Στρατηγική επικοινωνία μέσω social media προσφέρει το Genesys της Alcatel-Lucent

Η εταιρεία προτρέπει τις επιχειρήσεις να κινηθούν επιθετικά ώστε να αλλάξουν επίπεδο στο τρόπο που χρησιμοποιούν τις πρακτικές των social media, και να αξιοποιήσουν εξειδικευμένα εργαλεία τα οποία συνδέουν την επικοινωνία μεταξύ των μελών των κοινωνικών δικτύων, με τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και μάρκετινγκ.

Πληροφορίες, στοιχεία καθώς και όλα τα εργαλεία σχετικά με τα social media τα οποία παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Genesys G-Force User Conference που πραγματοποιήθηκε στη Μελβούρνη, είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

“Η επιθυμία των επιχειρήσεων για την εμπλοκή των social media με τις δραστηριότητες τους αυξάνεται, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μέσα”, δήλωσε ο Eric Tamblyn, αντιπρόεδρος του τμήματος Genesys Product Marketing στην Alcatel-Lucent. “Η Εξυπηρέτηση Πελατών και το Μάρκετινγκ είναι δύο τμήματα που καλούνται να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση, να υποστηρίξουν τα νέα κανάλια επικοινωνίας των πελατών με την επιχείρηση, αλλά και να αποθηκεύσουν τις πληροφορίες που έχουν συλλέξει σχετικά με τους πελάτες, όταν οι τελευταίοι αρχίσουν να επικοινωνούν με άλλα τμήματα της εταιρείας. Αξιοποιώντας τη δυνατότητα του Genesys να βρίσκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ φωνητικής και μη φωνητικής επικοινωνίας με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδυάζουν τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και τηλεφωνικής επικοινωνίας (μέσω σταθερών ή κινητών τηλεφώνων), ώστε να δρουν προληπτικά και να διατηρούν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών”.

Η IBM εξαγοράζει τη Netezza για 1,78 δισ. δολάρια

Η εξαγορά, η οποία υπόκειται στην έγκριση των μετόχων της Netezza, αναμένεται να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του 2010. Η εν λόγω εξαγορά έρχεται να προστεθεί σε μία συνεχιζόμενη αλυσίδα εξαγορών που παρατηρείται στο χώρο της πληροφορικής τους τελευταίους μήνες. Μεγάλες εταιρείες όπως οι IBM, HP, Dell, Intel κ.α. προσπαθούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους, προσφέροντας νέες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Openfund: Αναφορά από Πρωθυπουργό & έναρξη 4ου κύκλου

Η σημαντική αυτή αναγνώριση συμπίπτει με την ανακοίνωση σήμερα της έναρξη υποβολής προτάσεων για τον τέταρτο γύρο λειτουργίας του Openfund. Η νέα πρόσκληση υποβολής συνοδεύεται από βελτιωμένη πρόταση προς τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες. Συγκεκριμένα, το ύψος της παρεχόμενης επένδυσης αυξάνεται σε 30-50 χιλιάδες ευρώ, ενώ το ποσοστό που παραχωρείται από τους επιχειρηματίες που λαμβάνουν επένδυση επί του υπό σύσταση εταιρικού σχήματος παραμένει σταθερό στο 15%. Πρακτικά σχεδόν διπλασιάζει το ποσό που επενδύει, διατηρώντας το ίδιο ποσοστό συμμετοχής.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να διαμορφώσουν ομάδες 2-4 ατόμων και να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους στην περιεκτική φόρμα υποβολής, η οποία βρίσκεται διαθέσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση theopenfund.com/apply/idea. Οι ιδέες οφείλουν να βρίσκονται εντός του τριγώνου: λογισμικό, διαδίκτυο και εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες θα πρέπει επίσης να φέρουν σημαντική καινοτομία και να στοχεύουν στη διεθνή αγορά.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων είναι η Τρίτη 30 Νοεμβρίου, ενώ προτάσεις που υποβάλλονται άμεσα θα έχουν το προνόμιο να λάβουν ανταπόκριση για τις προτάσεις τους ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν την πρόταση τους και να την υποβάλλουν εκ νέου όσες φορές επιθυμούν. Η διαδικασία επιλογής πρόκειται να ολοκληρωθεί στις 10 Ιανουαρίου 2011, οπότε και ξεκινάει η υλοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων των επιλεγμένων προτάσεων.

Wind Ελλάς: Επιβεβαίωσε η Weather Finance III για έξι προσφορές

Η Weather Finance III θα προχωρήσει σε συζητήσεις με τα μέρη και τις ομάδες των πιστωτών της ώστε να επιλέξει την προτιμητέα προσφορά ως τις 14 Οκτωβρίου 2010. Υπενθυμίζεται ότι οι έξι ενδιαφέρομενοι είναι η νορβηγική Telenor, ο Naguib Sawiris, το αμερικανικό επενδυτικό σχήμα Saban, το γκρουπ των ομολογιούχων της Wind, το επενδυτικό σχήμα Argo καθώς και ο Θεόδωρος Φέσσας με την Info-Quest.

Η Uni Systems αποκτά εξειδίκευση στην Oracle Database 11g

Στο πλαίσιο της διάκρισης Specialized, η Uni Systems αναγνωρίζεται από την Oracle για τη δέσμευσή της στην απόκτηση εις βάθος ειδίκευσης και υπεροχής, όσον αφορά στις λύσεις της Oracle, ειδικά σε ό,τι αφορά στην Oracle Database 11g.

Η εξειδίκευση παρέχει, επίσης, στη Uni Systems την ευκαιρία να αποκτήσει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα όπου δραστηριοποιείται και να θεωρείται από τους πελάτες ως ο προτιμώμενος προμηθευτής, χάρη στη διαφοροποίησή της και στην επίδειξη των τομέων ειδίκευσής της.

Ο Θοδωρής Πούλιας, Business Solutions Division Manager της Uni Systems δήλωσε:«Η εξειδίκευση που απέκτησε πρόσφατα η Uni Systems σχετικά με την Oracle Database 11g, ως συνεργάτης επιπέδου Gold της Oracle, αποτελεί ανταμοιβή της συνεχούς προσπάθειας και επένδυσής μας στις τεχνολογίες της Oracle, και ενισχύει τη δέσμευσή μας να παρέχουμε στους πελάτες μας το ανώτερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών».

Απορρίφθηκαν οι προσφυγές των Altec και Cyberstream

Το εν λόγω έργο έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής για την ηλεκτρονική καταχώρηση και εκτέλεση συνταγών φαρμάκων με στόχο αυτή να αποτελέσει ένα εργαλείο για τη διάδοση της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης στους επαγγελματίες του χώρου και τους πολίτες. Υπενθυμίζεται πως εκτός της Ionis Development, είχαν αρχικά καταθέσει προσφορές οι εταιρείες 1) Altec Integration, 2) Di-Micro, 3) Cyberstream, 4) Data Concept, 5) SDC, 6) Quality & Reliability, 7) Gnomon Informatics και 8) Profile Systems & Software.

Το τίμημα του έργου ανέρχεται στις 84.870 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.