Μειωμένα τα έσοδα των συσκευών purpose-built backup

Το δεύτερο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με την IDC.  Τα συνολικά έσοδα από τα ανοιχτά συστήματα PBBA μειώθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 654,4 εκατ. δολ., ενώ η αγορά των mainframe σημείωσε αύξηση της τάξης του 1,8% για την ίδια περίοδο. Οι συνολικές παραγγελίες ΡΒΒΑ για το δεύτερο τρίμηνο αφορούσαν 694 petabytes, παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε ετήσια βάση. «Η παγκόσμια ΡΒΒΑ αγορά σημείωσε μείωση σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2015», δήλωσε η αναλύτρια της IDC. “Η εστίαση συνεχίζει να είναι η απομάκρυνση από hardware centric συστήματα ΡΒΒΑ που βρίσκονται στους χώρους της εταιρείας σε υβριδικά/gateway συστήματα.

Τα αποτελέσματα είναι η μεγαλύτερη έμφαση σε λογισμικό backup και deduplication, στη δυνατότητα «ώθησης» δεδομένων στο cloud και στην ολοένα και μεγαλύτερη εμπορευματοποίηση του hardware, γεγονότα που θα σημάνουν μια προσαρμογή στα προϊόντα της αγοράς». Η EMC παρέμεινε ηγέτιδα στην αγορά ΡΒΒΑ με 57,1% μερίδιο αγοράς βάσει εσόδων, ακολουθούμενη από την Symantec (συμπεριλαμβανομένης της Veritas) με 14,4% μερίδιο. Η ΙΒΜ βρέθηκε στην Τρίτη και η ΗΡ στην τέταρτη θέση, με 7,4% και 5,1% μερίδιο αντίστοιχα.

Η Kyocera εξαγοράζει τον όμιλο Ceyoniq

Η Ceyoniq, ένας γερμανικός όμιλος τεσσάρων εταιρειών, είναι γνωστός για τη διάθεση στην αγορά του Nscale, μια κλιμακώσιμης πλατφόρμας ECM. Με αυτήν την πλατφόρμα οι επιχειρήσεις μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες, επιτρέποντας την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη διαχείρισή τους. Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης και εργαλεία ενίσχυσης της συνεργασίας ανάμεσα σε διαφορετικές ομάδες εργασίας. Μέχρι σήμερα, η Kyocera δραστηριοποιούταν στην αγορά του ECM συνάπτοντας συνεργασίες με άλλους providers. Μελλοντικά η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει το δικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων γι’ αυτή την αγορά. Η εξαγορά της  Ceyoniq από την Kyocera θα ολοκληρωθεί στα τέλη Οκτωβρίου 2015.

Δύο νέα business units δημιούργησε η ΙΒΜ

Το Μάρτιο η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα επενδύσει 3 δις. δολ. τα επόμενα 4 χρόνια ώστε να είναι σε θέση να παραδίδει νέες τεχνολογίες cognitive computing σε συγκεκριμένους κλάδους, υπηρεσίες cloud data και εργαλεία προγραμματισμού έτσι ώστε να βοηθήσει τους πελάτες και τους συνεργάτες της να ολοκληρώσουν τα δεδομένα από έναν τεράστιο αριθμό πηγών σε όλο το εύρος του IoT. Ήδη η ΙΒΜ έχει βοηθήσει χιλιάδες εταιρειών να υλοποιήσουν πρωτοβουλίες ΙοΤ, όπως οι: The Weather Company, ARM, AT&T και άλλοι που στοχεύουν να κάνουν τις πόλεις εξυπνότερες και ασφαλέστερες, να μετασχηματίσουν την παραγωγή αυτοκινήτων και ηλεκτρονικών και να προστατεύσουν τις αλυσίδες τροφής και νερού.

H Orthology LTD διαθέτει τα προϊόντα της EaseUS στην ελληνική αγορά

Η EaseUS δραστηριοποιείται στην αγορά λύσεων για την προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων και διακρίνεται για τη καινοτόμο πορεία εξέλιξής της σε αυτό τον τομέα, δραστηριοποιούμενη σε πάνω από 180 χώρες. Η EaseUS μπορεί να δίνει λύσεις σε θέματα που σχετίζονται με το backup των δεδομένων, την επανάκτηση τους, καθώς και λύσεις για τη διαχείριση της αποθήκευσής τους. Οι εφαρμογές της υποστηρίζουν PC, MAC, iOS και Android συσκευές, ενώ μπορούν να χωριστούν στις ακόλουθες κατηγορίες: Data Recovery, Partition Manager, Backup & Restore.

Έργο της Bon Studio στον Πολυχώρο Μάνος Χατζηδάκις

H Βοn Studio υπέγραψε, σύμφωνα με πληροφορίες, σύμβαση με την Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Περιβάλλοντος και Υποδομών της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων ΠΕ Ξάνθης, για την υλοποίηση του Υποέργου 5 «Αναστήλωση Φρουραρχείου Ξάνθης – Οικία Χατζηδάκι (Πολυχώρος Τέχνης και Σκέψης Μάνος Χατζηδάκις) – προμήθεια ηχητικού εξοπλισμού. Το τίμημα της σύμβασης ανέρχεται σε 48.716 ευρώ.

Ανάγκη για απλοποίηση των διαδικασιών

Οι νέες αυτές προκλήσεις, ωστόσο, έχουν δημιουργήσει μία άνευ προηγουμένου πολυπλοκότητα στις διαδικασίες, η οποία επηρεάζει αρνητικά την επιτυχία των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας για την απλοποίηση των μελλοντικών επιχειρηματικών διαδικασιών, που διεξήγαγε το περιοδικό Knowledge @ Wharton και η SAP.

Όπως ανέδειξε η έρευνα, η εταιρική αδράνεια, η έλλειψη ξεκάθαρων προτεραιοτήτων από την ανώτερη διοίκηση, καθώς και η μη ορθή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των λύσεων τεχνολογίας, είναι οι βασικοί παράγοντες για τους οποίους παρουσιάζεται μεγάλη απόκλιση μεταξύ των ενεργειών που οι επιχειρήσεις διατείνονται ότι κάνουν και αυτών που πράγματι κάνουν, αναφορικά με την απλοποίηση των διαδικασιών. Παράλληλα, η έρευνα υπέδειξε και τα εργαλεία με τα οποία οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν την απλοποίηση των διαδικασιών, άμεσα και αποτελεσματικά. Τέτοια εργαλεία είναι η αυτό-διάγνωση, η απρόσκοπτη υποστήριξη από την ανώτατη διοίκηση και η συνεχής ενθάρρυνση για αλλαγή. Η έρευνα αποτελεί μία πρωτοβουλία της SAP και ανατέθηκε στο Knowledge @ Wharton, το online περιοδικό του Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 700 στελέχη εταιρειών διαφορετικού κλάδου, μεγέθους, τόπου.

Η έρευνα σκιαγράφησε τους βαθύτερους παράγοντες που κρύβονται πίσω από την πολυπλοκότητα στο χώρο εργασίας: 74% ανέφεραν ότι η πολυπλοκότητα που συναντάται στις λειτουργίες και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Το 60% θεωρεί ότι η τεχνολογία περιορίζει την ικανότητά τους να επιτύχουν τους στρατηγικούς στόχους. Η μειωμένη αποτελεσματικότητα των λύσεων τεχνολογίας που υιοθετούνται, οφείλεται κυρίως στο ότι δεν αποτελούν προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις. Η πλειοψηφία των επικεφαλής των εταιρειών πιστεύει πως η απλοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών είναι επωφελής, ενώ ποσοστό μεγαλύτερο του 67% υποστηρίζει πως η σημασία τους θα αυξηθεί κατά πολύ μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Έργο Internet of Everything της Cisco στον όμιλο Barilla

Η Barilla συνεργάστηκε με την Ciscο, την συμβουλευτική εταιρεία Penelope SpA και την NTT Data προκειμένου να υλοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα που ονομάζεται Safety for Food (S4F). Αξιοποιώντας το λογισμικό ValueGo, η πλατφόρμα επιτρέπει στον καταναλωτή να σκανάρει το QR code πίσω από τη συσκευασία έτσι ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα web site που περιλαμβάνει όλο το ιστορικό της παραγωγής, με λεπτομέρειες για όλες τις φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι καταναλωτές θα μπορούν να δουν την τεχνολογία στην πράξη σα Coop Supermarket of the Future.