Η StartTech Ventures ενίσχυσε τη συμμετοχή της στο CoLab

Με τη νέα αυτή επένδυση η StartTech Ventures αποδεικνύει έμπρακτα πως έχει σαφές όραμα για την στήριξη και την ανάδειξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ως κινητηρίου δύναμης για την ανάπτυξη της χώρας. To CoLab ξεκίνησε την λειτουργία του το 2010 και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποτελέσει πραγματική κοιτίδα φιλοξενίας, δικτύωσης, παροχής τεχνογνωσίας, πρακτικής στήριξης και προώθησης δραστηριοτήτων για μια σειρά από startups.

Ο CEO της StartTech Ventures, Δημήτρης Τσίγκος, δήλωσε σχετικά: «Θα δουλέψουμε μαζί με την CoLab για τη δημιουργία δικτύου από coworking spaces που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επέκταση του ‘Επιχειρηματικού Οικοσυστήματος’ της StartTech Ventures, προσφέροντας ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα coworking, pre-incubation, acceleration και know-how buliding».

Από την πλευρά του ο Σπύρος Καπετανάκης, συνιδρυτής του CoLab, τόνισε: «H νέα στρατηγική συμμαχία συνεργασίας με τη StartTech Ventures θα μας οδηγήσει σε ακόμα πιο δυναμικά επίπεδα ανάπτυξης, εντάσσοντας νέα coworking spaces σε πόλεις που είναι πολύ σημαντικές για το ελληνικό startup ecosystem».

Υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή των εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ

Το εν λόγω Πληροφοριακό σύστημα, ολοκληρώθηκε το 2006 αλλά παρέμενε ανενεργό μέχρι την 15/10/2012, οπότε και ετέθη σε λειτουργία για πρώτη φορά, με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας. Με τη χρήση του, δεν απαιτείται πλέον η αυτοπρόσωπη παρουσία των εργοδοτών ή των εκπροσώπων τους στις υπηρεσίες του ΣΕΠΕ ή του ΟΑΕΔ, προκειμένου να υποβάλλουν έντυπα αρμοδιότητας των παραπάνω φορέων.
 
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας «με την αξιοποίησή της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, δημιουργούνται σημαντικές οικονομίες κλίμακος, διοικητικές και οικονομικές. Οι διοικητικές επιβαρύνσεις των επιχειρήσεων και το κόστος συμμόρφωσης των εργοδοτών μειώνονται, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ γραφειοκρατικού βάρους ετησίως».

Νέο πρότυπο κατάστημα Cosmote στην Πανεπιστημίου

Με έμφαση στην εμπειρία και την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, το νέο κατάστημα, σχεδιασμένο σε διακριτές ζώνες, δίνει στο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τεχνολογίας που προσφέρουν η Cosmote και ο ΟΤΕ. Σ’ ένα υψηλής αισθητικής περιβάλλον και με τη βοήθεια του εξειδικευμένου προσωπικού οι καταναλωτές μπορούν άμεσα να ενημερωθούν για τα προγράμματα σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, internet και ΟΤΕ TV και να γνωρίζουν την εμπειρία 4G, να δοκιμάσουν live προηγμένες συσκευές, αλλά και να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ αυτό που τους ταιριάζει.

Σημαντική η συμβολή της Πληροφορικής στην αναδιοργάνωση του Δημόσιου Τομέα

Οι προτάσεις αναδιοργάνωσης-μεταρρυθμιστικές δράσεις που οριστικοποιήθηκαν στο ΚΣΜ αποδεικνύουν ότι ο δημόσιος τομέας αναπτύσσει την επιχειρησιακή ικανότητα να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πολιτών. Να παρακολουθεί τις εξελίξεις και να ανασχεδιάζει τις λειτουργίες και τις διαδικασίες του, ώστε να διευκολύνει τους πολίτες σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς τους.

Το σύνολο των μεταρρυθμιστικών δράσεων έχουν ως βασικό στόχο ένα δημόσιο πιο αποτελεσματικό, με λιτές οργανωτικές δομές, απλές διαδικασίες που θα ενισχύουν τη λογοδοσία, αυστηρό πλαίσιο ελέγχου της νομιμότητας αλλά και της αποτελεσματικότητας των δαπανώμενων δημοσιονομικών πόρων. Στα έξι Υπουργεία μαζί με τους εποπτευόμενους φορείς που περιελήφθησαν στην αρχική περίμετρο αξιολόγησης, το ποσοστό μείωσης των δομών κυμαίνεται από 32% έως 50%. Η μείωση της δημοσιονομικής δαπάνης κυμαίνεται σε ποσοστό από 7% έως 16%.

Οι μεταρρυθμιστικές δράσεις περιλαμβάνουν: Αναδιάρθρωση οργανικών δομών, Ανασχεδιασμό επιχειρησιακών διαδικασιών με τη χρήση των εργαλείων της πληροφορικής, Ανασχεδιασμό αποστολής και επιχειρησιακών αντικειμένων με σκοπό την βελτίωση της αποτελεσματικότητας, Ανάπτυξη και ενίσχυση συνεργασιών με φορείς όπως για παράδειγμα τα οικεία επιμελητήρια για την παροχή υπηρεσιών, με την πιστοποίηση και τον έλεγχο των Υπουργείων, Δράσεις μετεγκατάστασης και συστέγασης υπηρεσιών, Ενδυνάμωση λειτουργιών όπως είναι η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ο οικονομικός έλεγχος και η κεντρικοποίηση των προμηθειών αγαθών και υπηρεσιών, Αναδιοργάνωση υπηρεσιών εξωτερικού με βάση τις προτεραιότητες και τις ανάγκες της χώρας και τη δημιουργία συνεργειών μεταξύ όλων των ελληνικών αποστολών στο εξωτερικό.

«Έτοιμη» για το cloud η ελληνική αγορά

Στο συνέδριο «Beyond the “Cloud Hype” Realizing the true business benefits» φάνηκε ότι η ελληνική αγορά Πληροφορικής είναι πιο ώριμη από ποτέ για το cloud. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του cloud, όπως η μεγάλη ευελιξία που προσφέρει και η σημαντική μείωση του κόστους, σε συνδυασμό με τη μορφή της ελληνικής αγοράς σήμερα, συνηγορούν στο ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες για τη μετάβαση από τη φάση του hype στη φάση της υλοποίησης και της καθιέρωσης του cloud.

Κάτι που φάνηκε από τις παρουσιάσεις των σημαντικών Ελλήνων και Διεθνών ομιλητών που συμμετείχαν στο συνέδριο, από το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν με τις ερωτήσεις τους οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο, αλλά και από το γεγονός ότι υπάρχουν, ήδη, αρκετά έργα cloud που έχουν υλοποιηθεί στη χώρα μας, με πολύ καλά αποτελέσματα.

Υπεγράφη σήμερα η συμφωνία HP-Cosco

Στην υπογραφή της συμφωνίας παρέστη και ο Αντώνης Σαμαράς, οποίος  χαρακτήρισε ψήφο εμπιστοσύνης προς την Ελλάδα την επιλογή του Πειραιά από την HP, ενώ τόνισε πως “τέτοιες επενδύσεις σφραγίζουν τη δύναμη και την θέση του Πειραιά στον παγκόσμιο χάρτη των μεταφορών, βοηθούν τον τόπο μας και αντιμετωπίζουν την ανεργία που παραμένει προτεραιότητα. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις”. Η συμφωνία, τόνισε ο πρωθυπουργός επετεύχθη λόγω της σταθερότητας που προσφέρει πλέον η Ελλάδα.

Η συμφωνία προβλέπει ανάμεσα στην COSCO, την HP και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπει την  εγκατάσταση του κεντρικού κόμβου διανομής των προϊόντων της HP για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική, Ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου και χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, στον Πειραιά. Από τον Πειραιά, τα προϊόντα της HP θα διανέμονται προς τους τελικούς προορισμούς, θαλάσσια μέσω της COSCO και σιδηροδρομικά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αρχικά αναμένεται να δρομολογηθούν δύο συρμοί την εβδομάδα, οι οποίοι θα μεταφέρουν 40 containers ο καθένας, ενώ υπολογίζεται ότι σε διάστημα ενός περίπου έτους θα διακινούνται δύο τρένα ημερησίως.

Globo: Συμφωνία με την Ingram για τη διανομή νέας λύσης BYOD στις ΗΠΑ

Η Ingram θα είναι ο αποκλειστικός διανομέας στη Βόρεια Αμερική του νέου προϊόντος της Globo, Go!Enterprise – Enterprise Mobility in a Box@, το οποίο επέδειξε η Globo στο Mobile World Congress. Η νέα λύση φέρνει επαναστατικά και καινοτόμα χαρακτηριστικά στο Enterprise Mobility για τις ΜΜΕ επιτρέποντάς τους να τρέχουν και να διαχειρίζονται το προσωπικό που βρίσκεται εν κινήσει BYOD (Bring Your Own Device) μέσω της cloud υποδομής της Globo.

Εκδήλωση «Big Data Revolution» από το Hellenic CIO Forum

Όσον αφορά στα συμπεράσματα της εκδήλωσης τονίστηκε ότι τα big data απασχολούν ήδη τις επιχειρήσεις και τις Διευθύνσεις Πληροφορικής, αλλά το πρώτο που πρέπει να ληφθεί υπόψιν είναι η επιχειρηματική ανάγκη, καθώς και το τι αναμένουμε από την υλοποίηση της. Επιπλέον δεν πρέπει να υποτιμηθούν οι αλλαγές που θα επιφέρει μια τέτοια υλοποίηση, δεδομένου ότι επιδρά άμεσα στη δομή της πληροφορικής, με την δημιουργία νέων IT functions όπως storage, BI, data management, predictive analytics, data visualization.
Όλοι οι συμμετέχοντες, ανεξαρτήτως του ορισμού που θα προσδώσει κάποιος στα big data, συμφώνησαν πως οι σημαντικότερες έννοιες που συνθέτουν αυτό τον ορισμό ξεκινούν από V, όπως volume – μεγάλοι όγκοι δεδομένων και πιο περίπλοκοι, velocity – ανάγκη για μεγάλες ταχύτητες επεξεργασίας, variety – νέοι τύποι δεδομένων και σίγουρα veracity – για την πιστότητα και ποιότητα των δεδομένων. Τέλος, κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι η πληροφορία αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια μιας εταιρείας, η αξιοποίηση της οποίας, προσθέτει το απαραίτητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μείωση 0,2% στις παραγγελίες servers το δ’ τρίμ. του 2012

Γεωγραφικά, οι τρεις περιοχές με τις υψηλότερες αυξήσεις παραγγελιών ήταν η Βόρεια Αμερική (5,5%), η περιοχής Ασίας/Ειρηνικού (3,4%) και η Λατινική Αμερική (0,2%). Ο ρυθμός ανάπτυξης των περιοχών αυτών διαμορφώθηκε στο 16,3 15,5 και 6% αντίστοιχα. Όσον αφορά τους κατασκευαστές, στην πρώτη θέση για το δ’ τρίμηνο βρέθηκε η IBM, που τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 5,1 δις. δολ. και το μερίδιο αγοράς της στα 34,9%.

Οι τρεις από τους κορυφαίους κατασκευαστές servers, όσον αφορά στα έσοδά τους, παρουσίασαν αύξηση των εσόδων τους κατά το δ’ τρίμηνο, με την IBM να έχει τη μεγαλύτερη αύξηση 8,9%, ενώ η Oracle παρουσίασε τη μεγαλύτερη μείωση στο 18%. Αναφορικά με τον αριθμό των παραγγελιών, η HP βρέθηκε στην πρώτη θέση με 26,5% μερίδιο αγοράς, μειωμένο κατά 5,9%.

Η Cisco ήταν η μόνη από τους 5 κορυφαίους κατασκευαστές που είχε αύξηση στις παραγγελίες, 40,9%. Στην περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) οι παραγγελίες άγγιξαν, κατά το δ’ τρίμηνο του 2012, τις 630.000, μειωμένες κατά 10,4%, ενώ τα έσοδά τους διαμορφώθηκαν στα 3,8 δις. δολ., μειωμένα κατά 7,4%. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές στην περιοχή αυτή ήταν οι HP – με μερίδιο αγοράς 39.4% -,Dell – 20% -, IBM – 13.2% -, Fujitsu – 6% – και Cisco – 2.2%.

Παγκόσμιες παραγγελίες servers/κατασκευαστή, δ’ τρίμηνο 2012
Εταιρεία Παραγγελίες δ’ τρίμ. 2012 Μερίδιο αγοράς δ’ τρίμ. 2012 Παραγγελίες δ’ τρίμ. 2011 Μερίδιο αγοράς δ’ τρίμ. 2011 Διαφορά
HP 663,598 26.5 704,853 28.1 -5.9
Dell 532,890 21.3 573,125 22.9 -7.0
IBM 291,328 11.6 329,232 13.1 -11.5
Fujitsu 69,853 2.8 69,918 2.8 -0.1
Cisco 63,342 2.5 44,942 1.8 40.9
Άλλοι 879,711 35.2 783,833 31.3 12.2
Σύνολο 2,500,722 100.0 2,505,904 100.0 -0.2
Πηγή: Gartner, Φεβρουάριος 2013