“Σίγουρο” ποντάρισμα από την Dell

Το τελευταία αναμένεται να αναπτύξει και να υποστηρίξει με νέες δυνατότητες την εταιρεία, ενόσω προσφέρει end-to-end πληροφοριακές λύσεις προς τις επιχειρήσεις-πελάτες. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως εδώ και λίγο καιρό η Dell έχει προβεί στην εξαγορά μιας σειράς εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της ανάπτυξης εφαρμογών λογισμικού, όπως λ.χ. τις ASAP Software, MessageOne και Boomi.

Όπως τόνισε ο Michael Dell, ο τομέας λογισμικού θα την βοηθήσει να έχει μια περισσότερο πλήρη όσο και ολοκληρωμένη παρουσία στην αγορά. Θα συμπληρώσει δε, ιδανικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναπτύσσει προσφέρει.

Ισχυρή παγκόσμια IT δαπάνη και το 2011

Κάτι παραπάνω από θετική ήταν η “συνεισφορά” των αναδυόμενων αγορών, καθώς η ΙΤ δαπάνη στις επωνομαζόμενες και ως χώρες BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα) κινήθηκε σε διψήφια μεγέθη ανάπτυξης. Επιπροσθέτως, η ισχυρή ζήτηση για φορητές συσκευές και εξειδικευμένες εφαρμογές λογισμικού διασφάλισε τη θετική κατάληξη της περασμένης χρονιάς. Κι αυτό, παρά την έλλειψη σκληρών δίσκων στην αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Αυτοματοποιημένη πρόβλεψη cloud υπηρεσιών

Κατ’ αυτό τον τρόπο, τα μέλη του καναλιού της VMware θα μπορούν να περιορίσουν δραστικά το κόστος που συνδέεται με την εγκατάσταση cloud, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τα έσοδα που προκύπτουν από αυτού του είδους τις υλοποιήσεις. “Η νέα έκδοση βοηθά τους παρόχους υπηρεσιών να προβαίνουν σε απευθείας πρόβλεψη cloud πελατών τους είτε επιτρέπει στους μεταπωλητές-συνεργάτες του καναλιού να κάνουν provision στους πελάτες τους”, τόνισε ο Mathew Lodge, Ανώτερος Διευθυντής υπηρεσιών Cloud της VMware.

Big data συστήματα της SAP για ΜΜΕ

Πρόκειται για τα SAP HANA for SAP Business One και SAP HANA Edge Edition, που αποτελούν το πρώτο βήμα της εταιρείας προς την κατεύθυνση της εισαγωγής και εν γένει υιοθέτησης της τεχνολογίας για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τα “big data”, εκ μέρους των ΜμΕ. Σημειώνεται, πως το SAP HANA εξασφαλίζει ταχύτατη και σε πραγματικό χρόνο επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων.

Μάλιστα, όπως ανέφερε σχετικά ο Eric Duffaut, Πρόεδρος του παγκόσμιου οικοσυστήματος και καναλιών της SAP: “Πιστεύουμε πως τα big data αποτελούν μια μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία και πρόκληση συγχρόνως για μικρού όσο και μεσαίου μεγέθους εταιρείες”.

Σήμερα, η SAP διαθέτει κάτι παραπάνω από 96.500 πελάτες-μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως, μέγεθος που αντιπροσωπεύει το 79% του συνόλου των πελατών της. Η συντριπτική πλειοψηφία των ΜμΕ εξυπηρετείται από τους περίπου 3.000 συνεργάτες καναλιού της SAP, οι οποίοι με τη σειρά τους το 2011 πραγματοποίησαν το 30% του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας. Στόχος της SAP μέχρι το 2015 είναι το κανάλι να συνεισφέρει το 40% των ετήσιων πωλήσεων, που αναμένεται να διαμορφωθούν στα επίπεδα των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Σταδιακή αξιοποίηση των social media από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Εκεί, παρουσιάστηκαν στοιχεία αναφορικά με τη διείσδυση και τη χρήση των social media στις εγχώριες επιχειρήσεις, τα οποία και δείχνουν ότι οι τελευταίες έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται τον ρόλο και τις δυνατότητες των social media, εντάσσοντάς τα στο ευρύτερο… οπλοστάσιο που διαθέτουν για την προβολή της επιχείρησης.

Μάλιστα, θεωρούν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ενσωματωθούν στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, αποτελώντας εργαλεία δουλειάς και άντλησης γνώσης, συμπληρώνοντας ιδανικά τα “παραδοσιακά” κανάλια επικοινωνίας. Όσο για την παρουσία μιας εταιρείας στα social media, αυτή συνδέεται κυρίως με τα χαρακτηριστικά της εξωστρέφειας, της αμεσότητας, της καινοτομίας και της δημιουργίας μιας θετικής εικόνας.

Τέλος, η έρευνα κατέδειξε πως διακρίνονται 3 βασικοί τύποι επιχειρήσεων με βάση το βαθμό αντίληψης και τις συνήθεις πρακτικές αναφορικά με τα Social Media. Πρόκειται για τους “Customer Control” που εστιάζουν στην ευκολία χρήσης και επικοινωνίας του μέσου, στη διάχυση γνώσης και στην ανάλυση όσο και προσέλκυση νέων πελατών, τους “Image Control” που εστιάζουν στη διαφήμιση και την προώθηση προϊόντων, στη διάχυση θετικής φημολογίας, αλλά και στον έλεγχο και τη διαχείριση φήμης και την συλλογή απόψεων, και στους “Customer Engagement” που εστιάζουν στην άμεση και γρήγορη επικοινωνία, στην εξυπηρέτηση πελατών, στο δέσιμο και “χτίσιμο” εμπιστοσύνης κ.ο.κ.

Στην BeSecure δύο έργα της Γ.Γ.Π.Σ.

Παράλληλα, ανανεώθηκε η ανάθεση προς την Besecure της παροχής υπηρεσίας 101 αδειών χρήσης του λογισμικού Antivirus McAfee Endpoint Protection, για σταθμούς εργασίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Γ.Γ.Π.Σ. Η διάρκεια της παροχής υπηρεσιών ορίζεται σε ένα έτος.

Η BetaCONCEPT ανέλαβε έργο για το Υπ. Οικονομικών

Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 16.900,20 ευρώ με ΦΠΑ.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία BetaCONCEPT αναμένεται να παρέχει υπηρεσίες συντήρησης και αναβαθμίσεις τόσο του λειτουργικού συστήματος όσο και της βάσης των δεδομένων, αναβαθμίσεις του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακού περιεχομένου Astroboa, αναβαθμίσεις του λογισμικού της διαδικτυακής πύλης, ενημερώσεις ασφαλείας για το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές, διαδικασίες δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, ανάταξη του λειτουργικού συστήματος εφαρμογών και δεδομένων σε περίπτωση απώλειας κ.ο.κ.