Διεθνείς διακρίσεις για το Eltrun σε Business Analytics

Η ομάδα του Eltrun επιλέχθηκε μαζί με ομάδες κορυφαίων διεθνών πανεπιστημίων, για να συμμετέχει σε έργο ανάλυσης δεδομένων πωλήσεων μιας από τις μεγαλύτερες «Do-It-Yourself» εταιρείες, την The Home Depot. Στόχος ήταν η ανάπτυξη μεθόδου αναγνώρισης συμπεριφορικών μοτίβων αγορών, για τη δημιουργία στοχευμένων προσφορών και την επεξεργασία προσωποποιημένων προωθητικών ενεργειών. Επίσης, το έργο «Shopping Missions: Data Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs» του Eltrun σε συνεργασία με τις εταιρείες Μαρινόπουλος και Procter & Gamble Hellas πήραν το πρώτο βραβείο στον τελικό του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού Activation Awards του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Λιανεμποριου ECR Europe. Το έργο σχετίζεται με την αναγνώριση των αγοραστικών αποστολών ή των λόγων για τους οποίους οι καταναλωτές προσέρχονται στα supermarkets. Τα μέλη ΔΕΠ του τμήματος Καθ. Γ. Δουκίδης, Αναπλ. Καθηγήτρια Κ. Πραματάρη και ο Υποψήφιος Διδάκτορας Π. Σαραντόπουλος ανέπτυξαν μελέτη με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αύξηση του καλαθιού, η οποία δοκιμάστηκε με επιτυχία τόσο στην ικανοποίηση πελατών όσο και στην παραγωγικότητα του καταστήματος.

Αστυνομικός σταμάτησε αυτό-οδηγούμενο όχημα της Google

Το περιστατικό συνέβη στην περιοχή Mountain View όπου η Google διεξάγει δοκιμές στο στόλο αυτό-οδηγούμενων οχημάτων της. Ο αστυνομικός αντιλήφθηκε ότι το όχημα κινούνταν με ταχύτητα μόλις 40 χλμ./ώρα, σε ζώνη 55 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με το αστυνομικό τμήμα της περιοχής «καθώς ο αστυνομικός πλησίασε το όχημα αντιλήφθηκε ότι πρόκειται για το Google Autonomous Vehicle. Στη συνέχεια σταμάτησε το όχημα και επικοινώνησε με τους διαχειριστές ώστε να μάθει περισσότερα για το πώς το όχημα επιλέγει την ταχύτητα που κινείται σε συγκεκριμένους δρόμους, αλλά και να “εκπαιδεύσει” τους διαχειριστές για την παρεμπόδιση της κυκλοφορίας». Επίσης, πρόσθεσε ότι το τμήμα επικοινωνεί συχνά με την Google για να εξασφαλίσει ότι τα οχήματά της κινούνται με ασφάλεια. Η εταιρεία σχολιάζοντας το συμβάν τόνισε ότι τα οχήματά της σταματούν συχνά, εκτός από την αστυνομία, και από πολλούς ανθρώπους που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα γι’ αυτά, ενώ με «οδηγική» εμπειρία ήδη σχεδόν 2 εκατ. χλμ. – το αντίστοιχο σε ανθρώπινη εμπειρία ανέρχεται σε 90 χρόνια «οδηγικής» εμπειρίας – δεν έχει ποτέ λάβει κλήση από την τροχαία.

eCommerce Networking Day από τον GR.EC.A.

Το επόμενο eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί στις 25 Νοεμβρίου στις 19:00 στον χώρο του Orange Grove. Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους. Στην προηγούμενη εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.080 επαφές, δηλαδή περίπου έξι επαφές ανά συμμετέχοντα. Μάλιστα, το 67% δήλωσε πως πιστεύει ότι θα υπάρξει κάποια νέα εμπορική συμφωνία ως αποτέλεσμα της εκδήλωσης. Η επιτυχία του eCommerce Networking Day οφείλεται – σε μεγάλο βαθμό – στα στοχευμένα εργαλεία δικτύωσης που αξιοποιούνται (όπως «προξενητές», «business-card boards», «quick-meeting tables») και διευκολύνουν ιδιαίτερα τις επαφές μεταξύ των στελεχών. Τα συγκεκριμένα εργαλεία έχουν ως βασικό στόχο την πραγματοποίηση νέων γνωριμιών, την προώθηση τόσο της καριέρας του στελέχους όσο και των προϊόντων & υπηρεσιών της εταιρείας του, καθώς και τη σύναψη επαγγελματικών συμφωνιών.

Αύξηση 44,5% στη χρήση cloud στην Ελλάδα το α’ τρίμηνο

7 στα 10 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (68,6%) και πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους (68,1%), ενώ την τελευταία πενταετία καταγράφεται αύξηση 46,8% στην πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία. Ειδικότερα, στα ποσοστά των νοικοκυριών της χώρας που έχουν πρόσβαση σε Η/Υ και στο διαδίκτυο από την κατοικία, καταγράφεται σε σχέση με το 2014 αύξηση 7,2% και 3,8%, αντίστοιχα.

Οι κυριότερο λόγοι μη πρόσβασης στο διαδίκτυο από την κατοικία είναι α) η έλλειψη ικανοτήτων (60,7%), β) οι πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο δεν είναι χρήσιμες, δεν ενδιαφέρουν (25,9%) και γ) το κόστος του εξοπλισμού είναι πολύ υψηλό (21,7%). Η χρήση Η/Υ, το α’ τρίμηνο του 2015, έκανε το 66,6% του πληθυσμού της χώρας, ηλικίας 16-74 ετών. Τα ποσοστό πληθυσμού που έκαναν χρήση Η/Υ και τα ποσοστά που έκαναν χρήση διαδικτύου παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με το 2014, 5,2% και 5,7%, αντίστοιχα.

Για την ηλικιακή ομάδα 16-24 καταγράφεται σταθερό ποσοστό πρόσβασης στο διαδίκτυο για τα έτη 2014 και 2015. Η μεγαλύτερη αύξηση στο ποσοστό πρόσβασης (12,4%) καταγράφηκε για την ηλικιακή ομάδα 45-54 ετών. Αντίστοιχα, για όσους δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο, η μεγαλύτερη μείωση (45,2%), σε σχέση με το 2014, καταγράφηκε για την ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών. Αναφορικά με το επίπεδο εκπαίδευσης όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο, το 90,3% του πληθυσμού που έχει ολοκληρώσει υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης χρησιμοποίησε το διαδίκτυο, το 79,3% του πληθυσμού που έχει ολοκληρώσει μεσαίο επίπεδο εκπαίδευσης και το 31,3% του πληθυσμού που έχει ολοκληρώσει χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης.

Επίσης, 7 στους 10 από όσους χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο συνδέθηκαν στο διαδίκτυο εν κινήσει από φορητή συσκευή. Το 66,4% αυτών συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, με χρήση κινητού τηλεφώνου ή smart phone, φορητού υπολογιστή (laptop, notebook, netbook ή tablet) ή άλλης φορητής συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κλπ.), παρουσιάζοντας αύξηση 13,7%, ετησίως. Από όσους συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, εκτός της κατοικίας και του χώρου εργασίας τους με κινητή συσκευή, το 57,4% χρησιμοποίησε κινητό ή smart phone, το 34,9% φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή και το 2,4% άλλη συσκευή. Το υψηλότερο ποσοστό εν κινήσει σύνδεσης στο διαδίκτυο καταγράφεται για την ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών, με ποσοστό 87,5%. Αναφορικά με το δίκτυο που χρησιμοποιείται για την εν κινήσει σύνδεση, αύξηση καταγράφεται τόσο για το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας όσο και για το ασύρματο, 20,3 % και 17,8 % ετησίως αντίστοιχα.

Αναφορικά με τους λόγους χρήστης του διαδικτύου, η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά παραμένει, όπως και το 2014, στην κορυφή της λίστας των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου με ποσοστό 85,4%, ενώ η αναζήτηση πληροφοριών και υπηρεσιών, είναι η δεύτερη περισσότερο πραγματοποιούμενη δραστηριότητα, με ποσοστό 80,4%.

Σχετικά με τη χρήση υπηρεσιών cloud, 3 στους 10 χρήστες (26,3%) χρησιμοποίησαν διαδικτυακούς αποθηκευτικούς χώρους για να αποθηκεύσουν ή και να μοιραστούν με άλλους έγγραφα, εικόνες, μουσική, videos ή άλλα αρχεία, ποσοστό αυξημένο κατά 44,5%. Τέλος, αναφορικά με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, 1 στους 2, ηλικίας 16-74 ετών, χρησιμοποίησε, για προσωπική χρήση, τις υπηρεσίες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Αύξηση 2,9% ετησίως καταγράφεται στο ποσοστό του πληθυσμού που έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Α. Αθανασόπουλος, Κωτσόβολος: «Η αγορά retail θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια»

Σύμφωνα με όσα είπε, τα βασικά σημεία της 65χρονης πορείας της αλυσίδας συνοψίζονται στη μακροχρόνια επιβίωσή της με θετικά οικονομικά αποτελέσματα, στην εστίαση σε καινοτομία και ανάγκες των πελατών ως βασικό μέσο διατήρησης της ηγετικής θέσης, στη συνεχή βελτίωση του δικτύου καταστημάτων και στην ανάπτυξη omnichannel προσέγγισης εμπορικού μοντέλου. Ο ίδιος αναφέρθηκε στις συνθήκες που επικρατούν στη λιανική αγορά εστιάζοντας σε τρεις βασικές παραμέτρους: Προϊόν, τιμή και εξυπηρέτηση με εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών. «Στην οικογένεια της Κωτσόβολος προσπαθούμε να διατηρούμε την Ελληνικότητά μας μέσα σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον ενός πολυεθνικού γίγαντα της Dixons Carphone που αποτελεί για εμάς πυξίδα και εγγύηση για το μέλλον. Η χώρα μας θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια και το ίδιο και η αγορά της λιανικής. Εμείς θα επιδιώκουμε διαρκώς να είμαστε στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών», τόνισε.

Ενδιαφέρον για την Βουλγαρική BTC από τον Πάνο Γερμανό

Συνεργάζεται με την αμερικανική Third Point. Ο Έλληνας επιχειρηματίας πέρασε στη δεύτερη φάση της διαδικασίας για την απόκτηση της βουλγαρικής BTC, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά με την εμπορική ονομασία Vicacom, ενώ συνεργάζεται στο εγχείρημα και με την αμερικανικήThird Point, ένα από τα μεγαλύτερα αμερικανικά fund. Στελέχη της αγοράς τηλεπικοινωνιών υποστηρίζουν πως πολλοί και διαφορετικοί όμιλοι έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη βουλγαρική BTC, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Πάνος Γερμανός ελέγχει την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Play στην Πολωνίας, στην οποία συμμετέχει με ποσοστό 50,3%.

Νέα λύση φορητών πληρωμών από τη Vodafone

Η λειτουργία της υπηρεσίας Vodafone Mobile POS προϋποθέτει τη σύνδεση σε πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας της Vodafone, την εγκατάσταση της εφαρμογής Vodafone Mobile POS σε smartphone  ή  tablet  (διαθέσιμη για Android και iOS), καθώς και την αγορά του φορητού ασύρματου τερματικού της Vodafone, μέσω του οποίου πραγματοποιούνται οι πληρωμές με κάρτες εν κινήσει.

Η υπηρεσία Vodafone Mobile POS αποτελεί μια πρωτοποριακή και οικονομική λύση σε σχέση με παραδοσιακές λύσεις POS, γιατί επιτρέπει απεριόριστες συναλλαγές χωρίς κατανάλωση δεδομένων από το πρόγραμμα χρήσης του συνδρομητή, έχει σταθερή μηνιαία χρέωση 9,90 ευρώ, καθώς και την αξιόπιστη υποστήριξη από προσωπικό σύμβουλο μέσω της υπηρεσίας Προσωπικής Εξυπηρέτησης, στο 1399. Η Vodafone αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τη διαδικασία σύναψης σύμβασης μέσα από την αλυσίδα καταστημάτων της, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη της σε κατάστημα της τράπεζας, προσφέροντας στους πελάτες της ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου.

Έργο της Intrasoft International στην Γ.Γ.Π.Σ.

Η αξία της συγκεκριμένης σύμβασης ανέρχεται στις 236.970 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. Η σύμβαση αυτή εντάσσεται στη συμφωνία-πλαίσιο που σύναψε το Υπουργείο Οικονομικών με τις συγκεκριμένα «μέλη»: την ένωση εταιρειών Altec Integration–Quality&Reliability-OTS, την εταιρεία Intrasoft International και την εταιρεία Uni Systems. Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση κατακύρωσης, κάθε «μέλος» δύναται να αναλάβει στο πλαίσιο της Συμφωνίας Πλαίσιο τμήμα ή και το σύνολο της εκτέλεσης του Έργου.

«Έφυγε» ο Ζαχαρίας Πιπερίδης του Ομίλου ΟΤΕ

«Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, η Διοικητική ομάδα, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου, εκφράζουν τη θλίψη τους για την απώλεια του αγαπημένου συναδέλφου και τα ειλικρινή συλλυπητήρια προς την οικογένειά του. Ο Ζαχαρίας Πιπερίδης υπηρέτησε τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών περισσότερα από 20 χρόνια. Ήταν COO του Ομίλου ΟΤΕ από τον Φεβρουάριο του 2011 και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της COSMOTE από το Νοέμβριο του 2007. Συνέβαλε τα μέγιστα στο μετασχηματισμό του ΟΤΕ σε μια σύγχρονη εταιρεία και στη διάθεση σύγχρονων προϊόντων και υπηρεσιών που έκαναν τη διαφορά για τους πελάτες μας και ανέπτυξαν την αγορά των τηλεπικοινωνιών στο σύνολό της». Η ομάδα του NetFax εύχεται στην οικογένειά του συλλυπητήρια από καρδιάς.