Alcatel-Lucent: Οι τεχνολογίες επικοινωνίας αυξάνουν την παραγωγικότητα

Στις έρευνες συμμετείχαν σχεδόν 2000 εργαζόμενοι σε κλάδους έντασης γνώσης (knowledge workers) και περισσότερα από 750 στελέχη πληροφορικής, από μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε 51 χώρες. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, το 74% των εργαζομένων πιστεύει ότι οι προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνίας, όπως οι τεχνολογίες ενοποιημένης επικοινωνίας (unified  communications) ή συνεργασίας μέσω βίντεο, θα μπορούσαν να συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της παραγωγικότητας και της συμμετοχής των εργαζομένων, αλλά παρόλο αυτά λιγότεροι από το ένα τρίτο ισχυρίζεται ότι έχει πρόσβαση σε τεχνολογίες απαραίτητες για την επιτυχημένη εκτέλεση της εργασίας του.

Ένα από τα σημαντικά ευρήματα της μελέτης είναι και το γεγονός ότι, ενώ οι διευθύνσεις πληροφορικής έχουν κάνει άλματα προκειμένου να καλύψουν τις απαιτήσεις των υπαλλήλων, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για προηγμένη επικοινωνία και εργαλεία συνεργασίας, σε πολλές περιπτώσεις η ύπαρξη παρωχημένων υποδομών δυσκολεύει την κατάσταση.

Η διαχείριση ενός όλο και μεγαλύτερου αριθμού δικτύων αυξανόμενης πολυπλοκότητας, επισημαίνεται ως μια από τις βασικότερες προκλήσεις για τη συστήματα διαχείρισης δικτύων, ενώ μόλις το 40 % των στελεχών πληροφορικής που ρωτήθηκαν πιστεύει ότι διαθέτει στοιχειωδώς επαρκή εργαλεία για τη διαχείριση των παραμέτρων Quality of Service (QoS) και της απόδοσης των εφαρμογών.

Ένα 57 τοις εκατό των στελεχών πληροφορική επισημαίνει ότι θα είχαν σημαντική εξοικονόμηση πόρων εάν αντικαθιστούσαν το σύστημα διαχείρισης που χρησιμοποιούν σήμερα, με κάποιο εργαλείο που θα επέτρεπε τη διαχείριση των χρηστών με ενιαίο τρόπο και θα αντιμετώπιζε την επικοινωνία και διάφορες άλλες εφαρμογές ως υπηρεσίες που οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μέσα από οποιαδήποτε συσκευή.

Η Mediterranean Nautilus ένωσε την Κωνσταντινούπολη με την Αθήνα

Το χερσαίο καλώδιο Κων/πολη-Αθήνα, χωρητικότητας 3TBPS, έχει ολοκληρωθεί και είναι έτοιμο να προσφέρει υπηρεσίες από το φθινόπωρο του 2011. Το νέο υποθαλάσσιο καλώδιο παρέχει υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία στη διεθνή συνδεσιμότητα, καθιστώντας το, την καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις με απαιτήσεις υψηλής χωρητικότητας.

Το νέο υποθαλάσσιο καλώδιο Αθήνα – Κων/πολη, είναι η εξέλιξη σε ένα  ευρύ επενδυτικό σχέδιο τηλεπικοινωνιακής υποδομής, που έχει υλοποιηθεί από τον Ομιλο της Telecom Italia, στην περιοχή της Μεσογείου. Οι  εγχώριοι πάροχοι, οι οποίοι συνεργάζονται ήδη με την Mediterranean Nautilus, μπορούν  να επεκταθούν στην Ελλάδα και την Τουρκία, μέσω των Data Centers του ομίλου.

Ο όμιλος της Τelecom Italia Sparkle, πραγματοποιεί  νέες επενδύσεις στα Κέντρα Δεδομένων της στην Κων/πολη, Αθήνα και Σικελία, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις για Virtualized Services, τόσο στους τομείς  χονδρικής όσο και στις υφιστάμενες απαιτήσεις των εταιρικών πελατών.

Οι λύσεις δικτύωσης της Cisco αυξάνουν την ασφάλεια και τη φορητότητα

Βασιζόμενες σε μοντέλα cloud, οι νέες λύσεις της Cisco προσφέρουν την απόδοση και λειτουργική αποδοτικότητα που απαιτείται στα υποκαταστήματα που δεν διαθέτουν εργαζόμενο που να υποστηρίζει τα συστήματα πληροφορικής μέσα στο ίδιο το υποκατάστημα. Οι λύσεις αυτές βοηθούν τους πελάτες να μειώσουν κατακόρυφα τις δαπάνες τους καταργώντας τα έξοδα ανάπτυξης, διαχείρισης και λειτουργίας που αφορούν στο hardware του υποκαταστήματος.

Η Cisco παρουσιάζει τον Cisco Flex 7500 Series Cloud Controller, έναν ελεγκτή με μεγάλη δυνατότητα αναβάθμισης για ασύρματη διάταξη σε πολλές εγκαταστάσεις, που προσφέρει κεντρική διαχείριση και έλεγχο μέχρι και σε 500 υποκαταστήματα, 2.000 σημεία πρόσβασης και σε περισσότερες από 20.000 τερματικές συσκευές από ένα κέντρο δεδομένων. Ο Cisco Flex 7500 Series Cloud Controller δίνει στους ΙΤ Manager τη δυνατότητα να υλοποιήσουν ασύρματες τεχνολογίες, καθώς και ρυθμίσεις διαχείρισης και ασφάλειας, χωρίς να βρίσκονται στο υποκατάστημα.

Εξάλλου, η Cisco ανακοίνωσε τη νέα λύση Cisco ISR Cloud Web Security with Cisco ScanSafe, η οποία δίνει στην ScanSafe Cloud Web Security τη δυνατότητα απρόσκοπτης επέκτασης σε υποκαταστήματα προσφέροντας κεντρική και αναβαθμίσιμη προστασία Διαδικτύου και ανίχνευση malware στον Cisco ISR G2 branch router.

Η Microbase ολοκλήρωσε έργο contact center στην On Telecoms

Ο Microbase CommServer είναι ένα προηγμένης τεχνολογίας τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο στο ανοικτών προδιαγραφών Soft-PBX Asterisk. Το Microbase CTI αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, που περιλαμβάνει διαχείριση χειριστών κλήσεων (agents), δημιουργία και διαχείριση ουρών αναμονής εισερχομένων κλήσεων, σύστημα διαχείρισης εξερχομένων κλήσεων (καμπάνιες), δημιουργία εφαρμογών φωνητικής πλοήγησης (IVR) και άλλα.

Η εφαρμογή Predictive Dialer που προσφέρεται στην πλατφόρμα Microbase CTI είναι ο ιδανικός «σύμμαχος» ενός call center καθώς πραγματοποιεί αυτοματοποιημένες εξερχόμενες κλήσεις τις οποίες συνδέει στους διαθέσιμους agents μόνο όταν αυτές απαντηθούν. Χρησιμοποιώντας έναν ειδικό αλγόριθμο για την πραγματοποίηση των κλήσεων, οδηγεί στο διπλασιασμό της παραγωγικότητας ενός call center και στην ολοκλήρωση μίας καμπάνιας σε λιγότερο από το μισό χρόνο που απαιτείται χωρίς Predictive Dialer.

Η Microsoft παρουσίασε την επόμενη έκδοση των Windows Phone

Το «Mango» περιλαμβάνει περισσότερα από 500 νέα χαρακτηριστικά, προσφέροντας καινούριες δυνατότητες γύρω από την επικοινωνία, τις εφαρμογές και το διαδίκτυο. Η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη δωρεάν σε όλους τους χρήστες των Windows Phone 7 από το φθινόπωρο, ενώ παράλληλα προγραμματίζεται και η ενσωμάτωσή της στα νέα κινητά τηλέφωνα. Περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα των ανανεώσεων των συσκευών θα δοθούν κοντά στην ημερομηνία διάθεσής τους. Την ίδια χρονική περίοδο, τα Windows Phone θα διατεθούν σε επιπλέον γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.

Ανανέωση του m-taxis απο το TAXISnet

Το Μ-Taxis (Mobile TAXIS), αποτελεί υπηρεσία του TAXISnet και διατίθεται από το 2006. Με την εγγραφή τους στην υπηρεσία, οι φορολογούμενοι πολίτες είναι σε θέση να ενημερώνονται για την εκκαθάριση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος τους για το τρέχων οικονομικό έτος. Η υπηρεσία θα λειτουργεί έως τις 31/12/2011, με τον παρακάτω τρόπο:

α) Η εγγραφή στην υπηρεσία πραγματοποιείται με μια απλή αποστολή του ΑΦΜ με SMS στον αριθμό 19456  του TAXISnet με χρέωση 0,21 €/SMS (συμπ. ΦΠΑ) και για την εγγραφή απαιτείται μόνο ένα SMS και
β) Η υπηρεσία, κατά την διάρκεια του έτους, θα αποστέλλει ενημερωτικά δωρεάν μηνύματα SMS στους εγγεγραμμένους χρήστες για την εκκαθάριση της φορολογικής τους δήλωσης και την αποπληρωμή των οφειλών τους για το τρέχων έτος.

Στην iteam έργο της Digea

Πιο συγκεκριμένα, το πληροφοριακό σύστημα Oracle Siebel CRM διαθέτει μία βάση δεδομένων, η οποία επιτρέπει τη συλλογή, χρήση, ανάλυση και τελική αξιολόγηση των υπαρχόντων στοιχείων πελατών και συνεργατών της εταιρίας, αυτοματοποιώντας τη διαχείριση και συντήρηση των επιχειρηματικών διαδικασιών.

Επιπλέον, μέσω του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων Oracle e-Business Suite (ERP) υποστηρίζονται οι εσωτερικές διεργασίες της εταιρίας, όπως τα υποσυστήματα οικονομικής διαχείρισης, προμηθειών και διαχείρισης αποθηκών. Σκοπός του έργου, επομένως, είναι η περαιτέρω βελτίωση της παροχής υπηρεσιών συντήρησης, ενώ ταυτόχρονα η διευκόλυνση, η ταχύτερη διαχείριση και αξιολόγηση των εσωτερικών διαδικασιών της Digea Α.Ε.