Στη Vodafone το βραβείο «Αριστεία Επιχειρηματική Ηθικής»

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο εκδήλωσης του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής. Το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας ταυτίζεται απόλυτα με τις αρχές και τη φιλοσοφία της Vodafone ως προς την Εταιρική Υπευθυνότητα, και στόχο έχει τη διαφανή και βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής – ΕΒΕΝ GR είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός που εκπροσωπεί το European Business Ethics Network και ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2005. Στόχος του είναι η προώθηση των αρχών της Επιχειρηματικής Ηθικής, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Εταιρικής Διακυβέρνησης στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, στην ακαδημαϊκή κοινότητα καθώς και σε εθελοντικούς οργανισμούς.

Τρεις νέες εγκαταστάσεις για την Qualisys Software

Τα οφέλη στον τελικό πελάτη είναι η σιγουριά που αισθάνεται για τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που παρέχονται από την εταιρεία του Π. Σπανού προσφέροντας συγχρόνως ολοκληρωμένες λύσεις για την μηχανοργάνωση των επιχειρήσεων της Μυκόνου με τα προϊόντα λογισμικού “MyManage”” και “eTIME”.

Ο Δημήτρης Σόχος ιδιοκτήτης mini market στην Μύκονο, εμπιστεύθηκε το ολοκληρωμένο σύστημα Εντατικής Λιανικής Πώλησης MyManager POS για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και απλούστευση των διαδικασιών συναλλαγής με τους πελάτες του. Την εγκατάσταση του εξοπλισμού που περιλαμβάνει POS PC, barcode scanner, φορολογικό μηχανισμό και θερμικούς εκτυπωτές, καθώς και το λογισμικό MyManager Emporiko POS, υλοποίησε ο Σπανός Πέτρος.

Σε λύσεις της GeoBanking επενδύει η Τράπεζα Κύπρου

Σκοπός του είναι να συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα τα στοιχεία και τις πράξεις που αφορούν στη διαχείριση πωλήσεων, μισθώσεων και εκμισθώσεων ακινήτων. Το ΣΔΑ διαπερνά οριζοντίως όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα και αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που αφορούν στην αγοραπωλησία ακινήτων, αναφορικά με τα νομικά και με τα ασφαλιστικά ζητήματα, ενώ παρακολουθεί και τις διαδικασίες ενοικίασης ή παραχώρησης.

Το ΣΔΕ αποτελεί τη σταθερή επιλογή για τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα, έχοντας οδηγήσει στη βέλτιστη οργάνωση και τυποποίηση των διαδικασιών, σε μείωση κόστους και στην αύξηση της παραγωγικότητας.

Νέο έργο SFA υλοποίησε η Regate

Με κύκλο εργασιών 21,5 εκατ. ευρώ και πελατολόγιο πάνω από 5.000 σημεία Μικρής Λιανικής, κατέχει ηγετική θέση στη συγκεκριμένη αγορά. Με την εγκατάσταση του συστήματος BizeGate πλέον προσφέρεται στους πωλητές της εταιρείας πλούσια λειτουργικότητα φορητής παραγγελιοληψίας και merchandising, με αυτοματισμούς και άλλες δυνατότητες, που εξασφαλίζουν καθημερινά αυξημένη παραγωγικότητα.

Επιπλέον, το σύστημα υποστηρίζει αποτελεσματικά τη διαδικασία επιθεώρησης σε πραγματικό χρόνο των ομάδων πωλήσεων της εταιρείας, μέσω ενός ειδικού interface που διατίθεται στους supervisors και επικεφαλής πωλήσεων. Για τον εξοπλισμό των πωλητών, η Διοίκηση της Alpha Διανομές ΑΕ επέλεξε φορητές συσκευές Symbol Motorola ES400, ενώ το BizeGate διασυνδέθηκε με το ERP της εταιρείας, για την αμφίδρομη επικοινωνία και ενημέρωση των απομακρυσμένων στελεχών της εταιρείας.

Αντιδρούν τα σωματεία Vodafone & Wind

Πρόσθεσαν πως οι εν λόγω κινήσεις θα εξοικονομήσουν τους απαραίτητους πόρους, ωστόσο θα οδηγήσουν σε περικοπές θέσεων. Τα δύο σωματεία εμφανίζονται αποφασισμένα να αγωνιστούν για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας.

Η Cyta επεκτείνεται στην κινητή τηλεφωνία

Οι εν λόγω επενδύσεις προστίθενται στις υφιστάμενες, ύψους 130 εκατ. ευρώ και αφορούν στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου και στην αγορά εξοπλισμού για τη δημιουργία ενός call center στη Θεσ/νίκη, το οποίο θα είναι έτοιμο έως τις αρχές του Νοεμβρίου και θα δημιουργήσει 40 έως 60 νέες θέσεις. Αποκάλυψε, επίσης, ότι η κυπριακή εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί και στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας από το 2013.

Ωστόσο, θα κάνει χρήση δικτύων άλλων εταιρειών ως εικονικός πάροχος υπηρεσιών. Ανέφερε, ακόμα,  πως η εταιρεία έχει 200.000 ενεργούς πελάτες στην Ελλάδα, ξεπερνώντας το στόχο του επιχειρησιακού της σχεδίου για το σύνολο του 2011.