Έρευνα της MediaMind για τις οικονομικές υπηρεσίες

Η πλειοψηφία των οικονομικών υπηρεσιών ακολουθούν το δρόμο της Online διαφήμισης, η οποία αποτελεί πλέον στρατηγικό μέσο προώθησης των υπηρεσιών τους.

Οι διαφημιζόμενοι καθιστούν την Online διαφήμιση το πιο σημαντικό όχημα marketing σε ότι αφορά στην επένδυση που κάνει ο κλάδος σε επίπεδα διαφήμισης.
Πάνω από το 50% των impressions που παραδόθηκαν παγκοσμίως από την MediaMind αφορούσαν τραπεζικές υπηρεσίες, με τις ασφαλιστικές υπηρεσίες (σπιτιού και αυτοκινήτων) να ακολουθούν.

Οι εταιρείες Πιστωτικών Καρτών καταβάλουν σημαντικές προσπάθειες για να προσελκύσουν τους χρήστες προς τις καταχωρίσεις τους και να επιτύχουν τα υψηλότερα Conversion Rates και Click Through Rates. Η έρευνα δείχνει ότι ένας χρήστης είναι πολύ πιο πιθανό να προβεί σε κάποια συναλλαγή μετά την πρώτη επαφή με μια καταχώριση και όχι μετά από πολλαπλές επαφές.

Ένα ακόμα συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η χρήση Rich Media και ιδιαίτερα εκείνων που περιλαμβάνουν video, βελτιώνει σημαντικά την απόδοση μιας καμπάνιας. Η χρήση Rich Media μπορεί μέχρι και να τριπλασιάσει το Click Through Rate μιας καμπάνιας, συγκρινόμενο με τα απλά Banners. Η χρήση Video εκτοξεύει ακόμα περισσότερο το CTR και τι Conversion Rate.

Η Google συνεχίζει τις επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Η ισχύς του είναι 845MW -ικανή για να καλύψει τις ανάγκες 235.000 αμερικανικών νοικοκυριών. Το γεγονός αυτό το κατατάσσει στην πρώτη θέση των μεγαλύτερων αιολικών πάρκων στον κόσμο. Θα καλύπτει έκταση σχεδόν 80.000 τετραγωνικών μέτρων, ενώ θα συνδεθεί με το δίκτυο ηλεκτροδότησης μέσα στο 2012. Θα χρησιμοποιεί αυξημένων επιδόσεων ανεμογεννήτριες άμεσης μετάδοσης με το λογότυπο της General Electric.

Λόγω της ύπαρξης τεράστιων διαστάσεων μόνιμων μαγνητών, οι εν λόγω ανεμογεννήτριες δεν χρειάζονται κιβώτιο ταχυτήτων ή άλλα μηχανικά μέρη, που απαιτούνται για τη λειτουργία των συμβατικών ανεμογεννητριών.

Intel: Αύξηση 29% στα κέρδη της κατά το α’ τρίμηνο

Αντίστοιχα, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 12 δισ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 25% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Ακόμα, η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη 3,16 δισ. δολ. ή 56 cents ανά μετοχή από 2,44 δισ. δολ. ή 43 cents σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010.

Τέλος, τα έσοδα σημείωσαν και αυτά με τη σειρά τους άνοδο 25% και διαμορφώθηκαν σε 12,85 δισ. δολ. από 10,3 δισ. δολ.

Υπηρεσία mobile tv λανσάρει η Vodafone για το iPhone

Συγκεκριμένα, από σήμερα, Τετάρτη 20 Απριλίου, όλοι οι χρήστες iPhone θα μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά, 24 ώρες το 24ωρο, το πρόγραμμα των μεγαλύτερων ελληνικών τηλεοπτικών σταθμών όπως: Mega, ANT1, Alpha, Star, Mad TV, ERT Sat, καθώς και NovaSports 1,2 & 3, μέσα από την υπηρεσία Vodafone Mobile TV και το 3G δίκτυο της Vodafone.

Η υπηρεσία θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες iPhone να παρακολουθήσουν ένα από τα μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά ντέρμπυ, Barcelona – Real Madrid, στον τελικό του Ισπανικού κυπέλλου, ζωντανά, μέσα από το Novasports Mobile, απόψε στις 22:00 το βράδυ. Η πρόσβαση στο Novasports Mobile γίνεται απλά με την αποστολή δωρεάν SMS με τη λέξη NOVA στο 1222, ενώ η πρόσβαση στα υπόλοιπα κανάλια, με δωρεάν SMS με τη λέξη TV στο 1222.

Η χρέωση της υπηρεσίας Mobile TV είναι €1,845 την ημέρα ή €5,17 το μήνα για όλα τα κανάλια. Για την υπηρεσία Novasports Mobile η χρέωση είναι €2,46 την εβδομάδα ή € 6,15 το μήνα και περιλαμβάνει μόνο τα κανάλια Novasports 1,2 και 3.

Η Sieben υλοποίησε έργο cloud campaign στον όμιλο Notos Com

Ο Εμπορικός Όμιλος Νotos Com Holding είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εμπορικές εταιρείες και αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά την τα ρούχα GANT. Το Cloud Campaign παρέχει τη δυνατότητα μαζικής αποστολής newsletters, emails, SMS, σε όλα τα μέλη του Club ή εφαρμόζοντας διάφορα κριτήρια όπως πρόσφατες αγορές, γενέθλια κτλ.

Όλη η διαχείριση των μελών, των πωλήσεων, των πόντων και των δώρων του GANT Club γίνεται μέσα από το Cloud Campaign. Με τη δημιουργία του Gant Club, η Notos Com πέτυχε βελτίωση της σχέσης της GANT με τους πελάτες της, αύξηση των πωλήσεων και ενδυνάμωσε το loyalty προς το brand της GANT.