Ανανεωμένο Πρόγραμμα Συνεργατών από την Kaspersky Lab

«Επιδιώκουμε να χτίσουμε μια ισχυρή κοινότητα συνεργατών. Αυτή ήταν πάντα μία από τις βασικές αρχές της στρατηγικής που έχει οδηγήσει την Kaspersky Lab στην επιτυχία. Η ισχυρή υποστήριξη που προσφέρει η εταιρεία στο κανάλι συνεργατών της έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των resellers της Kaspersky κατά 10% το 2012, με τον αριθμό αυτό πλέον να υπερβαίνει τις 25.000 εταιρείες παγκοσμίως»,  δήλωσε ο Garry Kondakov, Chief Sales Marketing και Support Officer της Kaspersky Lab.

Ο ρόλος της Ελλάδας στη διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Στρατηγικής

Σε αυτή εγκρίθηκε το Σχέδιο του Προγράμματος Εργασιών του Σώματος για το 2014. Επίσης, εγκρίθηκε η συγκριτική μελέτη για την πορεία της διεθνούς περιαγωγής στην Ευρώπη, η έκθεση συμμόρφωσης των παρόχων με τον Κανονισμό για τη διεθνή περιαγωγή, καθώς και η μεθοδολογία για την εξέταση της εφαρμογής από τις Ευρωπαϊκές Ρυθμιστικές Αρχές της κοινής ρυθμιστικής προσέγγισης για τα χονδρικά ευρυζωνικά προϊόντα πρόσβασης.

Ανώτατα στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής παρουσίασαν, για πρώτη φορά επίσημα, το νέο πακέτο μέτρων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, με αντικείμενο την ενιαία αδειοδότηση παρόχων στην Ευρώπη, τη διαχείριση του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων, τη διεθνή περιαγωγή κινητών δικτύων, την ουδετερότητα του διαδικτύου και την προστασία των καταναλωτών. Το Σχέδιο Κανονισμού θα αποτελέσει κεντρικό αντικείμενο της Ελληνικής Προεδρίας του πρώτου εξαμήνου 2014.

Υπηρεσίες για το σύστημα τηλεμέτρησης της ΔΕΔΔΗΕ από Cosmote και Vodafone

Η σύμβαση της Cosmote είναι μεγαλύτερη και είναι αξίας 1.885.221 ευρώ, με ΦΠΑ ενώ της Vodafone είναι τιμήματος 332.100 ευρώ με ΦΠΑ. Ο τηλεπικοινωνιακός εξοπλισμός θα παραδοθεί και θα εγκατασταθεί στην περιοχή της Αθήνας σε χώρο της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., Ααγ. Άννης 70, Αιγάλεω για το κύριο σύστημα τηλεμέτρησης και Αγησιλάου 56-58, για το εφεδρικό σύστημα τηλεμέτρησης.

Στα 3,5 δισ. ευρώ ο τζίρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου το 2013 στην Ελλάδα

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του ΔΣ του GRECA, Νίκος Γουλής δήλωσε: «Ο Σύνδεσμός μας προγραμματίζει το επόμενο διάστημα δράσεις στήριξης του κλάδου, όπως εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (1η εβδομάδα Δεκεμβρίου), Networking Days για στελέχη του κλάδου, διάφορες προωθητικές και ενημερωτικές ενέργειες κυρίως προς τους καταναλωτές, ενώ ο Κώδικας Δεοντολογίας βρίσκεται πλέον σε ανοιχτή διαβούλευση μεταξύ την μελών του GRECA». «Εξαιρετική σημασία για την εθνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα έχει και το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως δηλαδή οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, η ηλεκτρονική τιμολόγηση και οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες, οι οποίες μάλιστα παρουσιάζουν πολύ μεγάλη αύξηση το τελευταίο χρόνο» συμπλήρωσε ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ του GRECA, Καθ. Γιώργος Δουκίδης. Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκε και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κόμνηνος, ο οποίος ανακοίνωσε: «…εθνικό σχεδιασμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο σε μία προσπάθεια να εκπαιδευτεί και εξοικειωθεί ο καταναλωτής, φέρνοντας τον πιο κοντά στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως π.χ. ηλεκτρονική διακυβέρνηση».

Συνεργασία AirFastTickets και Cisco

Η AirFastTickets ανέπτυξε το Cisco Business Edition 6000 στα γραφεία της στην Ελλάδα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία για την παροχή ενοποιημένων υπηρεσιών φωνής, φωνητικού ταχυδρομείου, παρουσίας, ανταλλαγής μηνυμάτων (ΙΜ) και κέντρου επικοινωνίας (contact center) στους υπαλλήλους της. Το έργο υλοποιήθηκε από την Algosystems, πιστοποιημένο συνεργάτη Silver Certified Partner της Cisco στην Ελλάδα. Πλέον οι εργαζόμενοι μπορούν να συνεργάζονται με διάφορους τρόπους: από το γραφείο τους με τα τηλέφωνα ΙΡ της σειράς 8900 και 7900 της Cisco ή μέσω του Jabber της Cisco που παρέχει εργαλεία όπως βίντεο, ανταλλαγή μηνυμάτων (ΙΜ) και παρουσία σε οποιαδήποτε συσκευή.

Η εγκατάσταση της λύσης έγινε σε Cisco Unified Computing Server (UCS). Εγκαταστάθηκαν επίσης το firewall Cisco ASA5515 και οι router της Cisco για την παροχή προστασίας και τη σύνδεση των κεντρικών γραφείων στη Νέα Υόρκη με τα γραφεία στην Ελλάδα, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, με τις άδειες AnyConnect, οι εργαζόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση, παγκοσμίως, στο δίκτυο χρησιμοποιώντας τη συσκευή της επιλογής τους, όπως είναι laptop, tablet και smartphone. Μπορούν στη συνέχεια εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές και να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται για την εργασία τους.

Μικρή βελτίωση στις υπηρεσίες ΙΤ το Σεπτέμβριο

Η έντονη βελτίωση του κλίματος στις Κατασκευές και τη Βιομηχανία, αντισταθμίζεται εν μέρει από την εξασθένηση των προσδοκιών στο Λιανικό Εμπόριο και την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με το κλίμα στις Υπηρεσίες να παραμένει αμετάβλητο. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρηματικές προσδοκίες στην Πληροφορική και Ανάπτυξη Λογισμικού, που ανήκουν στο κλάδο των υπηρεσιών, βελτιώνονται επίσης, με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις 72,6 μονάδες (από 54,5 τον Ιούλιο), υψηλότερα έναντι του αντίστοιχου περσινού επιπέδου του (55 μον.).

Σε αντιδιαστολή με τον Ιούλιο, τον Σεπτέμβριο όλες οι βασικές μεταβλητές του δείκτη μεταβάλλονται θετικά: στις εκτιμήσεις για την τρέχουσα δραστηριότητα και τις προβλέψεις για τη βραχυπρόθεσμη ζήτηση, οι σχετικοί δείκτες διαμορφώνονται στις -19 και +15 μονάδες αντίστοιχα (από -30 και -26 μον.), ενώ ανάλογη είναι και η εξέλιξη του ισοζυγίου των εκτιμήσεων για την τρέχουσα ζήτηση, το οποίο ισοσκελίζεται (από -22 μον.).

Οι αρνητικές προβλέψεις για την απασχόληση του κλάδου κερδίζουν επίσης έδαφος (-11 από -26 μον. ο δείκτης), ενώ ο αρνητικός δείκτης των προβλεπόμενων μεταβολών των τιμών παραμένει στα ίδια επίπεδα (-44 μον.). Το ποσοστό, τέλος, των επιχειρήσεων που δηλώνει απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία περιορίζεται στο 11% (από 22%), ενώ το 44% επισημαίνει την ανεπάρκεια ζήτησης, το 31% την ανεπάρκεια κεφαλαίων κίνησης και ένα 8% τους λοιπούς συγκυριακούς παράγοντες ως βασικότερα εμπόδια στην ομαλή δραστηριότητά του.

5 προσφορές για έργο του Υπουργείου Τουρισμού

Μετά τη διενέργεια του ανοικτού διαγωνισμού της για το έργo «Ανάπτυξη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με άξονες την ενοποίηση της Πληροφοριακής Υποδομής του Υπουργείου Τουρισμού και των εποπτευόμενων φορέων του και τη δημιουργία ενοποιημένου μητρώου τουριστικών επιχειρήσεων», του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση», υποβλήθηκαν προσφορές από τις παρακάτω ενώσεις εταιρειών: 1. Allweb Solutions – Ωmega Θ. Αλεξανδρίδης, 2. Altec Integration – KPMG Σύμβουλοι – OTS, 3. Byte Computer – Neuropublic – Cyberce, 4. I Know How – Pricewaterhousecoopers Business Solutions και 5. Quality & Reliability – Ελληνική Φωτογραμμετρική. Το έργο αφορά την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προς τις επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος και τους πολίτες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο 1.611.651,60 ευρώ, με Φ.Π.Α.

Ο Παντελής Τζωρτζάκης νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Quest Συμμετοχών

Συνεπώς το Δ.Σ. το οποίο εξελέγη στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 6 Ιουνίου, ανασυγκροτείται ως ακολούθως: Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Δ.Σ., Παντελής Τζωρτζάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Φαίδων Ταμβακάκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., εκτελεστικά μέλη: Ευτυχία Κουτσουρέλη, Μάρκος Μπιτσάκος, Απόστολος Παπαδόπουλος, και μη εκτελεστικά: Μιχαήλ Πάππαρης, Κωνσταντίνος Ρήγας, Απόστολος Ταμβακάκης. Ο Π. Τζωρτζάκης εξελέγη, επίσης, Πρόεδρος Δ.Σ. των κυριοτέρων θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου (ACS Courier, Info Quest Technologies, iSquare, Unisystems) μετά από τις αντίστοιχες αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων των εν λόγω εταιρειών.

Συρρικνώνεται η Bull στην Ελλάδα

Η διοίκηση και το προσωπικό πωλήσεων έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία και σήμερα παραμένει ένας αριθμός τεχνικών, οι οποίοι ικανοποιούν τα συμβόλαια συντήρησης που είναι ήδη σε λειτουργία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η διοίκηση της γαλλικής μητρικής φέρεται να είναι ιδιαίτερα απογοητευμένη από τις εξελίξεις στο ελληνικό Δημόσιο, λόγω της μη έγκαιρης ανανέωσης σημαντικών συμβολαίων συντήρησης με συγκεκριμένα Υπουργεία, καθώς και των γνωστών καθυστερήσεων στην αξιολόγηση και ανάθεση νέων έργων πληροφορικής.

Επιβεβαίωση για την απόφαση της γαλλικής μητρικής για το μειωμένο ενδιαφέρον στα δρώμενα της χώρας, είναι το γεγονός ότι δεν προχώρησε σε προσφυγή στο έργο του G-Cloud. Από την Bull Greece, αποχώρησε το Σεπτέμβριο και ο Γενικός Διευθυντής Γιώργος Τσακογιάννης, ο οποίος εργαζόταν στην εταιρεία από το 2005, και διαθέτει σημαντική εμπειρία στο χώρο, έχοντας εργαστεί προηγουμένως σε εμπορικές θέσεις πολυεθνικών εταιρειών όπως η Sun Microsystems και η Oracle, καθώς και στη θέση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής στο ΥΠΕΣΔΔΑ.