Η PROFILE χορηγός στο 15o τραπεζικό συνέδριο «JSB-Unicore»

Η εν λόγω ημερίδα συγκεντρώνει την ελίτ της τοπικής αλλά και γενικότερα της ευρωπαϊκής τραπεζικής κοινότητας καθώς και των εταιρειών πληροφορικής. Στο πλαίσιο της τρίτης κατά σειρά συμμετοχής της, η PROFILE θα πραγματοποιήσει διαδραστική παρουσίαση με θέμα “ Software flexibility as a key factor to successfully address the Swiss Private Wealth Management challenges”.

Συνεργασία Public και Amazon

Στην πρώτη φάση της συνεργασίας θα διατεθούν 39.000 τίτλοι ελληνικών βιβλίων, cd και dvd που είναι ήδη διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Amazon, ενώ ο αριθμός αυτός σταδιακά θα φτάσει τις 50.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Amazon, μετά από πρωτοβουλία και παρότρυνση των Public, εγκαινιάζει για πρώτη φορά τη δυνατότητα αναζήτησης με τη χρήση ελληνικής γραμματοσειράς στην ιστοσελίδα της. Η διαδικασία αυτή γίνεται για πρώτη φορά και είναι σε συνεχής βελτιστοποίηση.

Με αφορμή την ανακοίνωση της συμφωνίας, ο CEO των καταστημάτων Public Ρόμπυ Μπουρλάς δήλωσε «Την ώρα που η ελληνική αγορά προϊόντων πολιτισμού παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες, αυτή η συνεργασία δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθούμε σε 6 εκατ. και πλέον Έλληνες, δίνοντας μια θετική πνοή σε όλη την αλυσίδα της αγοράς όπως εκδότες, δισκογραφικές, δημιουργούς κλπ. Πιστεύω ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα από τέτοιες καινοτόμες κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά».

Η Blue Coat Systems εξαγοράζει την Solera Networks

Η Blue Coat σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Solera για να ενισχύσει τις δυνατότητες της σε security analytics σε μελλοντικά της προϊόντα και υπηρεσίες.

H Sieben στο Business Roundtable με τον πρωθυπουργό της Ιρλανδίας

Η SiEBEN επιλέχθηκε ως η επιχείρηση που θα εκπροσωπήσει τον κλάδο της πληροφορικής στην συνάντηση με τον Mr. Kenny, λόγω της τεχνολογικής της καινοτομίας, της εξωστρέφειάς και της συνεχούς ανοδικής της πορείας ακόμα και εν μέσω κρίσης.

Τη SiEBEN θα εκπροσωπήσει ο Ισίδωρος Σιδερίτης, General Manager, ο οποίος θα συνομιλήσει με τον Enda Kenny σχετικά με τις ευκαιρίες που ανοίγονται σε θέματα πληροφορικής, αλλά και για το πλάνο επέκτασης στο εξωτερικό που έχει εκπονήσει η εταιρία και η θυγατρική της InEdu.

Καινοτόμο Εργαστήρι «Εθνική Στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση»

Στην ημερίδα υπήρξε συμμετοχή και παρεμβάσεις με τηλεδιάσκεψη από τις Περιφέρειες όλης της χώρας, ενώ συμμετείχαν εμπειρογνώμονες χωρών μελών της Ε.Ε. και ο Προϊστάμενος Στρατηγικού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας του Πρωθυπουργού Δρ. Δημήτριος Πτωχός, σε συνεργασία με την Task Force.

Μετά τις εισηγήσεις, πραγματοποιήθηκαν επιμέρους συνεδριάσεις τεσσάρων ομάδων στελεχών, σε τέσσερα εργαστήρια με την εξής θεματολογία:
1. Το νέο θεσμικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση: αναλύθηκε  το παρόν θεσμικό πλαίσιο και συζητήθηκαν  προτάσεις μείωσης των κανονιστικών πράξεων που απαιτούνται για την εφαρμογή του νόμου, καθώς και η θεσμική εξειδίκευση επιμέρους επιχειρησιακών και τεχνικών ζητημάτων.
2. Την προώθηση της ψηφιακής υπογραφής και την μετατροπή διαδικασιών σε ψηφιακές: παρουσιάσθηκε  η χρησιμότητα και ο τρόπος επέκτασης της χρήσης της ψηφιακής υπογραφής σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου και επαγγελματικές ομάδες, καθώς και πρακτικές εφαρμογές μείωσης  του διοικητικού κόστους  και του  διοικητικού βάρους. Συζητήθηκαν επίσης θέματα για την ψηφιοποίηση διαδικασιών καθώς και τη κεντρική πύλη του Δημοσίου “ΕΡΜΗΣ”,
3. O πολίτης στο επίκεντρο: Διασύνδεση Μητρώων – η αρχή “Once only” (άπαξ και μόνο υποβολή στοιχείων προς το δημόσιο), η επαναχρησιμοποίηση των δεδομένων.
4. Ζητήματα συνεργασίας και συντονισμού έργων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης:  συζητήθηκαν θέματα διοίκησης έργου, καλές πρακτικές, τρόποι συντονισμού στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μεταξύ των φορέων του δημοσίου (υπουργεία, ΟΤΑ, κτλ.) και του ιδιωτικού τομέα.

Διαγωνισμός του Πολυτεχνείου Κρήτης στην OTS

Αντικείμενο του έργου, η αναβάθμιση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων του Ιδρύματος με την εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε λειτουργία πρόσθετων υποσυστημάτων λογισμικού: Διαχείρισης Προσωπικού, Διαχείρισης Οικονομικών Υποθέσεων, Διαχείρισης Έργων, Διαχείρισης Προμηθειών. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 75.500 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

H Telefonica χρησιμοποιεί τεχνολογίες cloud της Microsoft

Με περισσότερους από 130.000 υπαλλήλους σε 24 χώρες, η Telefonica αλλάζει την εμπειρία των εργαζομένων της σε ότι αφορά την συνεργασία παρέχοντας μια πιο γρήγορη, ολοκληρωμένη και ενιαία ψηφιακή εμπειρία. Η μετάβαση στο Office 365 και στο Yammer ωφελεί την Telefonica, καθώς δίνει στους ανθρώπους της τη δυνατότητα να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες της και τις αγορές της, δαπανώντας λιγότερο χρόνο στην υποστήριξη των υποδομών για τις υπηρεσίες συνεργασίας.

Η υλοποίηση αυτή αναμένεται επίσης να μειώσει το κόστος των υπηρεσιών συνεργασίας έως και 20%, ενώ ταυτόχρονα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εταιρείας σε επίπεδο ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Δύο φορές μεγαλύτερη η ανάπτυξη στην αγορά λογισμικού στις αναδυόμενες αγορές

Εν το μεταξύ, οι αναδυόμενες αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (CEMA), Λατινικής Αμερικής και Ασίας/Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας, Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας) παρουσίασαν ετήσια αύξηση της τάξης του 7,2%, επιτρέποντάς τους να αποκτήσουν συνολικά περισσότερο από δύο μονάδες του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς για την περίοδο αυτή.

Οι ώριμες αγορές συνεχίζουν να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 85% των παγκόσμιων «ευκαιριών» για λογισμικό, αν και τα τελευταία χρόνια η ισχυρή ανάπτυξη στις αγορές αυτές έχει προσελκύσει την προσοχή των ηγετών της βιομηχανίας. Οι αναδυόμενες αγορές, αυτή τη στιγμή, αντιπροσωπεύουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο των παγκόσμιων εσόδων απ΄ότι ο μέσος όρος της αγοράς του 14,4%.

Ανάμεσα στους κορυφαίους παρόχους, ξεχωρίζουν οι IBM, Oracle και SAP με ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπέρασαν σε ανάπτυξη το μέσο όρο της αγοράς. Για την IBM, οι αγορές database και data management της Λατινικής Αμερικής ήταν ιδιαίτερα κερδοφόρες, όπως και η αγορά application server στην περιοχή CEMA και Ασίας/Ειρηνικού.

Η Oracle είχε παρόμοια αποτελέσματα στην αγορά databases και data management σε όλες τις αναδυόμενες αγορές, ενώ η αγορά του ERP είχε πολύ καλά αποτελέσματα στην περιοχή Ασίας/Ειρηνικού.

Ωστόσο, ο πάροχος με την ταχύτερη ανάπτυξη ήταν η SAP, με την αγορά του ERP να αναπτύσσεται με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς, ιδιαίτερα σε Λατινική Αμερική και Ασία/Ειρηνικό. Το data management και οι λύσεις λογισμικού infrastructure συνέβαλλαν επίσης στη συνολική απόδοση της εταιρείας στις αναδυόμενες αγορές.

Κορυφαίοι πάροχοι λογισμικού για το 2012 στις αναδυόμενες αγορές (έσοδα σε εκατ. δολ.)
Πάροχος Έσοδα 2012 (αναδυόμενες αγορές) Έσοδα 2011 (αναδυόμενες αγορές) Έσοδα 2012 (παγκοσμίως) Ποσοστό παγκόσμιων εσόδων από αναδυόμενες αγορές Ανάπτυξη 2012 (αναδυόμενες αγορές)
Microsoft 11,072 10,658 58,454 18.9% 3.9%
IBM 4,444 4,068 29,129 15.3% 9.2%
Oracle 6,150 5,516 27,826 22.1% 11.5%
SAP 3,905 3,425 16,988 23.0% 14.0%
Symantec 849 813 6,423 13.2% 4.5%
Άλλοι 22,751 21,407 203,818 11.2% 6.3%
Σύνολο 49,172 45,886 342,638 14.4% 7.2%
Πηγή: IDC Worldwide Semiannual Software Tracker, Απρίλιος 2013

Ο Νίκος Σαχίνης Εμπορικός Διευθυντής στη Retail@Link

Στη Retail@Link, αναλαμβάνει την Εμπορική Διεύθυνση, με όραμα την εξέλιξη του δικτύου και της κοινωνίας της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, με λύσεις που εστιάζουν στην αναβάθμιση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας, στη μείωση του κόστους και στην αύξηση της επιχειρηματικής κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας.

Όπως δήλωσε και ο ίδιος «Είμαι ευτυχής που είμαι μέλος αυτής της ομάδας που εργάζεται με επαγγελματισμό, προσήλωση στις ανάγκες των πελατών και της αγοράς και που παράγει τόσο καινοτόμα προϊόντα που δημιουργούν άμεσα και απτά οφέλη στους χρήστες τους.»

Τρεις υποψήφιοι για την ψηφιοποίηση πρακτικών δικαστηρίων

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για την ψηφιακή καταγραφή, αρχειοθέτηση και διάθεση των πρακτικών των συνεδριάσεων των Πρωτοδικείων, Εφετείων και Ειρηνοδικείων της χώρας, καθώς και την παροχή υπηρεσιών ηχογράφησης-αποηχογράφησης των πρακτικών των δικαστηρίων και την απομαγνητοφώνησή τους. Ο ανάδοχος θα αναπτύξει και εγκαταστήσει τις απαραίτητες υποδομές και θα παρέχει υπηρεσίες συντήρησης – διαχείρισης για διάστημα 5 ετών.

Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μια ενιαία προσέγγιση για την επίλυση του κρίσιμου θέματος της επιτάχυνσης της απονομής Δικαιοσύνης και της διαδικασίας έκδοσης αντιγράφων πρακτικών σε όλα τα δικαστήρια της χώρας. Επισημαίνεται ότι το συγκεκριμένο έργο είναι το τρίτο έργο ΣΔΙΤ στον τομέα της πληροφορικής που αξιοποιεί κονδύλια και από το ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση».