Η Wincor Nixdorf κατέλαβε την δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά για λύσεις POS

Τα αποτελέσματα της μελέτης αποδεικνύουν ότι η εταιρεία συνεχίζει να κατέχει ηγετική θέση στην αγορά ταμειακών συστημάτων (POS) στις εταιρείες λιανικής πώλησης και παράλληλα αναπτύσσεται με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς του ανταγωνισμού και της αντίστοιχης αγοράς. Η εταιρεία έχει ενισχύσει την θέση της στις αναπτυγμένες αγορές των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρετανίας, και επιπλέον έχει διεισδύσει σε νέες αγορές στην κεντρική και νότια Αμερική.

«Με την τεχνογνωσία μας, τη διεθνή εμπειρία και τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρουμε, είμαστε σε καλό δρόμο για την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης μας στις παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της παρουσίας μας στην Ελλάδα» υπογραμμίζει η Βίκυ Μπασέλα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Wincor Nixdorf στην Ελλάδα.

Προκυρήχθηκε έργο ηλεκτρονικής ταυτοποίησης για την αστυνομία

 Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση ολοκληρωμένου Συστήματος Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Ταυτοποίησης και Αναγνώρισης Πολιτών (e-ΤΑΠ), Πανελλαδικής Εμβέλειας, που θα εγκατασταθεί σε όλα τα σημεία εισόδου/εξόδου – διαβατηριακού ελέγχου της χώρας, στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, στις Περιφερειακές Εγκληματολογικές Υπηρεσίες, Διευθύνσεις Αλλοδαπών, και στις κατά τόπους Αστυνομικές Διευθύνσεις, με στόχο την ταυτοποίηση και επεξεργασία διακτυλικών αποτυπωμάτων.

Το ολοκληρωμένο αυτό σύστημα θα διασυνδεθεί με το Πληροφοριακό Σύστημα Διοικητικής Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης του Πολίτη, “Police On Line”, με το Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης «Σύζευξις», καθώς και με άλλες βάσεις δεδομένων, όπως της Interpol, Eurodac, τα Κεντρικά Συστήματα -Βάσεις Δεδομένων της ΕΛ.ΑΣ., το Sirene (SIRPIT) και το Europol.

Η NBN ανέθεσε στην Ericsson την κατασκευή LTE δικτύου

Θα εξυπηρετεί αγροτικές περιοχές της Αυστραλίας, με ταχύτητες download έως και 12Mbps και ταχύτητες upload έως 1Mbps, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση σε σχέση με τις υπάρχουσες ευρυζωνικές υπηρεσίες. Η απόφαση ανταποκρίνεται στο όραμα της αυστραλιανής κυβέρνησης να αναπτύξει ένα υψηλής ταχύτητας ευρυζωνικό δίκτυο διαθέσιμο στο σύνολο του πληθυσμού και εντάσσεται στις εθνικές επενδύσεις σε υποδομές ύψους AUD 36 δισεκατομμυρίων (USD 38 δισ.).

Το νέο εθνικό δίκτυο NBN θα δώσει, επίσης, νέες δυνατότητες στον τομέα της υγείας και της εκπαίδευσης. Η υψηλής ταχύτητας ευρυζωνικότητα θα διευκολύνει τις ιατρικές διαγνώσεις σε απομακρυσμένες περιοχές και την κατάρτιση των επαγγελματιών υγείας. Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες θα παρέχουν επίσης βελτιωμένη πρόσβαση σε ιατρικό προσωπικό ή ιατρικές υπηρεσίες παρακολούθησης, καθώς και μια πιο πλούσια και ποικιλόμορφη εκπαιδευτική εμπειρία.

Η Qualisys Software υλοποίησε έργο MyMANAGER SAAS

Στα πλαίσια της πολυετούς συνεργασίας, η Qualisys Software έχει καλύψει πλήρως τις ανάγκες χρήσης του προσωπικού και στα 3 κέντρα των iKid, με εργαλεία πληροφορικής (hardware/software), υλοποιώντας μια ενιαία πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης, με το λογισμικό MyMANAGER και ενός συστήματος διαχείρισης εγγράφων με το λογισμικό KnowledgeTree. Το MyMANAGER και το KnowledgeTree λειτουργούσαν τοπικά σε εξοπλισμό servers των iKid αξιοποιώντας τεχνολογίες Microsoft Active Directory και MySQL Databases.

Ο διαμοιρασμός και η κοινή χρήση των αρχείων και file systems, ανάμεσα σε 4 servers (3 στα κέντρα και 1 στο backup site), γινόταν με την τεχνολογία DFS (Distributed File System). Για τις βάσεις είχε υλοποιηθεί Multi Master Replication.Στις αρχές του 2011, προτάθηκε από την Qualisys Software  η μεταφορά, μετάπτωση και τελικά η λειτουργία των εφαρμογών MyMANAGER και KnowledgeTree στο cloud και πιο συγκεκριμένα στο Windows Azure της Microsoft.

Η Retail@Link υλοποίησε έργο e-invoicing στα Hondos Center

Τα Hondos Center επέλεξαν τη λύση που τους επιτρέπει την αυτοματοποιημένη εισαγωγή και τοπική διαχείριση των ηλεκτρονικών παραστατικών από τους προμηθευτές της. Το κυριότερο πλεονέκτημα που αποκομίζει η εταιρεία από τη συνεργασία της με τη Retail@Link, είναι η κατάργηση της ανάγκης για φυσική καταχώρηση και τα συνήθη λάθη που αυτή συνεπάγεται, ενώ ταυτόχρονα παρέχει στους συνεργάτες-προμηθευτές της τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας μέσα από μια σύγχρονη, αξιόπιστη και ασφαλή συνεργατική πλατφόρμα.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζονται ταχύτερες, πιο αξιόπιστες και φθηνότερες διαδικασίες, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα καλύτερες συμφωνίες υπολοίπων με τους προμηθευτές.

Ολοκληρώθηκε έργο της Xerox στην Eurobank EFG

Πιο συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην ανάπτυξη σύγχρονης υποδομής για τη διαχείριση και παραγωγή των ανανεωμένων εγγράφων έντυπης επικοινωνίας της Eurobank EFG (κινήσεις λογαριασμών, λογαριασμοί πιστωτικών καρτών και λοιπών έγγραφων προσωποποιημένης επικοινωνίας).

Έπειτα από αναλυτική μελέτη των αναγκών της Τράπεζας, η Xerox σχεδίασε, υλοποίησε και υποστηρίζει τεχνικά μια καθετοποιημένη, σύνθετη, παραγωγική μονάδα έγχρωμης εκτύπωσης αποτελούμενη από: λογισμικό διαχείρισης εφαρμογών και ποιότητας εκτύπωσης, μονάδες έγχρωμης εκτύπωσης ρολού σε διπλή όψη και λοιπά παρελκόμενα συστήματα διαχείρισης και ολοκλήρωσης των εκτυπώσεων.

Η σύγχρονη υποδομή που εγκαταστάθηκε από την Xerox, εξυπηρετεί βέλτιστα τις απαιτήσεις των ανανεωμένων εκτυπωτικών εφαρμογών της Eurobank EFG, οι οποίες προσφέρουν στην Τράπεζα τη δυνατότητα άμεσης και εξατομικευμένης επικοινωνίας με τους πελάτες της και αποτελούν «όχημα» για την υλοποίηση προγραμμάτων marketing με την αξιοποίηση της έντυπης επικοινωνίας της.