Η MLS Πληροφορική εισέρχεται στην αγορά της Χιλής

Η είσοδος στην αγορά της Χιλής έρχεται αμέσως μετά την είσοδο της MLS στην αγορά της Τουρκίας και σηματοδοτεί τη νέα πορεία της εταιρείας για τα επόμενα τρία χρόνια. H MLS ανέπτυξε το MLS Destinator Talk&Drive στα χιλιανά ισπανικά και συνεργάζεται για τους τοπικούς χάρτες με την εταιρεία ανάπτυξης χαρτών NAVTEQ εξασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας γεωγραφικά δεδομένα. Παράλληλα, επέλεξε και προχώρησε σε αποκλειστική συμφωνία με μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διανομής προϊόντων τεχνολογίας αυτοκινήτου και πλοήγησης στη Χιλή, την Bluetalk SA, θυγατρική του ομίλου Autobahn Corp. με έδρα το Σαντιάγο.

Oracle Open World 2011: ? Exalytics Business Intelligence Machine

[Σαν Φρανσίσκο] Της απεσταλμένης μας, Ισαβέλλας Ζαμπετάκη

Το Exalytics ακολουθεί τη λογική των μηχανημάτων «hardware-plus-software» και αφορά σε εφαρμογές Business Intelligence. Το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του είναι ότι επεξεργάζεται τα δεδομένα στη μνήμη, σχεδόν εκμηδενίζοντας τον χρόνο απόκρισης. «Όλα τρέχουν γρηγορότερα αν τα κρατήσεις στο DRAM» εξήγησε ο Larry Ellison και περιέγραψε την ταχύτητα των Exalogic ως «speed of thought» (ταχύτητα της σκέψης).

Τα αποτελέσματα, συνέχισε ο Ellison, βγαίνουν πριν ακόμα ο χρήστης προλάβει να ολοκληρώσει την πληκτρολόγηση της αναζήτησής του. To Exalytics μπορεί, μάλιστα, να επεξεργαστεί σχεσιακά αλλά και αδόμητα δεδομένα. Έχει 40 πυρήνες Intel Xeon, 1TB βασικής μνήμης και τη δυνατότητα να διαβάσει μια βάση δεδομένων 5ΤΒ μέσα σε 5 δευτερόλεπτα.

O Ellison αναφέρθηκε εκτενώς στα πλεονεκτήματα που δημιουργεί ο από κοινού σχεδιασμός του hardware και του software όσον αφορά στην απόδοση. Θέλησε, μάλιστα, να παρομοιάσει την Oracle με την Apple, όσον αφορά στη δημιουργία λύσεων που είναι επιτυχημένες χάρη στη συνθήκη αυτή. To Exalytics συνοδεύεται από το Exalytics software, το οποίο αποτελεί τη νέα, «παράλληλη» εκδοχή του OBI και τρέχει όλες τις εφαρμογές BI της Oracle χωρίς να απαιτεί τροποποιήσεις. Ο χρόνος απόκρισης του Exalytics είναι μικρότερος από 1 και η ταχύτητά του στην επεξεργασία των δεδομένων ανοίγει νέες ευκαιρίες αξιοποίησης της πληροφορίας, αφού επιτρέπει στον χρήστη να θέσει περισσότερα ερωτήματα και να αντλήσει πολύτιμα στοιχεία.

Όσον αφορά στην πορεία των Exadata, 1.000 μηχανήματα πωλήθηκαν μέσα στο 2011 και οι εκτιμήσεις των πωλήσεων για το 2012 προβλέπουν 3.000 μηχανήματα. O Ellison αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του στην «υπενθύμιση» της αύξησης της απόδοσης και της μείωσης του κόστους που έχει επιφέρει αυτή η σειρά των μηχανημάτων. Τα Exa επιτυγχάνουν μέχρι και 100 φορές μεγαλύτερη ταχύτητα επεξεργασίας δεδομένων χάρη στην «παράλληλη» επεξεργασία και την συμπίεση των δεδομένων.

Αναφέρθηκαν χαρακτηριστικά παραδείγματα πελατών της Oracle -όπως η BNP Paribas, που 17πλασίασε την ταχύτητα του data warehousing της και η Turkcell, η οποία συμπίεσε τα δεδομένα της από τα 250TB στα 25TB. O Ellison δεν παρέλειψε να συγκρίνει τις λύσεις αυτές, τις επιδόσεις τους σε ταχύτητα και το κόστος τους, με τις αντίστοιχες των ανταγωνιστών της Oracle, βάζοντας στο στόχαστρό του τις ΗΡ και IBM.

Mellon Technologies: Διευκρίνιση για την κάρτα αποδείξεων

Στην ανακοίνωση αναφέρεται χαρακτηριστικά πως «η Mellon Technologies είναι μια από τις εταιρείες που προμηθεύουν με τις κάρτες αποδείξεων τις Τράπεζες που έχουν αναλάβει τη διάθεσή τους στους πολίτες. Ακόμα, είναι υπεύθυνη για την αναβάθμιση του λογισμικού των τερματικών MagIC3 ώστε να μπορούν να υποδέχονται τη συναλλαγή με την κάρτα αποδείξεων.

Τέλος, είναι ένας από τους δυο μη-τραπεζικούς οργανισμούς που εκκαθαρίζουν τις συναλλαγές από την κάρτα αποδείξεων για τα τερματικά του δικτύου της».

BSA: Η Ελλάδα χάνει έδαφος στην πληροφορική

Η μελέτη, που έχει διεξαχθεί τέσσερις φορές από το 2007, αποτυπώνει το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας πληροφορικής σε 66 χώρες και βασίζεται στις κατηγορίες που διαμορφώνουν τον κλάδο και κατευθύνουν την πρόοδο και καινοτομία μιας χώρας: το γενικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον, η υποδομή του τομέα πληροφορικής, το ανθρώπινο κεφάλαιο, ο κλάδος έρευνας & ανάπτυξης, το νομικό περιβάλλον και η κρατική στήριξη του τομέα της πληροφορικής.

Στην παγκόσμια κλίμακα, η Ελλάδα κατέβηκε τέσσερις θέσεις φθάνοντας στην 36η, καθώς σημείωσε πτωχή πρόοδο σε τρεις κατηγορίες: τη στήριξη του τομέα πληροφορικής, την έρευνα & ανάπτυξη και την υποδομή του κλάδου πληροφορικής.

Ωστόσο, διατήρησε δυναμική θέση στις κατηγορίες του νομικού περιβάλλοντος και του ανθρώπινου δυναμικού. Στην κορυφή του Δείκτη βρίσκονται οι Η.Π.Α., η Φινλανδία, η Σιγκαπούρη, η Σουηδία και η Αγγλία.

Το sarantaoporo.gr υλοποίησε ασύρματα δίκτυα wi-fi

Η υλοποίηση έγινε σε συνεργασία με τοπικούς συλλόγους και φορείς στα πλαίσια της δράσης Open-WiFi της μη κερδοσκοπικής Εταιρείας Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (EΕΛ/ΛΑΚ), η οποία και παρείχε το μεγαλύτερο μέρους του απαιτούμενου τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.

Νέες συμφωνίες για την Amadeus

Η Amadeus έχει υπογράψει συμφωνίες διανομής με τις Air Arabia (Maroc), Air Mediterranee, flydubai, Porter Airlines και Vision Airlines. Αυτές οι αεροπορικές εταιρείες θα διατίθενται πλέον για κρατήσεις από τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν το σύστημα της Amadeus.

Η Porter Airlines υπέγραψε επίσης μια συμφωνία πλήρους περιεχομένου, μαζί με την Frontier Airlines, εταιρεία της Βόρειας Αμερικής. Στην Ευρώπη, η airberlin, η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας και η Norwegian Air Shuttle, μια Σκανδιναβική αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους, επέκτειναν τη σχέση τους με την Amadeus και ανανέωσαν τις υπάρχουσες συμφωνίες τους.

Ο Δημήτρης Θεοφάνους στην Info-Quest Technologies

Στέλεχος με εμπειρία στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ricardo.gr και brandsGalaxy.gr σε θέσεις marketing και πωλήσεων, ενώ έχει διατελέσει Διευθυντής marketing στην airtickets.gr. Είναι απόφοιτος Ναυτιλιακού Management από το πανεπιστήμιο Πειραιώς και κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η HP υπέγραψε συμφωνία προμήθειας λογισμικού IT management με τη Wind Ελλάς

Βασικός στόχος είναι η ολοκλήρωση της αυτοματοποίησης της παρακολούθησης της κεντρικής υποδομής πληροφορικής (συστήματα και εφαρμογές), η μέτρηση της εμπειρίας του χρήστη από τα συστήματα πληροφορικής σε όλα τα σημεία πώλησης και η παρακολούθηση όλων των έργων πληροφορικής της Wind Ελλάς, παρέχοντας αυτόματη ενημέρωση στη διοίκηση για την απόδοση της πληροφορικής, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την απρόσκοπτη και αποδοτική λειτουργία της εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, η επιχειρησιακή μονάδα HP Software και οι συνεργάτες της, Innova και Parallon Systems θα υλοποιήσουν τη λύση HP Business Service Management (BSM), η οποία επιτρέπει τον έλεγχο και την απόδοση των παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής, αλλά και της εμπειρίας του τελικού χρήστη.

Συνδυάζοντας την κρίσιμη πληροφόρηση με τις διαδικασίες διαχείρισης των υποδομών και την αυτοματοποίηση των συστημάτων μέσω του λογισμικού HP Server Automation, η λύση προσφέρει μια πλήρη εικόνα της λειτουργικής κατάστασης της πληροφορικής και ταυτόχρονα παρέχει ταχύτητα στην δημιουργία νέων υπηρεσιών, αναβαθμίζοντας την ανταγωνιστικότητα της εταιρίας.

Επιπλέον, θα υλοποιηθούν οι σουίτες HP Service Management και HP Asset Manager, με στόχο την αυτοματοποιημένη, αποδοτική και στενή διαχείριση διαδικασιών που είναι βασισμένες στις βέλτιστες πρακτικές του πρωτοκόλλου ITIL, καθώς και την καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριακών assets. Τέλος, θα υλοποιηθεί η λύση HP PPM για τη διαχείριση έργων, χαρτοφυλακίου εφαρμογών και πληροφοριακών συστημάτων.

«Το έργο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, επιλέξαμε την HP ως τον πλέον κατάλληλο συνεργάτη για την υλοποίηση του. Αξιοποιώντας τόσο την τεχνολογία αιχμής, όσο και την υψηλή εξειδίκευση και τεχνογνωσία της HP στην Ελλάδα, είμαστε βέβαιοι ότι θα πετύχουμε τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και των επιδόσεων μας, βασισμένοι στις πρακτικές του ITIL. Έτσι, θα εξασφαλίσουμε ακόμη πιο ποιοτικότερές υπηρεσίες στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χρήστες της Wind», δήλωσε ο Δημοσθένης Νικολόπουλος, IT Operations and Program Office Director του ομίλου Wind Ελλάς.