CDOs στο 90% των μεγάλων οργανισμών μέχρι το 2019

Οι CDOs θα έρθουν αντιμέτωποι με μία πληθώρα προκλήσεων, ενώ μόνο το 50% από αυτούς θα θεωρούνται επιτυχημένοι μέχρι τα τέλη του 2019. Μία σημαντική πρόκληση είναι ότι ο ρόλος τους θα είναι καινούριος στους περισσότερους οργανισμούς και οι περισσότεροι από αυτούς ουσιαστικά θα μάθουν τη δουλειά «στην πράξη». Θα αντιμετωπίσουν το δύσκολο ζήτημα της δημιουργίας μίας στρατηγικής πληροφόρησης με σχετικά metrics που συνδέουν τις δραστηριότητες της ομάδας με μετρήσιμα επιχειρησιακά αποτελέσματα.

Η συμβολή των υψηλών προσδοκιών και της περιορισμένης γνώσης σχετικά με τη διαχείριση των πληροφοριών από τους επιχειρηματικούς χρήστες μπορεί να δυσκολέψει τους CDOs να «αποκτήσουν» το budget και τη δέσμευση που χρειάζονται για να επιτύχουν τα σχέδιά τους. Αυτό εγείρει την «πολιτική» πτυχή του ρόλου – η δημιουργία εμπιστοσύνης και σχέσεων εντός του οργανισμού θα είναι σημαντική για την επίτευξη της επιτυχίας. Πολλοί CDOs ήδη αναφέρουν υψηλά επίπεδα αντίστασης, ιδιαίτερα από το Τμήμα IT, σχετικά με τον έλεγχο των πληροφοριών και την διακυβέρνησή τους. Οι επιτυχημένοι CDOs, ωστόσο, έχουν επιτύχει στη συνεργασία τους με τον CIO για να επιφέρουν αλλαγές και να ξεπεράσουν τις αντιστάσεις.

Μείωση 18,2% στις παραγγελίες Η/Υ στην περιοχή EMEA το δ’ τρίμηνο

Συνολικά για το 2015, οι παραγγελίες διαμορφώθηκαν στα 76,3 εκατ., μειωμένες κατά 18%. Ο συνδυασμός διαφόρων οικονομικών και πολιτικών παραγόντων οδήγησε σε μείωση και των τριών υπο-περιοχών, στη Δυτική Ευρώπη κατά 13,1%, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη κατά 24,7%, και στη Μέση Ανατολή κατά 28,9%. Αναφορικά με τους παρόχους, οι πέντε μεγαλύτεροι από αυτούς αντιπροσωπεύουν το 72% της συνολικής αγοράς, με την HP να προηγείται με αύξηση του μεριδίου της στο 23,7%, ενώ ακολουθεί η Lenovo που εστίασε στην εξάντληση των αποθεμάτων της. Από την τρίτη θέση η ASUS παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη, ενώ την πεντάδα ολοκληρώνουν η Dell και η Acer.

Πάνω από 2 δις. δολ. για τον ψηφιακό μετασχηματισμό το 2019

Οι δαπάνες σε τεχνολογίες DX στις Η.Π.Α. θα κινηθούν σε παρόμοια τροχιά, αγγίζοντας σχεδόν τα 732 εκατ. δολ. το 2019. Οι επιχειρήσεις προβλέπεται ότι θα επενδύσουν το μεγαλύτερο μέρος (περισσότερο από το μισό του παγκόσμιου συνόλου το 2019) σε τεχνολογίες DX που υποστηρίζουν τις καινοτομίες λειτουργικούς μοντέλου. Οι επενδύσεις αυτές θα εστιάσουν στο να κάνουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες πιο “responsive” και αποτελεσματικές μέσω ψηφιακά συνδεδεμένων προϊόντων/υπηρεσιών, assets, ανθρώπων και εμπορικών εταίρων. Οι τεχνολογίες που υποστηρίζουν τις καινοτομίες πληροφοριών θα είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδος, πλησιάζοντας το 1/3 των δαπανών DX.

ELTRUN: Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι οι χρήστες του internet στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα. Τρεις είναι οι άξονες στους οποίους συγκεντρώθηκαν οι απαντήσεις από τους 1.200 internet users που συμμετείχαν στην έρευνα: χρήση social media (facebook, youtube, twitter), χρήση μηχανών αναζήτησης, ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing.

Όσον αφορά τη χρήση των social media, το κινητό γίνεται πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης, αφού το 62% των internet users δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει και μόνο το 53% μέσω του web. 1 στους 2 χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του, ενώ το υπόλοιπο 50% δηλώνει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει κατά την χρήση του facebook για την αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους “friends” είναι: like (58%), chat (54%), share (20%), ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι προβαίνει σε ενέργειες όπως uploading photos και tagging προϊόντων.

Στην φετινή έρευνα, αρχιζεί να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του μέσου με τις επιχειρήσεις: Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα). Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση του μέσου και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.Το επόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με έντονη χρήση από τους Internet users, είναι το youtube.

Οι χρήστες δηλώνουν ως βασική ενέργεια την ακρόαση ραδιοφώνου (92%). Η έρευνα αναδεικνύει και μια αναδυόμενη τάση (12%) όσον αφορά την αλληλεπίδρση των χρηστών του youtube με τις νέες μορφές διαφήμισης του μέσου. Ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το twitter, αφού 1 στους 4 χρήστες του internet δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου. Σημαντικό γεγονός το οποίο ενίσχυσε την χρήση του μέσου και το 45% των χρηστών του δηλώνει ότι το ώθησε να εξοικειωθεί με αυτό, είναι η εμφάνιση των capital controls, καθώς κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης σημαντικής περιόδου, οι χρήστες επιθυμούσαν να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις, από διαφορετικές πηγές προκειμένου να έχουν την δυνατότητα σχηματισμού της προσωπικής τους άποψης.

Αναφορικά με τη χρήση των μηχανών αναζήτησης, οι χρήστες δηλώνουν εξοικειωμένοι με την χρήση τους, τοποθετώντας τις στην δεύτερη θέση όσον αφορά τους λόγους χρήσης του διαδικτύου. Το συγκεκριμένο μέσο αναδεικνύεται σε καθολικό μέσο αναζήτησης, αφού 8 στους 10 δηλώνουν ότι επισκέπτονται συχνά τα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων, που δικαιολογεί την έμφαση που δίνουν οι επιχειρήσεις σε τεχνικές SEO. Παράλληλα αναδύεται σταδιακά η σημασία των «banner-ads» αφού 1 στους 10 επισκέπτεται συχνά τις διαφημίσεις των μηχανών αναζήτησης.

Τέλος, όσον αφορά στην ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing, η έρευνα καταγράφει την σημασία του e-mail ως ουσιαστικό εργαλείο στην ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. 3 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι δίνουν το e-mail τους συχνά προκειμένου να λαμβάνουν newsletters και 1 στους 4 ανοίγει συχνά τα e-mails που λαμβάνει, με αποτελέσματα πλέον το 8% των χρηστών να αγοράζουν συχνά με βάση τις διαφημίσεις που λαμβάνει σε newsletters.

Κυβερνοασφάλεια και έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων ανησυχούν τους CEOs

Το υπερβολικά παρεμβατικό ρυθμιστικό περιβάλλον αναδεικνύεται ως η σημαντικότερη απειλή για τις προοπτικές ανάπτυξης των εταιρειών, με το 79% των διευθυνόντων συμβούλων να συγκλίνουν σε αυτό. Η γεωπολιτική αβεβαιότητα βρίσκεται στη δεύτερη θέση της λίστας των θεμάτων, που απασχολούν τους CEOs το 2016, σύμφωνα με το 74% των επιχειρηματικών ηγετών, ενώ η αστάθεια των συναλλαγματικών ισοτιμιών καταλαμβάνει την τρίτη θέση (73%). Σύμφωνα με την Ετήσια Παγκόσμια Έρευνα της PwC για τους CEOs, η κυβερνοασφάλεια απασχολεί το 61% των CEOs, καθώς τη θεωρούν απειλή τόσο για τα εθνικά, όσο και για τα εμπορικά συμφέροντα. Ο προβληματισμός είναι εντονότερος μεταξύ των CEO στις Η.Π.Α., την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο (74%+) και συγκεκριμένα στους κλάδους των τραπεζών, της τεχνολογίας και των ασφαλειών.

1ο Demo Day από την Starttech Ventures

Στη διάρκεια του Demo Day 1 (#StartTechDemo1) θα παρουσιαστούν εννέα projects που υποστηρίζονται από την Starttech Ventures, μεταξύ των οποίων το Wake-App με βάση το Ισραήλ, και το Mailburn με βάση τη Ρωσίας. Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα η Starttech Ventures προχώρησε σε επενδύσεις σε τρεις επιχειρήσεις του εξωτερικού, τις δυο παραπάνω αναφερόμενες καθώς και την Take&Make. Στρατηγική της Starttech Ventures είναι η δημιουργία γεφυρών με τα ισχυρά οικοσυστήματα του εξωτερικού.

Στο Demo Day 1 θα συμμετέχει ο Daniel Tomov, Co-founder της επενδυτικής θερμοκοιτίδας Eleven στη Βουλγαρία, www.eleven.bg, η οποία λειτουργεί με υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων και θεωρείται μια από τις πλέον επιτυχημένες στην Ευρώπη. Τέλος η Starttech Ventures ανακοίνωσε την στρατηγική της συνεργασία με την εταιρεία Compell.io η οποία είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμος πλατφόρμα SaaS η οποία προσφέρει ένα ισχυρό και εύχρηστο εργαλείο επιχειρησιακής μοντελοποίησης, το οποίο μεταξύ άλλων υλοποιεί και τη μεθοδολογία Business Model Canvas.

Ο Δ. Μάρδας καλωσορίζει την επένδυση της Oracle στην Ελλάδα

Στη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της Oracle ενημέρωσαν τα στελέχη της Ελληνικής Κυβέρνησης για τη λειτουργία του νέου κέντρου ανάπτυξης cloud λογισμικού της Oracle στην Αθήνα, ενώ αναφέρθηκαν και στην ευρύτερη επένδυση της εταιρείας στην Ελληνική αγορά και το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, μέσω της διεύρυνσης του περιφερειακού ρόλου της  επιτυχημένης Ελληνικής θυγατρικής της και του δωρεάν προγράμματος Oracle Academy. Συζητήθηκαν οι δυνατότητες στενότερης συνεργασίας με στόχο την αύξηση των ρυθμών υιοθέτησης των cloud τεχνολογιών καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων σε μαθητές και φοιτητές μέσω του Oracle Academy. Ο Δ. Μάρδας, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι οι επενδύσεις μεγάλων εταιρειών, όπως η Oracle, αποδεικνύουν την ποιότητα και τις εξαιρετικές δεξιότητες του ανθρωπίνου δυναμικού της χώρας ως ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της, ενώ από τη μεριά του, ο Α. Μονοκρούσος, τόνισε ότι «το ανθρώπινο κεφάλαιο της Ελλάδας πρέπει να είναι ο κινητήριος μοχλός της καινοτομίας που απαιτείται για να προχωρήσουμε μπροστά με ταχύτερους ρυθμούς».

Η PwC εξαγοράζει εταιρεία διαχείρισης ταυτότητας και πρόσβασης

Η Praxism είναι γνωστή για τις λύσεις της για την αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων διαχείρισης ταυτότητας εργαζομένων, πελατών και καταναλωτών, με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι πολλοί οργανισμοί. Η διαχείριση ταυτότητας χρήστη αποτελεί σημαντικό κομμάτι όλων των στρατηγικών ασφαλείας και συχνά αποτελεί θέμα ελέγχου μεταξύ επιχειρήσεων. Η Praxism βοηθά οργανισμούς να διαχειριστούν τις τεχνολογικές αυτές προκλήσεις.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στρατηγικός στόχος της HPE

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η στρατηγική της ΗΡΕ μετά το διαχωρισμό της εταιρείας, που συμπυκνώνεται στις τεχνολογίες και πρακτικές που οδηγούν με ασφάλεια και ταχύτητα στην υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Σε αυτήν την πορεία, οι συνεργάτες της εταιρείας είναι κάνουν δυνατές τις ισχυρές συνεργασίες, όπου οι άνθρωποι και η τεχνολογία προωθούν ιδέες και επιταχύνουν την εξέλιξη. Παρουσιάστηκε επίσης η νέα στρατηγική της εταιρείας σε σχέση με το Δίκτυο Συνεργατών. Στο τέλος της βραδιάς, απονεμήθηκαν βραβεία στους συνεργάτες και συγκεκριμένα στις εταιρείες: ΟΤΕ, Performance, Unisystems, Pylones Hellas, Westnet Distribution, Cytech (Κυπρος) και Logicom (Kύπρος).

Έργο της EWorx στο Cedefop

Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών σχετικά με τους διαδικτυακούς πόρους του Europass (διαδικτυακή πύλη Europass και διαδικτυακό εργαλείο) για τα επόμενα 4 έτη: σχεδιασμός και ανάπτυξη, φιλοξενία, υποστήριξη, συντήρηση, γραφείο εξυπηρέτησης, διαχείριση υπηρεσιών. Ο επιλεγείς ανάδοχος αναμένεται να διασφαλίσει ένα βέλτιστο επίπεδο απόδοσης (συντήρηση και υποστήριξη) της πλατφόρμας υψηλής επισκεψιμότητας του Europass και να παράσχει υπηρεσίες φιλοξενίας περιβαλλόντων παραγωγής, προεργασίας και ανάπτυξης. Η αξία της σύμβασης ανέρχεται στις 871.000 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.