Η επάνοδος των notebooks στη Δ. Ευρώπη ενισχύει της παραγγελίες Η/Υ το β’ τρίμηνο στην EMEA

Όσον αφορά στις εκάστοτε περιοχές, στη Δυτική Ευρώπη η αγορά σταθεροποιήθηκε στο -0,8%, ενώ η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και η Μέση Ανατολή και Αφρική συνέχισαν να παρουσιάζουν σημάδια επιβράδυνσης με -8,5 και -13,3% αντίστοιχα. Οι παραγγελίες notebooks στην περιοχή EMEA παρουσίασαν, ωστόσο, σημάδια ανάκαμψης και σταθερότητα με μείωση -1,7%. Στη Δυτική Ευρώπη, οι παραγγελίες notebooks αυξήθηκαν κατά 4,1% ετησίως, κυρίως λόγω του εμπορικού τομέα που παρουσίασε αύξηση της τάξης του 10,5%. Οι desktop Η/Υ παρουσίασαν ετήσια μείωση της τάξης του 10%. Η περιοχή επηρεάστηκε αρκετά από τη μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών, τις διακυμάνσεις της τιμής του πετρελαίου και τις μακροοικονομικές και πολιτικές εξελίξεις, οι οποίες δυσκόλεψαν την αγορά, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη και Μέση Ανατολή.

Στη Δυτική Ευρώπη, το Brexit μπορεί να επιφέρει επιπλέον προκλήσεις στην αγορά Η/Υ, ωστόσο ακόμη δεν υπάρχουν ενδείξεις επιβράδυνσης της αγοράς εξαιτίας του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος. Παρόλα αυτά, μερικοί κατασκευαστές Η/Υ μπορεί να αναθεωρήσουν τα σχέδιά τους για τον επόμενο χρόνο λόγω κυρίως της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Η αγορά Η/Υ στην CEMA παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα κυρίως λόγω της έλλειψης δημοσίων δαπανών, αδύναμων νομισμάτων, πολιτικής αβεβαιότητας και οικονομικής επιβράδυνσης, ενώ η αγορά στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μειώθηκε κατά 8,5% ετησίως. Τέλος, η αγορά της Μέσης Ανατολής και Αφρικής παρουσίασε σημάδια επιβράδυνσης και μειώθηκε κατά 13,3% ετησίως.

Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων εξαμήνου για την Huawei

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του Κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα, ο τομέας των καταναλωτικών προϊόντων της πέτυχε σταθερή ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο, με τα κορυφαία προϊόντα της όπως τα P9, Mate 8, Honor V8 και MateBook να γνωρίζουν ταχύτατη αναγνώριση και υιοθέτηση από το κοινό. Μάλιστα, τον Ιούνιο, η Huawei στηριζόμενη στις εντυπωσιακά μεγάλες πωλήσεις των νέων smartphones-ναυαρχίδων της, P9 και P9 Plus, κατάφερε να ενισχύσει τα ποσοστά της στη διεθνή αγορά, καθώς πλέον κατέχει μερίδιο αγοράς της τάξεως του 8,5%. Αρκεί να σημειωθεί πως οι πωλήσεις των δύο προαναφερθέντων συσκευών ξεπέρασαν τα επίπεδα των 2,6 εκατ. τεμαχίων σε κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα από την έναρξη της διάθεσής τους τον Απρίλιο! Συνολικά, για το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Huawei πούλησε 28,3 εκατ. συσκευές διεθνώς, μέγεθος αυξημένο κατά 64% ετησίως.

Μόνο 1 στις 4 τράπεζες στην περιοχή ΕΜΕΑ εφαρμόζει ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 96% των τραπεζών που ερωτήθηκαν έχουν ήδη αναλάβει κάποιες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού (DX), υπάρχει ωστόσο ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Η έρευνα με τίτλο «Η ψηφιακά έτοιμη τράπεζα» πραγματοποιήθηκε από την IDC Financial Insights με χρηματοδότηση της SAP και τη συμμετοχή 250 τραπεζών (λιανικής και επιχειρηματικής τραπεζικής) σε όλη την περιοχή ΕΜΕΑ. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός συχνά επικεντρώνεται αποκλειστικά στο front office, δημιουργώντας «νησίδες καινοτομίας» που εμποδίζουν τις τράπεζες να αποκομίσουν τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού σε οργανωτικό επίπεδο. Το σημαντικότερο από αυτά τα οφέλη είναι η δυνατότητα των τραπεζών να μειώνουν το κόστος, ενώ εξακολουθούν να προσφέρουν μια βελτιστοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.

Μεταξύ άλλων, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 21% των τραπεζών διαθέτουν επικεφαλής ψηφιακό σύμβουλο (Chief Data Officer), ενώ εμφανίζεται θετική συσχέτιση ανάμεσα στην έγκαιρη ανάμειξη του ΙΤ και των ποσοστών επιτυχίας πρωτοβουλιών σχετικών με την ψηφιακή εμπειρία. Το 57% των έργων, όπου η πληροφορική ήταν αναμιγμένη στα πρώτα στάδια της πρωτοβουλίας ψηφιακού μετασχηματισμού, κρίθηκαν επιτυχημένα από τους ερωτηθέντες από την πλευρά των τραπεζών. Επίσης, το 40% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός παραμένει μια πρωτοβουλία του front-office με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και 1 στις 5 τράπεζες δήλωσε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους περιλαμβάνει κυρίως έργα υποδομής.

Η μελέτη διαπίστωσε επιπλέον ότι για την επίτευξη του ψηφιακού μετασχηματισμού σε ολόκληρη την επιχείρηση, το πνεύμα συνεργασίας και η εστίαση σε ένα ψηφιακό στόχο, ανοιχτό στη χρήση analytics και ευέλικτων τεχνολογιών αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση. Ένα άλλο βασικό στοιχείο είναι η πρόθεση για συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες, όπως οι startups του χρηματοπιστωτικού κλάδου που χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες, οι πάροχοι τεχνολογίας, αλλά και άλλες επιχειρήσεις εκτός του χώρου των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που χαίρουν της εκτίμησης των πελατών.

Offline παραμένει το 53% του παγκόσμιου πληθυσμού

Ακόμα και στην Ευρώπη, την πιο «συνδεδεμένη» ήπειρο, το 20,9% του πληθυσμού βρίσκεται offline. Στον αντίποδα, στην Αφρική, το 74,9% των πολιτών δεν έχει πρόσβαση στο internet. Τα στοιχεία της International Telecommunication Union φανερώνουν online χάσμα ανάμεσα σε φτωχά και πλούσια έθνη, καθώς και ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες. Περισσότεροι από 4 στους 5στις αναπτυγμένες χώρες χρησιμοποιούν το internet, αλλά το αντίστοιχο ποσοστό μετά βίας ξεπερνά το 40% στις αναπτυσσόμενες χώρες. Σε Αϊτή, Υεμένη, Μιανμάρ και Αιθιοπία, μόλις το 15,2% του πληθυσμού είναι online. Το ποσοστιαίο «άνοιγμα της ψαλίδας» ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες σε ότι αφορά την πρόσβαση στο internet είναι 12,2%, από 11% που ήταν το 2013. Το mobile είναι το πλέον διαδεδομένο κανάλι broadband πρόσβασης στον κόσμο και η χρήση του μεγεθύνεται με διψήφιο ρυθμό στις αναπτυσσόμενες χώρες. Τέλος, παρά την καθομολογουμένη δυναμική του, το IoT δεν έχει αφήσει ακόμα δυνατό αποτύπωμα στο διεθνές διαδίκτυο: οι προσωπικές συνδρομές κινητής είναι 22 φορές περισσότερες από τις machine-to-machine συνδέσεις. Ως πιο αναπτυγμένες στο πεδίο του IoT χώρες αναφέρονται οι Σουηδία, Νέα Ζηλανδία και Νορβηγία.

Διάκριση του Dell Boomi από την Forrester Research

Στη συγκεκριμένη έρευνα, το Dell Boomi σημείωσε κορυφαίες επιδόσεις στους τομείς των σεναρίων integration που υποστηρίζονταν, στις πρόσθετες δυνατότητες για μη-integration ειδικούς, στην προϊοντική στρατηγική, στα έσοδα καθώς επίσης και στην περαιτέρω ανάπτυξή τους, αλλά και στους εμπορικούς συνεργάτες. Το Dell Boomi προσφέρει το πρώτο όσο και μοναδικό πολλαπλών σκοπών PaaS για AtomSphere integration Platform as a Service (iPaaS), Master Data Management (MDM), αλλά και API Management. Επιτρέπει δε στους πελάτες να ολοκληρώνουν οποιονδήποτε συνδυασμό cloud και εφαρμογών on-premises δίχως την ύπαρξη λογισμικού, συσκευών ή κάποιου είδους κωδικοποίησης. Tο Dell Boomi iPaaS έχει 5.000 πελάτες και διαχειρίζεται κάτι παραπάνω από 2,5 εκατ. επεξεργασίες integration μηνιαίως.

Απομάκρυνση του CEO της Ericsson

Μάλιστα, η απόφαση της τελευταίας είχε άμεση ισχύ και ο επί χρόνια ισχυρός άνδρας της εταιρείας ήδη αντικαταστάθηκε από τον Jan Frykhammar, Chief Financial Officer της Ericsson έως ότου βρεθεί αντικαταστάτης του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποπομπή του κ. Vestberg έρχεται σε μια στιγμή κατά την οποία η Ericsson αντιμετωπίζει μια σειρά από ζητήματα και προκλήσεις που – μεταξύ άλλων – συμπεριλαμβάνουν την πραγματοποίηση σημαντικών περικοπών σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, τον έντονο ανταγωνισμό που δέχεται από την πλευρά ανταγωνιστών της, τα κάθε άλλο παρά ικανοποιητικά οικονομικά αποτελέσματα κ.ο.κ. Την ίδια στιγμή, εντείνονται οι φωνές για φαινόμενα διαφθοράς της Σουηδικής εταιρείας σε χώρες της Ασίας και της Ευρώπης.

40 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πέτυχε η SAS Institute Inc.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1976 αναλύοντας δεδομένα για την γεωργική έρευνα στην πολιτεία της Βορείου Καρολίνας. Σήμερα, η SAS Institute αποτελεί την μεγαλύτερη ιδιωτική επιχείρηση λογισμικού σε παγκόσμιο επίπεδο. “Εδώ και τέσσερις δεκαετίες η SAS βοηθά τις επιχειρήσεις-πελάτες της να αλλάξουν τον κόσμο μέσω της χρήσης και αξιοποίησης των analytics. «Σήμερα, ως ηγέτιδα εταιρεία στον εν λόγω τομέα, συνεχίζουμε να αποτελούμε εκείνη την εταιρεία στην οποία οι επιχειρήσεις στηρίζονται προκειμένου να εξασφαλίσουν απαράμιλλη τεχνογνωσία και λύσεις όταν αυτό αποκτά τη μεγαλύτερη σημασία», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της SAS, Jim Goodnight.

Η Intrakat επέλεξε το Pylon HRM της Epsilon HR

Η εφαρμογή Pylon HRM προσφέρει την πλήρη κάλυψη κάθε είδους απασχόλησης περικλείοντας όλες τις περιπτώσεις των ειδικών κατηγοριών μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Από την Epsilon HR ζητήθηκε ακόμα ο σχεδιασμός πλήρους παραμετροποίησης για πολιτικές αποδοχών, υπερωριών, παροχών, δανείων, αδειών ανά εταιρεία, ανά υποκατάστημα και ανά εργαζόμενο. Σημαντικό, δε, ρόλο διαδραμάτισε η παραμετροποίηση για το monitoring εταιρειών. Μέσω της πλήρως εξελιγμένης εφαρμογής μισθοδοσίας της Epsilon HR, παρέχονται πολλαπλές τυποποιημένες εκτυπώσεις από τις πιο απλές έως και τις πλέον απαραίτητες από Δημόσιο Οργανισμό.

Η βιβλιοθήκη Καλαμπάκας επέλεξε το V-Smart της Infor

To σύστημα έχει εγκατασταθεί και παραμετροποιηθεί και σύντομα θα είναι διαθέσιμο μέσω της Πύλης της βιβλιοθήκης. Παράλληλα εγκαταστάθηκε σύστημα σήμανσης και ασφάλειας με αξιοποίηση της τεχνολογίας RFiD. O εξοπλισμός που αξιοποιείται ήδη είναι της εταιρείας 3Μ, της οποίας η ELiDOC είναι συνεργάτης, και περιλαμβάνει διπλές θύρες ασφαλείας, σταθμούς εργασίας του προσωπικού και συσκευές απογραφής/εντοπισμού του υλικού. Σε όλα τα βιβλία έγινε επικόλληση RFiD tag, που παραμετροποιήθηκε σύμφωνα με το πρότυπο ISO28560-1 & 2/2011 (Data Model).

Στην Verizon Communications Inc. η Yahoo έναντι 4,83 δισ. δολ.

Οι Verizon, AOL και Yahoo συνδυαστικά θεωρούνται πως κατέχουν – πλέον – ένα από τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια συνεργαζόμενων και ιδιόκτητων παγκόσμιων brands με εξαιρετικά ευρείες δυνατότητες διανομής. Η Yahoo αναμένεται να ενσωματωθεί με την AOL υπό την ηγεσία της Marni Walden, Εκτελεστικής Αντιπροέδρου και Προέδρου του τομέα Προϊοντικής Καινοτομίας και New Businesses της Verizon. Όπως ανέφερε ο Lowell McAdam, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Verizon, «πριν από έναν χρόνο προχωρήσαμε στην απόκτηση της AOL σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσουμε τη στρατηγική μας για την εξασφάλιση μιας cross-screen σύνδεση για τελικούς χρήστες, δημιουργούς και διαφημιζόμενους. Με την εξαγορά της Yahoo, η Verizon θα αποτελεί κορυφαία εταιρεία mobile media σε διεθνές επίπεδο. Γεγονός που θα μας βοηθήσει να… εκτοξεύσουμε τη ροή των εσόδων μας στον ευρύτερο τομέα της ψηφιακής διαφήμισης». Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί το α’ τρίμηνο του 2017 και ανάλογα με το πόσο θα χρειαστεί για τις κανονιστικές εγκρίσεις, ενώ μέχρι τότε η Yahoo θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία.