Ανοδική πορεία για την online διαφημιστική δαπάνη

Σε μια δύσκολη χρονιά, όπου οι διαφημιστικές επενδύσεις στα παραδοσιακά υποχωρούν, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2011, άνοδο 27%, επιτρέποντας μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη μεγαλύτερη του 25%.

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά αυτό το τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, και παρουσιάζοντας σημαντική ανάπτυξη σε επίπεδο εννιαμήνου. Αντίστοιχα και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών δυναμώνει το μερίδιό του ξεπερνώντας το 18% σε επίπεδο εννιαμήνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Η έρευνα πραγματοποιείται από το IAB Hellas από το 2002, και πλέον περιλαμβάνει 24 online publishers που εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websites του Ελληνικού Internet.

Η HP συνδέι τις «Ανθρώπινες Πληροφορίες» με την τεχνολογία αιχμής

Η εκρηκτική αύξηση του όγκου δεδομένων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις νέες πηγές πληροφόρησης. Το γεγονός αυτό δημιουργεί προκλήσεις για τις παραδοσιακές μεθόδους αποθήκευσης και ανάλυσης των πληροφοριών.

Σήμερα, μόλις το 15% των δεδομένων είναι δομημένο σε μορφές που είναι άμεσα κατανοητές και επεξεργάσιμες από τους υπολογιστές. Οι «Ανθρώπινες Πληροφορίες», δηλαδή τα δεδομένα που βρίσκονται σε video, αρχεία ήχου, email, μηνύματα κειμένου, social media κλπ, αντιστοιχούν στο υπόλοιπο 85%. Τα δεδομένα αυτά βασίζονται στο νόημα, καθώς αποτελούνται κυρίως από ιδέες και concepts.

Επιπλέον, η πληροφόρηση που προέρχεται από αισθητήρες και tags προσφέρει νέες ευκαιρίες. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί διάφορες προκλήσεις. Σύμφωνα με έρευνα που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της HP, πάνω από το 50% των πληροφοριών που βρίσκονται σε έναν οργανισμό δεν συνδέονται άμεσα με τα πληροφοριακά συστήματα ή δεν αξιοποιούνται καθόλου.

Σχεδόν τα μισά από τα στελέχη που έλαβαν μέρος στην έρευνα σημείωσαν ότι οι εταιρείες τους δε διαθέτουν μια αποδοτική πληροφοριακή στρατηγική, η οποία να ξεπερνά τα silo μεταξύ των τμημάτων και να διακρίνει τις τεχνολογίες και τις βασικές στρατηγικές λειτουργίες των πληροφοριακών συστημάτων.

Η Xerox σε ηγετική θέση για πολυλειτουργικές συσκευές & εκτυπωτές

Ένα ερευνητικό εργαλείο που αναπτύχθηκε από την Gartner, η έκθεση Magic Quadrant παρέχει την εικόνα της πορείας, της ωριμότητας και αυτών που συμμετέχουν σε μια αγορά και αξιολογεί τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτήν με βάση το πόσο ολοκληρωμένο είναι το όραμά τους, αλλά και πόσο ικανές είναι να το υλοποιήσουν. Η Xerox προσφέρει μεγάλο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων σε επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους αλλά και σε μεγάλες εταιρείες.

Πιο συγκεκριμένα, το portfolio της περιλαμβάνει εκτυπωτές γραφείου, όπως είναι ο έγχρωμος Phaser 6010 και πολυλειτουργικά μηχανήματα, όπως είναι το έγχρωμο WorkCentre 6015 και η σειρά ColorQube 9300.

Η Adobe εξαγόρασε την Efficient Frontier

Οι λύσεις της Adobe έχουν ως επίκεντρο τη δημιουργία, τη διαχείριση, την εκτέλεση, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση του digital marketing και της διαφήμισης. Η Adobe στην παρούσα φάση, δέχεται ετησίως περίπου 5 τρισ. ψηφιακές συναλλαγές, από περισσότερους από 5.000 καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τα μεγαλύτερα agencies διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων παγκοσμίως.

Η εξαγορά της Efficient Frontier, θα προσδώσει επιπλέον δυνατότητες πρόγνωσης, εκτέλεσης και βελτιστοποίησης multi-channel ad campaign στην Digital Marketing Suite της Adobe. Μαζί με τη Suite, οι δυνατότητες digital marketing της Adobe συμπεριλαμβάνουν μία  πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών δεδομένων, μία διαχείρισης και εμπορικής εκμετάλλευσης διαφημιστικών video, και ένα σύστημα διαχείρισης εταιρικού περιεχομένου.

Ανασυγκρότηση σε σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΠΕ

Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου: Αναστάσιος Τζήκας, Α΄ Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος: Γιάννης Θεοδωρόπουλος, Β΄ Αντιπρόεδρος: Αθανάσιος Κωτσής, Γενικός Γραμματέας: Σπύρος Βυζάντιος, Ειδικός Γραμματέας: Γιώργος Καρανικολός, Ταμίας: Θεόδωρος Φέσσας, Μέλος ΔΣ: Βασίλης Ορφανός, Μέλος ΔΣ: Δημήτρης Παπαϊωάννου, Μέλος ΔΣ: Γιώτα Παπαρίδου.

Ο Παναγιώτης Παπάζογλου ανέλαβε τη θέση του Director Service Delivery Manager

Στη νέα του θέση  αναλαμβάνει υπό την επίβλεψη του τα Βαλκάνια, Μέση Ανατολή & Ινδία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Γαλλία, Νότια Αφρική & Ελβετία. Στο πλαίσιο των νέων του καθηκόντων θα αντιπροσωπεύει και θα ενδυναμώνει το EMEA GSS Organization (Global Shared Services), υλοποιώντας τις στρατηγικές του Global IS, επιβλέποντας και καθοδηγώντας παράλληλα τις χώρες ευθύνης του.

O Π. Παπάζογλου διαθέτει σημαντική εμπειρία στον χώρο της Πληροφορικής και από το 2005 κατείχε την θέση του Application & System Mgr στην Estee Lauder Hellas υπεύθυνος για την Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία υλοποιώντας παράλληλα CRM και Online εταιρικές δραστηριότητες, ενώ παλιότερα έχει διατελέσει Διευθυντής Πληροφορικής.

Νέα σύμβαση έργου για την Lavisoft

Το Time Master ανήκει στην οικογένεια εφαρμογών HR Master της LAVISOFT. Συνεργάζεται αρμονικά με κατάλληλους ηλεκτρονικούς σταθμούς ωρομέτρησης (Time Attendance Terminals) για την συλλογή των στοιχείων που συγκεντρώνονται σ’ αυτούς από τα “κτυπήματα” των καρτών παρουσίας των εργαζομένων. Στη συνέχεια, η εφαρμογή αναλαμβάνει την επεξεργασία των στοιχείων, την έκδοση όλων των απαραίτητων καταστάσεων, καθώς και τη δημιουργία κατάλληλων αρχείων για αυτόματη ενημέρωση του προγράμματος Μισθοδοσίας.