Τα μεγέθη που καταγράφει η IDC καταδεικνύουν αύξηση 4,6% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 4,9% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Ωστόσο, η IDC εκτιμά ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης δεν θα διατηρηθούν, αντίθετα η αγορά θα σημειώσει κάμψη της τάξης του 3%, για το διάστημα 2018-2020. Οι συνολικές προβλέψεις της IDC για το 2016 κάνουν λόγο για 118 εκατομύρια παραγγελίες για οθόνες, και μείωση των παραγγελιών κατά 12,7% στο δεύτερο τρίμηνο του 2017, σε σχέση με το Q2 2016. Μέχρι το 2020, οι παραγγελίες θα έχουν πέσει κάτω από τα 100 εκατομύρια, λόγω της αυξημένης χρήσης κινητών συσκευών. Dell και HP κατέχουν τα σκήπτρα της αγοράς, με μερίδια αγοράς 17% και 13% αντίστοιχα, στο Q2 2016, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Lenovo, με ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,7%. Η Samsung βρίσκεται στην τέταρτη θέση, με 3 εκατομύρια παραγγελίες ενώ την «πεντάδα» συμπληρώνει η LG Electronics, με μερίδιο αγοράς 9,2%.
Issue: NF 3550
Το Viva Wallet υποστηρίζει, πλέον, και πληρωμές από κινητά
Εκτός από το app, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να εξοφλήσουν τις οφειλές τους μέσα από το account τους στο www.vivawallet.com, αλλά και σε περισσότερα από 800 Viva Spots σε όλη την Ελλάδα Με τo Viva Wallet app, οι πελάτες μπορούν επίσης να μεταφέρουν χρήματα σε οποιονδήποτε, άμεσα και δωρεάν, μόνο με τον αριθμό του τηλεφώνου του, να πληρώσουν έναν Viva Wallet έμπορο σκανάροντας ένα QR Code ή πληκτρολογώντας τον ΑΦΜ της επιχείρησης, να το συνδέσουν με λογαριασμούς και κάρτες για να μεταφέρουν χρήματα και τέλος,να αγοράσουν εισιτήρια θεάτρου, κινηματογράφου και αθλητικών αγώνων, αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια κ.ά.
20 χρόνια επιθέσεις DDoS
Το αποτέλεσμα ήταν όλο το δίκτυο της Panix να ήταν απροσπέλαστο για αρκετές ημέρες, σε μια εποχή που ένα μικρό ποσοστό του αμερικανικού πληθυσμού διέθετε πρόσβαση στο Internet. Στη διάρκεια της εικοσαετίας πολλά άλλαξαν όσο αφορά τις επιθέσεις DDoS, με τη διαθεσιμότητα της σύνδεσης στο Internet να είναι σήμερα αδιαπραγμάτευτη για μια ομαλή επιχειρηματική λειτουργία. Ενώ πριν 20 χρόνια δεν υπήρχαν λύσεις για το πρόβλημα, σήμερα υπάρχουν πολλές λύσεις για την αντιμετώπιση των επιθέσεων DDoS, οι οποίες μπορούν να προσαρμόζονται στο μέγεθος και την πολυπλοκότητα των σύγχρονων επιθέσεων. Λύσεις απαραίτητες για τις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη ότι η συχνότητα των επιθέσεων DDoS τα τελευταία τρία χρόνια έχει αυξηθεί 2,5 φορές, σύμφωνα με την Arbor Networks.
Η Yuboto δίνει το παρών στο συνέδριο TelecoDays
Οι διοργανωτές προσκάλεσαν στελέχη της εταιρείας σε ομιλία με θέμα «Εργαλεία Τεχνολογίας και Εμπειρία Πελάτη». Μέσα από την ομιλία αυτή η Yuboto θα σκιαγραφήσει το διεθνές περιβάλλον των τηλεπικοινωνιών και του mobile marketing σε συνδυασμό με τις αρχές του πρωτοπόρου στο marketing και το customer experience, Philip Kotler.
H SoftOne και η Microsoft επεκτείνουν τη συνεργασία τους
Η SoftOne επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Microsoft, αναλαμβάνοντας επισήμως και ρόλο “Cloud Service Provider” για τη μεταπώληση προϊόντων και υπηρεσιών -όπως το Office 365- στην αγορά της ΝΑ Ευρώπης.Η συμμετοχή της εταιρείας στο πρόγραμμα CSP, ακολουθεί την πρόσφατη βράβευση της SoftOne από τη Microsoft για τις υψηλές πωλήσεις του λογισμικού Soft1 στο σύννεφο το 2015, ενισχύοντας περαιτέρω τη στρατηγική της συμμαχία με έναν από τους κορυφαίους, παγκοσμίως, παρόχους cloud τεχνολογιών.
Cloud… ανανέωση, θεμέλιο για το μέλλον
Η Oracle δηλώνει… ταγμένη (και φουλ «ερωτευμένη») με το cloud. Κάτι που ήταν περισσότερο ξεκάθαρο παρά ποτέ, καθώς τα στελέχη της όπου βρισκόντουσαν και στεκόντουσαν αναφέρονταν σε αυτό ως άλλη συνέχεια του brand-name της ίδιας της εταιρείας. Γεγονός που βοηθά στο να αλλάξει -έστω και με αργά βήματα- η αντίληψη της πλειοψηφίας του κοινού που τη θεωρεί συνυφασμένη με business λογισμικό και εφαρμογές, καθώς επίσης και databases, τα οποία διαθέτει σε πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, έναντι σημαντικού τιμήματος. Κανείς δεν είπε πως η εταιρεία θα… απαρνηθεί τις θεμελιώδεις αρχές της, αλλά και όσα την οδήγησαν στο μέγεθος που διαθέτει σήμερα.Ωστόσο η ίδια θεώρησε πως στην αγορά λαμβάνει χώρα μια στροφή προς το cloud, το οποίο και θα σηματοδοτήσει το computing τα προσεχή, αρκετά, χρόνια.
Η πρόκληση του 80% και η “πληρωμένη” απάντηση στην Amazon!
Βέβαια, θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η εταιρεία έχει αφιερώσει την τελευταία δεκαετία (!) στην προσπάθεια να “γράψει” το σύνολο του λογισμικού, των εφαρμογών και προγραμμάτων της ώστε να είναι διαθέσιμα στο cloud ως ξεχωριστές υπηρεσίες, ώστε να είναι έτοιμη για το… κύμα. Κάτι που “μεταφράζεται” και σε 80% των εταιρικών προϋπολογισμών που σχετίζονται με το ΙΤ και αναμένεται να δαπανηθούν σε cloud υπηρεσίες μέχρι το 2025, όπως προέβλεψε ο (συν)Διευθύνων Σύμβουλος της Oracle, Mark Hurd. Προς αυτή την κατεύθυνση θα τη “βοηθήσει” σε διττό βαθμό η μέχρι σήμερα πορεία της:
Από τη μια πλευρά στο χαρτοφυλάκιο των πελατών της διαθέτει την “αφρόκρεμα” του διεθνούς επιχειρείν -κάτι που… μεταφράζεται σε «πρόθυμα αυτιά»- και από την άλλη διαθέτει το απαιτούμενο… πορτοφόλι προκειμένου να κινηθεί επιθετικά, επενδύοντας σημαντικά ποσά για την επίτευξη του τελικού της σκοπού, αλλά και αντέχοντας ακόμη και να εγγράψει ορισμένες ζημιές. Ενδεχομένως να απαιτηθεί σε πρώτη φάση να «αγοράσει» μερίδια αγοράς, πληρώνοντας ουσιαστικά με το ίδιο νόμισμα την Amazon Web Services (AWS), η μητρική της οποίας (Amazon) εφαρμόζει τη συγκεκριμένη τακτική ανερυθρίαστα και δίχως να το κρύβει, σε ορισμένες περιπτώσεις.
“Κλειδιά” η Ασία και η Αφρική
Σε αυτή τη λογική εντάσσονται και δύο κινήσεις της Oracle με ξεχωριστό νόημα, που δεν είναι άλλες από τη δυναμική διείσδυση που επιχειρεί πρωτίστως στην ευρύτερη Ασία (λ.χ. Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία) και δευτερευόντως στην Αφρική (λ.χ. Νιγηρία, Μοζαμβίκη, Ζιμπάμπουε), όσο και το «άνοιγμα» προς τις startups. Ο σκοπός προφανής, καθώς επιχειρεί να προσεταιρισθεί έγκαιρα το διογκούμενο κύμα επιχειρηματικότητας των συγκεκριμένων γεωγραφικών περιοχών «δηλώνοντας» ξεκάθαρα πως «είμαστε εδώ για εσάς, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε έγκαιρα και με ολοκληρωμένο τρόπο τις ανάγκες σας!».
Βέβαια, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθεί με επιτυχία και πληρότητα στα όσα υπόσχεται, απαιτείται η ύπαρξη πολλαπλών data center, τα οποία θα βρίσκονται διάσπαρτα σε παγκόσμιο επίπεδο. Και σε αυτό τον τομέα η Oracle δείχνει… διαβασμένη, καθώς πέραν των 20 data centers που ήδη διαθέτει διεθνώς, προετοιμάζει με πυρετώδεις ρυθμούς αρκετά ακόμη.
Α, ναι, σωστά μαντέψατε. Η συντριπτική τους πλειοψηφία θα βρίσκονται σε χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Όσο για την startup κοινότητα, αναφερόμαστε -κυρίως- σε «ώριμες» εταιρείες, που όχι μόνο έχουν περάσει τα ποικίλα στάδια των χρηματοδοτήσεων, αλλά βρίσκονται κοντά σε κάποια εξαγορά ή στρατηγική εξόδου των δημιουργών τους, ενώ παράλληλα διαθέτουν λύσεις για μεσαίου και μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, «κουμπώνοντας» ιδανικά με ποικίλες πτυχές της Oracle.
Deliver το… άπαν!
Last but not least, που λένε και στις πέραν του Ατλαντικού ακτές βρίσκεται το ζήτημα η Oracle να καταφέρει να αποδειχτεί αξιόπιστη στα όσα εντυπωσιακά μεγέθη περί της απόδοσης, της ταχύτητας, της χωρητικότητας, της πληρότητας, του αρκούντως χαμηλού κόστους και όσων άλλων παρουσίαζαν με εμφατικό τρόπο τα κορυφαία στελέχη της κατά τη διάρκεια των τετραήμερων εργασιών του Oracle OpenWorld 2016. Οι ίδιοι δεν δίστασαν σε πλείστες περιπτώσεις να αναφέρουν πως το πλέον σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή τους την προσπάθεια ακούει στην μαγική έννοια: “deliver”! Τι εγγυάται -σε θεωρητικό τουλάχιστον- επίπεδο πως θα καταφέρουν να ανταποκριθούν στα όσα υπόσχονται, κάνοντας πράξη το “deliver”; Από τη μια πλευρά, οι πολυετείς σχέσεις -που με το πέρασμα του χρόνου έχουν μετατραπεί σε στενούς δεσμούς- συνεργασίας με εταιρείες-κλειδιά προς αυτή την κατεύθυνση, όπως λ.χ. οι Intel, IBM, Fujitsu κ.ά. που τους εξασφαλίζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην “μάχη” τους απέναντι στην AWS.
Η IDEAL Electronics επίσημος διανομέας της KEMP Technologies
Με γραφεία σε Αμερική, Ευρώπη, Ασία και πάνω από 30.000 deployments σε διεθνές επίπεδο, η KEMP Technologies προσφέρει βελτιστοποίηση των χρόνων απόκρισης των εφαρμογών και του φόρτου εργασίας, με τεχνικές όπως application acceleration, data compression, content caching, SSL offload/acceleration, network traffic optimization. Επιπλέον, η KEMP Technologies συμπεριλαμβάνεται στο Gartner Magic Quadrant στην κατηγορία Application Delivery Controllers για τέταρτη συνεχή χρονιά και ως Visionary για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η συμφωνία μεταξύ της IDEAL Electronics και της KEMP Technologies δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να επεκτείνει τις δραστηριότητές της μέσω της διάθεσης και υποστήριξης όλης της γκάμας προϊόντων της KEMP Technologies στην ελληνική και κυπριακή αγορά.
Στρατηγική συνεργασία Salesforce με Cisco
Έτσι, αντί να χρειαστεί ένα πωλητής να στείλει ένα email ή να αναζητήσει ένα τηλέφωνο, θα αρκεί να πατήσει ένα κουμπί στο προφίλ του πελάτη για να ξεκινήσει ένα text chat ή μια συνομιλία βίντεο.Oι Cisco και Salesforce διαθέτουν μεγάλο ποσοστό αλληλοκάλυψης πελατών και έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν. Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας τους θα προσφέρουν και θα πλασάρουν από κοινού στην αγορά λύσεις, οι οποίες θα συνδέουν τις πλατφόρμες collaboration, IoT και Contact Centers της Cisco με τις υπηρεσίες Sales Cloud, IoT Cloud και Service Cloud της Salesforc.
Η Info Quest Technologies διαθέτει τις υπηρεσίες cloud της Microsoft
Η νέα πλατφόρμα παρέχει αναλυτικές πληροφορίες γύρω από τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά κάθε υπηρεσίας (www.QuestonCloud.com/cloud store), καθώς και ένα πλήρες εξατομικευμένο σύστημα ανά μεταπωλητή, για τη διαχείριση των συνδρομών της πελατειακής του βάσης (www.QuestonCloud.com/ my questoncloud). Η επίσημη παρουσίαση της πλατφόρμας στους συνεργάτες της εταιρείας θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου, στην Αθήνα.
Scan & Shop: καινοτομική υπηρεσία mobile αγορών από τη Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
Πρόκειται για μια υπηρεσία που, στην παρούσα φάση, τρέχει πιλοτικά στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας πάνω στην πλατφόρμα Xamarin, ενώ ανέβηκε live τον Αύγουστο μετά από ένα διάστημα ανάπτυξης σχεδόν δύο μηνών. Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας να ψωνίζουν χωρίς γεωγραφικά ή χρονικά όρια, επιτρέποντάς τους να διαλέξουν αυτοί το 3ωρο που θα παραλάβουν την παραγγελία τους. Η παραλαβή γίνεται στο χώρο τους και η πληρωμή είτε με μετρητά, είτε με πιστωτική κάρτα (μέσω της χρήσης φορητού POS).Στόχος της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ είναι να επεκτείνει την υπηρεσία και σε άλλες περιοχές, συμπληρώνοντας το e-shop που αναπτύσσει αυτή την περίοδο (το οποίο αναμένεται να βγει live το καλοκαίρι του 2017). Η νέα υπηρεσία Scan & Shop παρουσιάστηκε σήμερα (23/9/16), στο συνέδριο Mobile Apps Panorama στην Αθήνα.