Οριακή αύξηση στις παραγγελίες smartphone το β’ τρίμηνο

Η αγορά εμφάνισε υψηλότερη διαδοχική ανάπτυξη από τρίμηνο σε τρίμηνο καθώς οι παραγγελίες είναι αυξημένες κατά 3,1% από τα 331,1 εκατ. σε σχέση με το α’ τρίμηνο. Η πρώτη πεντάδα με τους μεγαλύτερους προμηθευτές παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο με την Samsung να παραμένει στην κορυφή, ενώ παράλληλα κερδίσει μερίδιο χάρη στις καλές επιδόσεις των Galaxy S7 και S7 Edge. Για την Apple, το τρίμηνο αυτό είναι όπως κάθε χρονιά το χαμηλότερο σε επιδόσεις καθώς οι καταναλωτές αναμένονουν το επόμενο μεγάλο λανσάρισμα το γ’ τρίμηνο. Οι παραγγελίες της ανήλθαν στα 40,4 εκατ., με το τρίμηνο αυτό να αποτελεί το χαμηλότερο σε όγκο τα τελευταία 7 τρίμηνα, παρά την «είσοδο» του iPhone SE στα μέσα του τριμήνου. Την πεντάδα ολοκληρώνουν οι Huawei, OPPO και vivo.

Gartner: Αύξηση 7,9% για τις παγκόσμιες δαπάνες Information Security το 2016

Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες και το IT outsourcing αποτελούν αυτή τη στιγμή τις κατηγορίες με τις υψηλότερες δαπάνες στον κλάδο, ενώ μέχρι το 2020, η μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται να προέλθει από τους τομείς του security testing, του IT outsourcing και του data loss prevention (DLP). Η Gartner προβλέπει, επίσης, ότι η μέση τιμή πώλησης για firewalls αναμένεται να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 2 ή 3% ετησίως μέχρι το τέλος του 2018, ενώ το 90% των οργανισμών θα υιοθετήσουν τουλάχιστον μία μορφή integrated DLP συστήματος, από 50% που είναι σήμερα. Τέλος, προβλέπεται ότι η υιοθέτηση του public cloud θα επηρεάσει τις δαπάνες σε firewall κατά λιγότερο από 10% μέχρι το τέλος του 2019.

Επένδυση της Telenor σε δίκτυα IoT και AI lab στη Νορβηγία

Συγκεκριμένα, η τελευταία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αναπτύξει εξειδικευμένα δίκτυα IoT σε αρκετές πόλεις, επιτρέποντας παράλληλα τη δωρεάν πρόσβαση σε startups και φοιτητές προκειμένου να αναπτύξουν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Την ίδια στιγμή, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Επιστημών και Τεχνολογίας της Νορβηγίας (NTNU) και το ερευνητικό ινστιτούτο SINTEF, η Telenor αναμένεται να δημιουργήσει ένα εργαστήριο που θα εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη και τα big data και θα λειτουργεί στα campus του Πανεπιστημίου στην πόλη Trondheim. Εκεί, το NTNU lab θα λαμβάνει δεδομένα από καινούρια δίκτυα IoT, συνεργαζόμενο στενά με την βιομηχανία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και τις startup.

Λύσεις big data analytics από τις Samsung SDS και SAS

Μέσω της συμφωνίας συνεργασίας των δύο πλευρών, θα επιτρέπεται ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας αναφορικά με την εξυπηρέτηση των κάτι παραπάνω από 80.000 πελατών που διαθέτει η SAS στους ευρύτερους τομείς του Δημόσιου τομέα και των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, με την εξυπηρέτηση θυγατρικών μεγάλων επιχειρήσεων σε επίπεδο big data analytics της Samsung SDS. Επιπροσθέτως, οι δύο πλευρές αναμένεται να συνεργαστούν και τον τομέα του machine learning προκειμένου να εξετάσουν την εύρεση πιθανών επιχειρηματικών ευκαιριών στον συγκεκριμένο τομέα.

Η Microsoft εξαγόρασε την startup Genee

Όπως σημειώνουν στελέχη της τελευταίας, πρόκειται για μια ιδιαίτερα χρήσιμη εφαρμογή και δη για μεγάλες ομάδες και επαγγελματικά περιβάλλοντα, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει άμεση πρόσβαση στο ημερολόγιο συναντήσεων κάποιου. Κι αυτό, καθώς το λογισμικό της Genee αναγνωρίζει μια σειρά από φράσεις που υπάρχουν σε email και αναζητά επιλογές που ταιριάζουν με το ημερολόγιο των σχετιζόμενων ατόμων. Η Microsoft θα ενσωματώσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά της Genee στο Office 365.

H DataScouting στο MITT της FIBEP στην Αυστρία

Την ημερίδα  διοργανώνει η FIBEP, η μεγαλύτερη ένωση για την παρακολούθηση και ανάλυση μέσων μαζικής ενημέρωσης στον κόσμο.  Η τεχνολογική ημερίδα MITT απευθύνεται σε επιχειρήσεις, start-ups, εταιρείες λογισμικού με λύσεις media monitoring και εταιρείες παρακολούθησης και ανάλυσης των social media. Στην ημερίδα θα παραβρεθούν ο Δρ. Σταύρος Βολογιαννίδης, ιδρυτής της DataScouting και η κα Σοφία Καρακεβά, υπεύθυνη επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Η κ. Καρακεβά είναι επίσης μία εκ των επτά Αντιπροέδρων της FIBEP.

O κ. Βολογιαννίδης θα παρουσιάσει τις λύσεις της DataScouting σχετικά με την αναγνώριση λογοτύπων. Η DataScouting θα έχει επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις λύσεις media monitoring, που έχει αναπτύξει για την παρακολούθηση έντυπων μέσων (MediaScouting Print), ραδιοφώνου και τηλεόρασης (MediaScouting Broadcast) και τα νέα δυναμικά εργαλεία για την καταγραφή διαφημίσεων (AdScouting) και την αναγνώριση λογοτύπων (LogoScouting). Η DataScouting είναι μέλος της FIBEP από το 2014.

Στρατηγική συνεργασία Canon-Materialise για το χώρο της 3D εκτύπωσης

Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, οι υπάρχοντες, αλλά και οι υποψήφιοι πελάτες στην Ευρώπη, θα έχουν πρόσβαση στο Materialise Magics, ένα ειδικό software, σχεδιασμένο για να βοηθά τους χρήστες σε κάθε τους βήμα, κατά τις εργασίες τους, είτε αυτές αφορούν AM ή 3D εκτύπωση. Το Materialise Magics διαθέτει ένα προσαρμοζόμενο και διαισθητικό περιβάλλον χρήσης, προσφέροντας έξυπνη και ευέλικτη προεργασία δεδομένων, η οποία βελτιώνει τις εργασίες των πελατών, που αφορούν 3D εκτυπώσεις.

Cosmote: Εισάγει πρώτη στην Ελλάδα το IPv6 στο δίκτυο κινητής

Με τη χρήση του νέου πρωτοκόλλου η διαχείριση του δικτύου και η αποτελεσματικότητα της δρομολόγησης βελτιώνονται σημαντικά. Παράλληλα, η δικτυακή πρόσβαση των συνδρομητών γίνεται απλούστερη και ασφαλέστερη, με αποτέλεσμα την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη υλοποίηση νέων υπηρεσιών. Επιπλέον, υπηρεσίες όπως machine-to-machine, αισθητήρες και Internet of Things (IoT) έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίζονται αποτελεσματικότερα, είτε από σταθερό είτε από κινητό δίκτυο και ανεξάρτητα από τον αριθμό χρηστών και συσκευών. Για την ενεργοποίηση του νέου πρωτοκόλλου IPv6 δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους συνδρομητές Cosmote, ενώ δεν θα υπάρξει καμία διαφοροποίηση στις χρεώσεις τους ή στην ογκομέτρηση. Η Cosmote σε συνεργασία με τους κατασκευαστές, τους προμηθευτές και τις ιστοσελίδες φροντίζει για την υποστήριξη της ενεργοποίησης πρόσβασης στο «νέο» internet.

1,9 τρις. δολ. οι ecommerce πωλήσεις διεθνώς το 2016

Μέσα στο 2016, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 1,9 τρις. δολάρια (συμπεριλαμβάνονται και οι πωλήσει σε C2C πλατφόρμες, όπως είναι το eBay), πόσο που αντιστοιχεί στο 8,7% της παγκόσμιας δαπάνης στο λιανεμπόριο. Σύμφωνα με το eMarketer, οι ecommerce πωλήσεις θα φτάσουν τα 4 τρις. δολάρια το 2016 και θα αποτελούν το 14,6% των συνολικών πωλήσεων retail διεθνώς. Η Νοτιανατολική Ασία είναι η αγορά με τους υψηλότερους (και ταχύτερους) ρυθμούς ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Βελτιωμένα τα αποτελέσματα του Ομίλου ΟΤΕ το β’ τρίμηνο

Τα συνολικά Λειτουργικά Έξοδα του Ομίλου, εξαιρουμένων των αποσβέσεων, των απομειώσεων και των επιβαρύνσεων που σχετίζονται με Προγράμματα Οικειοθελούς Αποχώρησης και κόστη αναδιοργάνωσης, διαμορφώθηκαν σε 651,2 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2016, αυξημένα κατά 1,1%. Σε επίπεδο χώρας, η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA σταθερής και κινητής στην Ελλάδα αυξήθηκε συνολικά κατά 0,7%, αποδίδοντας περιθώριο EBITDA 38,5%.

Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε 33,6 εκατ., σε σχέση με τις καθαρές ζημίες των 3,6 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2015, καθώς τα καθαρά κέρδη του προηγούμενου έτους είχαν επιβαρυνθεί από τις δαπάνες των προγραμμάτων οικειοθελούς αποχώρησης. Στο πρώτο εξάμηνο του χρόνου, τα καθαρά κέρδη του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 83,4% σε 67,5 εκατ. Το β’ τρίμηνο 2016, οι προσαρμοσμένες ελεύθερες ταμειακές ροές Ομίλου κατέγραψαν σημαντική αύξηση σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν σε 125,3 εκατ. και ανήλθαν σε 149,6 εκατ., μειωμένες κατά μόλις 6% ετησίως.

Ο προσαρμοσμένος καθαρός δανεισμός του Ομίλου στις 30 Ιουνίου διαμορφώθηκε σε €0,7 δισ. ή 0,6 φορές την ετήσια προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA, μειωμένος κατά 30,3%.