Μεγάλοι νικητές των βραβείων ήταν οι εταιρείες Πλαίσιο Computers με 2 βραβεία στις κατηγορίες «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Περιβάλλοντος» και 1 έπαινο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», Eurobank EFG με 1 βραβείο στην κατηγορία «Ασφάλεια-Πληρωμές» και 2 επαίνους στις κατηγορίες «Καινοτομία (Υπηρεσία-Προϊόν)» και «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις» και η Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) με ένα βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία (Υπηρεσία-Προϊόν)» και 2 επαίνους στις κατηγορίες «Εμπειρία Πελατών» και «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές».
Τέλος 3 διακρίσεις έλαβε και η Χρυσή Ευκαιρία, λαμβάνοντας το βραβείο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές» και 2 έπαινους στις κατηγορίες «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Περιβάλλοντος» και «Usability».
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ E-VOLUTION WARDS 2012 |
|||
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΒΡΑΒΕΙΟ | ΕΠΑΙΝΟΣ 1 | ΕΠΑΙΝΟΣ 2 |
Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού | Πλαίσιο Computers | Public World | Χρυσή Ευκαιρία |
Εμπειρία Πελατών | getitnow.gr | Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) | |
Social Media & Interactive Marketing | Multirama | Pitsos | |
Usability | travelplanet24.gr | Χρυσή Ευκαιρία | |
Design – Aesthetics | Πλαίσιο Computers | Zoo Bytes | |
Ασφάλεια / Πληρωμές | Eurobank EFG | ||
Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο | Airtickets | Eurobank EFG | ΔΕΗ |
Καινοτομία (Υπηρεσία – Προϊόν) | Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) |
SoftOne Technologies | |
Καινοτομία (Επιχειρηματικό Μοντέλο) | Zoo Bytes | Galoocom Services | |
Νέα Ηλεκτρονική Επιχείρηση | z-mall.gr | Tool – cartecoshop.gr | |
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις | Δημοπρασίες: CosmoOne | Πλαίσιο Computers | Eurobank EFG – Business Exchanges |
Τιμολόγηση: Information Systems Impact | |||
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Καταναλωτές | Χρυσή Ευκαιρία | Sendeasy.gr | Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) |
Ολοκληρωμένη Στρατηγική | Olive Shop | ||
Διεθνοποιημένη Επιχείρηση | Apivita | Linakis + Associates | Aerial.net |
Τα e-volution awards είναι ένας νεοσύστατος θεσμός της BOUSSIAS και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές στον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στη φετινή πρώτη διοργάνωση, κατατέθηκαν 80 συμμετοχές από μεγάλες αλλά και μικρότερες εταιρείες από όλους σχεδόν τους κλάδους.
Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από έγκριτη κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων, με Πρόεδρο τον καθηγητή Γιώργο Δουκίδη, Επικεφαλής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο είχε την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού.
Τα βραβεία τέλεσαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και είχαν την υποστήριξη των φορέων IAB Hellas, ΕΕΔΕ-ΕΙΠ, ΕΙΕΠ, ΕΠΑΜ, ΙΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΣΕΠΕ.
Σύσσωμη η αγορά στην τελετή απονομής των e-volution awards 2012
Η χθεσινή τελετή απονομής των e-volution awards 2012 πραγματοποιήθηκε μέσα σε εορταστικό κλίμα, παρουσία σύσσωμης της αγοράς. Τις απονομές των βραβείων έκαναν υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, Πρόεδροι φορέων και Ινστιτούτων και εκπρόσωποι της πολιτείας.
Συγκεκριμένα, βραβεία απένειμαν οι Ιωάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος ΕΠΑM, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Τelemarketing, Δημήτρης Γεωργοπουλος, Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, Γιώργος Μαρμαροκόπος, Πρόεδρος του IAB Hellas, Μάκης Βρεχόπουλος, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών και μέλος της κριτικής επιτροπής, Δημήτρης Μαύρος, Πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας, Αναστάσιος Τζήκας, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνίας Ελλάδας, Κωστής Παπαδημητρακόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας, Ευστάθιος Χειλετζάρης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Synthex, Αλέξης Δαυίδ, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ινστιτούτου Πληροφορικής της ΕΕΔΕ, Στέφανος Κομνηνός, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Αικατερίνη Τσώνη, Διευθύντρια της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και Λάμπρος Γιαννούχος, Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Πωλήσεων.
Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων στα e-volution awards 2012 πραγματοποιήθηκε από έγκριτη κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ήταν ο Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, ενώ μέλη της ήταν οι Παναγιώτης Κουρουθανάσης, Επίκουρος Καθηγητής Ιόνιου Πανεπιστημίου, Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Μάκης Βρεχόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Ιωάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Marketing (ΕΠΑΜ), Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Τelemarketing, Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness Consultant, Be eBusiness blog και Γιάνης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΠΕ.
Μετά την απονομή ακολούθησε κοκτέιλ πάρτι στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι, γιορτάζοντας τις επιτυχίες τους αλλά και ανταλλάσσοντας πληροφορίες σχετικές με το χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα.
Χορηγός του διαγωνισμού ήταν η εταιρεία Forrest View, Υποστηρικτές οι εταιρείες Synthex και Lighthouse, ενώ ο διαγωνισμός τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Στην εκδήλωση πρόσφερε καφέ η Nespresso και τα κρασιά η Boutari Wines. Τη δημιουργία των βραβείων επιμελήθηκε η εταιρεία Σάμινθος.
Αισιοδοξία για το ηλεκτρονικό επιχειρείν στην Ελλάδα
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο καθηγητής και Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Γιώργος Δουκίδης παρουσίασε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόσφατη έρευνα, αναφορικά με το ηλεκτρονικό επιχειρείν στην Ελλάδα το 2011, αλλά και με τη συμπεριφορά των ελλήνων online καταναλωτών.
Το γενικότερο μήνυμα που προκύπτει από την έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου-Eltrun του ΟΠΑ, είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο καθώς η εμπορική δραστηριότητα των ελληνικών e-επιχειρήσεων εντείνεται, ενώ και ο Έλληνας καταναλωτής εμπιστεύεται ολοένα και περισσότερο τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις για τις αγορές του.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα αυξάνεται ο αριθμός των ελλήνων online καταναλωτών κατά περίπου 30% τα τελευταία χρόνια, αλλά και ο μέσος όρος της αξίας των αγορών τους που πλέον φτάνει τα 1.150 ευρώ ετησίως, όσο δηλαδή είναι ο μέσος όρος αξίας online αγορών στην Ευρώπή. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι από την έρευνα προκύπτει ότι τα 2/3 των online αγορών γίνονται μέσω Ελληνικών sites.