Η OgilvyOne σχεδίασε το νέο website της Cosmote

Το νέο website δίνει έμφαση στις online αγορές υπηρεσιών και προϊόντων, στην εύκολη πλοήγηση και ανεύρεση πληροφοριών καθώς και στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Οι επισκέπτες του νέου www.cosmote.gr, μπορούν να απολαύσουν μια σειρά από νέες εφαρμογές όπως: χάρτες κάλυψης για τα δίκτυα 3G και 2G,  αναζήτηση δικτύου καταστημάτων, οδηγούς επιλογής Cosmote Internet On The Go και Mobile Internet από το κινητό και πολλά άλλα.

Η Cisco παρουσιάζει το Virtualization Experience Infrastructure

Το σύστημα, που ονομάζεται Cisco Virtualization Experience Infrastructure (VXI), έρχεται να απαντήσει στο πρόβλημα που δημιουργούν οι πολλές διαφορετικές λύσεις στην ανάπτυξη virtual desktop. Επίσης, βελτιώνει το desktop virtualization για πολυμέσα και βίντεο.

Το Cisco VXI βοηθάει τις επιχειρήσεις να ξεπεράσουν τα κύρια εμπόδια που δεν τις αφήνουν να αποκτήσουν τα οικονομικά οφέλη, την ασφάλεια δεδομένων και την ευελιξία για το εργατικό δυναμικό η οποία προσφέρεται από το desktop virtualization, χωρίς να μειώνεται η εμπειρία του χρήστη ή η ικανότητα για ενσωμάτωση δυνατοτήτων συνεργασίας μέσω πολυμέσων και βίντεο. Εξάλλου, το Cisco VXI συμβάλλει στη μείωση του συνολικού κόστους κτήσης (TCO) των λύσεων desktop virtualization, αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των virtual desktops που μπορεί να φιλοξενήσει ένας server.

Επίσης, η Cisco παρουσίασε σήμερα δύο συσκευές zero client, ειδικά σχεδιασμένες ώστε να δίνουν σε όλους τους χρήστες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα οφέλη του desktop virtualization, χωρίς να μειώνεται η δυνατότητα συνεργασίας, με πολυμέσα που διαθέτουν τα υψηλής ανάλυσης PC. Η Cisco ανακοίνωσε ακόμη ότι το Cisco Cius business tablet θα μπορεί να λειτουργεί σε περιβάλλοντα virtual desktop μέσω της εισαγωγής των -πρόσφατα σχεδιασμένων- εφαρμογών client από τις Citrix, VMware και Wyse.

Oracle Day: Integration and Openness work together

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε στις 20 Οκτωβρίου, είχε ως στόχο να ενημερώσει τα 500 και πλέον στελέχη της ελληνικής και κυπριακής αγοράς για τη στρατηγική της Oracle στην τεχνολογία, τις επιχειρηματικές εφαρμογές αλλά και το hardware, καθώς ήταν η πρώτη εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Sun Microsystems στην Ελλάδα. Επιπλέον, μέσω των παράλληλων συνεδριών που εστίασαν στη βάση δεδομένων, το middleware, το hardware, το ΒΙ/ΕPM, τις επιχειρηματικές εφαρμογές και τον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, παρουσιάστηκαν νέα προϊόντα όπως το Oracle Business Intelligence 11g, προϊοντικές εξελίξεις, καθώς και επιτυχημένες υλοποιήσεις από τους ίδιους τους πελάτες και συνεργάτες της Oracle.

Πληρότητα προτάσεων
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε με τους Αντώνη Μονοκρούσο, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο Oracle Ελλάς, Cluster Leader Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας, Αλβανίας, Κοσόβου & ΠΓΔΜ, Βασίλη Δημόπουλο, Vice President Applications, Oracle EE & CIS, Alain Ozan, Vice President Technology, Oracle EE & CIS, Haspeter Kipfer, Vice President Hardware, Oracle EE & CIS και Cenk Kiral, Senior Sales Director BI & EPM solutions, Oracle EE & CIS. Η συζήτηση άνοιξε, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, με το νέο integrated σύστημα της Oracle, το οποίο κάτω από το brand «Exalogic» ενοποιεί λογισμικό, middleware και hardware με στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις και τη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης.

Σύμφωνα με τον Alain Ozan, τα συστήματα Exalogic θα βρεθούν
στην αρένα του ανταγωνισμού με 3 σημαντικά πλεονεκτήματα. Το brand της Oracle, την ποιότητα υπηρεσιών που επάγεται του brand και τη μείωση κόστους που θα προσφέρουν,το οποίο τελικά την περίοδο που βιώνουμε να είναι και το πιο σημαντικό.

Τα Exalogic αναμένεται να είναι διαθέσιμα στο πρώτο τρίμηνο του 2011 και όπως δηλώνει ο Haspeter Kipfer, «Μέχρι τώρα η καινοτομία έχει αυξήσει την πολυπλοκότητα, ενώ τώρα ήρθε η ώρα να τη μειώσει, κάτι που η Oracle προσπαθεί να κάνει τόσο μέσω των συστημάτων Exalogic, όσο και μέσω των συστημάτων Exadata που ενοποιούν hardware και λογισμικό database δίνοντας σήμερα τις καλύτερες επιδόσεις στη χαμηλότερη τιμή».

Τα στελέχη της Oracle πιστεύουν βαθιά ότι η ενοποίηση που επιχειρούν θα μειώσει σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα των επιχειρήσεων και θα ενισχύσει τις επιδόσεις των εφαρμογών. «Με τα προϊόντα αυτά της Oracle o κάθε πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το σύνολο της λύσης που θέλει, οπότε δεν χρειάζεται να αναζητήσει λύσεις τρίτων που δεν είναι βέβαιο ότι θα ταιριάζουν απόλυτα», δηλώνει ο Haspeter Kipfer και συμπληρώνει «μόνο στο Solaris 11 έχουν ενσωματωθεί τα αποτελέσματα 2.000 projects και 140 πατέντες».

Ακόμα και το πακέτο των Fusion Applications, στο οποίο η Oracle έχει επενδύσει πολύ χρόνο και χρήμα, αποτελεί, σύμφωνα με τον Βασίλη Δημόπουλο, ένα μονο κομμάτι των προτάσεων που προσφέρονται στον πελάτη, καθώς υπάρχουν πολλαπλές επιλογές. Μπορεί να επιλέξει να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις, εφόσον το επιθυμεί, και στο χρονικό διάστημα που τον εξυπηρετεί, με βάση τις επιχειρηματικές του ανάγκες.

Μπορεί να επιλέξει το ενοποιημένο περιβάλλον των Fusion Applications ή ένα πακέτο από άλλα υφιστάμενα modules που θα καλύπτουν ακριβώς τις ανάγκες της επιχείρησής του. Ο σχεδιασμός των Fusion Applications είναι ιδιαίτερα καινοτόμος και εξελιγμένος, προσφέροντας στον τελικό χρήστη πρωτόγνωρες δυνατότητες πρόσβασης, χρήσης και αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριών. Συμπληρώνουν ουσιαστικά το σύνολο εφαρμογών της Oracle και είναι, βεβαίως, βασισμένες στις αρχές της πληρότητας, των ανοιχτών προτύπων και της ολοκλήρωσης.

Το 2011 δεν είναι μακριά, και μέχρι ποιο βαθμό και πότε οι ελληνικές επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να επηρεάζονται από την οικονομική κρίση και άρα θα επενδύουν λιγότερο σε νέα τεχνολογία παραμένει, σύμφωνα και με τον Αντώνη Μονοκρούσο «το πιο δύσκολο ερώτημα σήμερα να απαντηθεί».

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Oracle Ελλάς δηλώνει αισιόδοξος μεσο-μακροπρόθεσμα, αλλά παραμένει επιφυλακτικός για το επόμενο διάστημα, όπως άλλωστε συμβαίνει σήμερα με τα περισσότερα στελέχη που διαμορφώνουν την αγορά του IT και όχι μόνο.

Η Retail@Link εγκαθιστά στη Leaseplan λύσεις ηλ. τιμολόγησης

Στόχος της LeasePlan, είναι η παροχή υπηρεσιών και λύσεων, προσαρμοσμένων στις ιδιαίτερες ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Η υπηρεσία e-invoicing, επιτρέπει στη LeasePlan να αποστέλλει στους πελάτες της αυτοματοποιημένα στις προκαθορισμένες ημερομηνίες τα τιμολόγια  σε ηλεκτρονική μορφή, επωφελούμενη έτσι, από μία πιο οικολογική και οικονομική λύση τιμολόγησης, λόγω της κατάργησης εξόδων αναλωσίμων, εντύπων και αποστολής.

Μέσω του e-invoicing Portal της Retail@Link, ο κάθε πελάτης της LeasePlan μπορεί να έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει και τη δομημένη πληροφορία των τιμολογίων (μέσω EDI), ώστε να αποκτήσει επιπλέον πλεονεκτήματα από την κατάργηση της καταχώρησης, με απευθείας εισαγωγή στα συστήματα του.