Τα οφέλη των family safety settings των Windows 8

Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό των γονέων που επιλέγουν την παρακολούθηση της δραστηριότητας των παιδιών τους στο internet  ανέρχεται στο 43%, ενώ 45% είναι εκείνοι που προτιμούν να βάζουν περιορισμούς στην πρόσβαση των παιδιών τους στο διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πέντε χώρες -Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Ινδία και Η.Π.Α. – και κατά τη διάρκειά της η Microsoft άκουσε τις απόψεις περισσότερων από 7.000 γονέων, με παιδιά ηλικίας από 5 έως 15 ετών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το φίλτρο διαδικτύου (Web filtering) είναι πολύ πιο σημαντικό, συγκριτικά με άλλες ρυθμίσεις ασφάλειας, όσον αφορά στη χρήση υπολογιστή ή κινητής συσκευής, ενώ οι γονείς που προτιμούν να περιορίσουν ή να εμποδίσουν την πρόσβαση σε sites, χωρίς να παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών τους, το κάνουν διότι τους επιτρέπει να ελέγχουν το πού έχει πρόσβαση το παιδί τους.

Τέλος, οι γονείς προτιμούν να βάζουν πιο πολλούς περιορισμούς σε παιδιά μικρότερης ηλικίας, ενώ επιλέγουν να παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των μεγαλύτερης ηλικίας παιδιών. Επίσης, η λειτουργία Παιδική Γωνιά (Kids Corner) στα Windows Phone 8 επιτρέπει στους γονείς να μοιραστούν το κινητό τους τηλέφωνο χωρίς να φοβούνται μήπως τα παιδιά τους έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες τους, ή κατά λάθος αποκτήσουν πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο.

Η μείωση των παραγγελιών PC σηματοδοτεί διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου τα PCs δεν αποτέλεσαν για τους καταναλωτές το ιδανικό δώρο και δεδομένης της έκρηξης στην ποικιλία των συσκευών και των υπηρεσιών, η προσοχή τους οδηγήθηκε αλλού. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι υπήρξε προτίμηση στα notebooks χαμηλής τιμής, ως μέρος των εορταστικών προσφορών, αν και αυτή η τάση δεν ευνόησε ιδιαίτερα τις πωλήσεις PCs. Το λανσάρισμα των Windows 8 από τη Microsoft επίσης δεν είχε ιδιαίτερη επιρροή στις παραγγελίες, ενώ νέα προϊόντα συνεχώς κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά, οδηγώντας σε νέες εξελίξεις και τάσεις. Η HP διατήρησε την πρώτη θέση στις παραγγελίες παγκοσμίως, ωστόσο οι παραγγελίες της δεν είχαν την ίδια ετήσια αύξηση με τα προηγούμενα χρόνια. Η Lenovo, από τη δεύτερη θέση, είχε την μεγαλύτερη ετήσια αύξηση (8,2%). Οι παραγγελίες στην περιοχή EMEA συνολικά έφθασαν τα 28,1 εκατ., μειωμένες κατά 9,6%.

Αυξάνεται ραγδαία το e-commerce στην Ευρώπη

Η αύξηση στη διείσδυση των κινητών συσκευών δημιούργησε ευκαιρίες για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ έχει αυξηθεί και η πίεση προς την αγορά του λιανικού εμπορίου ώστε να διασφαλίσει ότι είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου και μέχρι τα Χριστούγεννα, η FedEx είχε προετοιμαστεί για να διεκπεραιώσει περισσότερες από 280 εκατ. αποστολές μέσα από παγκόσμια δίκτυα αποστολής που διαθέτει. Πρόκειται για αύξηση 13% για την περίοδο των Χριστουγέννων σε σχέση με πέρυσι, ενώ την εβδομάδα 9-15 Δεκεμβρίου διεκπεραίωσε περισσότερες από 70 εκατ. αποστολές, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Η FedEx αντιπροσωπεύεται στην Ελληνική αγορά αποκλειστικά από την Orbit Couriers, εταιρεία του Ομίλου Ορφέας Βεϊνόγλου.

16,5 εκατ. ευρώ μέσω της δράσης digi-lodge της ΚτΠ

Η Δράση digi-lodge αποσκοπεί στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας μέσω διαδικτύου, στην αύξηση της προσέλευσης ξένων επισκεπτών και στη δυναμική υιοθέτηση και αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών από τις τουριστικές μονάδες. Στη συγκεκριμένη Δράση έχουν ενταχθεί και υλοποιούνται πάνω από 1.800 επενδυτικά σχέδια από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα,  με προϋπολογισμό άνω των 48 εκατ. Το ποσοστό επιχορήγησης ανά εγκεκριμένο έργο ανέρχεται στο 60% του επιλέξιμου προϋπολογισμού της επένδυσης, ενώ η Δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Ψηφιακή Σύγκλιση” και χρηματοδοτείται από πόρους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης καθώς και από εθνικούς πόρους.

Η ΑlfaVAD διανομέας της Αcronis

H τεχνολογία της Acronis παρέχει αποτελεσματική προστασία σε φυσικά και virtual περιβάλλοντα, σε οργανισμούς κάθε μεγέθους μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο απώλειας των πολύτιμων εταιρικών δεδομένων και περιορίζοντας δραστικά το κόστος διαχείρισης και αποθήκευσης. Με δοκιμασμένη τεχνολογία για data migration και disaster recovery για φυσικά, virtual και cloud περιβάλλοντα και ασφαλή διαδικασία file-sharing και συγχρονισμό, ανεξάρτητα από τον τύπο ή πλατφόρμα, η Acronis επιτρέπει σε όλους οργανισμούς να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές επιλογές. Οι προσφερόμενες λύσεις μπορούν επίσης να βοηθήσουν εταιρίες να διαχειριστούν την ανάπτυξη τους και τις αλλαγές που συνεπάγεται αυτή, διευκολύνοντας τη μετάβαση σε νέες τεχνολογίες, όπως το IPv6 και DNSSEC. Η ΑlfaVAD θα διανέμει στο δίκτυο των συνεργατών της το σύνολο της γκάμας των προϊόντων της Αcronis, εμπλουτίζοντας έτσι το χαρτοφυλάκιο των προσφερόμενων λύσεών της,

Από σήμερα οι προτάσεις για τη δράση ICT4Growth

Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, πρόκειται για έναν «μίνι επενδυτικό νόμο» με αποκλειστικό σκοπό την ενίσχυση επενδυτικών σχεδίων για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εμπορική διάθεση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, που αφορούν σε Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Το ICT4Growth, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Ενισχύει τον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών με 120 εκ ευρώ στο πλαίσιο της «Ψηφιακής Σύγκλισης» και β) Για πρώτη φορά επιδοτούνται business plans αμιγώς για επενδύσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών. Τα σχέδια που θα επιλεγούν προς ενίσχυση θα πρέπει να δίνουν έμφαση στην εξωστρέφεια και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Σημαντική στροφή στην τιμολογιακή πολιτική του λογισμικού

Σύμφωνα με τη μελέτη η τάση αυτή είναι μία από τις σημαντικότερες ανακατατάξεις στον κλάδο της τεχνολογίας από τον διαχωρισμό των τομέων του υλισμικού και του λογισμικού, πριν από τέσσερις δεκαετίες. «Είμαστε μάρτυρες της μετάβασης από ένα και μοναδικό παραδοσιακό μοντέλο τιμολόγησης σε μια αγορά με πέντε διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης. Ο συνολικός αντίκτυπος στον κλάδο λογισμικού δεν πρέπει να υποτιμηθεί», δήλωσε ο παγκόσμιος επικεφαλής της PwC στον κλάδο λογισμικού, Mark McCaffrey. «Πολλές εταιρείες αυτή τη στιγμή εφαρμόζουν 2 ή και περισσότερα διαφορετικά μεταξύ τους σε μεγάλο βαθμό επιχειρηματικά μοντέλα, ενώ επιβαρύνονται με το κόστος και την πολυπλοκότητα τόσο των παραδοσιακών όσο και των αναδυόμενων μοντέλων.

Όλοι όσοι επιδιώκουν την άριστη τιμολόγηση πρέπει να προβλέψουν το ποσό που είναι διατεθειμένοι οι πελάτες να πληρώσουν και να προσαρμόσουν τις εσωτερικές λειτουργικές τους διαδικασίες για να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές ανάγκες των πελατών τους και στη σωστή τιμή». Οι εκθέσεις περιγράφουν το τιμολογιακό πλαίσιο της PwC που αποτελείται από 4 σημεία: την τιμολογιακή στρατηγική, τον καθορισμό των τιμών, τη διαχείριση των συναλλαγών και τη διαχείριση της απόδοσης – παράγοντες που αποτελούν και τους συνδετικούς κρίκους μεταξύ των εσωτερικών διαδικασιών, της οργάνωσης, της τεχνολογίας και της ανάλυσης και αξιοποίησης των δεδομένων σε μια εταιρεία.