Η Cosmos Business Systems επεκτείνει τη συνεργασία της με την Microsoft

Η ανάγκη των επιχειρήσεων για αξιοποίηση  των  πρωτογενών  πληροφοριών (π.χ. από εμπορική – λογιστική διαχείριση, ERP, CRM), για γρήγορη  και αποδοτική διαχείριση του  όγκου αυτών, για ανάλυση και επεξεργασία  κάθε είδους δεδομένων,  καλύπτεται με τις εφαρμογές  εξελιγμένης διοικητικής πληροφόρησης και υποστήριξης λήψης αποφάσεων.

Η Cosmos απευθύνεται σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ΕRP ή CRM οποιουδήποτε κατασκευαστή ή γενικά βάσεις δεδομένων συμβατών με τα προϊόντα της Microsoft, και μπορεί να  παρουσιάσει και να υλοποιήσει λύσεις Business Intelligence (ΒΙ) που απαντούν στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης ξεχωριστά.

Η Άννα Τζιώτη Marketing Manager στη Fujitsu

Ειδικότερα, θα είναι αρμόδια για το στρατηγικό σχεδιασμό του Marketing καθώς και το σχεδιασμό και υλοποίηση των επικοινωνιακών προγραμμάτων για το σύνολο των επιχειρηματικών λύσεων της Fujitsu. Κατέχει πτυχίο Marketing-Management από το Derree American College και μεταπτυχιακό τίτλο από το πανεπιστήμιο της Ινδιανάπολις, των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Η Ελένη Τασσοπούλου, η οποία κατείχε αυτή τη θέση, αναβαθμίστηκε και ανέλαβε καθήκοντα Process Manager, Corporate Channels, Continental Europe, Middle East, Africa & India (CEMEA & I) καθώς και USA και APAC (Asia Pacific). Θα είναι υπεύθυνη για το στρατηγικό σχεδιασμό και υλοποίηση δραστηριοτήτων, που αφορούν στο κανάλι συνεργατών στις παραπάνω περιοχές ευθύνης. Κατέχει πτυχίο Marketing και Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση E-business από το ίδιο πανεπιστήμιο.

4.450 επενδυτικά σχέδια κατατέθηκαν στο digi-retail

H δράση σχεδιάστηκε από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και υλοποιείται από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας υποβλήθηκαν συνολικά 4.450 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 195,88 εκατ. ευρώ, από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ο μέσος προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων ανήλθε σε 44.019 ευρώ. Η συνολικώς ζητηθείσα δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) που αντιστοιχεί στα επενδυτικά σχέδια που υποβλήθηκαν, ανέρχεται σε 114,56 εκατ. ευρώ.

Όλες οι επιχειρήσεις που υπέβαλαν επενδυτικά σχέδια, ενημερώθηκαν άμεσα για τη βαθμολογία τους, η οποία προκύπτει αυτόματα, με αντικειμενικά κριτήρια. To υψηλό ενδιαφέρον για τη δράση αποτυπώθηκε και μέσω του ηλεκτρονικού helpdesk της «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Συνολικά απαντήθηκαν γραπτώς μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, 5.100 ερωτήματα επιχειρήσεων ενώ απαντήθηκαν 18.000 κλήσεις υποστήριξης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής.

Personal Shopping System από την Β.Ι. Αλμπάνης Α.Ε.

Το Personal Shopping System, έχει ήδη εφαρμοστεί σε πολλές χώρες τους εξωτερικού διαμορφώνοντας ένα νέο μοντέλο αγοραστικής συμπεριφοράς. Ο κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να σκανάρει μόνος του τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει χωρίς να περιμένει στις ουρές των ταμείων. Οι πελάτες εξυπηρετούνται από σημεία αυτόματων πληρωμών καθώς τα δεδομένα από τα φορητά τερματικά που χρησιμοποιούν μεταδίδονται ασύρματα στα ταμειακά συστήματα.

«Η εξοικονόμηση χρόνου, ο έλεγχος της τιμής, η επιπλέον πληροφόρηση για κάθε προϊόν, η προβολή διαφημίσεων, προσφορών και προωθητικών ενεργειών καθώς και η δυνατότητα διενέργειας διαγωνισμών είναι μερικά μόνο από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του συστήματος προσωπικών αγορών» ανέφερε ο Δ. Βιδάλης.

Ισχυρή κερδοφορία για την Hellas online το 2010

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα συμπεριλαμβάνουν τα μεγέθη της hellas online και της θυγατρικής της Αττικές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε. Τα ενοποιημένα έσοδα για το δ’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 13,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τα έσοδα του δωδεκαμήνου ενισχύθηκαν κατά 27,9% και  ανήλθαν σε € 212,4 εκατ., με αύξηση της πελατειακής βάσης κατά 109.064 LLU πελάτες. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) εκτινάχθηκαν στα € 48,8 εκατ. στο δωδεκάμηνο του 2010, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου, σε σχέση με το 2009 όπου ο Όμιλος είχε EBITDA € 15,4 εκατ.

Παρά την αύξηση των αποσβέσεων στα € 69 εκατ. για το 2010 από € 51,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές και του κόστους απόκτησης νέων πελατών, οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν σε € -32,4 εκατ. το 2010 από € -47,3 εκατ. το 2009. Η LLU πελατειακή βάση της εταιρίας το 2010 ανήλθε σε 391.411 πελάτες, αύξηση 38,6 % σε σχέση με το 2009, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 28,4%.

Η ΔΑΕΜ ανέλαβε έργο για το Δήμο Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας

Το εν λόγω έργο χρηματοδοτείται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «διοικητική μεταρρύθμιση», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους. Το τίμημα της σύμβασης ανέρχεται στις 42.299 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.