hellas online: Κέρδη προ φόρων 0,6 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο

Πιο συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 112,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 8,1%. Εξαιρώντας τον αντίκτυπο της μείωσης των τελών τερματισμού, η μείωση των εσόδων στους τομείς που μπορεί να επηρεάσει η εταιρία συγκρατήθηκε στο -2,5%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση 3,4% και διαμορφώθηκαν σε 34,7 εκατ.

Παράλληλα, η σημαντική μείωση του κόστους αποσβέσεων κατά 4,8 εκατ. και του χρηματοοικονομικού κόστους κατά 2,6 εκατ. συνέβαλλαν στην ενίσχυση της κερδοφορίας προ φόρων (ΕΒΤ) στα 0,6 εκατ., ενώ οι ταμειακές ροές από λειτουργικές και επενδυτικές δραστηριότητες διαμορφώθηκαν στα 3,8 εκατ., μειωμένες κατά 5,4 εκατ., κάτι που  οφείλεται στις αυξημένες αποπληρωμές υποχρεώσεων οι οποίες αποτυπώνονται στη μείωση των υπολοίπων προμηθευτών σε 71,1 εκατ. από 80,0 εκατ. στο τέλος του 2012 και από 88,1 εκατ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2012.

Επιπλέον, οι ισχυρές ταμειακές ροές επέτρεψαν την περαιτέρω μείωση του καθαρού τραπεζικού δανεισμού, καθώς πραγματοποιήθηκαν αποπληρωμές δανείων ύψους 8,7 εκατ. διαμορφώνοντας τον στα 163 εκατ. Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας ανήλθε σε 509.287 πελάτες, αύξηση 4,5 % και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,5%. Οι επενδύσεις της εταιρείας το α’ εξάμηνο του 2013 ανήλθαν στα 16,2 εκατ., ενώ έφτασαν συνολικά τα 420,5 εκατ. από τις αρχές του 2006.

Έξυπνη» εφαρμογή GIS της ΕΕΤΤ για το ταχυδρομικό δίκτυο

Διαθέσιμη σε λειτουργικό σύστημα iOS και Android, σε ελληνικά και αγγλικά, η εφαρμογή εντοπίζει το πλησιέστερο ταχυδρομικό σημείο εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα απεικονίζει τη βέλτιστη διαδρομή από το σημείο θέσης προς το σημείο της επιλογής.

Μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα πλοήγησης, ο καταναλωτής επιλέγει τις ταχυδρομικές υπηρεσίες στο γεωγραφικό σημείο που τον ενδιαφέρει και ενημερώνεται για τα σημεία εξυπηρέτησης των ΕΛΤΑ, καθώς και τα καταστήματα όλων των εταιριών ταχυμεταφορών.

Η ΕΕΤΤ με το προηγμένης τεχνολογίας Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών (GIS) συμβάλλει στη διαμόρφωση συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού για τους παρόχους και στην προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών για διαρκή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση στην ταχυδρομική αγορά.

LG: Παγκόσμια παρουσίαση της νέας εταιρικής της ταυτότητας

Η νέα αυτή επικοινωνιακή πλατφόρμα, αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση των πολλών αλλαγών που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια, τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας, όσο και σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η νέα πελατο-κεντρική πλατφόρμα μεταφέρει το βασικό μήνυμα της LG, ότι στόχος της είναι να εμπνέει, να παρακινεί και να φέρνει το χαμόγελο στα χείλη των καταναλωτών. 

Βασισμένες στις αρχές διοίκησης της εταιρείας, η νέα εταιρική ταυτότητα και πλατφόρμα επικοινωνίας σχεδιάστηκαν με στόχο να ενδυναμώσουν τη σχέση του brand ‘LG’ με τους καταναλωτές. Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας, όχι μόνο θα λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τη διάσημη εταιρική ταυτότητα της LG “Life’s Good”, αλλά θα αποτελέσει μια ενιαία φωνή με παγκόσμιο βεληνεκές, η οποία θα διασφαλίζει τη συνέπεια των μηνυμάτων σε όλα τα μέσα επικοινωνίας: τηλεόραση, έντυπα, outdoor και digital media.

EMC Hellas: National Champion στα European Business Awards 2013/14

Στην επόμενη φάση, οι φιναλίστ πρόκειται να καταθέσουν οπτικοακουστικό υλικό το οποίο θα εξεταστεί παράλληλα με τις υποψηφιότητές τους, με σκοπό την καλύτερη προβολή των δραστηριοτήτων, λειτουργιών και πρακτικών τους, τόσο στην επιτροπή αλλά και στο ευρωπαϊκό κοινό. Αφού αξιολογηθεί το σύνολο του υλικού, 10 εταιρείες σε κάθε κατηγορία θα λάβουν τον τίτλο Ruban d’ Honneur και από αυτές θα προκύψει και ο τελικός νικητής της κάθε κατηγορίας.

Επιπρόσθετα, το ευρωπαϊκό κοινό θα έχει την ευκαιρία να διαλέξει online τον National Champion της προτίμησης του από κάθε χώρα, ενώ από τη συγκεκριμένη διαδικασία θα προκύψουν οι National Public Champions, καθώς και ο European Public Champion αντίστοιχα. Τα βραβεία European Business Awards αξιολογούν στοιχεία όπως ο καινοτόμος χαρακτήρας της επιχείρησης, οι επιχειρηματικές πρακτικές που εφαρμόζει αλλά και το κοινωνικά υπεύθυνο πρόσωπο που υιοθετεί.

Forthnet: Μειωμένα έσοδα – αύξηση συνδρομητικής βάσης το α’ εξάμηνο

Η αυξημένη απόκτηση νέων συνδρομητών, η πτώση του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, καθώς και το κόστος αντικατάστασης των αποκωδικοποιητών παλαιάς γενιάς με νέους, οδήγησαν σε πτώση του EBITDA. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 10 εκατ. Αναφορικά με τη συνδρομητική βάση της εταιρεία, στο τέλος Ιουνίου 2013 η Forthnet ξεπέρασε τις 204 χιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά τα οποία εξυπηρετεί με συνδυαστικές υπηρεσίες, κλείνοντας το εξάμηνο με αύξηση 46,5% σε σχέση με το 1οεξάμηνο του 2012.

Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στο λανσάρισμα των υπηρεσιών Nova 3Play στο τέλος του 1ουεξαμήνου και σε καινοτόμες εμπορικές προτάσεις που αλλάζουν παγιωμένες καταναλωτικές συνήθειες. Για την ίδια περίοδο, το μερίδιο στους νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 36,8%, επιβεβαιώνοντας την απήχηση των εμπορικών πρωτοβουλιών σε επίπεδο συνδυαστικών υπηρεσιών.

Cisco: Η πλειοψηφία των νέων στελεχών θεωρούν απαραίτητη τη χρήση βίντεο στις επιχειρήσεις

Πιο συγκεκριμένα, τρία στα πέντε νέα στελέχη δηλώνουν ότι θα βασίζονται σε μεγαλύτερο βαθμό σε επιχειρηματικού επιπέδου βίντεο κατά τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια. Το 94% των επιχειρήσεων με λιγότερους από 400 εργαζόμενους εκτιμά τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το βίντεο ως ένας τρόπος για την απομάκρυνση των γλωσσικών εμποδίων στην ολοένα πιο παγκόσμια αγορά και το 87% δηλώνει ότι θα επέλεγε να εργαστεί για μια επιχείρηση με δυνατότητες βίντεο σε σχέση με μια εταιρεία που δεν έχει επενδύσει σε επιχειρηματικού επιπέδου επικοινωνίες βίντεο.

Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει, επίσης, ότι τα νέα στελέχη αναμένουν ότι το βίντεο θα επηρεάσει δραματικά τον τρόπο που επικοινωνούν και παρότι τρία στα πέντε νέα στελέχη δήλωσαν ότι θα βασίζονται περισσότερο σε επιχειρηματικού επιπέδου βίντεο στα επόμενα 5-10 χρόνια, όσοι φιλοδοξούν να διοικούν τις μεγαλύτερες ομάδες σκοπεύουν να βασίζονται ακόμη σε μεγαλύτερο βαθμό στο βίντεο. Ποσοστό 70% εκείνων που φιλοδοξούν να διοικούν ομάδες 51 ή περισσότερων ατόμων δήλωσαν ότι θα βασίζονται σε μεγαλύτερο βαθμό στο βίντεο κατά την πορεία της καριέρας τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 87% πιστεύει ότι το βίντεο έχει σημαντικό θετικό αντίκτυπο σε μία επιχείρηση με τα 3 κορυφαία πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις να είναι η εξοικονόμηση σε έξοδα μετακίνησης, η δημιουργία στενών και αρμονικών σχέσεων και η βελτίωση της εμπειρίας τηλεργασίας. Η έρευνα Cisco Global Young Executives’ Video Attitudes Survey, όπου συμμετείχαν πάνω από 1.300 νέα στελέχη παγκοσμίως διενεργήθηκε από την RedShift Research με στόχο να βοηθήσει στελέχη και επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις που σχετίζονται με το βίντεο στην επιχείρηση.

Ericsson Mobility Report: Αύξηση των συνδρομών κινητής τηλεφωνίας το β’ τρίμηνο

Η κυκλοφορία δεδομένων μέσω κινητών συσκευών σχεδόν διπλασιάστηκε, ενώ η ζήτηση για smartphones εμφανίζει μια συνεχή ισχυρή δυναμική παγκοσμίως. Περίπου το 55% όλων των κινητών τηλεφώνων που πουλήθηκαν το 2ο τρίμηνο 2013 ήταν smartphones, σε σύγκριση με περίπου 40% για το σύνολο του έτους 2012 και περίπου 50% το 1ο τρίμηνο 2013.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από όλες τις συνδρομές κινητής τηλεφωνίας περίπου το 25% συνδέονται με smartphones. Η διείσδυση του mobile παγκοσμίως άγγιξε το 91%, οι συνδέσεις mobile διαμορφώθηκαν περίπου στα 6,5 δισ., ενώ παρουσιάζεται μία συνεχής ισχυρή ώθηση στη υιοθέτηση των smartphones, αφού περίπου το 55% των κινητών τηλεφώνων που πουλήθηκαν το β’ τρίμηνο ανήκουν στην κατηγορία αυτή. Επίσης, όπως αναφέρεται, υπάρχει μεγάλη διαφορά στον αριθμό συνδρομών και συνδρομητών καθώς πολλοί από αυτούς διαθέτουν περισσότερες από μία συνδέσεις.

Ο λόγος γι’ αυτό μπορεί να είναι η χρήση πολλαπλών συνδέσεων για να χαμηλώσουν τα κόστη τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικές συνδέσεις για διαφορετικούς σκοπούς. Αναφορικά με την κίνηση δεδομένων παγκοσμίως μέσω mobile δικτύων, αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση σχεδόν διπλασιάστηκε το β’ τρίμηνο σε σχέση με το α’ τρίμηνο, αυξημένη κατά 14%.

Βελτιωμένη η παγκόσμια αγορά εκτυπωτών το β’ τρίμηνο του 2013

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το τρίμηνο αυτό αποτελεί το πρώτο από το δ’ τρίμηνο του 2010, όπου οι δύο μεγαλύτερες αγορές, οι Η.Π.Α. και η Δυτική Ευρώπη, παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα με αύξηση παραγγελιών, 1,4% και 3,9% αντίστοιχα. Αναφορικά με τις τεχνολογίες η αγορά των inkjet, αν και μειωμένη κατά 6%, παραμένει η επικρατούσα αγορά με μερίδιο 58% και παραγγελίες 15,1 εκατ., από τις οποίες το 85% αφορά multi-function εκτυπωτές (MFPs).

Η αγορά των μονόχρωμων laser εκτυπωτών αυξήθηκε κατά 3,5% με το μερίδιο αγοράς να διαμορφώνεται στο 31%, αναφορικά με τους εκτυπωτές, και 39%, αναφορικά με τις παραγγελίες. Τέλος, η αγορά των laser έγχρωμων εκτυπωτών παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 9,7%, με το μερίδιο αγοράς να αγγίζει για τους εκτυπωτές το 43% και για τις παραγγελίες το 7%.

Αναφορικά με τους κατασκευαστές, στην πρώτη θέση παρέμεινε η Hewlett-Packard με παγκόσμιο μερίδιο αγορά 40,5%, αυξημένο κατά 0,5%, ενώ ακολουθεί η Canon με μερίδιο αγορά 21,3%, μειωμένο κατά 2%. Στην τρίτη θέση έρχεται η Epson, η οποία παρουσίασε μείωση παραγγελιών 7,3%, και στην τέταρτη θέση η Brother με παραγγελίες που άγγιξαν τα 1,8 εκατ. και μερίδιο αγοράς στο 6,9%. Στην τελευταία θέση, βρίσκεται η Samsung με παραγγελίες του 1,4 εκατ., αυξημένες κατά 3%, και 5,3% μερίδιο αγοράς.

Παγκόσμια αγορά εκτυπωτών – μερίδιο αγορά και παραγγελίες – β’ τρίμηνο 2013
Κατασκευαστής Παραγγελίες β’ τρίμηνο 2013 Μερίδιο αγοράς β’ τρίμηνο 2013 Παραγγελίες β’ τρίμηνο 2012 Μερίδιο αγοράς β’ τρίμηνο 2012 Διαφορά
1. HP 10,552,885 40.5% 10,500,119 39.6% 0.5%
2. Canon 5,554,638 21.3% 5,669,465 21.4% -2.0%
3. Epson 3,285,962 12.6% 3,543,637 13.4% -7.3%
4. Brother 1,784,541 6.9% 1,723,046 6.5% 3.6%
5. Samsung 1,382,551 5.3% 1,342,379 5.1% 3.0%
Άλλοι 3,508,529 13.5% 3,764,232 14.2% -6.8%
Σύνολο 26,069,106 100.0% 26,542,878 100.0% -1.8%

Δύο προσφορές για έργο της ΚτΠ ΑΕ

Οι ενώσεις εταιρειών που κατέθεσαν προσφορές είναι οι Byte Computer-Intrasoft Inτernational και Altec Integration-OTS. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1.696.090 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.