Εκτός προδιαγραφών του κανονισμού GDPR το 75% των cloud apps

Αυτό φανέρωσε έρευνα της εταιρείας Netskope, στην οποία συμμετείχαν 2.000 επαγγελματίες ασφάλειας πληροφοριών από όλον τον κόσμο. Το 52% των συμμετεχόντων εκτιμά ότι οι εφαρμογές στο cloud είναι εξίσου ασφαλείς με τις on-premise apps, εντούτοις η εικόνα αλλάζει όταν φανερώνεται ότι τα κρούσματα malware στα cloud apps τριπλασιάστηκε από το α’ στο δ’ τρίμηνο του 2015.

Σε ότι αφορά τη συμμόρφωση με τις επιταγές του GDPR, χαρακτηριστικά είναι τα ευρήματα που αναφέρουν ότι το 46,4% των εφαρμογών διατηρούν τα δεδομένα των χρηστών για παραπάνω από μια εβδομάδα μετά τον τερματισμό της εφαρμογής, ενώ το 62,3% των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν τον όρο κυριότητας του πελάτη επί των δεδομένων στις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών. Τα «κενά» ασφάλειας στο cloud και οι επιταγές του GDPR θα συζητηθούν εκτενώς στο Data Privacy & Protection Conference, στις 23 Ιουνίου
(www.dataprivacy.gr).

Νέα ψηφιακή τάξη από τη Samsung στο Μουσείο Ακρόπολης

Το πρόγραμμα της ψηφιακής τάξης του Μουσείου Ακρόπολης περιλαμβάνει εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας, που απαρτίζεται από διαδραστική οθόνη, υπολογιστές και tablets, καθώς και ένα πρόγραμμα τεχνολογικής κατάρτισης είκοσι ωρών. Επίσης, στα πλαίσια του προγράμματος έχει ήδη αναπτυχθεί περιεχόμενο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης (ΥΣΜΑ). Η Samsung σε συνεργασία με την ΥΣΜΑ και το Μουσείο Ακρόπολης έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη περιεχόμενου, που δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιείται στο έπακρο η ψηφιακή τάξη. Η αρχή έχει γίνει με τον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ολύμπια Αινίγματα», που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού. Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα ψηφιακή τάξη αποτελεί την πρώτη «τάξη» που εγκαθίσταται σε Μουσείο στην Ελλάδα, ενώ στην Ευρώπη έχουν εγκατασταθεί συνολικά τέσσερις: 2 στη Μεγάλη Βρετανία, 1 στην Ιταλία και 1 στη Ρουμανία.

Συνεργασία Intertech-Κωτσόβολου στον τομέα προϊόντων εκτύπωσης

Η συνεργασία αφορά τόσο B/W, όσο και colour μοντέλα για έγχρωμη εκτύπωση, τα οποία θα διατίθενται στο ευρύ δίκτυο των καταστημάτων της αλυσίδας στην Ελλάδα. Επιχειρήσεις και καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια ολοκληρωμένη γκάμα καινοτόμων λύσεων Ricoh για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Η συνεργασία μεταξύ της Intertech και της Κωτσόβολος επιβεβαιώνει την αφοσίωση των δύο εταιρειών να επενδύουν σε καινοτόμες λύσεις για τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών. Από την πλευρά της, η Intertech διευρύνει στρατηγικά το δίκτυο των μεταπωλητών της, αναπτύσσοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων Ricoh.

Η αλυσίδα Κωτσόβολος εμπλουτίζει το portfolio της με εύχρηστα και αξιόπιστα προϊόντα, πιστή στο πελατοκεντρικό της όραμα να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη προσφέροντας του περισσότερες τεχνολογικές λύσεις κάθε στιγμή. Mε αφορμή την έναρξη της συνεργασίας, η Μαρία Λουίζα Βαφειαδάκη, Marketing Manager της Intertech δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα εγκαίνια αυτής της σύμπραξης, καθώς στο printing κομμάτι, ενισχύεται η δυναμική του brand Ricoh και οι αξιόπιστοι εκτυπωτές/πολυμηχανήματα είναι άμεσα προσβάσιμοι για να καλύψουν τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών χρηστών/επιχειρήσεων».