Αύξηση εσόδων στην αγορά server παγκοσμίως κατά 7,5%

Γεωγραφικά, η περιοχή Ασίας/Ειρηνικού παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση παραγγελιών, η οποία άγγιξε το 23,8%, ενώ στην περιοχή σημειώθηκε και η υψηλότερη αύξηση εσόδων προμηθευτών της τάξης του 25,4%. Η HP συνέχισε να κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως στην αγορά servers, με τα έσοδά της να ανέρχονται στα 3,7 δις. δολ. και το μερίδιο αγοράς στο 27,3%. Και οι πέντε κορυφαίοι προμηθευτές είδαν τα έσοδά τους να αυξάνονται, εκτός από την IMB που παρουσίασε μείωση της τάξης του 42,8%. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην πώληση των x86 servers στη Lenovo. Εκτός αυτού, τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 3,1% για τον κλάδο RISC, αλλά αυξήθηκαν κατά 15% για τα mainframes με τις δραστηριότητες servers που κράτησε να παρουσιάζουν αύξηση 5,1%. Αναφορικά με τις παραγγελίες, και εδώ η HP βρίσκεται στην πρώτη θέση με αύξηση 7,7%, ενώ το μερίδιο αγοράς της διαμορφώθηκε στο 22,2%. Η Lenovo παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του 183,2%.

Η Google αρνείται ότι αποθηκεύει στοιχεία μαθητών

Η EFF ζήτησε να διεξαχθεί έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α., ωστόσο η Google δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα δεδομένα μόνο για να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και όχι για στοχευμένη διαφήμιση. Στην καταγγελία που έγινε, η EFF αναφέρει ότι τα Chromebooks που χρησιμοποιούνται σε σχολεία στο πλαίσιο του project Google Apps for Education (GAFE) έρχεται με προ-εγκατεστημένο ένα feature που έχει σχεδιαστεί για να συγχρονίζει τον Chrome στις συσκευές Android, το οποίο μεταφέρει τα δεδομένα των μαθητών χωρίς άδεια.

Synapsecom Telecoms: Νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου

Η νέα αύξηση αποτελεί ένα στάδιο από το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας που έχει τεθεί, και το οποίο θα ολοκληρωθεί ως το 2018.

Μειωμένη η παγκόσμια αγορά WLAN το γ’ τρίμηνο

Αναφορικά με τους παρόχους, η Cisco αύξησε τα έσοδά της κατά 3,5% ετησίως, ενώ το μερίδιό της ανήλθε στο 48%, μειωμένο ελαφρώς από το 48,3% πέρυσι. Η HP (συνδυαστικά με την Aruba αλλά εξαιρουμένων των δραστηριοτήτων OEM) ξεπέρασε σε ανάπτυξη τη συνολική αγορά, καθώς η ανάπτυξή της ανήλθε στο 8,5%, ενώ το μερίδιό της ανήλθε στο 17,4%, αυξημένο από το 16,2% το γ’ τρίμηνο του 2014. Η Rucus είχε ένα ακόμη ισχυρό τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση 16% ετησίως και 7,6% από το προηγούμενο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία αντιπροσωπεύει το 7% της συνολικής αγοράς, ποσοστό αυξημένο κατά 6,3% ετησίως. Τέλος, η Aerohive επανήλθε το γ’ τρίμηνο αυξανόμενη κατά 14,1% ετησίως.

Dropbox: Νέα κέντρα δεδομένων στην Ευρώπη το 2016

Οι απαιτήσεις των πελατών της στην περιοχή έχουν εξελιχθεί, όπως εξήγησε ο global vice president sales and channel της εταιρείας, Thomas Hansen, και αυτό τόνισε θα δώσει στην εταιρεία επιπλέον προβάδισμα από τους ανταγωνιστές της, αλλά θα προσφέρει στους πελάτες της και περισσότερες επιλογές σχετικά με το που αποθηκεύονται τα δεδομένα  τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 75% των πελατών της Dropbox βρίσκονται εκτός των Η.Π.Α. και περιλαμβάνουν χιλιάδες Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, ενώ οι δραστηριότητες “sharing” στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 200% το 2015. Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πόσα κέντρα δεδομένων σχεδιάζει να δημιουργήσει στην Ευρώπη ούτε και το πού, αλλά τα νέα της γραφεία θα βρίσκονται στο Αμβούργο και στο Άμστερνταμ.

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 από το ΕΙΕΠ

Ο θεσμός των ελληνικών βραβείων ακολουθεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, επιβραβεύοντας και προβάλλοντας σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι εταιρείες που συμμετέχουν κερδίζουν σε αποδοχή και αναγνωρισιμότητα και ενισχύουν την αξιοπιστία τους, καθώς η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελεί προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, ενώ η βράβευση συνιστά ανταμοιβή των στελεχών της εταιρείας, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της ομάδας. Η φετινή Τελετή Απονομής των βραβείων διοργανώνεται στις 17 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το κύρος του θεσμού ενισχύει και φέτος, με τη συμμετοχή του ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, ο καθηγητής Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Marketing στο ΟΠΑ.

Ο Παντελής Τζωρτζάκης αποχωρεί από την Quest Συμμετοχών

Ο Π. Τζωρτζάκης είναι ένα από τα σημαντικότερα και ιστορικά στελέχη της αγοράς Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και ιδρυτής της Forthnet AE. Διετέλεσε Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Κατά τη διάρκεια της θητείας του καταρτίστηκε η πρώτη Εθνική Στρατηγική για την Πληροφορική και τις Επικοινωνίες, που έθεσε τις βάσεις για την εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη χώρα. Σχετικά με την παραίτησή του ο ίδιος δήλωσε: «Σχετικά πρόσφατα αποφάσισα να αφιερωθώ σε νέες, προσωπικές μου δραστηριότητες. Για τον λόγο αυτό, έκρινα ότι η καθημερινή διοίκηση της Quest Συμμετοχών, καθώς και οι εκτελεστικές μου αρμοδιότητες πρέπει να ανατεθούν σε κάποιον άλλο». Από την πλευρά της εταιρίας, ο Πρόεδρος Θεόδωρος Φέσσας δήλωσε: «Τα τρία χρόνια που ο Παντελής είχε τη διοίκηση του Ομίλου, ενισχύθηκε σημαντικά η θέση μας, τόσο οικονομικά όσο και επιχειρηματικά, με επενδύσεις σε νέες, στρατηγικά επιλεγμένες δραστηριότητες. Χαίρομαι ιδιαίτερα που παραμένει στο Δ.Σ. του Ομίλου και είμαι βέβαιος για την εποικοδομητική συνέχιση της».

Νέες τάσεις των χρηστών σε online αγορές και τραπεζικές συναλλαγές

Καταρχήν, σε ότι αφορά τις online τραπεζικές συναλλαγές, παρατηρούνται διαφορετικές συμπεριφορές ανά έθνος, με τους Γερμανούς (64%) και τους Ρώσους χρήστες να χρησιμοποιούν τη δυνατότητα αυτή για πληρωμές, ενώ οι Αμερικάνοι (72,8%) και οι Βρετανοί (77,6%) πιο συχνά για έλεγχο της κατάστασης του λογαριασμού τους.
Σε ότι αφορά την ασφάλεια, οι Βρετανοί εμφανίζονται οι πιο συνετοί, καθώς το 77,5% πραγματοποιεί online συναλλαγές μόνο εφόσον υπάρχει μία λύση ασφαλείας, τη στιγμή που το 21,5% των χρηστών στη Ρωσία, «δεν γνωρίζουν» αν διαθέτουν εγκατεστημένη προστασία. Εκπλήξεις επεφύλασσαν οι τοποθετήσεις των χρηστών και στο ζήτημα των online αγορών. Παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του Bitcoin, το οποίο έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές στη Ρωσία ως μέθοδος πληρωμής.

Αυξητικές Τάσεις στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Όσον αφορά τους Έλληνες online αγοραστές, για πρώτη φορά το κινητό τηλέφωνο έχει ξεπεράσει το laptop με το 89% να το αναφέρει ως τρόπο πρόσβασης στο Internet, ενώ ο σταθερός Η/Υ είναι στην τέταρτη θέση με μόλις 60%. Επίσης στους κυρίους λόγους χρήσης του Internet περιλαμβάνονται δυο υπηρεσίες που υποστηρίζουν τις online αγορές: έρευνα online αγοράς και σύγκριση τιμών (74%) και online τραπεζική (57%) με μια σημαντική αύξηση 14%. Στα προϊόντα/υπηρεσίες που αγοράσθηκαν online το πρώτο εννεάμηνο κυριαρχούν και πάλι οι ταξιδιωτικές και τουριστικές υπηρεσίες και η διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία), ενώ τα εξαρτήματα και εξοπλισμός Η/Υ ανέβηκε από την τέταρτη στην τρίτη θέση. Επίσης, παρουσιάζεται αύξηση 5% στον αριθμό των προϊοντικών κατηγοριών που αγοράσθηκαν online, ενώ τα Ελληνικά sites αντιπροσωπεύουν το 65% των online αγορών. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 32% χρησιμοποιεί εφαρμογές για την διευκόλυνση των αγορών τους, ενώ το 11% κάνει download εφαρμογές που αφορούν προωθητικές ενέργειες προϊόντων.

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός “The Digital Gate” του ΔΑΑ

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΟΠΑ και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν, με στόχο την ενθάρρυνση της ψηφιακής καινοτομίας και της νέας επιχειρηματικότητας στο χώρο των αερομεταφορών και του τουρισμού. Οι ομάδες που βραβεύτηκαν είναι οι Weather ex Machina (1ο βραβείο) – εφαρμογή για αξιόπιστη μετεωρολογική πρόβλεψη, Butlair (Βραβείο Early Stage Startup) – «προσωπικό βοηθό» του επισκέπτη στην Ελλάδα, Clio Muse – εφαρμογή ξενάγησης και πολιτισμού στην Αθήνα, TACTICAL – αποτελεσματικός προγραμματισμός, εποπτεία και διαχείριση καθημερινών εργασιών προσωπικού σε μεγάλους χώρους & διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, Smart Parking System – Human Electric – θέσεις στάθμευσης σε πραγματικό χρόνο, Airport Assistant – εφαρμογή κινητών συσκευών / οδηγός ΑμεΑ στο αεροδρόμιο και liateR – εφαρμογή για «έξυπνες» δοκιμές και shopping μέσω διαδραστικών οθονών.