Η SIMCom Wireless Solutions διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά IoT modules

H SIMCom είχε κατακτήσει το 2015 την πρώτη θέση παγκοσμίως στους διανομείς IoT modules, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον,  ένεκα της αναμενόμενης ανάπτυξης μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια συγκεκριμένων τεχνολογιών για IoT modules, τα οποία θα ικανοποιούν τα τελευταία 3GPP στάνταρ για το LTE. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Fr. Wendy Wang, General Manager της SIMCom Wireless Solutions, αυξάνεται συνέχεια ο αριθμός των πελατών που εκτιμούν την ποιότητα των προϊόντων της SIMCom.

Μεγαλύτερη από ποτέ η IFA 2016

Η IFA αναμένεται, σύμφωνα με τους διοργανωτές, να σημειώσει και φέτος μεγάλη επιτυχία, ενώ για πρώτη φορά θα επεκταθεί σε πρόσθετους εκθεσιακούς χώρους. Η αγορά περιμένει πάνω από 300 εκθέτες από Ευρώπη και Ασία, ενώ μια αίθουσα του εκθεσιακού χώρου (ΤecWatch) θα είναι αφιερωμένο σε startups, που θα παρουσιάσουν τις νέες ιδέες και προτάσεις τους.

Σημαντική διάκριση για το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Παρά το ότι είναι από τα νεωτέρα Τμήματα του 5ου πεδίου έχει ένα καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών εφάμιλλο αντίστοιχων Σχολών σε κορυφαία ΑΕΙ του εξωτερικού όπως MIT, LSE, Erasmus κλπ, αφού συνδυάζει αρμονικά τις επιστήμες της Διοικητικής, της Πληροφορικής και Οργανωσιακών Σπουδών. Είναι το μοναδικό Τμήμα στα Ελληνικά ΑΕΙ που η Πρακτική Άσκηση είναι υποχρεωτική για ένα εξάμηνο για όλους τους φοιτητές με αποτέλεσμα να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων καθώς 30-35% των φοιτητών βρίσκουν δουλειά πριν πάρουν πτυχίο.

H Cisco ανακαλύπτει κενό ασφάλειας σε βιομηχανικό σύστημα ελέγχου

H εκμετάλλευση αυτού του κενού ασφαλείας θα μπορούσε να επιτρέψει σε ένα επιτιθέμενο να αποκτήσει τον πλήρη απομακρυσμένο έλεγχο του MicroLogix συστήματος, επιτρέποντας ακόμα και την τροποποίηση του firmware της συσκευής, δίνοντας τη δυνατότητα σε έναν εισβολέα να τρέξει σε αυτήν τον κώδικα της αρεσκείας του. Τα MicroLogix 1400 PLCs χρησιμοποιούνται σε μια πληθώρα εφαρμογών, όπως σε γενικά βιομηχανικά μηχανολογικά συστήματα, βιομηχανικές μονάδες κλιματισμού και συστήματα SCADA. Λαμβάνοντας υπόψη τη σοβαρότητα του προβλήματος, συστήνεται να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα  για να αποτραπεί η εκμετάλλευση αυτού σε παραγωγικά περιβάλλοντα.

Καλύτερα των προσδοκώμενων τα αποτελέσματα τριμήνου για την HP Inc

Ο κύκλος εργασιών τριμήνου έφτασε τα 11,89 δις δολάρια και είναι μειωμένος κατά 3,8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, ωστόσο ξεπέρασε κατά 430 εκατ. δολάρια τις προβλέψεις των αναλυτών. Μολονότι η ζήτηση για τα notebooks της εταιρείας αναζωπυρώθηκε και οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 12% (7% αύξηση στο σύνολο του computer business) η συνολική εικόνα επηρεάστηκε από την κατά 14,3% κάμψη στις πωλήσεις εκτυπωτών. Οι μειωμένες πωλήσεις εκτυπωτών, ως απόρροια της γενικευμένης τάσης για περικοπές κόστους στους οργανισμούς, διαμόρφωσαν τις προβλέψεις της HP Ιnc για τα κέρδη του τριμήνου σε 34-37 cents ανά μετοχή –σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές περίμεναν 41 cents ανά μετοχή. Για το τρίμηνο που έληξε, τα κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από 20% και έφτασαν τα 843 εκατ. δολάρια.

IDC: Συνεχίζει σε αρνητική πορεία η εκτυπωτική αγορά στη Δυτική Ευρώπη

Πιο συγκεκριμένα, η αγορά εμφανίζει μείωση παραγγελιών κατά 275.000, οι οποίες τελικά διαμορφώθηκαν στα 4,5 εκατ.,με τους inkjets, ωστόσο, να παρουσιάζουν αύξηση κατά 3,4% λόγω των επαγγελματικών μηχανημάτων, ενώ τα έσοδα των laser εκτυπωτών μειώθηκαν κατά 1,4%. Η μείωση της αγοράς των laser εκτυπωτών ανήλθε στο 7,9%, ακολουθώντας την αρνητική τάση των τελευταίων τριμήνων στη Δυτική Ευρώπη, παρόλα αυτά η μείωση των εσόδων ήταν πολύ χαμηλότερη σε σχέση με τη μείωση του όγκου πωλήσεων. Tα MFPs αντιπροσωπεύουν το 81,4% των παραγγελιών στη Δ. Ευρώπη (81% το 2016). Οι laser και inkjet MFPs εμφάνισαν μείωση, ωστόσο οι ανάλογοι εκτυπωτές μειώθηκαν με αρκετά υψηλότερο ποσοστό. Συνολικά, ελάχιστοι τομείς της αγοράς παρουσίασαν σημαντική αύξηση, με τους έγχρωμους A3 εκτυπωτές και τις συσκευές MFP να παρουσιάζουν τη μόνη ουσιαστική αύξηση στην περιοχή.

280 εκ. ευρώ στις ελληνικές επιχειρήσεις για έρευνα και καινοτομία

Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του ΕΠ «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και  Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014-2020, ενώ θα υλοποιηθεί σε τρεις διαφορετικούς κύκλους. Μέσα στο Σεπτέμβριο αναμένεται να δημοσιευτεί η προκήρυξη του πρώτου κύκλου, ενώ, όπως αναφέρει η ΓΓΕΤ (Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας), ο δεύτερος κύκλος θα υλοποιηθεί το Σεπτέμβριο του 2017 και ο τρίτος το Σεπτέμβριο του 2018. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μεμονωμένες επιχειρήσεις, ομάδες επιχειρήσεων ή συμπράξεις επιχειρήσεων με ερευνητικούς οργανισμούς, οι οποίες, εφόσον εγκριθούν οι προτάσεις τους, θα έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν τις ερευνητικές τους δραστηριότητες και την εφαρμογή καινοτομιών, με την χρηματοδότηση να καλύπτει έως και το 100% των δαπανών τους.

Επένδυση της SAP στην Vivanda για Food Analytics

Μέσω της συγκεκριμένης κίνησης, η τελευταία θα είναι σε θέση να συνεργαστεί με την Vivanda στην αποκλειστική της τεχνολογία FlavorPrint, η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει εξατομικευμένες συστάσεις για φαγητό και ποτό. Μάλιστα, για την SAP πρόκειται για έναν τρόπο να αξιοποιήσει και σταθμίσει την δική της τεχνολογία, HANA. Σημειώνεται πως η Vivanda παρέχει υπηρεσίες πρόβλεψης και συστημάτων προσωποποίησης των τροφίμων με αλγόριθμους που συνυπολογίζουν στοιχεία από έρευνες, επιστημονικές μελέτες, καθώς επίσης και επιλογές φαγητού. Η δε, τεχνολογία FlavorPrint «χαρτογραφεί» το γονιδίωμα φαγητού και γεύσης, 16.000 αρωματικά χημικά, 33 γεύσεις και 17 υφές, καθώς επίσης θρεπτικά στοιχεία και συστατικά.

Ιδιαίτερα κερδοφόρο το α’ εξάμηνο για την ΜLS

Συγκεκριμένα τα καθαρά, μετά φόρων, κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 1,99 εκ. ευρώ (+36,8%), ενώ κατά 5% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, αγγίζοντας τα 11,48 εκατ. ευρώ. Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας ο Γιάννης Καματάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MLS, ανέφερε ότι τον Ιούλιο του 2016 πουλήθηκαν στην ελληνική αγορά 211.000 smartphones (σε σχέση με τα 170.000 τον περσινό Ιούλιο), με το σχετικό μερίδιο της MLS στην αγορά να διαμορφώνεται στο 6,8% (έναντι 3,2% πέρσι), ξεπερνώντας εταιρείες όπως οι Sony, LG και Microsoft–Nokia και πλησιάζοντας πολύ το μερίδιο της Apple.  Ο Γιάννης Καματάκης έκανε, επίσης, νύξη για την προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές σε τεχνολογικά προϊόντα που «μιλούν τη γλώσσα τους», που είναι προσαρμοσμένα στον τόπο τους και στις συνήθειες τους, ενώ έχουν σχεδιαστεί από Έλληνες μηχανικούς, με προϋπόθεση την υψηλή ποιότητα.