Συνεργασία Vodafone – ΕΟΤ – ΞΕΕ για την εφαρμογή «Explore Greece»

Η Vodafone παρουσίασε την εφαρμογή «Vodafone Explore Greece», με σκοπό να προωθήσει, αλλά και να αναδείξει την Ελλάδα, ως τουριστικό προορισμό, η οποία θα διατίθεται δωρεάν και θα προωθηθεί στη διεθνή συνδρομητική βάση της Vodafone. Η εφαρμογή παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, για όσους σκέφτονται να επισκεφθούν την Ελλάδα, ή για όσους βρίσκονται ήδη στον προορισμό τους και θέλουν να ενημερωθούν για το τι βρίσκεται γύρω τους, ενώ για τους ξένους χρήστες, η εφαρμογή διαθέτει βασικές φράσεις μεταφρασμένες, αλλά και ηχητική βοήθεια. Για την υλοποίησή του πολύ σημαντική υπήρξε η συνεργασία με τον ΕΟΤ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, οι οποίοι ήταν αρωγοί στην επίτευξη του κοινού στόχου.

Τα οφέλη των Windows 8 για τις επιχειρήσεις

Η Microsoft παρουσίασε, στο TechEd North America, τα οφέλη των Windows 8 στις επιχειρήσεις μέσα από τις ενισχυμένες βασικές αρχές, τα νέα χαρακτηριστικά για επιχειρήσεις και την ισχυρή συμβατότητα με εφαρμογές. Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε αναβαθμίσεις σε διάφορα προϊόντα Microsoft Desktop Optimization Pack. H beta για το Microsoft BitLocker Administration and Monitoring 2.0 δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προστατέψουν τα δεδομένα τους με το BitLocker και το BitLocker To Go. Η Microsoft Advanced Group Policy Management 4.0 Service Pack 1 beta, όσο και η release candidate έκδοση για το Diagnostics and Recovery Toolset 8 είναι διαθέσιμες, παρέχοντας υποστήριξη για την Windows 8 Release Preview. Η δεύτερη beta για το User Experience Virtualization (UE-V) θα είναι επίσης διαθέσιμη μέχρι το τέλος του μήνα, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να αλλάζουν τη συσκευή τους και να διατηρούν την εμπειρία τους χωρίς να ξαναρρυθμίζουν τις εφαρμογές τους ή τις ρυθμίσεις τους.

Δύο διακρίσεις της Austria Card για contactless πληρωμές

Ειδικότερα, η Banca Comerciala Romana (BCR) βραβεύτηκε με το βραβείο Contactless Mobile Award, στηριζόμενη σε τεχνολογία της Austria Card. Επιπλέον, η Austria Card κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία “Τransportation & Ticketing” για την υλοποίηση της τεχνολογίας contactless/NFC. Η λύση αυτή εφαρμόζεται με επιτυχία στον οργανισμό μεταφορών του Βουκουρεστίου, RATB, η οποία μάλιστα έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την BCR την κάρτα Zambet BCR, η οποία χρησιμοποιεί μεταξύ άλλων και την εφαρμογή Visa payWave.

Πρωτοβουλία της AMD για την ετερογενή υπολογιστική

Το HSA Foundation αποτελεί μία μη-κερδοσκοπική κοινοπραξία που συστάθηκε για να καθορίσει και προωθήσει μία ανοικτή, βασισμένη σε πρότυπα, προσέγγιση της ετερογενούς υπολογιστικής που θα παρέχει κοινές προδιαγραφές στον τομέα του hardware και ένα ενιαίο οικοσύστημα τεχνολογιών, ώστε να διευκολύνει τους προγραμματιστές λογισμικού να αναπτύξουν καινοτόμες εφαρμογές, εκμεταλλευόμενοι πλήρως τα πλεονεκτήματα των σύγχρονων επεξεργαστών. Ως ανεξάρτητη κοινοπραξία, το HSA Foundation είναι ανοικτό σε όλους τους επαγγελματίες της βιομηχανίας υπολογιστών που ενδιαφέρονται να συμβάλουν στη νέα εποχή της ετερογενούς υπολογιστικής.

Συνεργασία Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών Αντέννα με τη Microsoft

Το εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών του Ομίλου Αντένα ξεκίνησε συνεργασία με τη Microsoft Ελλάς, το περιεχόμενο της οποίας παρουσιάστηκε στους σπουδαστές από τον υπεύθυνο πωλήσεων εκπαιδευτικού τομέα Αλέξανδρο Σιγαρά. Από τώρα και στο εξής, οι σπουδαστές, οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι απόφοιτοι του Εργαστηρίου θα έχουν εντελώς δωρεάν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών, όπως antenna e-mail accounts, αποθηκευτικό χώρο στο Cloud 7GΒ, δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω online chat, ενώ η πλατφόρμα θα εμπλουτιστεί στη συνέχεια και με video conference.

Το τέλος της αρχής της ψηφιακής εποχής

Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, οι πωλήσεις των tablets και των έξυπνων συσκευών έφτασαν και πάλι σε επίπεδα ρεκόρ διεθνώς. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ετήσια Επισκόπηση της PwC για τον κλάδο της ψυχαγωγίας & των ΜΜΕ 2012-2016, ο κλάδος πλησιάζει προς «το τέλος της αρχής της ψηφιακής εποχής», καθώς η εξοικείωση με τα ψηφιακά μέσα είναι πια συνηθισμένο φαινόμενο. Τα βασικά συμπεράσματά της μελέτης δείχνουν αύξηση της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης, αφού διεθνώς οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 17,6%, ενώ οι δαπάνες σε μη-ψηφιακά μέσα αυξήθηκαν 0,6%.

Όσον αφορά στο mobile internet, ο αριθμός των συνδρομητών που έχει πρόσβαση θα υπερδιπλασιαστεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, φθάνοντας τα 2,9 δισ. μέχρι το 2016. Η πρόκληση για τον κλάδο τώρα είναι να επικεντρωθεί στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των ψηφιακών στρατηγικών του. Για τις διαφημιστικές εταιρείες και τα media shops, η άνοδος των δωρεάν μέσων και η κοινωνική δικτύωση αποτελούν ένα καινοτόμο μείγμα διαφήμισης, περιεχομένου και analytics που τους δίνει την ευκαιρία να αλλάξουν ριζικά το ρόλο τους και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Τώρα εμφανίζεται μία νέα μορφή διαφήμισης, η «διαχειριζόμενη διαφήμιση», που πρόκειται για τη συντονισμένη αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των bloggers, με στόχο την επιρροή της κοινής γνώμης.

Συγκρατημένα τα αποτελέσματα τριμήνου των εισηγμένων ICT εταιρειών

Στην πληροφορική , ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 404,6 εκατ., από 363,8 εκατ., τα EBITDA στα 47,8 εκατ. από 48,1 εκατ. και τα κέρδη παρουσίασαν μείωση 75% και διαμορφώθηκαν στα 1,7 εκατ. Στις τηλεπικοινωνίες, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 1,3 δις από 1,4 δις και τα EBITDA στα 455,1 εκατ. από 423,2 εκατ. Τα κέρδη, με αύξηση 2474,4%, διαμορφώθηκαν στα 293,3 εκατ. Στα είδη – λύσεις πληροφορικής, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 157 εκατ. έναντι 177,5 εκατ. το 2011, τα EBITDA έφτασαν στα 5,2 εκατ. έναντι 5,7 εκατ. και τα κέρδη διαμορφώθηκαν στις 873 χιλιάδες ευρώ, σημειώνοντας μείωση 60%.

Στην κατηγορία εξοπλισμός τηλεπικοινωνιών , ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 13,6 εκατ. έναντι 14,4 εκατ. το 2011 και τα EBITDA έφτασαν στα 2,1 εκατ. με αύξηση 9,2%. Τα κέρδη παρουσίασαν αύξηση 3,5% και διαμορφώθηκαν στις 708 χιλιάδες έναντι 684 χιλιάδων το 2011. Χρηματιστηριακά τα αποτελέσματα του 1ου τριμήνου στέλνουν περισσότερο ένα μήνυμα επιβίωσης στην αγορά, αφού οι περισσότερες αποτιμήσεις κινούνται πάνω σε ακραία σενάρια οικονομικής ύφεσης. Η συνταγή “προσεκτική χρηματοοικονομική δομή και πωλήσεις στο εξωτερικό” φαίνεται επί του παρόντος να αποτελεί το βασικό συστατικό της επιτυχίας όσων εισηγμένων εταιρειών απέφυγαν αμφίβολα ανοίγματα και φιλόδοξες ενέργειες με σημαντικό κόστος.

Η Ελπίδα Μέτσιου στην ITWAY Hellas

Η Ε. Μέτσιου έχει πολυετή εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής σε θέσεις administrative, sales, operations και product management, καθώς διετέλεσε Distribution Account Manager επί πέντε χρόνια στην εταιρεία APC by Schneider Electric, ενώ υπήρξε στέλεχος στην American Power Conversion ως Territory Inside Sales Representative Product Manager στην Pouliadis Associates Corporation. Η ένταξη της Ελπίδας Μέτσιου στο δυναμικό της ITWAY Hellas αναμένεται να βελτιώσει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες υποστήριξης προς το δίκτυο των συνεργατών της ITWAY σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.

Η Canon ανοίγει γραφείο στην Ελλάδα

Το νέο γραφείο, το οποίο βρίσκεται στην Αθήνα, θα ισχυροποιήσει την θέση της Canon στην ελληνική αγορά και θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων. Η Intersys εξακολουθεί να είναι υπεύθυνη για τις πωλήσεις και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες διάθεσης στην Ελληνική αγορά. Για τα προϊόντα της Canon που ανήκουν στο Business Imaging Group (BIG), η Intersys συνεχίζει να έχει το ρόλο του διανομέα για την Ελλάδα, διατηρώντας από το 1982 την ευθύνη για το marketing, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη. Ο Jan-Ton Prinsze, Director Distribution Channel, Consumer Imaging Group, Canon Europe, σχολίασε σχετικά:  «Με την ίδρυση του νέου γραφείου εκπροσώπησης στην Ελλάδα, στοχεύουμε να αναπτύξουμε άμεση σχέση με τους συνεργάτες του καναλιού για να επιτύχουμε την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς μας. Η Intersys εξακολουθεί να είναι στρατηγικός συνεργάτης για την Canon και συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες πώλησης, διανομής και υποστήριξης μετά την πώληση». Η Ελένη Παπανδρέου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Intersys, σχολίασε σχετικά: «Κατά την πολυετή συνεργασία μας με την Canon, η Intersys κατέκτησε κορυφαίες θέσεις για το brand τόσο στα μερίδια αγοράς, όσο και στην ικανοποίηση των πελατών.»