Τα έργα αφορούν τις περιφέρειες: “Δυτικής Μακεδονίας” (τμήμα 13, αξίας 123.000 ευρώ), “Νοτίου Αιγαίου” (τμήμα 12, αξίας 92.000 ευρώ), “Κρήτης” (τμήμα 11-114.000 ευρώ), “Θεσσαλίας” (τμήμα 6 –104.000 ευρώ) και “Κεντρικής Μακεδονίας” (τμήμα 3 – αξίας 123.000 ευρώ).
Issue: NF 2266
Έργο της Entersoft στη Leaf Tobacco στη Βουλγαρία
Ο όμιλος δραστηριοποιείται στο Σαντάνσκι της Βουλγαρίας με παραγωγική μονάδα από το 1996. Το νέο εργοστάσιο του ομίλου με έδρα το Σαντάνσκι της Βουλγαρίας είναι από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις του και θα εγκαινιαστεί στις 29 Ιανουαρίου από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θεόδωρο Πάγκαλο, παρόντος του υπουργού οικονομίας, ενέργειας και τουρισμού της Κυβέρνησης της Βουλγαρίας κ. Traicho Traikov. Ο όμιλος Μιχαηλίδη, δραστηριοποιείται με παραγωγικές μονάδες σε 7 χώρες, κατέχει την πρώτη θέση στην Ελλάδα και την τέταρτη θέση παγκοσμίως μεταξύ των εταιρειών επεξεργασίας και εμπορίας καπνού ενώ κατατάσσεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.
Ο όμιλος έχει καθαρά εξαγωγικό χαρακτήρα (το 97% των προϊόντων του εξάγονται ) και σήμερα εξυπηρετεί 89 πελάτες σε 54 χώρες ανά τον κόσμο. Απασχολεί περίπου 325 άτομα σε μόνιμη βάση στην Ελλάδα.
Ο Don Kwack νέος προεδρος στην LG Electronics Hellas
Ο D. Kwack καλείται να ηγηθεί της LG Electronics Ελλάς σε μια ιδιαίτερα σημαντική περίοδο για την Ελλάδα, με στόχο την ενδυνάμωση και την περαιτέρω ανέλιξη της μάρκας στην εγχώρια αγορά και την κατάκτηση της κορυφής σε όλους τους κλάδους των δραστηριοτήτων της.
O Don Kwack διαθέτει επιτυχημένη πορεία στο χώρο της Τεχνολογίας και των Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Προϊόντων. Ειδικότερα, τον τελευταίο χρόνο ασκούσε καθήκοντα Regional Business Leader (WM) Marketing στην LG Electronics UK, το διάστημα 2008 – 2010 υπήρξε Marketing Manager/MDΑ στην LG Electronics France, ενώ την περίοδο 2006 – 2008 κατείχε τη θέση του Group Leader Marketing HQ στα κεντρικά της εταιρείας στην Κορέα.
Την τριετία 2003-2006, ο Don Kwack διετέλεσε Product Manager για τους κλάδους των Οικιακών Συσκευών και του Κλιματισμού στην LG Electronics Ελλάς και ως εκ τούτου κατέχει ήδη σημαντική γνώση της ελληνικής αγοράς. Τέλος, την περίοδο 1999 – 2003 υπήρξε Product Manager για τους κλάδους Οικιακών Συσκευών και Κλιματισμού στην LG Electronics UK, όπου απέκτησε σημαντική εμπειρία στο marketing των προϊόντων και των επιχειρηματικών πρακτικών της LG.
Τα smartphones, tablets & netbooks θα κυριαρχήσουν το 2011
Η έκθεση του 2011 προβλέπει ότι κατά το τρέχον έτος πάνω από το 50% των πωλήσεων υπολογιστικών συσκευών δεν θα είναι προσωπικοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές, αλλά τα λεγόμενα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), tablets και netbooks.
Επίσης, η Deloitte κάνει την πρόβλεψη ότι ο όγκος των δεδομένων που θα «ανέβουν» ή θα «κατέβουν» από φορητές συσκευές μέσω δημόσιων ασύρματων
(Wi-Fi) δικτύων πιθανώς να αυξηθεί με γρηγορότερους ρυθμούς (25-50%) συγκριτικά με αυτά που θα διακινηθούν μέσω των δικτύων ευρυζωνικότητας των κινητών τηλεφώνων, καθώς και ότι, σε παγκόσμια βάση, θα παρακολουθήσουμε 140 δισ. ώρες περισσότερη τηλεόραση μέσα στο 2011.
Η Intracom Telecom βραβεύτηκε από την HP
Η Intracom Telecom, στρατηγικός συνεργάτης της HP, έλαβε αυτό το βραβείο στο πλαίσιο του προγράμματος συνεργασιών της HP, διακρινόμενη για τις ικανότητές της στον τομέα “OSS Innovations & Transformations”. Το βραβείο αυτό επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της Intracom Telecom να παρέχει πρωτοποριακές λύσεις στο χώρο του OSS, βασιζόμενη στην πλατφόρμα TeMIP της HP. Πιο συγκεκριμένα οι λύσεις αυτές προσφέρουν γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων δικτυακής λειτουργίας, αυξάνουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές καθώς και βελτιστοποιούν την χρήση των δικτυακών πόρων των παρόχων.
Έρευνα της GfK για τα smartphones
Η διείσδυση των smartphones αγγίζει πλέον το 15% στην Ελλάδα, ενώ η πρόθεση απόκτησης smartphone κατά την επόμενη αγορά κινητού υπόσχεται να διπλασιάσει σχεδόν την αγορά σύντομα.
Η διείσδυση και η πρόθεση είναι σημαντικά μεγαλύτερες στους άνδρες και τις ηλικίες 18-34, κοινά με μεγαλύτερη τεχνολογική εξοικείωση και υψηλότερη ενασχόληση με το Internet. Μόλις 2-3 χρόνια πριν, το κύριο ενδιαφέρον των αγοραστών κινητών τηλεφώνων ήταν να είχε η συσκευή ελκυστική σχεδίαση και να ήταν εφοδιασμένη με τις τελευταίες τεχνολογίες όπως υψηλής ανάλυσης κάμερα, GPS και Wi-Fi. Χωρίς να έχουν χάσει τελείως τη σημασία τους τα παραπάνω, στην εποχή των smartphones, ο παράγοντας «εμπειρία κατά τη χρήση» αποκτά αυξανόμενη βαρύτητα. Το νέο, αποφασιστικό στοιχείο είναι το λειτουργικό σύστημα και οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα διάφορα συστήματα.
Σημαντική είναι επίσης η διαθεσιμότητα εφαρμογών και η ευκολία στο κατέβασμά τους. Στην Ελλάδα, η πρόσβαση στο internet είναι η βασική απαίτηση και το βασικό κίνητρο αγοράς μιας συσκευής smartphone, ακολουθούμενη από το κατέβασμα εφαρμογών.
H Nokia κατέχει την πρώτη θέση ως τώρα στη διείσδυση (ποσοστό κατόχων, όχι μερίδιο πωλήσεων) στα smartphones με έμφαση στις ηλικίες 35-44, ακολουθεί η Sony Ericsson με έμφαση στις μικρότερες ηλικίες, καθώς και η Apple με το i-phone.
Νέα μονάδα ανάπτυξης λογισμικού από την APC
Το συγκεκριμένο τμήμα θα είναι υπεύθυνο για την προώθηση όλων των συστημάτων λογισμικού και διαχείρισης της φυσικής υποδομής ενός data center. Επίσης, θα έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη λογισμικού, τη δημιουργία προσφοράς, τις πωλήσεις, το service, το marketing, καθώς και για την ανάπτυξη συνεργατών μέσω συγκεκριμένων προγραμμάτων.