Τα συστήματα legacy εμποδίζουν τον «εκσυγχρονισμό» των τραπεζών

Το 1/4 των παρόχων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, όπως τράπεζες και ασφαλιστικές, δεν σχεδιάζουν να προσφέρουν πλήρως εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες, με τους περισσότερους να «κατηγορούν» τα συστήματα legacy για την αργή υιοθέτηση της τεχνολογίας που χρειάζεται για να ερμηνευτούν τα δεδομένα των πελατών. Επίσης, οι ίδιοι καταναλωτές είναι πιο ενημερωμένοι για τις χρηματοπιστωτικές επιλογές τους και μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα διερευνώντας τις επιλογές που έχουν.

Οι τράπεζες θα πρέπει να προσαρμοστούν στην ψηφιακή γενιά που είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες για να επικοινωνήσουν με τράπεζες και ασφαλιστές. Το 68% των παρόχων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών σχεδιάζουν αν χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα από wearable συσκευές για να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες μέχρι το 2021, ενώ το 22% δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από συνδεδεμένα οχήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Περίπου το 40% πιστεύουν ότι θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από συσκευές για να προβλέψουν τις μεμονωμένες ανάγκες των πελατών τους. Ωστόσο το 79% αναφέρουν έλλειψη μίας ενιαίας εικόνας πελάτη ενεργεί ως εμπόδιο στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Η Garmin ολοκλήρωσε την εξαγορά της DeLorme

Οι εν λόγω συσκευές της DeLorme επιτρέπουν στους τελικούς χρήστες να στέλνουν και λαμβάνουν δορυφορικά γραπτά μηνύματα ή ακόμη και να ενεργοποιήσουν την αποστολή SOS για την άμεση ή έκτακτη παροχή βοήθειας οπουδήποτε βρίσκονται στον κόσμο. Επιπροσθέτως, διαθέτουν μια εκτενή βιβλιοθήκη ψηφιακής χαρτογράφησης και enterprise GIS λογισμικό, μαζί με τις «παραδοσιακές» δυνατότητες και λειτουργίες χαρτογράφησης.

Μόλις το 8% των τουριστικών καταλυμάτων κάνει κρατήσεις μέσω διαδικτύου

Την υστέρηση της χώρας μας, σε σχέση – για παράδειγμα – με την Ευρώπη, επιβεβαιώνει η διαπίστωση ότι το 37% των συνολικών τουριστικών πωλήσεων επί ευρωπαϊκού εδάφους πραγματοποιείται, πλέον, διαδικτυακά. Στον αντίποδα, σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Google, το 83% των κρατήσεων διαμονής αναζητήθηκαν αρχικά μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, για το 91% των αεροπορικών κρατήσεων η αρχική αναζήτηση έγινε επίσης μέσω του internet. Αν και οι εγχώριες τουριστικές επιχειρήσεις δεν έχουν αξιοποιήσει ακόμη τα ψηφιακά εργαλεία, το brand name του ελληνικού τουρισμού στον παγκόσμιο ιστό δείχνει να αναβαθμίζεται. Δεν είναι τυχαίο ότι, το 2015, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση, 19%, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα». Μάλιστα, η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές.

Χρήστες της Apple για πρώτη φορά «στόχος» καμπάνιας ransomware

Η εταιρεία ανέφερε ότι το malware «KeRanger» εμφανίστηκε την Παρασκευή και στόχο είχε την κρυπτογράφηση αρχείων σε συσκευές Apple. Οι επιτιθέμενοι κατάφεραν να μολύνουν υπολογιστές Mac μέσω μολυσμένου αντιγράφου του δημοφιλούς προγράμματος Transmission, που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά δεδομένων μέσω του BitTorrent. Όταν οι χρήστες «κατέβαζαν» την έκδοση 2.90 του Transmission, που κυκλοφόρησε την Παρασκευή, οι υπολογιστές Mac μολύνοντας με το ransomware.

Εκπρόσωπος της Apple δήλωσε ότι η εταιρεία έχει ήδη λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την περαιτέρω αποτροπή μολύνσεων ανακαλώντας ένα ψηφιακό πιστοποιητικό που επέτρεπε την εγκατάσταση του ransomware σε υπολογιστές Mac. Από την μεριά της η Transmission αφαίρεσε την αρχική έκδοση και διέθεσε τη νέα έκδοση, 2.92, που αυτόματα αφαιρεί το ransomware. Όπως αναφέρει η Palo Alto, το KeRanger είναι προγραμματισμένο να μένει σε «απραγία» για τρεις ημέρες αφού μολύνει τον υπολογιστή και έπειτα να συνδέεται με τον server του θύματος και να ξεκινάει την κρυπτογράφηση των αρχείων. Μετά την ολοκλήρωση τη κρυπτογράφησης, ζητά χρήματα για την αποκτυπτογράφησή τους.

ΕΕΤΤ: Παρουσίαση για το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων

Στην παρουσίαση, που αφορούσε την πιλοτική λειτουργία του έργου, συμμετείχαν εκπρόσωποι της αγοράς, των ΜΜΕ και φορέων. Ειδικότερα, το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων της ΕΕΤΤ διαθέτει δύο βασικές λειτουργίες, την αναζήτηση προϊόντων βάσει συγκεκριμένων κριτήριων και τη σύγκριση λιανικών τιμών. Επίσης, στο Παρατηρητήριο οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για νέα προγράμματα, πρόσθετες παροχές και προσφορές και να δημιουργούν προσωπικό προφίλ χρήσης υπηρεσιών.

Η εφαρμογή αποτελείται από δύο βασικά υποσυστήματα: α) το ηλεκτρονικό αποθετήριο στο οποίο οι πάροχοι εισάγουν και επικαιροποιούν, μέσω ασφαλούς web υπηρεσίας και κατά ενοποιημένο τρόπο, τα τιμολογιακά στοιχεία για όλα τα εμπορικά διαθέσιμα πακέτα και β) το ηλεκτρονικό Παρατηρητήριο που περιλαμβάνει ήδη 900 τηλεπικοινωνιακά προϊόντα και 80 προϊόντα ταχυμεταφορών προς χρήση των καταναλωτών. Επισημαίνεται ότι το έργο αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» (ΕΣΠΑ 2007-2013).

Συνεργασία Simeio Solutions με την CA Technologies

Η καινούρια λύση της Simeio Solutions προσφέρει έναν απλό όσο και χαμηλού κόστους εναλλακτικό τρόπο για την κατασκευή και τη συντήρηση μιας υποδομής IAM. Μάλιστα, η Simeio IDaaS ενσωματώνει μια σειρά από λύσεις της CA Technologies, όπως λ.χ. CA Identity Suite, CA SSO, CA Advanced Authentication και CA Privileged Access Management.

Οι παραβιάσεις δεδομένων «αποκάλυψαν» 707 εκατ. αρχεία το 2015

Το θετικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως ο συνολικός αριθμός των παραβιάσεων μειώθηκε κατά 3,4% σε σχέση με το 2014. Αναφορικά με το 2015, οι κυβερνοεγκληματίες υπέκλεπταν περίπου 1,9 εκατομμύρια αρχεία σε καθημερινή βάση ή περίπου 22 αρχεία το δευτερόλεπτο. Από τα εν λόγω περιστατικά κλοπής, τα 2/3 πραγματοποιήθηκαν από κακόβουλους παράγοντες. Η πλειοψηφία τους στρέφονταν στον δημόσιο τομέα, καθώς από εκεί εκλάπησαν 307 εκατομμύρια αρχεία. Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η Βόρειος Αμερική αποτέλεσε τον αποδέκτη του μεγαλύτερου μέρους των περιστατικών, καθώς εκεί συνέβησαν το 65% του συνόλου των  κλοπών δεδομένων.

«Έφυγε» ο εφευρέτης του email Ray Tomlinson

Ο Tomlinson έστειλε το πρώτο email ενώ εργαζόταν στη Βοστώνη ως μηχανικός για την εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης Bolt, Beranek and Newman, η οποία έπαιξε και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της πρώτη μορφής του internet, γνωστό ως Arpanet. Η προσφορά του είχε αναγνωριστεί πολλές φορές με πρώτο το βραβείο George R. Stibitz Computer Pioneer από το American Computer Museum, ενώ ακολούθησε η «είσοδός» τους στην Internet Hall of Fame το 2002. Επίσης, είχε λάβε Webby Award από το International Academy of Digital Arts and Science, αλλά και βραβείο Innovation από το περιοδικό Discovery.

H Swisscom επέλεξε την Ericsson για telco cloud υποδομή

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Ericsson θα παρέχει μια σειρά λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των Ericsson Hyperscale Datacenter System 8000, Cloud Execution Environment, Cloud SDN και Cloud Manager. Η Ericsson θα παρέχει επίσης εικονικές λειτουργίες δικτύου (VNF) για τον δίκτυο κορμού της Swisscom. Επιπλέον, η Ericsson θα παρέχει στη Swisscom υπηρεσίες ολοκλήρωσης συστημάτων. Με την προσθήκη cloud δυνατοτήτων στο δίκτυό της, η Swisscom θα είναι σε θέση να μεγιστοποιήσει την ευελιξία, αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της υποδομής της. Επιπλέον των προϊόντων που προσφέρει στους καταναλωτές, η Swisscom θα είναι σε θέση να αναπτύσσει επαγγελματικές εφαρμογές και Internet of Things (IoT) υπηρεσίες, απευθυνόμενη σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων και κλάδων.

Την Friss επέλεξε η Interamerican

Η εταιρεία θα χρησιμοποιεί τη Friss για την αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν της σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησής της. Η Interamerican επέλεξε να ενεργοποιήσει την λύση της Friss με το λογισμικό SaaS (Software as a Solution), ενώ η επιλογή έγινε λόγω της προηγμένης τεχνικά λύσης που παρέχει και της ιδιαίτερα αναπτυγμένης γνώσης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που τη χαρακτηρίζει.  Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου της στην Ευρώπη, με άνω των 60 έως σήμερα εφαρμογών στη διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και θεμάτων κανονιστικής συμμόρφωσης.

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνον από τα ανασφάλιστα οχήματα η ζημιά υπολογίζεται υψηλότερη των 25 εκατ. ευρώ. «Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων, αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της Interamerican να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020», τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών της Interamerican.