Intralot: Νέα συμφωνία στην Τζαμάικα

Το συμβόλαιο έχει αρχική διάρκεια 10 ετών με δυνατότητα αυτόματης ανανέωσης για διαδοχικές περιόδους διάρκειας 5 ετών. Το σύστημα iGEM, είναι η ολοκληρωμένη λύση νέας γενιάς της INTRALOT για δίκτυα βιντεολόττο μεγάλης κλίμακας.

Η πλήρης έκδοση του συστήματος περιλαμβάνει μία σειρά από εφαρμογές που επιτρέπουν την παροχή υπηρεσιών, όπως προοδευτικά διασυνδεδεμένα τζακποτ, διαχείριση παιχνιδιών και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και υποστήριξη πολλαπλών πρωτοκόλλων διασύνδεσης που καλύπτουν υφιστάμενες μηχανές βιντεολόττο αλλά και νέες με το πρωτόκολλο G2S, παρέχοντας τη δυνατότητα στους οργανισμούς διαχείρισης παιχνιδιών να αξιοποιήσουν την παλαιότερη υποδομή τους και να αναπτύξουν δίκτυα βιντεολόττο νέας γενιάς.

Η Intracom Telecom υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Magyar Telekom

Συγκεκριμένα, η Intracom Telecom, στο πλαίσιο της εν λόγω σύμβασης, παρέχει στη Magyar Telekom το πρωτοποριακό σύστημα WiBAS και τη λύση παρακολούθησης & διαχείρισης δικτύου uni|MS δίνοντας της τη δυνατότητα να προσφέρει υψηλής ποιότητας ευρυζωνικές ασύρματες υπηρεσίες πρόσβασης σε εταιρικούς πελάτες στην Ουγγαρία.

Η εγκατάσταση της λύσης WiBAS από τη Magyar Telekom αποτελεί μέρος της τρέχουσας επένδυσης για τον εκμοντερνισμό και την αναβάθμιση των δικτύων της καθώς προετοιμάζεται για μελλοντική ανάπτυξη σε εξελιγμένες υπηρεσίες δεδομένων. Το WiBAS αποτελεί ιδανική λύση για εφαρμογές που απαιτούν υψηλό δείκτη διαθεσιμότητας και μεγάλες ταχύτητες μετάδοσης χρησιμοποιώντας τεχνικές υψηλής διαμόρφωσης (έως 256 QAM), στατιστικής πολυπλεξίας και δυναμικής κατανομής εύρους ζώνης (bandwidth).

Στα κύρια πλεονεκτήματα του συστήματος συγκαταλέγονται η δικτυακή αρχιτεκτονική του σε συνδυασμό με τη μέγιστη χωρητικότητα διαθέσιμη στην αγορά σήμερα, διασφαλίζοντας στο έπακρο την άριστη ποιότητα υπηρεσιών φωνής και εφαρμογών δεδομένων.

Ericsson: Η ζωή των καταναλωτών ανεβαίνει στο Cloud

Κι ενώ η επανάσταση των smartphones μπορεί να ξεκίνησε αυτή την τάση, η έρευνα έχει δείξει ότι η χρήση εφαρμογών είναι αυτή που πιθανώς θα την συνεχίσει.
Οι εφαρμογές στην ουσία είναι αυτές που διαμορφώνουν τον τρόπο χρήσης των συνδεδεμένων συσκευών. Η συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με τις εφαρμογές δημιουργεί, επίσης, νέες προσδοκίες για τη σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών.

Οι συσκευές πρέπει να είναι συνδεδεμένες για να είναι χρήσιμες. Για παράδειγμα, το 54% των Αμερικανών χρηστών φορητών συσκευών αποθήκευσης, δήλωσε ότι θα ήθελε να είναι σε θέση να συγχρονίζει τις φορητές συσκευές του με τα αρχεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο σπίτι από οπουδήποτε. Το 49% των ιδιοκτητών κάμερας μεταξύ των ερωτηθέντων ήθελε άμεση πρόσβαση σε ασφαλές online σύστημα αποθήκευσης για τις φωτογραφίες του.

Μέσω της έρευνας – η οποία πραγματοποιήθηκε σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων ΗΠΑ, Ευρωπαϊκών χωρών και Ιαπωνίας – διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω των smatphones ακόμα και πριν σηκωθούν από το κρεβάτι το πρωί. Συγκεκριμένα, το 2011 το 35% των Αμερικανών χρηστών Android και iPhone δήλωσε ότι αλληλεπιδρούσε με μη φωνητικές εφαρμογές, όπως το Facebook, από τα smartphones πριν σηκωθούν από το κρεβάτι.

Η G8 του διαδικτύου στη Γαλλία τον Μάιο

Σύμφωνα με τον Γάλλο Πρόεδρο, ελευθερία, οικονομική ανάπτυξη, εκπαίδευση είναι τα κεντρικά θέματα τα οποία θα αναπτύξουν οι Ευρωπαίοι και Γάλλοι ειδικοί του Internet καθώς και διεθνείς προσωπικότητες, όπως ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ (Facebook), ο Έρικ Σμιντ (Google) και ο Τζεφ Μπέζος (Amazon). Αυτή η συνάντηση διοργανώθηκε από τον Σαρκοζί, ο οποίος ασκεί χρέη προέδρου της G8, μία ημέρα πριν την καθιερωμένη σύνοδο των ηγετών των κρατών που είναι προγραμματισμένη για τις 26 και 27 Μαΐου στη Ντοβίλ.

Δύο κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές στο Customer Service & Call Center Conference

Το Customer Service & Call Center Conference (www.customerconference.gr), η ετήσια συνάντηση των στελεχών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στο Μαρούσι.

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Το φετινό συνέδριο έχει την τύχη να φιλοξενεί δύο κορυφαίους ομιλητές του Customer Service Management παγκοσμίως. Ο John Goodman συγκαταλέγεται στους διασημότερους Customer Service Management Thinkers των Η.Π.Α. Το βιβλίο του με τίτλο ‘Strategic Customer Service’ ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο βιβλίο στην εξυπηρέτηση πελατών, για τη διετία 2009 – 2010.

Απόφοιτος του Carnegie Mellon University και του Harvard Business School ως κάτοχος MBA,καθηγητής στο Wharton Business School, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας TARP (το 2012 συμπληρώνει 40 χρόνια παρουσίας) και καλεσμένος σε τηλεοπτικές εκπομπές όπως το ‘Good Morning America’ και το ‘ΑBC Evening News’, ο John Goodman έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα να μιλήσει στους Έλληνες επαγγελματίες στην εξυπηρέτηση πελατών για πρακτικά προβλήματα που τους απασχολούν. Ο Chris Daffy χαρακτηρίζεται -και όχι άδικα- ως ο κορυφαίος ομιλητής για Customer Service Management στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πρώτο του βιβλίο ‘Once a Customer – Always a Customer’ δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 1996.

Από τότε και μέχρι σήμερα, έχει επανεκδοθεί επτά φορές. Έχει γίνει best seller και χρησιμοποιείται ευρέως ως εγχειρίδιο εκπαίδευσης σε πολλούς οργανισμούς. Το νέο του βιβλίο με τίτλο ‘How to WOW your Customers’ είναι ήδη best seller στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Κορυφαίες επιχειρήσεις -από διαφορετικούς κλάδους- παρουσιάζουν τις στρατηγικές που ακολούθησαν και τις επενδύσεις που πραγματοποίησαν, οι οποίες τις βοήθησαν να προσφέρουν πραγματική εμπειρία και αξία στον πελάτη τους μέσα από το call center τους, αυξάνοντας ταυτόχρονα την κερδοφορία τους και μειώνοντας το κόστος. Παρακολουθήστε από κοντά τα πετυχημένα παραδείγματα των: ΕΥΔΑΠ, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Vodafone Ελλάδος, Interamerican (@nytime), Ώθηση A.E. και Cosmote.

ΜΟΝΑΔΙΚΟ WORKSHOP
Μη χάσετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε το workshop που θα πραγματοποιήσει ο John Goodman με τίτλο «Creating a Unified Voice of the Customer to Impact the End-to-End Customer Experience». Το συγκεκριμένο μοντέλο εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις FedEx, American Express, Mercedes Benz, Honda και Cisco Systems.
Πληροφορίες συμμετοχών: Χαρά Κατσαρού, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 153), fax: 210 6617 778, e-mail: [email protected].

Next Generation Firewall της Gateprotect

Τα UTM Appliances της gateProtect χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες για την ασφάλεια των δικτύων όπως: Firewall, Bridging, VLAN, Single Sign-On, Traffic-Shaping, QoS, IPSec/SSL (X.509), IDS/IPS, Webfilter (powered by Comtouch), Virusfilter (powered by Kaspersky), Realtime Spam Detection, HTTPs Proxy και VPN-Crypto Acceleration. Η περίπλοκη διαχείριση συστημάτων UTM  κρύβει τους μεγαλύτερους κινδύνους για την ασφάλεια δικτύων και υποδομών.

Με την πατενταρισμένη τεχνολογία eGUI της gateProtect ο χρόνος διαχείρισης και εγκατάστασης μειώνεται στο ελάχιστο και ο κίνδυνος παράβλεψης σημαντικών ρυθμίσεων εξαλείφεται παντελώς.