Intralot: Πετυχημένη πρεμιέρα στο Οχάιο των ΗΠΑ

Την πρώτη ημέρα λειτουργίας των νέων παιχνιδιών, το σύστημα διαχειρίστηκε εκατομμύρια συναλλαγές, ενώ ένας πολύ μεγάλος αριθμός παικτών επισκέφτηκε τον Ιππόδρομο και συμμετείχε σε παιχνίδια VLT. Τον Οκτώβριο του 2011, η Intralot υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τη Λοταρία του Οχάιο για την παροχή του πρωτοποριακού ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης και εποπτείας VLT για περίοδο έως 8 ετών, το οποίο ισχύει παράλληλα με το συμβόλαιο διαχείρισης της λειτουργίας των συστημάτων της Λοταρίας.

Τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς, το συμβόλαιο διαχείρισης της λειτουργίας των συστημάτων της Λοταρίας, μετά από δύο πολύ επιτυχημένα χρόνια συνεργασίας της Intralot με τη Λοταρία του Οχάιο, ανανεώθηκε για δύο επιπλέον έτη.

Συμφωνία για ωράριο εργασίας στα καταστήματα ΟΤΕ

Η συμφωνία αυτή εξασφαλίζει ότι oι πελάτες θα εξυπηρετούνται καλύτερα, καθώς τα καταστήματα του ΟΤΕ θα είναι ανά πάσα στιγμή πλήρως στελεχωμένα, oι εργαζόμενοι θα διευκολύνονται στην καθημερινότητά τους, καθώς δεν θα εργάζονται με διακεκομμένο ωράριο 3 ημέρες την εβδομάδα και η εταιρεία θα μπορεί να οργανώνει αποτελεσματικά την παρουσία των υπαλλήλων στα καταστήματα βάσει των αναγκών.
 
Σύμφωνα με την ΕΣΣΕ, το ωράριο εργασίας των υπαλλήλων στα μεγαλύτερα καταστήματα του ΟΤΕ υπολογίζεται πλέον με βάση το σύνολο των ωρών εργασίας σε επίπεδο τριμήνου, οι εργαζόμενοι θα εργάζονται από 3 έως 9 ώρες ημερησίως, με το πρόγραμμα εργασίας να είναι μηνιαίο. Στην περίπτωση μειωμένης ή αυξημένης εργασίας, οι τυχόν επιπλέον ή λιγότερες ώρες εργασίας θα συμψηφίζονται με αντίστοιχα μειωμένη ή αυξημένη εργασία εντός του ίδιου τριμήνου.

Η Dell σε συμφωνία με τον Icahn

Επίσης, ο Icahn συμφώνησε να μην κάνει περαιτέρω συμφωνίες με άλλους μετόχους για από κοινού διάθεση περισσότερου του 15% των μετοχών. Η συμφωνία θα διαρκέσει μέχρι και τις 15 Ιανουαρίου του 2014, ή μέχρι μία από τις άλλες προτάσεις να γίνει δεκτή και να εγκριθεί από το Δ.Σ.

Αύξηση της Κυβερνοκατασκοπείας

Πιο συγκεκριμένα, οι στοχευμένες επιθέσεις αυξήθηκαν στο έπακρο μεταξύ των επιχειρήσεων με λιγότερους από 250 υπαλλήλους και ενώ οι μικρές αυτές επιχειρήσεις μπορεί να πιστεύουν ότι είναι άτρωτες σε στοχευμένες επιθέσεις, οι κυβερνοεγκληματίες δελεάζονται από τις πληροφορίες των τραπεζικών τους λογαριασμών, τις πληροφορίες πελατών τους και την πνευματική τους ιδιοκτησία που κατέχουν.

Οι web-based επιθέσεις αυξήθηκαν κατά 30% το 2012, πολλές από τις οποίες προήλθαν από μολυσμένες ιστοσελίδες μικρών επιχειρήσεων. Αυτές οι ιστοσελίδες χρησιμοποιήθηκαν μετέπειτα σε μαζικές κυβερνοεπιθέσεις, καθώς και σε επιθέσεις τύπου “watering hole”. Επίσης, οι επιτιθέμενοι μετέφεραν το ενδιαφέρον τους από τον δημόσιο τομέα και τους κυβερνητικούς οργανισμούς στον κατασκευαστικό κλάδο, ο οποίος κινήθηκε στην κορυφή των στοχευμένων επιθέσεων το 2012, καθώς οι κυβερνοεγκληματίες θεωρούν τους εργολάβους και τους υπερεργολάβους ευάλωτους σε επιθέσεις και επίσης έχουν στην κατοχή τους πολύτιμα δεδομένα πνευματικής ιδιοκτησίας.

Τέλος, αναφέρεται ότι τον προηγούμενο χρόνο, το malware σε φορητές συσκευές αυξήθηκε κατά 58%, ενώ 32% του συνόλου των φορητών απειλών προσπάθησε να υποκλέψει πληροφορίες όπως διευθύνσεις e-mail και αριθμούς τηλεφώνου. Επιπρόσθετα, το 61% των κακόβουλων ιστοσελίδων είναι στην πραγματικότητα νόμιμες ιστοσελίδες που έχουν μολυνθεί με κακόβουλο κώδικα.

Συγκρότηση ομάδας εργασίας για ανάπτυξη ανοιχτών προτύπων και λογισμικού

Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας πραγματοποιήθηκε μία αρχική προμελέτη καταγραφής των λύσεων που ήδη έχουν αναπτυχθεί στην Ελλάδα καθώς και στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα καταγράφηκαν και μία σειρά από συστήματα Διαχείρισης Εγγράφων Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα που καλύπτουν τους στόχους της συγκεκριμένης Ομάδας. 

Για την ανάπτυξη των εφαρμογών είναι διαθέσιμος και μπορεί να αξιοποιηθεί ο πηγαίος κώδικας ανοιχτού λογισμικού από τις υπάρχουσες εφαρμογές “Ανταλλαγή ηλεκτρονικών εγγράφων στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης” καθώς και η διαδικτυακή εφαρμογή Ανοιχτού Λογισμικού Scriptum.

Τα πρώτα βήματα για να υπάρχει άμεσο αποτέλεσμα, προτείνεται να είναι ο καθορισμός των λειτουργικών προδιαγραφών του ηλεκτρονικού εγγράφου, ενώ παράλληλα, να καθορισθούν τα ανοιχτά πρότυπα τα οποία θα επέτρεπαν στα ηλεκτρονικά έγγραφα να διακινούνται αποτελεσματικά και με ασφάλεια, μεταξύ διαφορετικών συστημάτων.

Η Αγάθη Γαλάνη αναβαθμίζεται σε Country Manager στην EMC

Καλωσορίζοντας την κα. Γαλάνη στα νέα της καθήκοντα o Nicolas Leblanc, Vice President, MEDI & BeLux, EMC δήλωσε: «Σε ένα πλήρως ευμετάβλητο επιχειρηματικό τοπίο, επιδιώκουμε την ικανοποίηση των στόχων μας μέσα από την αξιοποίηση της εμπειρίας των δικών μας ανθρώπων. Ο αναβαθμισμένος ρόλος της Αγάθης Γαλάνη ανταποκρίνεται πλήρως στις δυνατότητές της, αφού πάντα επιδείκνυε τεράστια σταθερότητα και ευρηματικότητα στα εκτελεστικά της καθήκοντα.»

Η Αγάθη Γαλάνη εντάχθηκε στο δυναμικό της EMC το 2007 κατέχοντας τη θέση της Commercial Account Manager. Διαχειρίστηκε τις πωλήσεις της εταιρείας στον τομέα του Midmarket ενώ πέρυσι προήχθη στη θέση της Sales Manager για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία και βαθιά γνώση του χώρου της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων. Εργάζεται στον κλάδο της πληροφορικής από το 1992, αναλαμβάνοντας διοικητικές και τεχνικές θέσεις, σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Είναι κάτοχος πτυχίου του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών από το Πολυτεχνείο της Πάτρας και ΜΒΑ in Quality Management  από το πανεπιστήμιο του Sunderland.

Vodafone RED: νέες υπηρεσίες κινητής από τη Vodafone

Τα Vodafone RED για πρώτη φορά δίνουν, επίσης, στο συνδρομητή τη νέα υπηρεσία Internet 4 Sharing με την οποία μπορεί να μοιράζει τα ΜΒ του προγράμματος του στο laptop και το tablet, προστασία και ασφάλεια για τη συσκευή αλλά και για το περιεχόμενο της, πρόγραμμα περιαγωγής «Vodafone Πας Παντού», μεγαλύτερη οικονομία και απεριόριστη επικοινωνία για όλη την οικογένεια, γιατί κάθε μέλος έχει 20% έκπτωση ενώ συνδυάζοντας σταθερό και Ιnternet Hellas Online έχει επιπλέον έκπτωση 10% στο πρόγραμμα του και τέλος οικονομία για την επιχείρηση του, γιατί παρέχει έκπτωση 20% κάθε μήνα στα επαγγελματικά προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας και Internet, Vodafone Business Connect.

O Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας δήλωσε: «Τα Vodafone RED απελευθερώνουν την κινητή επικοινωνία και τη συνδυάζουν με την καλύτερη εμπειρία χρήσης data, την ασφάλιση της συσκευής, τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης και την οικονομία».

Microsoft: νέα γενιά Office 365 για επιχειρήσεις

Οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν να αποκτήσουν πλέον τις πλούσιες εφαρμογές του Office με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, για εγκατάσταση μέχρι και σε πέντε συσκευές, που προσφέρονται ως μια υπηρεσία που ανανεώνεται συνεχώς. Το Office 365 θα διαθέτει από τον Ιούνιο επιπρόσθετα χαρακτηριστικά επιχειρηματικής κοινωνικής δικτύωσης με το SharePoint, το Yammer και τη δυνατότητα σύνδεσης Lync-Skype για την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και φωνητικών κλήσεων. Η Microsoft ανακοίνωσε, επίσης, μια νέα σειρά  υπηρεσιών στο Office 365 που ανταποκρίνονται σε μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών απαιτήσεων.

Το Office 365 ProPlus που περιλαμβάνει την τελευταία και πιο ολοκληρωμένη σειρά Office εφαρμογών, το Office 365 Midsize Business για Μεσαίες Επιχειρήσεις που έχει σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις που αποτελούνται από 10 έως 250 εργαζόμενους και τέλος, το Office 365 Small Business Premium για μικρές επιχειρήσεις που είναι σχεδιασμένο για επιχειρήσεις που αποτελούνται από 1 έως 10 εργαζόμενους και περιλαμβάνει e-mail επιχειρηματικού επιπέδου, κοινή χρήση ημερολογίου, εργαλεία για τη δημιουργία του εταιρικού website και τη δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με high definition video, μέσω μιας εύκολης στη διαχείριση υπηρεσίας.

Στην τελική ευθεία οι δύο διαγωνισμοί του ΟΑΣΑ μέσω ΣΔΙΤ

Σε ό,τι αφορά το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου, εγκρίθηκε η έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού και εντός του Ιουλίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές. Με το συγκεκριμένο έργο θα τοποθετηθούν μεταξύ άλλων μπάρες στο Μετρό για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής.

Οι έξι υποψήφιοι, οι οποίοι συνεχίζουν στη διαδικασία του διαγωνισμού και καλούνται να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές είναι οι εξής: 1. Intracom IT Services – Intrasoft International –  Intracom Telecom – Intrakat, 2. Indra Sistemas, 3. Τέρνα Ενεργειακή – LG – CNS CO, 4. ΑΤΕΣΕ, 5. Άκτωρ Παραχωρήσεις – Unisystems και 6. Ericsson Hellas. Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ενός ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του ομίλου ΟΑΣΑ για 12 έτη, μέσω ΣΔΙΤ.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Δύο πολύ σημαντικά έργα για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της Αττικής και της βελτίωσης του συγκοινωνιακού έργου των αστικών συγκοινωνιών, μπαίνουν στην τελική τους φάση. Προχωρούμε με τα χρονοδιαγράμματα που είχαν ανακοινωθεί. Στα έργα αυτά θα έχουμε παράλληλη αξιοποίηση ιδιωτικών και κοινοτικών πόρων ως έργα ΣΔΙΤ, ένα μοντέλο το οποίο πιστεύουμε ότι θα δημιουργήσει ποιοτικά και σε βάθος χρόνου λειτουργικά έργα και θα ενισχύσει την υγιή επιχειρηματικότητα προς όφελος του πολίτη και του δημόσιου συμφέροντος».