Αναπτύσσεται η τεχνολογία ΗR

Κάποια από τα ενδεικτικά ευρήματα είναι χαρακτηριστικά: Συνεχίστηκαν οι μειώσεις προσωπικό αλλά δεν διαφαίνονται περαιτέρω αλλαγές σε ανθρώπινο δυναμικό έως το τέλος του έτους. Αυξήθηκε η δαπάνη για την Εκπαίδευση σε σχέση με προηγούμενη μέτρηση.

Ωστόσο, το ετήσιο κόστος εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο μειώνεται. Η δαπάνη της εκπαίδευσης αφορά κυρίως την ανάπτυξη technical και business skills παρά στην ανάπτυξη του ατόμου και της συμπεριφοράς του. Μειώθηκαν οι επιχειρήσεις που παρέχουν συνταξιοδοτικό πρόγραμμα στους εργαζομένους και αυξήθηκε το ποσοστό των προσλήψεων με κατώτατο μισθό κάτω των 1000 ευρώ.

Πρώτο σε πωλήσεις το iOs στις Η.Π.Α.

Τον τελευταίο χρόνο, το 36% των πωλήσεων iOs στις Η.Π.Α. προήλθε από χρήστες άλλων smartphones, κυρίως Android. Το ποσοστό των χρηστών Android που επέλεξαν να μεταβούν σε λειτουργικό iOs αυξήθηκε στο 12 το 2012, σε σχέση με το 8% το 2011. Σε επίπεδο παρόχων, οι συνδρομητές της Verizon που επέλεξαν iOs έναντι του Android διαμορφώθηκαν στο 59% με το 30% αυτών προηγουμένως να χρησιμοποιεί Android.

Ωστόσο, το Android συνεχίζει να αποτελεί την πρώτη επιλογή παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας βασικές περιοχές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κίνα, η Ισπανία, η Αυστραλία και η Γερμανία. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Samusng με 35% μερίδιο αγοράς, ακολουθούμενη από την Apple με 32%. Τέλος, το Microsoft’s Windows Phone κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη, με 5,9% μερίδιο αγοράς στη Βρετανία – από 2,2% τον προηγούμενο χρόνο – και 13,9% στην Ιταλία – από 2,8.

Η SAS ηγέτιδα στα Big Data Analytics

Στη συγκεκριμένη έρευνα, η Forrester Research υπογραμμίζει τη σημασία των Big Data, τονίζοντας ότι τα προγνωστικά analytics μπορούν να οδηγήσουν σε θεαματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα. Στην έρευνα αναφέρεται ότι, ανάμεσα στους 10 προμηθευτές που αξιολογήθηκαν, η SAS είναι ένας “ισχυρός σταθμός στα analytics” και, μαζί με έναν ακόμα προμηθευτή, ένας “ακλόνητος ηγέτης” στην ανάλυση των λύσεων big data predictive analytics.

Η αξιολόγηση βασίστηκε σε τρεις κατηγορίες, με τη SAS να λαμβάνει την υψηλότερη βαθμολογία και στις τρεις, στις υπάρχουσες λύσεις, τη στρατηγική και την παρουσία της στην αγορά. Η Forrester αξιολόγησε, στην έρευνά της, 26 λύσεις της SAS, γεγονός που αποδεικνύει την πληρότητα του χαρτοφυλακίου της εταιρείας στα analytics. Συγκριτικά, οι υπόλοιποι προμηθευτές είχαν να επιδείξουν από μία έως 12 λύσεις.

Η Vodafone πιστοποιήθηκε κατά ISO 22301

HΗ εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί την αναγνώριση ότι το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης της Επιχειρησιακής Συνέχειας της Vodafone, που εφαρμόζεται από το 1997 περιλαμβάνει συγκεκριμένες πολιτικές, διαδικασίες και ομάδες δράσης που καλύπτουν το σύνολο της καθημερινής λειτουργίας  και δραστηριότητας της εταιρείας.

Ο Διονύσης Γρηγοράτος, Business Commercial Director στη Vodafone δήλωσε σχετικά: «Η Vodafone έχει ως βασική στρατηγική της την παροχή υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένων λύσεων τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής που αυξάνουν την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Η Vodafone με την πιστοποίηση αυτή αποδεικνύει την υλοποίηση των δεσμεύσεων της προς τους πελάτες της για παροχή αξιόπιστων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών επενδύοντας στη συνεχή βελτίωση της αξιοπιστίας τους δικτύου της».

Στη Scicom η υποστήριξη πληροφορικής των Coffeeway

Η απόφαση αυτή πάρθηκε στα πλαίσια εφαρμογής μιας νέας στρατηγικής της εταιρείας να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της, μέσα από μία ριζική αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας και των διαδικασιών, της υψηλής επικοινωνίας και της εφαρμογής μιας πιο στενής σχέσης με τους πελάτες και συνεργάτες.

H Scicom που ειδικεύεται σε εξελιγμένες λύσεις POS για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, ανέλαβε να παρέχει στην Coffee Connection ABEE, ολοκληρωμένη Επιχειρηματική Υποστήριξη, Τεχνολογική & Λειτουργική, με Βέλτιστες Πρακτικές, πρωτοποριακές λύσεις Πληροφόρησης για Βελτιστοποίηση της Παραγωγικότητας, προηγμένη Διαχείριση Απόδοσης και μία ευφυή Πληροφόρηση της Διοίκησης για Λήψη σωστών Αποφάσεων.

Ο Ξενοφών Λιαπάκης νέος Πρόεδρος του Hellenic CIO Forum

Υπενθυμίζεται ότι προηγούμενος και πρώτος πρόεδρος του Hellenic CIO Forum είχε διατελέσει ο Δημήτρης Μαυρογιάννης, Group CIO της Eurobank, ο οποίος πλέον έχει αποχωρήσει και εργάζεται στο Dubai. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Interamerican, η εκλογή του Ξ. Λιαπάκη υπογραμμίζει –πέρα από την αναγνώριση της επιτυχημένης σταδιοδρομίας του στον τομέα της Πληροφορικής-  την εντυπωσιακή πρόοδο της ασφαλιστικής εταιρείας σε εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας στις ασφαλιστικές λειτουργίες και διαδικασίες, πρωτοπόρες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, μέσα από τις οποίες ευθυγραμμίζονται απόλυτα ο τομέας business με το IT.

Ο Ξενοφών Λιαπάκης ηγείται αυτής της προσπάθειας στην Interamerican από το 2008. Αποτελεί μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου και μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. Έχει σπουδάσει Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας και έχει παρακολουθήσει πλήθος μεταπτυχιακών σεμιναρίων για management, ΙΤ και business administration.

Σύμβαση της Byte με την ΔΕΔΔΗΕ

Το συμβατικό τίμημα του έργου ανέρχεται στο ποσό των 4.323.142,42 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α, και η συνολική διάρκεια υλοποίησής του είναι 26 μήνες από την έναρξή του, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου εγγυήσεως. Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια υλικού, λογισμικού και υπηρεσιών για την ανάπτυξη του έργου «Μηχανογραφικό Γεωγραφικό Σύστημα για το Δίκτυο Διανομής της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ», με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των πληροφοριακών συστημάτων και των πληροφοριακών υποδομών της ΔΕΔΔΗΕ.

Τέσσερις προσφορές σε διαγωνισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Το έργο είναι αρχικού προϋπολογισμού 2.607.995 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση των στρατολογικών υπηρεσιών που προσφέρονται στους πολίτες μέσω τόσο του σχετικού δικτυακού τόπου, όσο και της Δικτυακής Πύλης «ΕΡΜΗΣ» καθώς και η ολοκλήρωση των ψηφιακών υπηρεσιών που σχετίζονται με τη στρατολογία.

Oι ψηφιακές υπηρεσίες που θα δημιουργηθούν από την πράξη και θα είναι πλήρως διαθέσιμες ηλεκτρονικά, είναι: Έκδοση Πιστοποιητικών Στρατολογικής Κατάστασης τύπου Α’ και Β’, Κατάθεση Δελτίου Απογραφής, Διεκπεραίωση αιτημάτων που προκύπτουν από ευεργετήματα Στρατολογικού, Νόμου (αναβολές, μειωμένη θητεία, απαλλαγές κλπ), Παροχή   προσωποποιημένων υπηρεσιών (πχ. ηλεκτρονική αποστολή Σημειώματος Κατάταξης κλπ).