Η ολοκληρωμένη λύση εστίασης (POS) που προσφέρει η CPI στα ΝΟODLE BAR αφορά σε ειδικά σχεδιασμένο εξοπλισμό της Posiflex για τις δύσκολες συνθήκες σε έναν χώρο εστίασης, ασύρματα τερματικά PDA, εκτυπωτές κουζίνας για εκτύπωση παραγγελιών, φορολογικό εκτυπωτή για τις αποδείξεις λιανικής καθώς και software με δυνατότητα έκδοσης ειδικών αναφορών καταγραφής κινήσεων των χειριστών καθώς και αναφορές για τη εμπορική διαχείριση για τον έλεγχο της αποθήκης και των πωλήσεων.
Issue: NF 2288
Σε ισπανική εταιρεία ανατέθηκαν οι υπηρεσίες Livelink του Cedefop
Οι εν λόγω υπηρεσίες περιλαμβάνουν την ανάλυση, την παροχή συμβουλών, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και τη διοίκηση, την τεχνική υποστήριξη, τη διαχείριση σχεδίου. Ακόμα, το έργο αφορά και στην παροχή ετήσιων δαπανών συντήρησης των ενοτήτων λoγισμικού Livelink και των αδειών. Το τίμημα του έργου ορίστηκε στις 465.000, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
Στην τελευταία θέση της Ε.Ε. στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση η Ελλάδα
Το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας, αποτελώντας τον επίσημο συντονιστή – φορέα παροχής των στοιχείων για την Ελλάδα, παρουσιάζει μια σύνοψη των κυριότερων αποτελεσμάτων. Κεντρική αναφορά της εν λόγω έκθεσης αποτελεί η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας και του επιπέδου ανάπτυξης των 20 βασικών ηλεκτρονικών δημόσιων υπηρεσιών, όπως ορίστηκαν το 2001 και μετριούνται εφεξής.
Βασικό δείκτη της ανάπτυξης μιας υπηρεσίας αποτελεί ο δείκτης ηλεκτρονικής ολοκλήρωσης (online sophistication) που αποδίδει στην υπηρεσία μια επίδοση (%) ανάλογη του επιπέδου ηλεκτρονικής ωριμότητας που αυτή έχει επιτύχει: (1) πληροφόρηση, (2) ηλεκτρονική λήψη εντύπων, (3) ηλεκτρονική αποστολή συμπληρωμένων εντύπων, (4) ολοκλήρωση συναλλαγής, (5) εξατομικευμένη παροχή υπηρεσίας/ προσωποποίηση. Από το μέσο όρο των μετρήσεων και για τις 20 υπηρεσίες προκύπτει ο συνολικός δείκτης ηλεκτρονικής ολοκλήρωσης της χώρας. Ο δείκτης ηλεκτρονικής ολοκλήρωσης για τις 20 βασικές υπηρεσίες της Ελλάδας το 2010 διαμορφώνεται ως εξής: α) 65% για τις υπηρεσίες προς πολίτες (ΕΕ27+ : 87%), β) 78% για τις υπηρεσίες προς επιχειρήσεις (ΕΕ27+ :94%) και γ) 70% για το σύνολο των 20 υπηρεσιών (ΕΕ27+ :90%).
Αντίστοιχα με το δείκτη ηλεκτρονικής ολοκλήρωσης μιας χώρας, μετριέται και ο δείκτης πλήρους ηλεκτρονικής διαθεσιμότητας (full online availability). Εδώ δίνεται βαθμολογία 100% στις υπηρεσίες που έχουν επιτύχει το μέγιστο επίπεδο (3/3, 4/4 ή 5/5) και 0% στις υπόλοιπες. Η Ελλάδα, με 10 στις 20 υπηρεσίες να είναι πλήρως διαθέσιμες ηλεκτρονικά (5 για πολίτες, 5 για επιχειρήσεις) διαμορφώνει ποσοστό 48%, με τον αντίστοιχο μέσο όρο της ΕΕ27+ να βρίσκεται στο 82% σημειώνοντας σημαντική αύξηση έναντι του 2009 (69%).
Αξίζει να σημειωθεί πως οι παραπάνω επιδόσεις φέρνουν την Ελλάδα τελευταία στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Ωστόσο, παρά την αξιοσημείωτη σε πολλές χώρες ανάπτυξη των υπηρεσιών, προβληματίζει τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις η περιορισμένη τους χρήση από τους πολίτες, με το ποσοστό των ατόμων να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για συναλλαγές με το δημόσιο να διαμορφώνεται στο 32% για την ΕΕ27 και στο 13% για την Ελλάδα (πηγή: Eurostat, 2010).
Η HP και η VMWare συνεργάζονται στον τομέα της ασφάλειας
Στο πλαίσιο της στρατηγικής HP Converged Infrastructure, η συνεργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση της επιτυχημένης λύσης HP TippingPoint IPS, η οποία έχει αναπτυχθεί για την πλατφόρμα VMware vSphere, έτσι ώστε οι υπάρχουσες υλοποιήσεις να περάσουν σε ένα νέο επίπεδο. Στόχος των δυο εταιρειών είναι να προσφέρουν προηγμένη ασφάλεια στις επιχειρήσεις, μέσω της ενοποίησης της λύσης HP TippingPoint IPS με τις λύσεις VMware vShield και VMware vCloud Director.
Η ενοποίηση των λύσεων θα ενισχύσει τις διαδικασίες πρόληψης εισβολής κακόβουλων προγραμμάτων σε περιβάλλοντα cloud, μέσω της ενοποιημένης διαχείρισης πολιτικών ασφάλειας και της αυτοματοποίησης διαδικασιών όπως η σάρωση, η αναγνώριση απειλών και η αποτροπή επιθέσεων.
Απόκλιση του δείκτη τιμών καταναλωτή του κλάδου κινητής
Αυτό οφείλεται στο μοντέλο υπολογισμού του δείκτη τιμών καταναλωτή των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που ακολουθείται σήμερα, το οποίο δεν αποτυπώνει τις σημαντικές μειώσεις τιμών στις οποίες έχει προχωρήσει ο κλάδος τα τελευταία χρόνια και την επακόλουθη συμβολή της κινητής τηλεφωνίας στη συγκράτηση του πληθωρισμού.
Ενώ τα δημοσιευμένα στοιχεία των εταιρειών για τα έσοδα ανά λεπτό ομιλίας, προσαρμοσμένα και με τις αυξήσεις που οφείλονται στην έμμεση φορολογία, δείχνουν μία συνεχή και μεγάλη μείωση της τάξης του -46,3% (για το διάστημα Α’ τρ. 2008 – Γ’ τρ. 2010), ο δείκτης τιμών καταναλωτή του κλάδου κινητής τηλεφωνίας παρουσιάζει, για το ίδιο διάστημα, αύξηση 10,9%.
Με βάση το μοντέλο του δείκτη της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ο κλάδος κρατά τις τιμές του σταθερές και περνά όλες τις αυξήσεις φόρων στον καταναλωτή. Με βάση το δείκτη εσόδων ανά λεπτό ομιλίας, ο κλάδος όχι μόνο απορροφά όλες τις αυξήσεις φόρων αλλά προχωρά και σε μειώσεις ακόμη και μετά την επίδραση των φόρων, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να απολαμβάνει ακόμη χαμηλότερες τιμές. Η απόκλιση των δύο δεικτών είναι τόσο μεγάλη ώστε να έχει επίδραση στο συνολικό πληθωρισμό κατά περίπου 1,2% σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Η αντίθεση αυτή εξηγείται κυρίως από την αντικειμενική δυσκολία υπολογισμού του δείκτη τιμών στον κλάδο και από τους περιορισμούς της υφιστάμενης μεθοδολογίας της ΕΛ.ΣΤΑΤ., η οποία δεν αντιμετωπίζει τις μεταβολές στα παρεχόμενα και δημοφιλέστερα προγράμματα. Επίσης, δεν λαμβάνονται υπόψη εκπτώσεις και προσφορές που στο συγκεκριμένο κλάδο χρησιμοποιούνται συστηματικά και περιορίζουν σημαντικά το κόστος για τον καταναλωτή ενώ παρακολουθείται ένα υποσύνολο των παρεχόμενων τιμών, το οποίο δεν είναι πλέον αντιπροσωπευτικό.
Η Novell και η IBM προσφέρουν το λογισμικό DB2
Η σημερινή ανακοίνωση βασίζεται στην προσπάθεια της Novell να προσφέρει συσκευές λογισμικού για μια μεγάλη γκάμα λογισμικού της IBM, συμπεριλαμβανομένων των WebSphere, Lotus και Smart Business, που υποστηρίζονται όλα από το SUSE Linux Enterprise. Το DB2 είναι το πρώτο λογισμικό της IBM που διατίθεται προς λήψη από το SUSE Gallery, μια διαδικτυακή προθήκη όπου οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν, να πραγματοποιήσουν λήψη και να δημοσιεύσουν συσκευές λογισμικού και εφαρμογές συστημάτων υπολογιστικού νέφους.
Το πρότυπο του DB2 διατίθεται επίσης στο πλαίσιο του εργαλείου ανάπτυξης συσκευών λογισμικού της Novell, του SUSE Studio, που απλοποιεί ιδιαίτερα τη διεργασία δημιουργίας μιας συσκευής λογισμικού βάσει του λογισμικού βάσης δεδομένων DB2.