Το Customer Service & Call Center Conference (www.customerconference.gr), η ετήσια συνάντηση των στελεχών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στο Μαρούσι.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Το φετινό συνέδριο έχει την τύχη να φιλοξενεί δύο κορυφαίους ομιλητές του Customer Service Management παγκοσμίως. Ο John Goodman συγκαταλέγεται στους διασημότερους Customer Service Management Thinkers των Η.Π.Α. Το βιβλίο του με τίτλο ‘Strategic Customer Service’ ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο βιβλίο στην εξυπηρέτηση πελατών, για τη διετία 2009 – 2010.
Απόφοιτος του Carnegie Mellon University και του Harvard Business School ως κάτοχος MBA,καθηγητής στο Wharton Business School, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας TARP (το 2012 συμπληρώνει 40 χρόνια παρουσίας) και καλεσμένος σε τηλεοπτικές εκπομπές όπως το ‘Good Morning America’ και το ‘ΑBC Evening News’, ο John Goodman έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα να μιλήσει στους Έλληνες επαγγελματίες στην εξυπηρέτηση πελατών για πρακτικά προβλήματα που τους απασχολούν. Ο Chris Daffy χαρακτηρίζεται -και όχι άδικα- ως ο κορυφαίος ομιλητής για Customer Service Management στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πρώτο του βιβλίο ‘Once a Customer – Always a Customer’ δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 1996.
Από τότε και μέχρι σήμερα, έχει επανεκδοθεί επτά φορές. Έχει γίνει best seller και χρησιμοποιείται ευρέως ως εγχειρίδιο εκπαίδευσης σε πολλούς οργανισμούς. Το νέο του βιβλίο με τίτλο ‘How to WOW your Customers’ είναι ήδη best seller στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Κορυφαίες επιχειρήσεις -από διαφορετικούς κλάδους- παρουσιάζουν τις στρατηγικές που ακολούθησαν και τις επενδύσεις που πραγματοποίησαν, οι οποίες τις βοήθησαν να προσφέρουν πραγματική εμπειρία και αξία στον πελάτη τους μέσα από το call center τους, αυξάνοντας ταυτόχρονα την κερδοφορία τους και μειώνοντας το κόστος. Παρακολουθήστε από κοντά τα πετυχημένα παραδείγματα των: ΕΥΔΑΠ, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Vodafone Ελλάδος, Interamerican (@nytime), Ώθηση A.E. και Cosmote.
ΜΟΝΑΔΙΚΟ WORKSHOP
Μη χάσετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε το workshop που θα πραγματοποιήσει ο John Goodman με τίτλο «Creating a Unified Voice of the Customer to Impact the End-to-End Customer Experience». Το συγκεκριμένο μοντέλο εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις FedEx, American Express, Mercedes Benz, Honda και Cisco Systems.
Πληροφορίες συμμετοχών: Χαρά Κατσαρού, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 153), fax: 210 6617 778, e-mail: [email protected].