Η GfK καταγράφει τις τάσεις της IFA 2016

Όπως καταγράφει η έρευνα, αν και οι πωλήσεις τηλεοράσεων παγκοσμίως υποχώρησαν το πρώτο εξάμηνο του έτους κατά 3,7%,, υπήρχαν γεωγραφικές περιοχές όπου οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν. Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες συμπαρέσυραν τις πωλήσεις προς τα πάνω (π.χ. οι πωλήσεις των Ultra HD τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 89%). Καλύτερη ήταν η εικόνα στην αγορά smartphones, η οποία αναπτύχθηκε κατά 6,2% σε σχέση με πέρσι, ενώ μεγάλη ανάπτυξη καταγράφουν και τα wearables (+75%).

Αντιθέτως υποχώρηση κατά σχεδόν 20% κατέγραψε η προσανατολισμένη στους ιδιώτες αγορά IT, με εξαίρεση τα Gaming PCs (+58%) και τις φορητές συσκευές (+95%). Στην αγορά audio το streaming αποτελεί τη λέξη κλειδί, όπως και η ασύρματη λειτουργία μαζί με τις online υπηρεσίες μουσικής. Ανεπαίσθητη ήταν η ανάπτυξη της αγοράς οικιακών συσκευών (+1%), ενώ θετικά αναπτύχθηκε η αγορά των μικρών ηλεκτρονικών συσκευών (με της GfK να κάνει λόγο για μια ανάπτυξη της φέτος κατά 2-6%).

Εντυπωσιακή αύξηση του malware στα smartphones

H φιλανδική εταιρεία ανέλυσε δεδομένα από τη λύση της NetGuard Endpoint Security, η οποία χρησιμοποιείται σε πάνω από 100 εκ. συσκευές παγκοσμίως, συντάσσοντας το Nokia Threat Intelligence Report – H1 2016. Το εντυπωσιακό της έρευνας είναι ότι τα smartphones βρίσκονται στην κορυφή των μολύνσεων φορητών συσκευών – με το Android να κατέχει τα πρωτεία (78%), ακολουθούμενο από τις Windows (22%) και iOS συσκευές (4%). Παράλληλα, η Nokia κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την αύξηση που παρατηρείται στη χρήση mobile network devices κατά τις DNS DDoS επιθέσεις, για τη ανακατεύθυνση και ενίσχυση των επιθέσεων.

“Άγγιξε” τις 100 εκατ. συναλλαγές το Samsung Pay

Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή το Samsung Pay χρησιμοποιείται σε 7 χώρες διεθνώς, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά ασφαλείας Samsung Knox, ενώ προς το παρόν συνεργάζεται με ορισμένες φορητές συσκευές Samsung Galaxy.Όπως επισημαίνεται από την πλευρά διεθνών αναλυτών, ο τομέας των φορητών πληρωμών σημειώνει ιδιαίτερα υψηλή ανάπτυξη, καθοδηγούμενος πρωτίστως από τις online mobile αγορές.

Η Genesys σχεδιάζει να εξαγοράσει την Interactive Intelligence έναντι $1,4 δισ.

Μέσω της συγκεκριµένης κίνησης, η τελευταία θα επιχειρήσει να ενισχύσει δραστικά  την καινοτοµία στη συνολική εµπειρία των πελατών.

Forrester: πολλές εταιρείες θα χάσουν το τρένο της ψηφιοποίησης

Aν και πολλές εταιρείες αναγνωρίζουν τη ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού, λίγες, μόνο, θα καταφέρουν να αφομοιώσουν αυτή τη διαδικασία. Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό (68%) σχεδιάζει οργανωτικές αλλαγές, ώστε να βελτιώσει ψηφιακά τη θέση τους, ενώ ένα μικρό ποσοστό έχει, ήδη, ψηφιοποιήσει πλήρως τις επιχειρηματικές διαδικασίες. Ένα ακόμα σημαντικό αποτέλεσμα της έρευνας: ενώ το 70% των επιχειρήσεων δίνουν «υψηλή ή κρίσιμη προτεραιότητα» στην ψηφιοποίηση, μόλις το 14% των συμμετεχόντων έχουν ψηφιοποιήσει πλήρως τις επιχειρηματικές διεργασίες (ένα ποσοστό που αναμένεται να τετραπλασιαστεί μέσα στα δύο επόμενα χρόνια).

Η Ευρώπη χρειάζεται να επενδύσει 800 δισ. ευρώ σε ψηφιακές υποδοµές

Αν η Ευρώπη δεν µπορέσει να αναπτύξει γρήγορα τα δίκτυα οπτικών ινών, τις mobile εφαρμογές και τα δίκτυα 5G, κινδυνεύει θα μείνει πίσω από τις τεχνολογικές εξελίξεις και να μην αποκτήσει τεχνολογικό προβάδισμα. Στο πλαίσιο αυτό χρειάζεται να γίνουν επενδύσεις σε πανευρωπαϊκές ψηφιακές υποδοµές. Γι΄ αυτόν το σκοπό ο Ευρωπαίος Επίτροπος περιόδευσε σε µια σειρά από ευρωπαϊκές χώρες όπου επισήμανε την ανάγκη θέσπισης ενιαίων ψηφιακών στάνταρ, καθώς αυτός είναι ο µόνος τρόπος για να µπορέσουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες να ανταγωνιστούν γίγαντες του χώρου, όπως η Amazon και η Google.

Συμφωνία συνεργασίας με την Legrand σύναψε η Oktabit

Η Legrand αναπτύσσει μια πληθώρα προϊόντων (Modular , Conventional & Consumer UPS), τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών της για αδιάλειπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών τους. Tα UPS της Legrand έχουν παρουσία σε πάνω από 100 χώρες, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες της αγοράς. H συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Oktabit να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει στην ελληνική αγορά.

Μεγάλο έργο μετάπτωσης στο cloud από το e-food.gr

Στόχος του e-food.gr είναι να αξιοποιήσει βέλτιστα τις υποδομές που προσφέρουν οι διεθνείς πάροχοι υπηρεσιών cloud (Google Cloud και Amazon cloud), ώστε να ελαχιστοποιήσει το downtime, να κάνει εξοικονόμηση πόρων, να ενισχύσει την ασφάλεια και τις επιδόσεις των υπηρεσιών που προσφέρει, εκμεταλλευόμενο, παράλληλα, την ευελιξία που προσφέρει το cloud όσον αφορά την κατανάλωση υπολογιστικής ισχύος. Στόχος του έργου είναι να μεταφερθούν σταδιακά όλες οι υφιστάμενες πληροφοριακές υποδομές στο cloud. Ήδη στο πλαίσιο του έργου έχει μεταφερθεί  στο Google cloud ένα μέρος των υποδομών (όπως οι API servers κι ένα μέρος των databases), ενώ αυτήν την περίοδο τρέχει η φάση evaluation του Amazon cloud.

Το έργο υλοποιείται με βάση τις κοινές πρακτικές που ακολουθεί ο όμιλος στα IT Projects, ενώ το e-food.gr θα εκμεταλλευτεί τις συμφωνίες που έχει συνάψει ο Όμιλος με τους διεθνείς παρόχους υπηρεσιών cloud, για να πάρει καλύτερες τιμές. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το e-food.gr προσφέρει 24ώρες υπηρεσίες, έχει πολύ σημασία να μην υπάρχει downtime κατά τη διάρκεια του έργου και γι’ αυτό το λόγο η υλοποίηση γίνεται με πολλά τεστ και σενάρια μετάπτωσης από το παλιό σύστημα. To έργο ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2015 και αναμένεται να ολοκληρωθεί αρχές του επόμενου έτους, με τον προϋπολογισμό του να είναι της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.