ΟΛΠ: Επεκτάθηκε η χρήση δωρεάν πρόσβασης WiFi

Η παροχή υπηρεσιών Internet μέσω τεχνολογίας WiFi καλύπτει γεωγραφικά πλέον όλους τους χώρους από την περιοχή της σχολής Δοκίμων και το Παλατάκι, μέχρι και τον επιβατηγό σταθμό «Βασιλειάδη» στη Δραπετσώνα. Για τη χρήση του Internet δεν απαιτείται ιδιαίτερη διαμόρφωση των συσκευών.

Όταν ο επιβάτης-χρήστης συνδεθεί με το πλησιέστερο access point και ανοίξει τον Browser, αρκεί να πληκτρολογήσει τον εμφανιζόμενο 5ψήφιο αριθμό και αυτόματα θα εισέλθει στο δωρεάν δίκτυο. Από την πρώτη δοκιμαστική φάση διαπιστώνεται μια μέση επισκεψιμότητα 285 συνδέσεων την ημέρα, με μέγιστο αριθμό συνδέσεων στις 17/06/2011 τις 1.208.

Η παροχή δωρεάν Internet αποτελεί μια ακόμα ποιοτική υπηρεσία ενημέρωσης του ΟΛΠ ΑΕ προς τους επιβάτες και χρήστες του λιμανιού, στο πλαίσιο της εγκατάστασης ενός ολοκληρωμένου e-porting μέσω του οποίου υπηρεσίες του ΟΛΠ ΑΕ, των εταιρειών-πελάτων του και των επιβατών και πληρωμάτων των πλοίων, να μπορούν να βρίσκονται σε συνεχή ποιοτική επικοινωνία και εξυπηρέτηση.

Με επιτυχία οκοκληρώθηκε το Symantec Virtualization Roadshow

Την ημερίδα, που στόχο είχε να αναδείξει τα τεχνολογικά και χρηματοοικονομικά οφέλη που μπορούν να παράσχουν η Accutech και η Symantec σε κάθε οργανισμό, παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη από τον Χρηματοοικονομικό, Ασφαλιστικό, Τηλεπικοινωνιακό και Δημόσιο τομέα, τα οποία και ενημερώθηκαν μέσω πληθώρας παρουσιάσεων και πιλοτικών εφαρμογών σε πραγματικά και λειτουργικά περιβάλλοντα, για τις ολοκληρωμένες λύσεις της Symantec στην βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της διαθεσιμότητας και  της απόδοσης εικονικών (virtual) συστημάτων και υποδομών.

Η Accutech Πληροφορική ΕΠΕ, είναι εταιρεία παροχής λύσεων και υπηρεσιών πληροφορικής με κύριο αντικείμενο, τον σχεδιασμό, την  υλοποίηση και την υποστήριξη σύγχρονων υποδομών πληροφορικής, λαμβάνοντας υπόψη την ασφάλεια και τη συνεχή λειτουργία των συστημάτων, εφαρμογών και δεδομένων, τα οποία και συμβάλουν στην επιχειρησιακή βιωσιμότητα και συνέχεια (business continuity).

Special Report: Οι Projectors σύμμαχος της σύγχρονης επιχείρησης

Σύμφωνα με έρευνες, περισσότερο από το 80% της ανθρώπινης κατανόησης επιτυγχάνεται με οπτικά μέσα, ενώ παράλληλα η χρήση οπτικών μέσων στις προφορικές παρουσιάσεις ενισχύει τη συγκράτηση στη μνήμη του περιεχομένου 6,5 φορές περισσότερο από την απλή χρήση λέξεων. Επιπλέον, η αύξηση της οπτικής περιοχής που παρέχουν τόσο οι projectors όσο και οι πολλαπλές οθόνες συμβάλλει στη βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων έως και 40%.
Ιστορία του βιντεοπροβολέα.

Η ιστορία των προβολικών συστημάτων ξεκινά σχεδόν ταυτόχρονα με αυτή του σινεμά. Το 1896 η κατασκευαστική εταιρεία του Εντισον ξεκίνησε την παραγωγή και εμπορική εκμετάλλευση της πρώτης συσκευής προβολής εικόνας σε μεγάλη οθόνη, το Vitascope, η οποία ήταν αυτή που άνοιξε την αυλαία για το σινεμά με τη μορφή που τον γνωρίζουμε σήμερα. Παρά την πολύχρονη παρουσία των προβολικών συσκευών στο σινεμά, η προβολή ηλεκτρονικά παραγόμενης εικόνας καθυστέρησε χαρακτηριστικά έως ότου κάνει την εμφάνισή της.

Βασική αιτία της εν λόγω καθυστέρησης, υπήρξε η απουσία της τεχνολογίας σχηματισμού της εικόνας. Στα τέλη της δεκαετίας του 1940, πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες προσπάθειες προβολής ηλεκτρονικά παραγόμενης εικόνας, με την τοποθέτηση ενός φακού τύπου Φρέσνελ μπροστά από μια κοινή οθόνη τηλεόρασης. Με τη βοήθεια του φακού αυτού, επιτεύχθηκε η μεγεθυσμένη προβολή της εικόνας σε μια επίπεδη λευκή επιφάνεια, με αρκετά ικανοποιητική ποιότητα.

Η συγκεκριμένη διάταξη αποτέλεσε τον προπάτορα της ηλεκτρονικής προβολής, ανοίγοντας στην ουσία το δρόμο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας προβολής ηλεκτρονικά παραγόμενης εικόνας. Σαράντα χρόνια αργότερα, ήτοι τη δεκαετία του 1980, παρουσιάστηκαν στην αγορά τα πρώτα αμιγή προβολικά συστήματα, τα οποία δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα κλειστό κουτί με μια οθόνη CRT πολύ υψηλής φωτεινότητας Η εικόνα προβάλλονταν εκτός της συσκευής μέσω ενός παραθύρου με τους κατάλληλους φακούς.

Οπως ήταν αναμενόμενο, η εξέλιξη της τεχνολογίας οδήγησε στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών απεικόνισης, όπως αυτή των οθονών υγρών κρυστάλλων, η οποία μείωσε αισθητά το κόστος, δίνοντας έτσι την ευκαιρία, ακόμα και σε οικιακούς χρήστες, να επενδύσουν στην ηλεκτρονική προβολή.

Αρχή λειτουργίας
Η βασική αρχή λειτουργίας των προβολικών συστημάτων είναι πολύ απλή, αφού ο βασικός τους σκοπός έγκειται στο να μεγεθύνουν και να εστιάσουν την παραγόμενη εικόνα σε μια επίπεδη λευκή επιφάνεια λίγα μέτρα μακριά από τη συσκευή. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση των κατάλληλων φακών για τη μεγέθυνση και την εστίαση μιας πολύ φωτεινής εικόνας, η οποία σχηματίζεται εντός της προβολικής συσκευής.

Αρχικά, η εικόνα σχηματιζόταν από τρεις πολύ φωτεινές οθόνες καθοδικού σωλήνα των 9 ιντσών, μια για κάθε ένα βασικό χρώμα (κόκκινο, πράσινο, μπλε), ωστόσο η κάθε οθόνη απαιτούσε τα δικά της οπτικά προβολής. Εξαιτίας της συγκεκριμένης ιδιαιτερότητας, το κόστος κατασκευής και απόκτησης αυτών των συσκευών αυξανόταν σημαντικά, ενώ ταυτόχρονα η τοποθέτηση και ρύθμισή τους αποτελούσε μια δύσκολη και χρονοβόρο διαδικασία.

Η πιο εκτενώς διαδεδομένη τεχνολογία απεικόνισης που χρησιμοποιείται σήμερα στις συσκευές προβολής χαμηλού κόστους, είναι αυτή της μικροσκοπικής διαφανούς οθόνης υγρών κρυστάλλων, η οποία παρεμβάλλεται μεταξύ μιας πολύ ισχυρής πηγής φωτός (προβολέα ξένου) και των οπτικών προβολής της εικόνας. Το χαμηλό κόστος των οθονών υγρών κρυστάλλων, σε συνδυασμό με το μικρό τους μέγεθος και βάρος, επέτρεψε τη δημιουργία φορητών προβολικών συστημάτων χαμηλού κόστους, ικανά να αντεπεξέλθουν τόσο στην προβολή δεδομένων από ηλεκτρονικό υπολογιστή, όσο και σε εφαρμογές οικιακής διασκέδασης.

Ανοδική η αγορά
Εκτιμήσεις της Pacific Media Associates (PMA) για τη παγκόσμια αγορά βιντεοπροβολέων, κάνουν λόγο για πώληση 39 εκατομμυρίων τεμαχίων έως το 2015.  Η συγκεκριμένη εκτίμηση αφορά σε κάθε τύπου projector, από τους λιλιπούτειους ‘pico projectors‘, μέχρι και τους πιο φωτεινούς και μεγάλους. Το βασικό επιχείρημα πάνω στο οποίο στηρίζεται η εκτίμηση είναι ότι οι σύγχρονοι βιντεοπροβολείς μπορούν να παρέχουν εικόνα που ξεκινά από μέγεθος γραμματοσήμου και φτάνει έως τον κινηματογράφο.

Η PMA χωρίζει τη βιομηχανία σε τρεις κατηγορίες φωτεινότητας: τη νέα εποχή (κάτω από 500 lumens), τους εμπορικούς (500-4,999 lumens) και τους high-end (5,000 ή παραπάνω lumens). Ειδικά η πρώτη, ‘νέας εποχής’ κατηγορία αναμένεται να αυξηθεί από το ένα εκατομμύριο τεμάχια του 2010 σε 27 εκατομμύρια το 2015, ρυθμός ανάπτυξης 90% σε ετήσια βάση. Στη δεύτερη, εμπορική κατηγορία, είναι τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται σε τάξεις ή εταιρίες. Η αγορά αυτή θα πάει από τα επτά εκατομμύρια τεμάχια το 2010 σε 11.5 εκατομμύρια το 2015, ετήσια αύξηση 10%.

Πλεονεκτήματα για την επιχείρηση
Η ποιότητα εικόνας όσον αφορά την πιστότητα των χρωμάτων και τη φυσικότητα της κίνησης είναι ανώτερη. Χάρη στον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας DLP, όλα τα οπτικά στοιχεία του προβολέα είναι σφραγισμένα και δεν επηρεάζονται σε βάθος χρόνου από κάπνα και σκόνες. Αυτός είναι ο λόγος που δεν χρειάζονται φίλτρα αέρα στο σύστημα ψύξης, μειώνοντας έτσι το κόστος χρήσης και τις ανάγκες συντήρησης του προβολέα. Το μηχάνημα έχει σταθερή απόδοση στο πέρασμα του χρόνου, και όταν χρειαστεί να αλλαχθεί λάμπα, πρακτικά ο προβολέας έχει την ίδια απόδοση που είχε την ημέρα που αγοράστηκε.

Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν το μηχάνημα τοποθετηθεί σε επαγγελματικό χώρο, όπου και δεν θα απαιτήσει κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση ή συντήρηση. Εντυπωσιακό παράδειγμα για την γενικότερη αξιοπιστία του συστήματος DLP, αποτελεί η εξαντλητική δοκιμή που κάνε η Texas Instruments, κατασκευαστής του chip DMD που βρίσκεται στην καρδιά της τεχνολογίας DLP. Από τα αρχικά 9 τεμάχια της πρώτης γενιάς chip (Δεκέμβριος1995) που επιλέχτηκαν για τεστ, όλα συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά μετά από 108.000 ώρες λειτουργίας και κύκλο εργασίας που αντιστοιχεί σε 5.7 τρισεκατομμύρια κινήσεις. Ακόμα, η εν λόγω τεχνολογία είναι ο οικονομικότερος τρόπος για ηλεκτρονική απεικόνιση με μέγεθος μεγαλύτερο των 40 ιντσών.

Η οθόνη μπορεί να πάρει οποιοδήποτε γεωμετρικό σχήμα, ανάλογα με την επιφάνεια προβολής. Δυνατότητα που επιτρέπει την κατασκευή ημισφαιρικών οθονών πανοραμικής απεικόνισης. Τέλος, οι περισσότερες συσκευές ηλεκτρονικής προβολής, κυρίως αυτές που προσανατολίζονται για εφαρμογές γραφείου και οικιακής διασκέδασης, είναι ελαφριές και συμπαγής και μπορούν να μεταφερθούν πολύ εύκολα. Καταλαμβάνουν πολύ λιγότερο χώρο ακόμα και από οθόνες CRT των 14 ιντσών, ωστόσο το πεδίο προβολής τους πρέπει να είναι ελεύθερο εν ώρα χρήσης.

Τεχνολογία DLP
Το 1987 η εταιρεία Texas Instruments, μετά από δεκάχρονη σχετική έρευνα, παρουσίασε την τεχνολογία DMD (Digital Micromiror Device – Συσκευή Ψηφιακών Μικροκαθρεφτών), η οποία αποτελεί σήμερα την πιο εμπορικά επιτυχημένη λύση ηλεκτρονικής προβολής. Η τεχνολογία DMD πείρε το όνομά της από τον τρόπο που λειτουργεί, κατά τον οποίο η τετράγωνη επιφάνεια ενός μικροεπεξεργαστή (DLP Digital Light Processor – Ψηφιακός Επεξεργαστής Φωτός) είναι καλυμμένη με χιλιάδες ελεγχόμενους μικροσκοπικούς καθρέφτες.

Οι καθρέφτες αυτοί είναι κατασκευασμένοι με τέτοιο τρόπο, ώστε όταν δεν περνά ηλεκτρικό ρεύμα από τους αγωγούς ελέγχου τους, αυτοί να είναι προσανατολισμένοι προς μια κατεύθυνση, ενώ όταν διέρχεται ρεύμα από τους αγωγούς, οι καθρέφτες να προσανατολίζονται κατά 20 μοίρες προς την αντίθετη.

Με την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης, σε ένα προβολικό σύστημα τεχνολογίας DLP, είναι εφικτή η δρομολόγηση του φωτός ενός προβολέα ξένου προς τους φακούς προβολής, για την απεικόνιση οποιουδήποτε σχήματος. Οταν ο προσανατολισμός αυτών των καθρεφτών εναλλάσσεται πολύ γρήγορα (μέχρι και 1024 φορές) στο χρονικό διάστημα ενός δευτερολέπτου, είναι εφικτό να ελεγχθεί η ένταση/ ενέργεια του φωτός που θα προβληθεί και έτσι να αποδοθούν διάφορες αποχρώσεις.

Φιλτράροντας το φως του προβολέα με τη βοήθεια πρισμάτων ή περιστρεφόμενων χρωματικών φίλτρων, η τεχνολογία DMD κατάφερε να αποδώσει πιστά εικόνες με εκατομμύρια χρώματα και να κερδίσει το χαρακτηρισμό της πιο εμπορικά επιτυχημένης τεχνολογίας ηλεκτρονικής προβολής.

4 διακρίσεις για τον όμιλο εταιρειών Mellon

Στα φετινά βραβεία συμμετείχαν τα call center των θυγατρικών του Ομίλου, Mellon Contact Services και Mellon Romania, οι οποίες διαγωνίστηκαν σε συνολικά σε 4 κατηγορίες. Η Mellon Contact Services από την Ελλάδα συμμετείχε στην κατηγορία ‘Best Outsourced Contact Center’ για κέντρα άνω των 250 εργαζομένων όπου αναγνωρίστηκε για διαφορετικές δεξιότητες καθώς και την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Η εταιρεία διακρίθηκε ακόμα στην κατηγορία ‘Best Technology Innovation –Internal Solution’ με το Conceptus, την πλατφόρμα CRM που έχει αναπτύξει εσωτερικά για την υποστήριξη και βελτιστοποίηση των εργασιών του call center.

Η Mellon Romania διακρίθηκε στην κατηγορία ‘Best Outsourcing Partnership’ όπου συμμετείχε με την TransFond, τον φορέα εκκαθάρισης διατραπεζικών συναλλαγών της Κεντρικής Τράπεζας της Ρουμανίας, παρουσιάζοντας την επιτυχημένη συνεργασία τους.

Η δεύτερη διάκριση της εταιρείας ήρθε στην κατηγορία Best in Customer Service όπου παρουσίασε τη συνεργασία της με τη Βρετανική εταιρεία προώθησης προπληρωμένων καρτών, Advance Payment Solution Ltd.

Η απονομή των βραβείων έγινε την Παρασκευή 8 Ιουλίου, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

Τέσσερις προσφορές κατατέθηκαν για το έργο της δράσης Διαύγεια

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 79.950 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Πρόγραμμα ανταλλαγής για λύσεις OTP από τις Adacom – Symantec

Στο πλαίσιο του προγράμματος, για κάθε αντικατάσταση συσκευής SecurID με λύσεις strong authentication Symantec VIP θα παρέχεται επιπλέον έκπτωση 3 ευρώ. Η λύση VIP της Symantec παρέχεται με την μορφή SaaS και αποτελεί μία αξιόπιστη, ευέλικτη και ασφαλή λύση strong authentication στην αγορά.

Η Adacom είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της Symantec με τη δυνατότητα να παρέχει τη λύση VIP στην Ελλάδα, την Κύπρο, το Ισραήλ και τα Βαλκάνια.