Η ταχύτητα της ευρυζωνικής σύνδεσης επηρεάζει το εισόδημα των νοικοκυριών

Λαμβάνοντας χώρα στο μικροοικονομικό επίπεδο του νοικοκυριού, η μελέτη αποκαλύπτει το όριο της ελάχιστης αναβάθμισης ταχύτητας που απαιτείται προκειμένου να προκύψει μια στατιστικά σημαντική μεταβολή στο εισόδημα των νοικοκυριών. Το όριο αυτό είναι διαφορετικό για τις χώρες του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) και τις μεγάλες αναπτυσσόμενες χώρες (Βραζιλία, Ινδία και Κίνα). Τα απόλυτα επίπεδα απόδοσης εμφανίστηκαν υψηλότερα στις οικονομίες του ΟΟΣΑ, κάτι που καταδεικνύει ότι τα οφέλη από την αύξηση ταχύτητας είναι περισσότερα αν η ευρυζωνική σύνδεση εξασφαλίζει την πρόσβαση σε πιο προηγμένες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η μέση αύξηση του εισοδήματος του νοικοκυριού, για μια αναβάθμιση ταχύτητας από τα 4 στα 8 mbps, ανέρχεται στα 120 δολάρια το μήνα στις χώρες του ΟΟΣΑ, ενώ τα νοικοκυριά στις μεγάλες αναπτυσσόμενες χώρες επωφελούνται περισσότερο αναβαθμίζοντας την ταχύτητα από τα 0,5 στα 4 mbps, που σημαίνει μέση αύξηση 46 δολαρίων το μήνα. Όπως δήλωσε ο Sebastian Tolstoy, Αντιπρόεδρος του τμήματος Radio Business development and Strategy της Ericsson όλα δείχνουν ότι η ευρυζωνική πρόσβαση έχει μια θετική επίδραση στην οικονομία και η αναβάθμιση της ευρυζωνικής ταχύτητας έχει θετικό αντίκτυπο.

Από την μεριά του ο Martin Glaumann, Συνεργάτης στην Arthur D. Little, τόνισε, ωστόσο, ότι σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ρυθμιστικές εξελίξεις αποτελούν τροχοπέδη για την πλήρη ανάπτυξη της δυναμικής αυτής.

Συνεργασία Πανεπιστημίου Πειραιώς και Data Communication

Κατά την πρώτη χρονιά της συνεργασίας τους σημαντικός αριθμός φοιτητών παρακολούθησε το πρόγραμμα εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στα Οικονομικά των Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σημαντικό τμήμα της εκπαίδευσης είναι οι εφαρμογές Μισθοδοσίας και Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων, καθώς επίσης οι λογιστικές και εμπορικές εφαρμογές της Data Communication που απευθύνονται σε επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία. Η εκπαίδευση στις παραπάνω εφαρμογές αποτελεί τμήμα της διδασκόμενης ύλης της ενότητας Εφαρμοσμένες Γνώσεις στην Αγορά και στοχεύει στην προετοιμασία των σπουδαστών ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τις εφαρμογές της Data Communication στα πλαίσια της επαγγελματικής τους δραστηριοποίησης.

Καινοτομία στη μικροκυματική λύση OmniBAS της Intracom Telecom

To χαρακτηριστικό διαμόρφωσης 4096 QAM επιτρέπει μέγιστη χωρητικότητα επιτυγχάνοντας ακόμα και 2Gbps ανά ραδιοζεύξη, ενώ σε συνδυασμό με τις τεχνικές προσαρμοζόμενης διαμόρφωσης (Adaptive Modulation), η διαθεσιμότητα του συστήματος μεγιστοποιείται και εξασφαλίζεται η υψηλότερη δυνατή απόδοση (throughput) σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω χαρακτηριστικό διατίθεται στην μικροκυματική λύση OmniBAS τελευταίας γενιάς  εξωτερικού χώρου (All outdoor OmniBAS). Ο Δημήτρης Παντελόπουλος, Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης Ασύρματων Λύσεων της Intracom Telecom δήλωσε: «Η υλοποίηση αυτής της διαμόρφωσης αποτελεί μεγάλο επίτευγμα της ομάδας Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας. Αποδεικνύει τη σημαντική εμπειρία της Intracom Telecom στην ψηφιακή επεξεργασία σήματος και στις  τεχνολογίες διαμορφώσεων στο χώρο της ασύρματης μετάδοσης. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ενισχύει ακόμα περισσότερο τη σειρά προσφερομένων ασύρματων προϊόντων μετάδοσης, αποδίδοντας τη μεγαλύτερη χωρητικότητα ανά κανάλι σε σχέση με ότι διατίθεται στην αγορά σήμερα».

Oracle Marketing Cloud: πλήρως ενοποιημένη λύση ψηφιακού και κοινωνικού marketing

Οι βελτιωμένες δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης, παρακολούθησης, δημοσίευσης και εξειδικευμένης στόχευσης θα βοηθήσουν τα σύγχρονα στελέχη marketing στην καλύτερη κατανόηση, ανάλυση και εμπλοκή με το κοινό που αποτελεί το στόχο τους, για πιο αποτελεσματικό εντοπισμό δυνητικών πελατών καλύτερης ποιότητας. Η πλατφόρμα του Oracle Eloqua παρέχει στα στελέχη έναν τρόπο για τη στόχευση και τμηματοποίηση του κατάλληλου κοινού, για την καλλιέργεια των σχέσεων με τους δυνητικούς πελάτες και την αξιολόγησή τους ώστε να βελτιωθεί ο εντοπισμός πιθανών πελατών, για την εκτέλεση εκστρατειών marketing παγκόσμιας εμβέλειας, καθώς και για την παρακολούθηση και διαχείριση της απόδοσης των εκστρατειών, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των εσόδων.

Το Oracle SRM παρέχει μια πλήρη, ενοποιημένη και ενσωματωμένη λύση επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας ικανότητες δημοσίευσης, ροής εργασιών, ανάλυσης, ακρόασης, παρακολούθησης και συνεργασίας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας. Με βάση την ενοποίηση των σελίδων κοινωνικού περιεχομένου, η πιο πρόσφατη ενοποίηση ανάμεσα στα Oracle Eloqua και Oracle SRM περιλαμβάνει πιο εξελιγμένη ψηφιακή «γλώσσα σώματος» για την κοινωνική δικτύωση, ενοποίηση ID εκστρατειών: Παρέχει στα στελέχη του marketing πραγματικές δυνατότητες διαχείρισης και εργαλεία ανάλυσης για εκστρατείες πολλών καναλιών, επιτρέποντας την τοποθέτηση ετικετών στο περιεχόμενο των εκστρατειών του Oracle Eloqua, την παρακολούθηση και την ανάλυσή τους μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, βελτιωμένη προώθηση κοινωνικού περιεχομένου, καθώς και εξειδικευμένη δημιουργία κοινού.

ADAPTIT και Arbor Networks παρουσιάστηκαν στο ελληνικό κοινό

Ο Eric Michonnet, Regional Director for South EMEA, Arbor Networks, παρουσίασε στους παρευρισκόμενους τους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας, ενώ ο Ivan Straniero, Territory Manager for Italy and SE Europe, Arbor Networks, αναφέρθηκε στο χαρτοφυλάκιο των λύσεων της εταιρείας. Ακολούθησε ο Marco Gioanola, Consulting Engineer for Italy and SE Europe, Arbor Networks, ο οποίος αναφέρθηκε στην online υπηρεσία ATLAS (Active Threat Level Analysis System) της εταιρείας, ενώ την εκδήλωση έκλεισε ο Αθανάσιος Τζαφέρης, Πρόεδρος και CEO της ADAPTIT, ο οποίος αναφέρθηκε στη στρατηγική συνεργασία που έχουν συνάψει οι δύο επιχειρήσεις καθώς και στα μελλοντικά σχέδια και το όραμα της εταιρείας. Ο Α. Τζαφέρης δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την Arbor Networks, τον κορυφαίο πάροχο λύσεων για την πρόληψη και αντιμετώπιση επιθέσεων DDoS παγκοσμίως».

Η Telecom Italia περνά στα χέρια της Telefonica

Η συμφωνία, βέβαια, πρέπει ακόμη να εγκριθεί και από τους Βραζιλιάνους ρυθμιστές, οι οποίοι μπορεί να αναγκάσουν την Telecom Italia να πουλήσει την TIM Participacoes αν η Telefonica αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της Telco, σύμφωνα με πηγές του Reuters. H Telecom Italia, η οποία αναζητά κεφάλαια για να μειώσει τα χρέη της, είναι πιθανόν να αντιμετωπίσει αυστηρή κριτική σχετικά με μία πιθανή «διάλυση» του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού ομίλου της Ιταλίας και πιθανές απολύσεις. Η μετοχή της Telefonica, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας, έκλεισε στα 11,29 ευρώ, ενώ αυτή της Telecom Italia αυξήθηκε κατά 1,7% στα 0,60 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος τηλεπικοινωνιών της Ιταλίας ελέγχεται σε μεγάλο ποσοστό από ξένα κεφάλαια – ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος mobile της χώρας ανήκει στη βρετανική Vodafone, ενώ ο, επίσης, δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος σταθερής τηλεφωνίας, Fastweb, ανήκει στην Swisscom. Για τον λόγο αυτό Ιταλικά συνδικάτα εξέφρασαν την Τρίτη τις ανησυχίες τους σχετικά με τη συμφωνία της Telefonica, καθώς δεν έλυσε ουσιαστικά το οικονομικό πρόβλημα της Telecom Italia και μπορεί μελλοντικά να περιορίσει τη δυνατότητα της εταιρείας για νέες επενδύσεις.

Η Μύθος Ζυθοποιία υιοθετεί το Office 365 της Microsoft

Κατόπιν της ενσωμάτωσης της Μύθος Ζυθοποιία στο Carlsberg Group το 2008, προέκυψε η ανάγκη ομαλής μετάβασης από το Lotus Notes Domino, τη λύση που χρησιμοποιούσαν έως τότε, στον Microsoft Exchange, διατηρώντας παράλληλα όλα τα προηγούμενα αρχεία ανέπαφα. Διερευνώντας όλες τις πιθανές προτάσεις και με την στρατηγική επιλογή να δοθεί προτεραιότητα σε νεώτερες τεχνολογίες όπως το cloud, κατέληξαν στο Office 365. Επιλέγοντας το Office 365, η Μύθος Ζυθοποιία έγινε η πρώτη εταιρεία στο γκρουπ της Carlsberg που αποφάσισε να μεταβεί στο cloud. Τα οφέλη που έχει διαπιστώσει η εταιρία είναι σημαντικά, αφού εξασφάλισε υψηλής ποιότητας αρχεία και αντίγραφα ασφαλείας, ενώ πλέον η αναζήτηση παλαιότερων email έχει καταστεί ιδιαίτερα εύκολη. Εκτιμάται επίσης ότι η λύση είναι κατά 50% οικονομικότερη από την προηγούμενη.

IDC: Πτώση της ελληνικής αγοράς επιχειρησιακού λογισμικού

Σε ευρώ, η αγορά μειώθηκε κατά 8,2%. Η SAP διατήρησε την πρώτη θέση στην κατάταξη και ακολουθείται από τις SingularLogic, Oracle, Microsoft και Entersoft. Το enterprise resource management (ERM) παρέμεινε στην κορυφή των λειτουργικών τομέων της ελληνικής αγοράς EAS το 2012, αντιπροσωπεύοντας λίγο παραπάνω από το 50% των συνολικών δαπανών EAS, ενώ ακολουθούν το supply chain management (SCM) και τα business analytics (BA).

Συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Μ. Τσαμάζ

Αντικείμενο της συνάντησης  ήταν η ενημέρωση του Πρωθυπουργού για την επιτυχημένη πορεία και τον μετασχηματισμό του ΟΤΕ, καθώς και για τις εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε ειδική αναφορά στα μελλοντικά επενδυτικά σχέδια του ΟΤΕ, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, και τη συμβολή του στην ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιακών υποδομών της χώρας. Ο Πρωθυπουργός δήλωσε: «Τα νέα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και υποδομές είναι παρακαταθήκη για το μέλλον και εγγύηση εισόδου της χώρας στη νέα ψηφιακή εποχή. Στηρίζουν τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων, την αύξηση της παραγωγικότητας και εξωστρέφειας, τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Οι επενδύσεις που ο ΟΤΕ προγραμματίζει για τα επόμενα 4 χρόνια στην Ελλάδα αποτελούν ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και επιβεβαιώνουν αυτό που συχνά τονίζουμε, ότι η πολυπόθητη ανάπτυξη θα έρθει μέσα από τις επενδύσεις. Η επιτυχημένη πορεία του ΟΤΕ επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής των αποκρατικοποιήσεων, αποτελώντας κορυφαίο παράδειγμα ενός πρώην κρατικού μονοπωλίου που μέσα σε λίγα χρόνια έχει μετασχηματιστεί πλήρως σε μια υγιή, ανταγωνιστική εταιρεία, προς όφελος όλων των πολιτών της χώρας μας». Ο Μ. Τσαμάζ υπογράμμισε: «Τα επόμενα 4 χρόνια σχεδιάζουμε επενδύσεις 1,2 δισ. ευρώ, σημαντικό μέρος των οποίων αφορά σε δίκτυα Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας».