Διακρίσεις για το marketing της hellas on line

Έτσι γίνεται ο πρώτος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην ιστορία του θεσμού που κερδίζει αυτή τη διάκριση. Επιπλέον, η hellas online απέσπασε το βραβείο Marketing Excellence στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ» που αξιολογεί τη στρατηγική Marketing, τους στόχους και τα αποτελέσματα στη διαφήμιση, το branding, τη δημοσιότητα, την προώθηση πωλήσεων και το εσωτερικό marketing του προγράμματος.

Ο θεσμός των Marketing Excellence Awards προκηρύχθηκε φέτος για τρίτη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

Σημαντικές αλλαγές την αναβάθμιση του Hotmail

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση  ξεκίνησε στις 3 Οκτωβρίου και στις προσεχείς εβδομάδες όλοι οι χρήστες θα έχουν στη διάθεσή τους όλα τα ενισχυμένα εργαλεία. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Microsoft, περίπου το 75% των email που χαρακτηρίζονται από τους χρήστες ως spam, στην πραγματικότητα ανήκουν στην κατηγορία του “γκρίζου email” (graymail).

Σε αυτήν εντάσσεται ηλεκτρονική αλληλογραφία όπως newsletters, προσφορές προϊόντων και ενημερώσεις από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, που ο χρήστης λαμβάνει ως αποτέλεσμα της εγγραφής του στις αντίστοιχες νόμιμες ιστοσελίδες. Αυτό που προβληματίζει τους χρήστες είναι ο αριθμός των μηνυμάτων που λαμβάνουν σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Ο ολοένα αυξανόμενος όγκος διακίνησης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τέτοιου τύπου, συνεπάγεται την υπερφόρτωση του φακέλου εισερχομένων (inbox).

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους, η Microsoft προχώρησε στην αναβάθμιση του Hotmail, ενσωματώνοντας σημαντικά νέα εργαλεία, που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη καλύτερου ελέγχου του φακέλου εισερχομένων, με ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση του “γκρίζου email”. Ωστόσο, η έμφαση δεν δόθηκε μόνο σε επίπεδο χρήστη.

Νέα λύση της Ericsson για μεγαλύτερη χωρητικότητα δικτύων δεδομένων

Η ολοκληρωμένη λύση δικτύου Wi-Fi αυξάνει σημαντικά τη συνολική χωρητικότητα του δικτύου, ιδιαίτερα σε περιοχές «υψηλής κυκλοφορίας». Υποστηρίζει, επίσης, το ταχέως αναπτυσσόμενο οικοσύστημα των συσκευών με δυνατότητα WiFi.

Οι πάροχοι μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα μοντέλα εσόδων που προκύπτουν από τη χονδρική πώληση πρόσβασης WiFi, καθώς αυτή η λύση παρέχει τη βάση για επερχόμενες επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ παρόχων κινητής τηλεφωνίας και παρόχων hot-spot. Η ολοκληρωμένη λύση δικτύου WiFi της Ericsson εντάσσεται στο concept HetNet της Ericsson.

Η λύση αυτή ελέγχει την ταυτότητα των SIM συσκευών που βασίζονται στην Αρχική Τοποθεσία Μητρώου (HLR) και συνδέει την κίνηση του ασύρματου δικτύου πρόσβασης, μέσω του δικτύου packet κινητής τηλεφωνίας, μέχρι το περιβάλλον υπηρεσιών του παρόχου κινητής τηλεφωνίας. Δεδομένου ότι ο χρήστης smartphone αναγνωρίζεται από το δίκτυο, το προφίλ του συνδρομητή διατηρείται και στη WiFi σύνδεση.

Κατά συνέπεια, ο χρήστης απολαμβάνει τις ίδιες υπηρεσίες που του παρέχει η σύνδεση με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Το προϊόν που παρουσιάζεται το 2011, περιλαμβάνει τοπικό off-load κυκλοφορίας από το SmartEdge Border Network Gateway (BNG).

Νέα Endpoint Security λύση από την Kaspersky

«Με τις νέες λύσεις προσφέρουμε στις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για την προστασία των τερματικών, η οποία αποτελείται από απρόσκοπτα ενοποιημένες τεχνολογίες ασφάλειας. Καταφέραμε να συνδυάσουμε δυνατότητες real-time προστασίας, οι οποίες υποστηρίζονται από cloud τεχνολογία, με λύσεις ενεργής ασφάλειας τερματικών, δημιουργώντας ένα πλήρες κέντρο ασφάλειας. Έτσι, εξασφαλίζουμε την προστασία επιχειρήσεων κάθε μεγέθους από αναδυόμενες απειλές, όπως οι στοχευμένες επιθέσεις, γεγονός που βελτιώνει την παραγωγικότητα τους», δήλωσε ο Petr Merkulov, Chief Product Officer της Kaspersky Lab.Η δυναμική anti-malware προστασία συμπληρώνεται από ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου εφαρμογών, του web filtering και του ελέγχου των συσκευών.

Η λύση Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows ενοποιείται με ένα σύστημα security intelligence, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία cloud computing και προσφέρει real-time ενημερώσεις για νέες και άγνωστες απειλές, καθώς και υποστήριξη για την ένταξη εφαρμογών σε λευκές λίστες.

Νέος κύκλος σεμιναρίων της Critical Path

Ακολουθούν τα “Διαχείριση κινδύνων έργων”, διάρκειας 8 ωρών στις 24 Οκτωβρίου, “Project Management Office”, διάρκειας 8 ωρών στις 31 Οκτωβρίου, “Προετοιμασία για πιστοποίηση PMP”, διάρκειας 46 ωρών στις 1,3,5,7,9,10 και 12 Νοεμβρίου και “MS Project 2010” διάρκειας 8 ωρών στις 15 και 17 Νοεμβρίου.

Ενώνουν δυνάμεις Public και AIT

Η συνεργασία των Public με το ΑΙΤ ενισχύει σημαντικά το τμήμα τεχνολογίας των καταστημάτων, μετατρέποντας το ήδη εξειδικευμένο προσωπικό τους σε αρωγό έγκυρης πληροφόρησης γύρω από θέματα υπεύθυνης χρήσης της τεχνολογίας. Σε αυτό το πλαίσιο, προγραμματίζεται μια σειρά σεμιναρίων με έμφαση σε διαφορετική θεματική ενότητα το καθένα.

Το ξεκίνημα θα γίνει τον Οκτώβριο με την πρώτη συνάντηση να επικεντρώνεται στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ενώ θα ακολουθήσουν τα παρακάτω σεμινάρια:
• Games for Good
• Τέχνη και Τεχνολογία
• Ορθή και ασφαλής χρήση του internet και της τεχνολογίας για γονείς
• Νέες τάσεις στην τεχνολογία
• Ψηφιακές Πόλεις (Digital Cities)
• Το σπίτι του μέλλοντος (ευφυή και αυτόνομα συστήματα)
• Disruptive innovation (συσκευές που άλλαξαν τον κόσμο).

Όπως δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας, Ρόμπυ Μπουρλάς: «Είναι στρατηγική μας η παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης κάτι το οποίο ενδυναμώνουμε με την σύμπραξη με έναν αξιόπιστο και διακεκριμένο φορέα όπως το ΑΙΤ. Πιστεύω ότι η κοινή μας προσπάθεια θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο το τμήμα τεχνολογίας των Public δημιουργώντας ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.»

Ο Γενικός Διευθυντής του ΑΙΤ, Θανάσης Ζησιμόπουλος δήλωσε: «Η συνεργασία με τα καταστήματα Public γεφυρώνει τον δημιουργό της τεχνολογίας με τον τελικό χρήστη. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών του κοινού οδηγεί σε τεχνολογίες με μεγαλύτερο κοινωνικό όφελος.»

Νέο cluster καινοτομίας με τη συνεργασία Corallia και Intralot

Η πρωτοβουλία της δημιουργίας “Gaming Innovation Cluster”, στοχεύει αφενός, να προωθήσει και να αναδείξει το πολυτάλαντο δυναμικό των Ελλήνων στον τομέα των νέων τεχνολογιών παιγνίων και αφετέρου να συμβάλει στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών εταιρειών τεχνολογίας, προτείνοντας καινοτόμες λύσεις και ενισχύοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας μας στην παγκόσμια αγορά.

Ο Γενικός Διευθυντής του Corallia, καθ. Βασίλειος Μακιός, δήλωσε σχετικά: «Χαίρομαι που η αιχμή της ελληνικής επιχειρηματικότητας βλέπει «μπροστά» και υποστηρίζει ενεργά πρωτοβουλίες συνεργασίας και αξιοποίησης της καινοτομίας, ως του μόνου, ουσιαστικά, μοχλού που μπορεί να φέρει βιώσιμη ανάπτυξη στον τόπο μας».

«Μέσα από την πολυδιάστατη αυτή συνεργασία, προσβλέπουμε στον εμπλουτισμό του κλάδου μας με καινοτόμες τεχνολογικά λύσεις, πρωτοποριακό δημιουργικό περιεχόμενο (gaming content) και νέες τεχνολογίες παιγνίων (gaming technologies)», υπογράμμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intralot, Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος.

Συγχωνεύονται τα καταστήματα Saturn και Media Markt

Στο δίκτυο της Media Markt προστίθενται 3, αυτά της Λ. Συγγρού στην Καλλιθέα, της Λ. Μαραθώνος στο Γέρακα, καθώς επίσης και της Σταυρούπολης στη Θεσσαλονίκη, τα οποία λειτουργούσαν κάτω από την επωνυμία Saturn. Στo πλαίσιo προσαρμογής του δικτύου στα νέα δεδομένα, τα  καταστήματα του Φαλήρου, του Saturn Σταθμού Λαρίσης και του Saturn Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη θα διακόψουν τις εργασίες τους, ενώ σχεδόν το 50% του προσωπικού τους θα μεταφερθεί σε θέσεις εργασίας εντός του ομίλου.

Το δίκτυο της Media Markt θα αποτελείται πλέον από 10 καταστήματα, στις περιοχές Αμαρουσίου, Περιστερίου, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Αργυρούπολης, Καλλιθέας και Γέρακα για την ευρύτερη περιοχή Αττικής, Πυλαίας, Σταυρούπολης και Σταθμού για την ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και το κατάστημα που λειτουργεί στην πόλη της Λάρισας.