Ρεκόρ παραγγελιών smartphone το γ’ τρίμηνο στα 355,3 εκατ.

Οι παραγγελίες του τριμήνου ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από την προηγούμενη πρόβλεψη της IDC στην οποία ανέρχονταν στα 363,7 εκατ. Στην κορυφή των παρόχων παραμένει η Samsung με 84,5 εκατ. παραγγελίες, αυξημένες κατά 6,1% ετησίως, η οποία συνεχίζει να εστιάζει σε premium συσκευές με το λανσάρισμα δύο νέων flagship συσκευών, των Galaxy S6 edge+ και Note5. Οι παραγγελίες της εταιρείας των Σεπτέμβριο εμφανίζονται αυξημένες καθώς δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη το νέο iPhone.

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Apple me 48 εκατ. παραγγελίες, αυξημένες κατά 22,5%, με πωλήσεις-ρεκόρ των νέων iPhone 6S και 6S Plus αν ανέρχονται στα 13 εκατ. την πρώτη μόλις εβδομάδα του λανσαρίσματος. Ακολουθεί η Huawei με 26,5 εκατ. παραγγελίες, αυξημένες – εντυπωσιακά – κατά 60,9% ετησίως. Η εταιρεία εστίασε και πάλι αρκετά στις mid-to-high συσκευές, καθώς σχεδόν το 1/3 των παραγγελιών ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Την τέταρτη θέση καταλαμβάνει η Lenovo με 18,8 εκατ. παραγγελίες, αυξημένες κατά 11,1% ετησίως. Την πεντάδα ολοκληρώνει η Xiaomi με 18,3 εκατ.

Η Siemens προχωρά προς τo όραμα Industrie 4.0 με την Ψηφιακή Επιχείρηση

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα προχωρήσει σε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση των επιτευγμάτων της ως ο κορυφαίος παγκόσμιος ειδικός στην προώθηση των εξελίξεων σχετικά με την ηλεκτροδότηση, τον αυτοματισμό και την ψηφιοποίηση των βιομηχανικών διαδικασιών και οι επισκέπτες θα γνωρίσουν από κοντά μια σειρά προϊοντικών καινοτομιών στους τομείς του βιομηχανικού λογισμικού, των αυτοματισμών, των τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης και των υπηρεσιών.

Το θεματικό επίκεντρο της παρουσίας της Siemens αφορά στην αλληλεπίδραση μεταξύ εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών σε όλο το εύρος της βιομηχανικής αλυσίδας αξίας, μέσω μιας ευρείας επιλογής βασικών εκθεμάτων, προϊοντικών καινοτομιών και παραδειγμάτων εφαρμογών από παραγωγικές εταιρείες, τα οποία δείχνουν ξεκάθαρα – μέσω γραφιστικής απεικόνισης – τον δρόμο προς την Ψηφιακή Επιχείρηση του μέλλοντος.

Τρεις εξαγορές από την Cisco σε λίγες μόλις ημέρες

Η ParStream έχει δημιουργήσει μία analytics database για περιβάλλοντα Internet of Things που επιτρέπει στις εταιρείες να αναλύουν μεγάλους όγκους δεδομένων και να τα αποθηκεύουν οπουδήποτε στο δίκτυο. Η εξαγορά της εταιρείας παροχή ασφαλείας Lancope, ύψους 452,5 εκατ. δολ., αναμένεται να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο threat visibility για επιχειρησιακά δίκτυα. Η Lancope ειδικεύεται network behavior analytics, threat visibility και security intelligence και το προϊόν της StealthWatch έχει σχεδιαστεί για συνεχή παρακολούθηση  του δικτύου της επιχείρησης και αναγνώριση ύποπτων traffic patterns με στόχο τον εντοπισμό επιθέσεων. Τέλος, η cloud-based video πλατφόρμα της 1 Mainstream έχει σχεδιαστεί για να λανσάρει live και on-demand “over-the-top” (OTT) υπηρεσίες video σε μία ευρεία γκάμα συνδεδεμένων συσκευών.

Έργο της Cosmos Computers για το Υπουργείο Παιδείας

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης: «Σ Τ Η Ρ Ι Ζ Ω» – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το Ψηφιακό Σχολείο, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του Ψηφιακού Σχολείου». Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών για τη δημιουργία του νέου κέντρου δεδομένων του ΠΣΔ. Συγκεκριμένα, ζητείται υποδομή αποθήκευσης δεδομένων, υποδομή προστασίας δεδομένων εξυπηρετητές τύπου blade, δικτυακός εξοπλισμός, υποστηρικτικός εξοπλισμός, λογισμικό, υπηρεσίες. Η τελική αξία της σύμβασης ανέρχεται στις 896.465,62 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Το mi-Cluster ενώνει τις δυνάμεις του με το Silicon Europe Alliance

Πρόκειται για συμφωνία-σταθμό για το ελληνικό οικοσύστημα μικροηλεκτρονικής διότι θα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες διεθνοποίησης και δικτύωσης στους ελληνικούς οργανισμούς τόσο ενδο-Ευρωπαϊκά όσο και στις κυριότερες αγορές μικροηλεκτρονικής σε όλο τον κόσμο μέσω των αποστολών που έχουν προγραμματιστεί σε Η.Π.Α., Ταϊβάν, κλπ. Η εκπροσώπηση του mi-Cluster στη συμμαχία Silicon Europe Alliance, γίνεται με το συντονισμό του Corallia και συνδέεται με τη μεταφορά τεχνογνωσίας από τα ευρωπαϊκά clusters προς το mi-Cluster και την προβολή της ελληνικής βιομηχανίας στις παγκόσμιες αγορές για την προσέλκυση πελατών και επενδυτών.

Η Deutsche Telekom συνδυάζει επενδύσεις venture capital σε νέο unit

Το DTSI είναι η φυσική εξέλιξη του T-Venture, της στρατηγικής venture capital μονάδας του ομίλου που δημιουργήθηκε το 1997, με συνολικό προϋπολογισμό ύψους 750 εκατ. ευρώ. Το  T-Venture είναι ένα από τα μεγαλύτερα εταιρικά venture capital στον τεχνολογικό κλάδο και η εταιρεία έχει προχωρήσει σε περισσότερες από 200 επενδύσεις και αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο περίπου 90 εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων αρκετών εταιρειών “unicorns” (start-up εταιρείες που η αξία τους έχει ξεπεράσει το 1 εκατ. δολ.). Το  T-Venture αποτελεί το θεμέλιο του DTSI, που θα περιλαμβάνει, επίσης, το Telekom Innovation Pool (TIP), ένα ακόμη στρατηγικό επενδυτικό fund της Deutsche Telekom. Τα δύο unit θα διαχειρίζονται περισσότερα από 360 εκατ. ευρώ κεφαλαίου.

Νέα εργαλεία οπτικής ανάλυσης δεδομένων στο Cloud από την Oracle

Εργαζόμενοι από κάθε επίπεδο του οργανισμού μπορούν να αναμείξουν και να αναλύσουν εταιρικά ή προσωπικά δεδομένα ή big data με μερικά κλικ, ώστε μέσα από μεγάλους όγκους δεδομένων να μπορέσουν να ανακαλύψουν γρήγορα και να μοιραστούν κρυφά μοτίβα και αξιοποιήσιμες πληροφορίες. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν χωρίς την ανάγκη για ειδικευμένους πόρους IT, με αποτέλεσμα την ταχύτερη δημιουργία αξίας και τη σημαντική αύξηση της απόδοσης της επένδυσης. Η εύκολη και αυτοματοποιημένη ανάμειξη των δεδομένων επιτρέπει στους χρήστες να συνδυάζουν δεδομένα από μια ποικιλία προελεύσεων και να αποκτούν άμεσα νέες αξιοποιήσιμες πληροφορίες εφαρμόζοντας οπτική ανάλυση. Η υπηρεσία Oracle Data Visualization Cloud Service διαφοροποιείται ακόμα περισσότερο χάρη στη συμβατότητά της και τη δυνατότητα ενοποίησης με όλη τη σειρά λύσεων ανάλυσης της Oracle.

Η Wasatah Capital επέλεξε τη λύση IMSplus της Profile Software

Κατόπιν διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας αξιολόγησης, η επενδυτική εταιρεία επέλεξε τη λύση IMSplus Asset Μanagement με βάση την προηγμένη λειτουργικότητα που προσφέρει για αυτοματοποίηση των διαδικασιών, βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών και της επίτευξης σημαντικών οικονομιών κλίμακας λόγω της δυνατότητας πρόσβασης που παρέχει χωρίς την ανάγκη εσωτερικής ΙΤ υποδομής (cloud-based use) για τη χρήση του. Το IMSplus στην Wasatah Capital θα συμβάλλει στην ολοκληρωμένη εκτέλεση των εργασιών της εταιρείας που αφορούν τη διαχείριση funds, καθώς και τη διαχείριση των χαρτοφυλακίων των πελατών της, μέσω της αξιοποίησης όλων των front-to-back λειτουργιών του συστήματος. Συγκεκριμένα, προσφέρεται πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το fund accounting, η ανάλυση της απόδοσης και του ρίσκου, η διαχείριση προμηθειών, το portfolio modelling και το rebalancing. Με το IMSplus η εταιρεία αυτοματοποιεί τις διαδικασίες που αφορούν την ανάλυση επενδύσεων και ενημέρωση των χαρτοφυλακίων, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο και τα πιθανά λάθη που οφείλονται σε manual entries.

Έργο Microsoft Dynamics CRM της SiEBEN στην Καυκάς Α.Ε.

Για να επιτευχθεί αυτό, καθοριστική ήταν και η κάλυψη της ανάγκης των υπαλλήλων για άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση που θα τους επέτρεπε να βελτιώσουν τις παρεχόμενες προς τους πελάτες υπηρεσίες και το επίπεδο ικανοποίησης τους. Η Β. Καυκάς επένδυσε στην εμπειρία και τεχνογνωσία των συνεργατών της SiEBEN για να αντικαταστήσει τα προηγούμενα συστήματα που χρησιμοποιούσε με το Microsoft Dynamics CRM 2015, η οποία συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση της ομάδας πωλήσεων και στην καλύτερη διαχείριση των έργων, των προσφορών, του πιστωτικού ελέγχου, διαγωνισμών, των events/εκπαιδεύσεων, καθώς και των ενεργειών marketing.

Παράλληλα, η διασύνδεση του CRM με το τηλεφωνικό κέντρο της Β. Καυκάς έδωσε νέες δυνατότητες στο Customer Care της εταιρείας για να διαχειρίζεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα τις κλήσεις, ενώ σημαντικό μέρος των διαδικασιών που είχε μέχρι πρόσφατα έχουν αυτοματοποιηθεί πλήρως. Τέλος, προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο και οι ανάγκες του marketing τμήματος, ενσωματώθηκε το Marera, η integrated marketing πλατφόρμα της SiEBEN που επιτρέπει τον σχεδιασμό και υλοποίηση κάθε είδους Marketing Campaign για μαζική επικοινωνία (αποστολές μηνυμάτων Newsletter, email, sms, push notifications κά).