματος Marfin, Ανδρέας Βγενόπουλος.

Αυξάνει τη διαλειτουργικότητα του telepresence η Cisco

Η συγκεκριμένη λύση διαλειτουργικότητας, που θα είναι διαθέσιμη στα τέλη Ιουλίου, δίνει τη δυνατότητα συνεργασίας βίντεο υψηλής ευκρίνειας, σε πολλαπλές οθόνες, ανάμεσα στους σημαντικότερους παρόχους λύσεων τηλεπαρουσίας.

Η σημαντικότατη αυτή ανακοίνωση έρχεται μόλις μερικές εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Tandberg από τη Cisco.

Επιπλέον φάσμα απέκτησε η Global

Για την απόκτηση του φάσματος η εταιρεία κατέβαλε 17 εκατ. βουλγαρικά λέβα (περίπου 8,7 εκατ. ευρώ) καθώς επίσης ετήσια εισφορά της τάξης των 1 εκατ. λέβα, κατόπιν σχετικής έγκρισης από την τηλεπικοινωνιακή αρχή της χώρας.

Το επιπλέον φάσμα βρίσκεται στις συχνότητες 1940.00 – 1945.00 MHz για την αποστολή δεδομένων (uplink) και 2130.00 – 2135.00 MHzγια τη λήψη δεδομένων (downlink).

Σήμερα, σύμφωνα με την Cosmote, το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Globul προσφέρει 99,97% πληθυσμιακή και 99% γεωγραφική κάλυψη, ενώ το δίκτυο 3ηςγενιάς της εταιρείας παρέχει υψηλής ποιότητας ευρυζωνικές υπηρεσίες στο 82,5% του πληθυσμού της χώρας.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η βουλγαρική θυγατρική της Cosmote ενίσχυσε περαιτέρω τη βάση των πελατών συμβολαίου, που πλέον αντιστοιχούν στο 56% της συνδρομητικής της βάσης.

Σήμερα, οι πελάτες της GLOBUL ανέρχονται σε 3,8 εκατομμύρια.

Η Deutsche Telekom επέλεξε τη λύση Siebel CRM της Oracle

Η λύση Siebel CRM της Oracle έχει προγραμματιστεί να υλοποιηθεί στη Γερμανία και σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία σε έναν ορίζοντα πέντε ετών.

O Dr. Steffen Roehn, CIO της Deutsche Telekom AG, δήλωσε: «Η νέα μας στρατηγική αποτελεί μια σημαντική κίνηση για να μειώσουμε τα λειτουργικά μας κόστη και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Η Oracle όχι μόνο υποστηρίζει αυτή τη στρατηγική, αλλά διαμορφώνει και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία μας λειτουργεί και κάνει πωλήσεις. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Oracle τα ερχόμενα χρόνια, καθώς η τεχνολογία επεκτείνεται σε ολόκληρη την Ευρώπη».

Επιπλέον συνεργασίες αναζητά η Forthnet στην αγορά της Κύπρου

«Επιζητούμε να την παντρέψουμε και με άλλες δραστηριότητες», ανέφερε χαρακτηριστικά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες διερευνητικές επαφές με παρόχους της κυπριακής αγοράς.

Το αντικείμενο της εν λόγω ενότητας ήταν «Digital TV & MVNOs», όπου τέθηκε το ζήτημα της ανάπτυξης ιδεατών παρόχων κινητής τηλεφωνίας στην κυπριακή αγορά. Ο κ. Τζωρτζάκης ανέφερε ότι το παράδειγμα της Ελλάδας δείχνει ότι οι MVNOs δεν αποτελούν «απειλή» για τα υφιστάμενα δίκτυα κινητής, καθώς παρά την απουσία τους στην ελληνική αγορά, ο ίδιος ο ανταγωνισμός των εταιρειών έχει μειώσει σημαντικά τα EBITDA την τελευταία τριετία.