Πώς τα Big Data θα αλλάξουν τις τεχνολογίες ασφαλείας έως το 2015

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ειδικών, τα Big Data αναμένεται να αλλάξουν δραστικά σχεδόν κάθε κλάδο του information security. Προβλέπεται ότι μέχρι το 2015, τα εργαλεία ανάλυσης των Big Data είναι πιθανό να έχουν καταλυτική επίδραση στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων του τομέα προστασίας δεδομένων, όπως η διαχείριση δεδομένων ασφαλείας (SIEM), η παρακολούθηση των δικτυακών υποδομών, η ταυτοποίηση και η εξουσιοδότηση των χρηστών, η διαχείριση της ταυτότητας του χρήστη, η ανίχνευση περιπτώσεων απάτης, η πληροφορική διακυβέρνηση, τα συστήματα διαχείρισης κινδύνων και συμμόρφωσης.

Οι συντάκτες του δελτίου επιβεβαιώνουν ότι οι αλλαγές που επιφέρουν τα Big Data έχουν ήδη εμφανιστεί. Το 2013, κορυφαίες εταιρείες θα αρχίσουν να εγκαθιστούν έτοιμες, off-the-shelf λύσεις για την ασφάλεια των υποδομών και των δεδομένων τους, λύσεις οι οποίες θα βασίζονται στην τεχνολογία των Big Data. Σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου, τα Big Data θα επιφέρουν αλλαγές και στα συμβατικά εργαλεία προστασίας, όπως τα firewalls, οι εφαρμογές για την αποτροπή της απώλειας δεδομένων και τα προγράμματα anti-malware.
 
Μέσα σε τρία ως πέντε χρόνια, τα data analytics θα έχουν εξελιχθεί με τρόπο που θα επιτρέπει προηγμένες δυνατότητες πρόληψης κινδύνων και αυτοματοποιημένων διαδικασιών ελέγχου σε πραγματικό χρόνο.

Απογοητευτικά τα αποτελέσματα τριμήνου της Microsoft

Ωστόσο, τα κέρδη της αυξήθηκαν κατά 2,7%, στα 21,5 δις. από 20,9 δις. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι τα Windows 8 δεν κατάφεραν αυτό που η εταιρεία επιθυμούσε με το λανσάρισμά τους, τον περασμένο Οκτώβριο, παρά την δυνατότητα χρήσης τους σε touch-screen tablets και smartphones.

Συνολικά, το τμήμα Windows της Microsoft είχε 24% αύξηση εσόδων, αγγίζοντας τα 5,88 δις. δολ. Τα ποσά αυτά ήταν αρκετά χαμηλότερα από αυτά που οι αναλυτές είχαν αρχικά προβλέψει.

Τα εν λόγω αποτελέσματα έριξαν κατά 2% τη μετοχή της εταιρείας στα 27,63 δολ./μετοχή και είναι ακόμη ένα σημάδι ότι η αγορά των PC βρίσκεται σε πτώση, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές και επιχειρήσεις επιλέγουν άλλες συσκευές. Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες PC το 2012 μειώθηκαν κατά 3,2%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της IDC.

Σταθερές οι πωλήσεις κινητών & smartphones το 2012

Συνολικά, ολόκληρο το έτος η αγορά μειώθηκε κατά 0,2% ή 1,7 δις. παραγγελίες. Οι παραγγελίες smartphones παγκοσμίως άγγιξαν τα 219,4 εκατ., αντιπροσωπεύοντας το 45,5% της συνολικής αγοράς. Σε ετήσια βάση, οι παραγγελίες τους διαμορφώθηκαν στα 545,2 εκατ., αυξημένες κατά 10,1% από το 2011. Αναφορικά με τους κατασκευαστές, η Samsung έκανε νέο ρεκόρ σε παραγγελίες smartphones, τόσο στο δ’ τρίμηνο, όσο και συνολικά στο έτος, κυρίως λόγω της σειρά Galaxy.

Οι παραγγελίες iPhone για την Apple αυξήθηκαν αρκετά λόγω των αυξημένων πωλήσεων στην Κίνα, όπου διπλασιάστηκαν όπως και στις Η.Π.Α., όπου 6,2 εκατ. iPhones ενεργοποιήθηκαν μέσω της Verizon μόνο. Βεβαίως, οι παραγγελίες της αυξήθηκαν κυρίως και λόγω των πωλήσεων παλαιότερων μοντέλων, όπως το iPhone 4.

Ακολουθεί η Huawei, που για πρώτη φορά βρίσκεται στους 3 πρώτους κατασκευαστές παγκοσμίως και αυτό το οφείλει τόσο στα φθηνά και απλά smartphones, όσο και στα πιο εξελιγμένης τεχνολογίας προϊόντα της σειρά Ascend.

Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Sony, η οποία συνδυάζοντας τη θέση της στην αγορά mobile entertainment και του αναπτυσσόμενου χαρτοφυλακίου της σε smartphones, οδήγησε στην αύξηση των μεριδίων της, και η ZTE που διατήρησε τη θέση της, χάρη στην προτίμηση των smartphones χαμηλού κόστους κυρίως στις αναδυόμενες αγορές.

Κορυφαίοι κατασκευαστές smartphones – δ’ τρίμηνο 2012 (παραγγελίες σε εκατ.)
Εταιρεία Παραγγελίες δ’ τριμ. 2012 Μερίδιο αγοράς δ’ τριμ. 2012 Παραγγελίες δ’ τριμ. 2011 Μερίδιο αγοράς δ’ τριμ. 2011 Ετήσια Μεταβολή
1. Samsung 63.7 29.0% 36.2 22.5% 76.0%
2. Apple 47.8 21.8% 37.0 23.0% 29.2%
3. Huawei 10.8 4.9% 5.7 3.5% 89.5%
4. Sony 9.8 4.5% 6.3 3.9% 55.6%
5. ZTE 9.5 4.3% 6.4 4.0% 48.4%
Άλλοι 77.8 35.5% 69.2 43.1% 12.4%
Σύνολο 219.4 100.0% 160.8 100.0% 36.4%

Ο Κωτσόβολος παρουσίασε το Kotsovolos.gr

Οι επισκέπτες του δημοφιλούς ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν ήδη να διαπιστώσουν το πιο πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο με περισσότερες και 30% μεγαλύτερες φωτογραφίες, video, λεπτομερέστερα τεχνικά χαρακτηριστικά για τα προϊόντα και φίλτρα για πιο εύκολη αναζήτηση αλλά και σύγκριση σε συνεργασία με τους κορυφαίους κατασκευαστές προϊόντων της αγοράς.

Επιπλέον οι ανεξάρτητες αξιολογήσεις προϊόντων από πραγματικούς χρήστες, μέσα από την πλατφόρμα της Revoo θα βοηθήσουν την απόφαση των καταναλωτών ενισχύοντας την πιο social διάσταση των αγορών. O χρήστης του kotsovolos.gr μπορεί με μια κίνηση να βρει ολοκληρωμένες προτάσεις ή να συνδυάσει με έξυπνες αγορές τα προϊόντα που επιθυμεί, ενώ είναι διαθέσιμη και μια σειρά νέων υπηρεσιών υποστήριξης από το εξειδικευμένο brand Support 360° της Κωτσόβολος.

Συνεργασία της TARGΙΤ Ελλάδος και Epsilon Net

H TARGIT Ελλάδος και η Epsilon Net είναι αποφασισμένες να κρατήσουν ικανοποιημένους αλλά και να διευρύνουν την πελατεία της Epsilon Net, αφού πλέον τους δίδεται η δυνατότητα να δημιουργούν αναλύσεις και αναφορές και να λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις για το μέλλον, γρήγορα και με ακρίβεια.
 
Ο Άρης Βάσσης, Commercial Director της TARGIT Ελλάδος, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε ότι η ενσωμάτωση του TARGIT στα προϊόντα της Εpsilon Net θα απογειώσει τις δυνατότητες reporting που θα έχουν οι τελικοί χρήστες.»

Από την πλευρά της Epsilon Net, η Βασιλική Αναγνώστου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας δήλωσε: «Αναζητούμε πάντα στρατηγικούς συνεργάτες όπως η TΑRGIT με τους οποίους μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για ανάπτυξη και εξέλιξη, λέξεις που είναι απόλυτα συνυφασμένες με την πορεία της εταιρείας μας».

Έργο της Ωmega Technology στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας

Το παρόν έργο εκμεταλλεύεται με τον βέλτιστο τρόπο τα αποτελέσματα των νέων ψηφιακών υπηρεσιών που αναπτύσσει το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της ήδη υπάρχουσας πύλης, δίνοντας έμφαση στην διάχυση του ψηφιακού περιεχομένου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο.

Το υφιστάμενο υποέργο δεδομένης και της μεγάλης γεωγραφικής ποικιλομορφίας των αποτελεσμάτων και των δραστηριοτήτων του ΟΕΕ σε όλη την Ελληνική Επικράτεια και στην συνεχή συνεργασία με τα Περιφερειακά τμήματα του, εκμεταλλεύεται προηγμένες τεχνολογίες αιχμής, προκειμένου να αναδείξει πλήρως το διαθέσιμο περιεχόμενο. Το έργο είναι ύψους 351.000 ευρώ με ΦΠΑ και συνολικά είχαν κατατεθεί στο διαγωνισμό που προηγήθηκε 8 προσφορές.