Η ASI υπογράφει MOU με τη Skylogic

Οι υψηλής χωρητικότητας υποδομές του συστήματος KA-SAT της Eutelsat, αποτελούν μια νέα, ισχυρή πλατφόρμα, που μπορεί να προσφέρει ευρυζωνική πρόσβαση σε χρήστες που βρίσκονται εκτός κάλυψης των επίγειων δικτύων επικοινωνίας. Η ASI σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει σταδιακά 550 Mbps από τη συνολική χωρητικότητα του KA-SAT, εξασφαλίζοντας κάλυψη για ολόκληρη την ιταλική επικράτεια μέσα από 10 δέσμες εκπομπής.

Η χωρητικότητα θα χρησιμοποιηθεί, κυρίως, από οργανισμούς του ιταλικού δημοσίου που βρίσκονται σε περιοχές εκτός κάλυψης των επίγειων δικτύων, προκειμένου τα οφέλη που προσφέρουν οι σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνιών και πληροφορικής να φτάσουν και στους κατοίκους περιοχών που μέχρι σήμερα παρείχαν υποβαθμισμένες υπηρεσίες.

Το ΕΙΕΠ βραβεύει τους κορυφαίους στην εξυπηρέτηση πελατών

Εταιρείες αλλά και διακεκριμένοι επαγγελματίες από τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών βραβεύονται μέσα από μία αντικειμενική και διάφανη διαδικασία. Φέτος, τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του ΣΕΒ, στο Κολλέγιο Αθηνών. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν μεγάλη απήχηση στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Οι εταιρείες που διακρίνονται κερδίζουν το προνόμιο της εσωτερικής ενδυνάμωση της κουλτούρας τους ενώ παράλληλα αυξάνουν το πελατειακό όφελος και την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Στόχος του θεσμού είναι η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών για την εξυπηρέτηση πελατών μέσα σε ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες, ενώ σε κάθε κατηγορία συναγωνίζονται τέσσερις ισάξιοι υποψήφιοι. Η επίσημη τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 στις 20:00 στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών.

Ο Κυριάκος Μαλλίνης Πρόεδρος του ΣΕΠΒΕ

Ενώ τη Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011 συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΠΒΕ και συγκροτήθηκε σε σώμα. Η συγκρότηση σε σώμα έγινε κάτω από συναινετικό πνεύμα με ομόφωνη αποδοχή της πρότασης όλων των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:Κυριάκος Μαλλίνης Πρόεδρος, Αναστάσιος Μάνος Αντιπρόεδρος, Θεόφιλος Μυλωνάς Αντιπρόεδρος, Αναστάσιος Μουτζούρης Γενικός Γραμματέας, Ευάγγελος Κοσμίδης Οικονομικός Επόπτης, Γεώργιος Δημητρίου Μέλος, Κωστής Καγγελίδης Μέλος. Επίτιμο Πρόεδρο του ΣΕΠΒΕ ανακήρυξαν ομόφωνα τα μέλη του συνδέσμου στη Γενική Συνέλευση τον κ. Αναστάσιο Τζήκα, μέχρι πριν Πρόεδρο του ΣΕΠΒΕ και νυν πρόεδρο του ΣΕΠΕ, αναγνωρίζοντας την πολυετή προσφορά του στον Σύνδεσμο & στο κλάδο της πληροφορικής όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο.

Τα μέτρα του ΟΤΕ για την εξοικονόμηση 300 εκατ. ευρώ

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Διοίκηση του ΟΤΕ τόνισε την κρίσιμη καμπή στην οποία βρίσκεται η εταιρεία και την ανάγκη για μείωση του κόστους μισθοδοσίας κατά 300 εκατ. ευρώ στα επόμενα 4 χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, η Διοίκηση έθιξε τις περιοχές που μπορούν να μειώσουν το κόστος εργασίας, οι οποίες περιλαμβάνουν:
1) Κατάργηση της μονιμότητας για υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί πριν το 2005 και που αποτελούν το 75% του προσωπικού του ΟΤΕ,
2) Διατήρηση μισθών στα σημερινά επίπεδα (μηδενικές αυξήσεις και πάγωμα ετήσιας ωρίμανσης 2,2%),
3) Κατάργηση μίας σειράς επιδομάτων που έχουν θεσπιστεί σε παλαιότερες εποχές και διατήρηση μόνο των επιδομάτων που προβλέπονται από το νόμο και μείωση ωραρίου εργασίας με ανάλογη μείωση των αποδοχών και εφαρμογή ευέλικτων ωραρίων,
4) Δημιουργία νέου μισθολογίου βασιζόμενου στη σημαντικότητα της θέσης και στην απόδοση. Μέχρι σήμερα η μισθολογική εξέλιξη των εργαζομένων είναι ανεξάρτητη από την απόδοση,
5) Περιορισμός συνδικαλιστικών αδειών στο επίπεδο που προβλέπεται στην εργατική νομοθεσία,
6) Εξορθολογισμός αδειών ασθενείας (το μόνιμο προσωπικό του ΟΤΕ δικαιούται τόσους μήνες άδειας ασθενείας όσα τα έτη υπηρεσίας) και κατάργηση ειδικών αδειών (π.χ. λόγω ονομαστικής εορτής),
7) Παύση χορήγησης εννέα μισθών, πέραν του εφάπαξ, σε όσους συμπληρώνουν 35ετία και αποχωρούν από την εταιρεία κατόπιν αιτήσεώς τους,
8) Τροποποίηση διατάξεων του πειθαρχικού ελέγχου ώστε να γίνει λιγότερο πολύπλοκος, η απονομή της δικαιοσύνης να γίνεται ταχύτερα και οι ποινές να ανταποκρίνονται στη βαρύτητα των παραπτωμάτων και 9) Διάφορες μορφές εθελούσιας αποχώρησης προσωπικού.

Η Soft One φιναλίστ στα βραβεία Microsoft Partner

“Η SoftOne συμμετείχε στον παγκόσμιο αυτό διαγωνισμό με την υπηρεσία Soft1 On Windows Azure. Η υπηρεσία αναπτύχθηκε για να προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να εκμεταλλευθούν συνολικά τα πλεονεκτήματα του cloud για τη μηχανογράφησή τους με τη λειτουργία ενός ενιαίου, αξιόπιστου και δοκιμασμένου business λογισμικού με ασφάλεια, διαρκή διαθεσιμότητα και ευελιξία. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις που επιλέγουν τις λύσεις Soft1 On Windows Azure έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη λειτουργικότητα του μηχανογραφικού τους συστήματος με τη χρήση νέων, τυποποιημένων εφαρμογών πρόσβασης στα δεδομένα της επιχείρησης από web browser και από mobile συσκευές και να αξιοποιήσουν έτσι τις δυνατότητες του νέου περιβάλλοντος Windows Azure, την ασφάλεια και την ποιότητα του οποίου εγγυάται η Microsoft”, δήλωσε ο Αντώνης Κυριαζής, Διευθύνων Σύμβουλος της SoftOne.

Βραβεία δόθηκαν σε πολλαπλές κατηγορίες, με τους νικητές να επιλέγονται από ένα σύνολο περισσοτέρων από 3.000 συμμετεχόντων παγκοσμίως.

Το βραβείο 2011 Microsoft Windows Azure Platform ISV Partner of the Year απονέμεται σε ISV partners οι οποίοι ενσωματώνουν μαζί ή ανεξάρτητα Windows Azure και SQL Azure.

Η NCR ανέλαβε έργο για λογαριασμό της Emporiki Bank

Το έργο αφορά στην προμήθεια και υλοποίηση της λύσης λογισμικού NCR APTRA Passport, ImageMark NCompass Capture, ImageMark NCompass Archive και Υπηρεσιών που επιτρέπει την επεξεργασία της εικόνας στη διαδικασία εκκαθάρισης και λογιστικοποίησης των συναλλαγών.

Τα οφέλη από αυτή την προσέγγιση είναι πολλαπλά: α) Βελτιωμένη, ενιαία και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Τράπεζας από οποιοδήποτε σημείο πώλησης, β) Μειωμένη έκθεση σε απάτες και διασπορά του κινδύνου, λόγω ταχύτερης εκκαθάρισης των επιταγών και πληρέστερου ελέγχου, γ) Μείωση του κόστους των συναλλαγών αγοράς των επιταγών, δ) Μείωση των χειρονακτικών εργασιών που έχει αντίκτυπο και στο λειτουργικό κόστος και ε) Δυνατότητα κάλυψης μελλοντικών αναγκών της Τράπεζας αλλά και κανονιστικών αρχών.

Σε φάση υπογραφής λύση NFC της HOTech για το Τ.Τ. μέσω της Group 4

Ένα μέρος του έργο -το οποίο έχει κατακυρωθεί στην εταιρεία Group 4- περιλαμβάνει τη λύση NFC Patrol της HΟΤech. Η ελληνική εταιρεία πληροφορικής HOTech – Ελληνική Οργανωτική παρουσίασε χθες, 07 Ιουλίου 2011, τις εφαρμογές τεχνολογίας Near Field Communication (NFC) που έχει αναπτύξει με στόχο την κάλυψη διαφορετικών πεδίων και αναγκών.

Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας NFC, η HOTech διευρύνει το πεδίο δραστηριοποίησής της, παρέχοντας υπηρεσίες και λύσεις στους χώρους της ασφάλειας (NFC Patrol), της εκπαίδευσης (NFC Campus), της υγείας (NFC Field Service), καθώς και της διοργάνωσης συνεδρίων και εκθέσεων (NFC MyFair).

Η HOTech, η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη λογισμικού, την εγκατάσταση και υποστήριξη ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό από το 1987, είναι μέλος του ΣΕΠΕ και του NFC Forum και αποτελεί πιστοποιημένο συνεργάτη της Microsoft.

Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει ως ενεργό μέλος σε όλα τα παγκόσμια συνέδρια που αφορούν στην τεχνολογία NFC.