ICAP: Ανοδική τάση των συσκευών κινητής τηλεφωνίας

Η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας απαρτίζεται από μικρό αριθμό εταιρειών (αντιπροσώπων / εισαγωγέων). Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν παραγωγικές μονάδες συσκευών κινητής τηλεφωνίας, οι δε πολυεθνικές εταιρείες (κατασκευαστές συσκευών κινητής τηλεφωνίας), είτε διαθέτουν τα προϊόντα τους μέσω θυγατρικών εταιρειών, είτε μέσω τρίτων εταιρειών οι οποίες λειτουργούν ως αντιπρόσωποί τους.

Η ζήτηση για τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας έχει άμεση σχέση με την καταναλωτική τηλεπικοινωνιακή ανάγκη και κατ’ επέκταση με τις σχετικές υπηρεσίες και προϊόντα. Το δίκτυο λιανικής πώλησης συσκευών κινητής τηλεφωνίας χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες: To δίκτυο λιανικής των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (το οποίο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς) και το δίκτυο λιανικής των αλυσίδων καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Η εξέλιξη της εγχώριας αγοράς συσκευών κινητής τηλεφωνίας την περίοδο 2007-2009 (σε αξία πωλήσεων) ήταν ελαφρώς ανοδική, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 1%. Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων (σε τεμάχια) την ίδια περίοδο ήταν υψηλότερος (3,3%). Από το 2009 και μετά, παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για «έξυπνα κινητά» (smartphones), καθώς στο καταναλωτικό κοινό έχουν δημιουργηθεί νέες ανάγκες οι οποίες αφορούν τις υπηρεσίες των εν λόγω κινητών.

Στρατηγική συνεργασία της Intel, της Nec και της Microsoft

Η συγκεκριμένη συνεργασία θα έχει ως αποτέλεσμα την κατασκευή μιας προηγμένης πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης, η οποία θα καλύπτει την ανάγκη τόσο των παραδοσιακών, όσο και των διαδικτυακών εμπορικών καταστημάτων, για μια σύγχρονη τεχνολογία που θα υποστηρίζει εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης, εξασφαλίζοντας μεγάλη αξιοπιστία, υψηλές επιδόσεις, έξυπνη και ευέλικτη διαχείριση. Τον Ιανουάριο του 2010, η Intel και η Microsoft ανακοινώνουν μια στρατηγική συμμαχία για την ανάπτυξη και την προώθηση μιας πλατφόρμας, ειδικά πιστοποιημένης για την εκτέλεση έξυπνων εφαρμογών ψηφιακής σήμανσης. Η ένταξη της NEC στη συγκεκριμένη συμμαχία βοηθά να προωθηθεί ακόμη καλύτερα η έννοια της έξυπνης ψηφιακής σήμανσης.

Σε χαμηλά επίπεδα ο δείκτης οικονομικού κλίματος των ΤΠΕ

Οι προβλέψεις για τη ζήτηση το επόμενο διάστημα παραμένουν στα ίδια χαμηλά επίπεδα. Το κλίμα το γ’ τρίμηνο ’10 είναι εξαιρετικά δυσοίωνο και πλέον έχει αποτυπωθεί πλήρως, τόσο η αρνητική εικόνα που παρουσιάζουν οι ίδιες οι επιχειρήσεις, όσο και η ζήτηση η οποία έχει μειωθεί επικίνδυνα. Νέα επιδείνωση των προσδοκιών στο Λιανεμπόριο ΤΠΕ.

Το κλίμα το γ’ τρίμηνο ’10 είναι αρνητικό με διάχυτη απαισιοδοξία, καθώς οι τρέχουσες πωλήσεις έχουν περιορισθεί. Οι προβλέψεις για την εξέλιξη της ζήτησης τους επόμενους μήνες παραμένουν αρνητικές, αν και υπάρχει μια μικρή ενίσχυση, ενώ τα αποθέματα αμβλύνονται σημαντικά. Οι επιχειρηματικές προσδοκίες στον τομέα της Βιομηχανίας ΤΠΕ εμφανίζουν μικρή βελτίωση. Οι εκτιμήσεις για το τρέχον επίπεδο των παραγγελιών και της ζήτησης παραμένουν απαισιόδοξες, ενώ ενισχύθηκε το ποσοστό εκείνων που κρίνουν ότι τα αποθέματα είναι σε υψηλά για την εποχή επίπεδα.

Η CGSoft ηγείται πρότασης για Πανευρωπαϊκά δίκτυα ηλ. ενέργειας

Στο consortium μετέχουν μεταξύ άλλων το ΕΜΠ, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Βιέννης, το γερμανικό κέντρο αεροδιαστημικής τεχνολογίας DLR, το ισπανικό ινστιτούτο LEITAT, το ουκρανικό ινστιτούτο ενεργειακής απόδοσης και χαμηλών εκπομπών άνθρακα, η ΡΑΕ Κύπρου, το Πολυτεχνείο Ιασίου, η διεθνής νομική εταιρεία ARENDT, εξειδικευμένη σε θέματα ενέργειας, ο τουρκικός όμιλος επιχειρήσεων HISBIM κ.α.

Εθνική Τράπεζα και SAP επικοινωνούν μέσω του «SAP-ΕθνοReady

Το «SAP-ΕθνοReady» αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση, σχεδιασμένη να καλύπτει τις ανάγκες σύνδεσης του Οικονομικού Module της SAP και των εφαρμογών της Εθνικής Τράπεζας για δημιουργία αρχείων Πληρωμών, Άμεσων Χρεώσεων, και Εισπράξεων. Το εργαλείο «SAP-ΕθνοReady» θα υποστηρίζει τις εκδόσεις της SAP  ECC6.0, καθώς επίσης και ειδικές προσαρμοσμένες εκδόσεις συγκεκριμένων Εταιρικών Πελατών.

Με το εργαλείο αυτό, οι Εταιρικοί Πελάτες της Εθνικής Τράπεζας όχι μόνο θα μειώσουν το κόστος και το χρόνο που απαιτούν οι Μονάδες Πληροφορικής τους για τη δημιουργία και επεξεργασία των αρχείων των τραπεζικών τους συναλλαγών, αλλά θα αποκτήσουν ταυτόχρονα τη δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας και εκτέλεσης των συναλλαγών τους με πλήρη αυτοματοποίηση.

Ο Ζοζέφ Μεζάν αποχώρησε από την Wind

Ο Ζ. Μεζάν ανέλαβε τη συγκεκριμένη θέση στην ΤΙΜ Hellas τον Νοέμβριο του 2004 έχοντας πολύχρονη εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Στην προϋπηρεσία του συγκαταλέγεται και συνεργασία με την Vodafone, από το 1999 ως το 2004, οπότε και μετακινήθηκε στην Wind. Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό ποιο θα είναι το επόμενο επαγγελματικό του βήμα.

ICAP: Ανοδική τάση των συσκευών κινητής τηλεφωνίας

Η αγορά των συσκευών κινητής τηλεφωνίας απαρτίζεται από μικρό αριθμό εταιρειών (αντιπροσώπων / εισαγωγέων). Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν παραγωγικές μονάδες συσκευών κινητής τηλεφωνίας, οι δε πολυεθνικές εταιρείες (κατασκευαστές συσκευών κινητής τηλεφωνίας), είτε διαθέτουν τα προϊόντα τους μέσω θυγατρικών εταιρειών, είτε μέσω τρίτων εταιρειών οι οποίες λειτουργούν ως αντιπρόσωποί τους.

Η ζήτηση για τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας έχει άμεση σχέση με την καταναλωτική τηλεπικοινωνιακή ανάγκη και κατ’ επέκταση με τις σχετικές υπηρεσίες και προϊόντα. Το δίκτυο λιανικής πώλησης συσκευών κινητής τηλεφωνίας χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες: To δίκτυο λιανικής των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (το οποίο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς) και το δίκτυο λιανικής των αλυσίδων καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Η εξέλιξη της εγχώριας αγοράς συσκευών κινητής τηλεφωνίας την περίοδο 2007-2009 (σε αξία πωλήσεων) ήταν ελαφρώς ανοδική, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 1%. Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων (σε τεμάχια) την ίδια περίοδο ήταν υψηλότερος (3,3%). Από το 2009 και μετά, παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για «έξυπνα κινητά» (smartphones), καθώς στο καταναλωτικό κοινό έχουν δημιουργηθεί νέες ανάγκες οι οποίες αφορούν τις υπηρεσίες των εν λόγω κινητών.

Η Entersoft υλοποίησε έργο για την Χ.Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις

Στόχος της εταιρείας είναι η αναβάθμιση και ολοκληρωμένη διαχείριση του συνόλου των λειτουργιών και διαδικασιών της στον  Οικονομικό, Εμπορικό και Παραγωγικό τομέα, ενοποιώντας τις διαδικασίες της.

Η X. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε. ιδρύθηκε το 1974, εκδίδει την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», την «Κυριακάτικη Ελευιεροτυπία» καθώς και τα ένθετά τους και διαχειρίζεται το ενημερωτικό portal www.enet.gr. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 1998 και απασχολεί πάνω από 900 άτομα προσωπικό. Η ολοκλήρωση του έργου, λόγω του μεγέθους του, πραγματοποιείται σε δύο φάσεις.  Η πρώτη φάση επικεντρώνεται στην ενδο- επιχειρησιακή οργάνωση, εστιάζοντας στην οικονομική, λογιστική, εμπορική και παραγωγική λειτουργία του οργανισμού.

Για την ενίσχυση της πελατοκεντρικής της προσέγγισης η εταιρεία εφαρμόζει το Entersoft CRM, ενώ με την εξειδικευμένη λύση Entersoft Service Management παρακολουθεί την προληπτική συντήρηση των μηχανών και υποστηρίζει το τμήμα Help Desk της. Η δεύτερη φάση προβλέπει την επέκταση του έργου σε θέματα που ενισχύουν την εξωστρέφεια της X. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε., μέσω του Entersoft Ε-Commerce,  ισχυροποιώντας τις σχέσεις και την επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες της.