Η IBM εξαγοράζει την εταιρία κυβενοασφάλειας Resilient Systems

Η εξαγορά ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου ασφαλείας της RSA στο Σαν Φρανσίσκο και αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στο 2016. Η IBM σκοπεύει να «κρατήσει» του περίπου 100 εργαζόμενους της Resilient Systems, η οποία αποτελεί ηγέτη στην αγορά του incident response, βοηθώντας εταιρικούς και κυβερνητικούς πελάτες να προετοιμαστούν, να εντοπίσουν και να μετριάσουν τις κυβερνοεπιθέσεις. Η Resilient διαθέτει μία incident-response πλατφόρμα που αυτοματοποιεί και οργανώνει τις διαδικασίες διαχείρισης συμβάντων κυβερνοασφάλειας, όπως παραβιάσεις και χαμένες συσκευές, και επιτρέπει στις εταιρείες να «αντιδρούν» ταχύτερα.

Η εξαγορά θα δώσει στην IBM Security την πρώτη ενοποιημένη end-to-end πλατφόρμα που συνδυάζει analytics, διαχείριση ευπαθειών και incident response. Παράλληλα, η IBM ανακοίνωσε και τη δημιουργία του X-Force Incident Response Services, το οποίο θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Resilient Systems για να βοηθήσει τους πελάτες να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τις κυβερνοαπειλές. Η υπηρεσία X-Force θα βασίζεται, παράλληλα, και σε μία νέα συνεργασία με την εταιρεία Carbon Black, η οποία, όπως αναφέρει η IBM, θα βοηθήσει τους analysts να πραγματοποιούν ελέγχους ασφαλείας σε παραβιασμένες endpoint συσκευές και να εντοπίζουν το από πού ξεκίνησε μία παραβίαση.

Λύσεις διαχείρισης ενέργειας για κτίρια από τις Siemens και IBM

Θα βοηθήσουν έτσι τους ιδιοκτήτες των κτιρίων που προορίζονται για επαγγελματική χρήση σε πολλαπλές βιομηχανίες να πετύχουν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα αλλά και τους στόχους ενεργειακής απόδοσης που έχουν θέσει. Η Siemens ενσωματώνει το λογισμικό της IBM Watson IoT Business Unit, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης δεδομένων και assets στην πλατφόρμα ενέργειας και διαχείρισης βιωσιμότητας Navigator, που βασίζεται σε cloud. Ο συνδυασμός αυτός θα βοηθήσει να επωφεληθούν οι πελάτες εταιρικών ακινήτων με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, θα μπορούν να αξιοποιηθούν εσωτερικά και εξωτερικά δεδομένα στην πλατφόρμα Navigator της Siemens, προκειμένου να συγκριθούν οι επιδόσεις των κτιρίων και να γίνουν προβλέψεις για τους επιχειρησιακούς τους προϋπολογισμούς και τα predictive analytics μπορούν να εφαρμοστούν για την ανίχνευση και διάγνωση βλαβών, ώστε πιθανά ζητήματα να μπορούν να αντιμετωπιστούν προτού συμβεί οτιδήποτε.

Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας στα Windows 10

Το Windows Defender Advanced Threat Protection έχει στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν σοβαρές απειλές χρησιμοποιώντας machine learning σε συσκευές Windows 10. Το νέο εργαλείο δημιουργεί ένα προφίλ για το πώς συμπεριφέρεται ένας Η/Υ και έπειτα ενημερώνει του IT managers στην περίπτωση που παρουσιαστούν ενδείξεις παραβίασης ασφαλείας. Αν το σύστημα εντοπίσει μία επίθεση, θα ενημερώσει τους administrators για τις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση του συστήματος.

«Συμμαχία» HPE και Fortinet στον τομέα της ΙΤ ασφάλειας

Μέσω της συγκεκριμένης προσφοράς, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς που συνήθως διακρίνονται από έντονο ρυθμιστικό πλαίσιο να εκμεταλλευτούν την αναφορά deep-analysis για την απόκτηση μιας περισσότερο ολοκληρωμένης άποψης σχετικά με τα πιθανά προβλήματα σε μια διαρκώς διευρυνόμενη επίθεση στην ΙΤ ασφάλεια και τα πληροφοριακά συστήματα.

Βελτιωμένη η αισιοδοξία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα για το 2016

Παγκοσμίως, η επιχειρηματική αισιοδοξία, στις αρχές του 2016, βρίσκεται στο 36%, ελαφρώς χαμηλότερα από το γ’ τρίμηνο του 2015 και μόλις 1 μονάδα παραπάνω από το 35% που σημειώθηκε το προηγούμενο έτος. Για πρώτη φορά από την έναρξη της οικονομικής κρίσης, τον θεμέλιο λίθο της σταθερότητας αποτελεί η Ε.Ε., καθώς το 38% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων αναφέρουν αισιοδοξία σχετικά με την οικονομία τους για τους επόμενους 12 μήνες.

Σε ότι αφορά στην Ελλάδα, το ποσοστό αισιοδοξίας ανέρχεται σε -50%, σημειώνοντας μια ελαφρά αύξηση από το -60% σε σχέση με το γ’ τρίμηνο του 2015. Ως μεγαλύτερους παράγοντες της απαισιοδοξίας που σημειώνει η χώρα μας, οι επιχειρηματίες αναφέρουν την οικονομική αβεβαιότητα (92%), τους κανονισμούς και τη γραφειοκρατία (66%), την έλλειψη χρηματοδότησης (64%) και τη μειωμένη ζήτηση και αυξανόμενα ενεργειακά κόστη με ποσοστό 36% και για τα δύο.

Οι ψηφιακές πληρωμές επεκτείνονται και εκτός τηλεφώνου

Οι κάτοχοι καρτών παγκοσμίως ζητούν πιο ρεαλιστικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, όπως αποδεικνύεται από τα σχόλια στα social media, τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μόνο χρόνο, σύμφωνα με τ ην ετήσια έρευνα της MasterCard “Mobile Payments”, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research. Τα ψηφιακά πορτοφόλια κυριάρχησαν, με ποσοστό 97%, στο σύνολο των συζητήσεων για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου το 2015, με επίκεντρο το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη βελτίωση των υπηρεσιών και το πώς οι χρήστες τις βαθμολογούν. Εκτός των συζητήσεων για ψηφιακά πορτοφόλια, οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών (47%) ξεχώρισαν ανάμεσα στις συζητήσεις, ακολούθησαν τα biometrics (33%), οι προσωπικές πληρωμές (14%) και τα wearables (6%). Ωστόσο, η ασφάλεια των κινητών πληρωμών συνεχίζει να οδηγεί τις συζητήσεις στα social media, καθώς περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν θετική ή ουδέτερη άποψη για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται (94%).

milamu: Νέα υπηρεσία στα Turbo-X tablet και smartphone

Οι χρήστες θα μπορούν, μέσω της εφαρμογής milamu να στέλνουν μήνυμα ή mail, να πάρουν τηλέφωνο, χωρίς να κοιτάνε την οθόνη του κινητού, δίνοντας απλά φωνητική εντολή. Μία ακόμη χρήση του milamu είναι η εύρεση του αυτοκινήτου στο πάρκινγκ, καθώς αποθηκεύει την τοποθεσία του αυτοκίνητου στο google maps, όταν δίνεται η εντολή «παρκάρισμα»
και εμφανίζει στο χάρτη την ακριβή του θέση.

Retail@Link – Δ. Θανόπουλος: Διευρυμένη συνεργασία στην ηλεκτρονική τιμολόγηση

Τα σούπερ-μάρκετ Θανόπουλος συνεργάζονται με τη Retail@Link, τον καινοτόμο πάροχο ολοκληρωμένων Software as a Service υπηρεσιών και λύσεων, με εστιασμένη εμπειρία στην ηλεκτρονική διασύνδεση ελληνικών & ξένων αλυσίδων Λιανεμπορίου με τους προμηθευτές τους. Στόχος της πενταετούς συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι η διαρκής εξυπηρέτηση της ανάγκης για εύκολη και τάχιστη καταχώρηση ενός μεγάλου όγκου παραστατικών που λαμβάνει σε καθημερινή βάση η αλυσίδα. Τα σούπερ-μάρκετ Θανόπουλος αξιοποιούν τη λύση R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, για την αυτόματη συλλογή των αρχείων παραστατικών από τα ετερόκλητα πληροφοριακά συστήματα των προμηθευτών της και την άμεση και αυτόματη καταχώρησή τους απευθείας στο πληροφοριακό σύστημα της αλυσίδας.

Ουραγός η Ελλάδα στις ευρυζωνικές συνδέσεις μέσω οπτικών ινών

Τα στοιχεία του ΟΟΣΑ (Annual Growth of fibre subscriptions among countries, June 2014-2015) τοποθετούν την Ελλάδα, μαζί με το Βέλγιο, στην τελευταία θέση μεταξύ 32 χωρών αναφορικά με το ποσοστό των συνδέσεων σε δίκτυα οπτικών ινών στο σύνολο των ευρυζωνικών συνδέσεω, με το σχετικό ποσοστό διαμορφώνεται στο 0,2%, με τον μέσο όρο να βρίσκεται στο 17,9%. Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η Ιαπωνία (72,6%) , ενώ ακολουθεί η Νότια Κορέα, με 69,4%, και η Σουηδία, με 46%.Από τα στοιχεία του ΟΟΣΑ (Ιούνιος 2015) προκύπτει, πάντως, ότι η Ελλάδα, όπως και το Βέλγιο εμφανίζουν τους δύο ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στο πεδίο της οπτικής ίνας (με ποσοστά 167,12% και 150,3% αντίστοιχα).

Βελτιωμένος ο κλάδος Πληροφορικής τον Φεβρουάριο

Ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος στην Ελλάδα επιδεινώνεται τον Φεβρουάριο και διαμορφώνεται στις 89 μονάδες (από 91,6). Στον κλάδο των Υπηρεσιών, και συγκεκριμένα στην αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού, αντίθετα με τους υπόλοιπους δείκτες των υπηρεσιών, ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών εδώ κινείται ανοδικά για έκτο κατά σειρά μήνα, στις 79,9 (από 75,6) μονάδες. Οι εκτιμήσεις για την τρέχουσα κατάσταση των επιχειρήσεων βελτιώνονται ήπια, με το σχετικό ισοζύγιο να κινείται στις +13 (από +8) μονάδες. Βελτίωση καταγράφεται και στις προβλέψεις για την βραχυπρόθεσμη πορεία της ζήτησης, με το σχετικό ισοζύγιο των -8 μονάδων να ισοσκελίζεται, ενώ στις προβλέψεις για την απασχόληση του κλάδου, ο σχετικός δείκτης των -8 μονάδων κινείται πλέον στις +4 μονάδες.