IDC: Σε τροχιά ανάπτυξης η διεθνής αγορά συσκευών IT Security

Η ανάπτυξη ήταν εμφανής τόσο σε όρους κύκλου εργασιών προμηθευτών, όσο και σε παραγγελίες συσκευών: σε ετήσια βάση, τα έσοδα των security appliance vendors διεθνώς αυξήθηκαν κατά 5,8%, ενώ οι παραγγελίες έφτασαν τις 659.305 μονάδες (αυξημένες κατά 15,2%). Καταλύτης της επέκτασης της αγοράς ήταν ο «κλάδος» Unified Threat Management, ο οποίος σημείωσε ανάπτυξη της τάξης του 13,4%, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2015, ποσοστό που αντιστοιχεί σε έσοδα 1,35 δισ. δολάρια για τους UTM προμηθευτές. Κατά 4,9% και 4,8% «έτρεξαν» οι κλάδοι Content Management και Intrusion Detection and Prevention (IDP) αντίστοιχα. Αντίθετα, κάμψη εμφανίζουν τα Firewalls και VPNs, με ποσοστά μείωσης 6,7% και 14,6% αντίστοιχα. Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά IT Security συσκευών, με 41% μερίδιο αφοράς. Η Δυτική Ευρώπη «δημιουργεί» το 20% των εσόδων παγκοσμίως και ο ρυθμός ανάπτυξης στην εν λόγω περιοχή υπολογίζεται στο 5,9%. Σύμφωνα πάντως με την IDC, οι UTM συσκευές είναι η μόνη κατηγορία με βιώσιμη αναπτυξιακή πορεία.

Ελληνική λύση Field Service Management από την DataConsulting

Η λύση έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου από την DataConsulting και αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης πολλαπλών έργων και εγκαταστάσεων, αναλυτικής καταγραφής του εξοπλισμού των πελατών, διαχείρισης τεχνικών στην εταιρεία (in-house) και στο πεδίο (on-site), ενώ παρέχει αναλυτικά στατιστικά για κάθε πελάτη και έργο καθώς και εύκολη αξιολόγηση τεχνικών. Το Vortex παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της έκθεσης Service Management Expo που έλαβε χώρα στο Λονδίνο τον Ιούνιο, ενώ αυτή την περίοδο γίνεται το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά.

Ταχύτερη ανάλυση δεδομένων SAP

Με το νέο εργαλείο οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια άμεση σύνδεση του Qlik Sense με το SAP HANA και με αυτόν τον τρόπο να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα για τις πληροφορίες τους. Το Qlik Data Concierge (QDC) αποτελεί ένα νέο module για τα SAP-BW (SAP Business Warehouse) συστήματα, που προσφέρει ανεξάρτητα και προσαρμόσιμα Self-Service Analytics για μια γρήγορη επιλογή και ανάλυση δεδομένων από τα SAP BEx Queries Έτσι οι χρήστες της πλατφόρμας ανάλυσης της Qlik θα μπορούν να αλιεύουν γρήγορα πληροφορίες και, εφόσον ζητηθεί, να τα συνδυάζουν με πληροφορίες από άλλες πηγές δεδομένων.

Η CA Technologies αποκτά την BlazeMeter

Οι λύσεις της ΒlazeMeter , η οποία είναι κυρίως γνωστή για τα Performance tests της, ενσωματώνονται στα προϊόντα Continuous Delivery της CA, φροντίζοντας για μια αποτελεσματικότερη διεξαγωγή των φάσεων testing, επιτρέποντας, έτσι, στους developers να τεστάρουν τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια ανάπτυξής τους, συχνότερα και νωρίτερα, εξαλείφοντας έγκαιρα τα όποια προβλήματα performance μπορεί να προκύψουν.

Συνεργασία Renault-Nissan με την Microsoft

Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται δικτυωμένες υπηρεσίες για αυτοκίνητα, βασισμένες στο Windows Azure, την πλατφόρμα cloud της Microsoft. Οι νέες λύσεις θα υποστηρίξουν τους οδηγούς στη διαδικασία πλοήγησης, στην προληπτική συντήρηση των οχημάτων, αλλά και σε άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με την αυτοκίνηση. Επιπλέον, θα δοθεί βαρύτητα στην ανάπτυξη mobile apps όπως και στην ανάπτυξη τεχνικών ασύρματης μεταφοράς δεδομένων. Η συνεργασία της Renault-Nissan με την Microsoft θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν γρηγορότερα καινοτόμες τεχνολογίες στο χώρο της αυτοκίνησης.

ΣΕΠΕ: Υποχωρεί στο Δείκτη Παγκόσμιας Ανταγωνιστικότητας η Ελλάδα

Σύμφωνα με την έκθεση “Global Competitiveness Report 2016 – 2017” του World Economic Forum, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 86η θέση μεταξύ 138 κρατών στον κόσμο –  από την 81η μεταξύ 140 κρατών, που κατείχε στην προηγούμενη αξιολόγηση (“Global Competitiveness Report 2015 – 2016”). Όπως αναφέρει το “Global Competitiveness Report 2016 – 2017”, που επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, η Ελλάδα έχει να διανύσει ακόμα μακρύ δρόμο για να προσεγγίσει επιδόσεις αντίστοιχες, για παράδειγμα, με αυτές της “πρωταθλήτριας” κόσμου στην ανταγωνιστικότητα -για 8η συνεχόμενη χρονιά- Ελβετίας.

Η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας βρίσκεται κοντά και συγκεντρώνει ανάλογες επιδόσεις με το Μαυροβούνιο (82η θέση), την Κύπρο (83η), τη Ναμίμπια (84η) και την Ουκρανία (85η), πετυχαίνοντας ελαφρά χειρότερη βαθμολογία από αυτές. Βρίσκεται δε σε ελαφρά καλύτερη μοίρα από την Αλγερία (στην 87η θέση) και την Ονδούρα (στην 88η).

Η έκθεση Global Competitiveness Report 2016 – 2017, από την οποία προκύπτει η αξιολόγηση του Δείκτη Παγκόσμιας Ανταγωνιστικότητας, αναδεικνύει τους πιο προβληματικούς τομείς για την ελληνική οικονομία, που λειτουργούν ως «βαρίδια» για την ανταγωνιστικότητα της χώρας. Όπως προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων, οι παράγοντες – με σειρά προτεραιότητας είναι: η αστάθεια των πολιτικών που εφαρμόζονται, oι φορολογικοί συντελεστές, η αναποτελεσματική γραφειοκρατία, η αδυναμία πρόσβασης σε χρηματοδότηση και το φορολογικό πλαίσιο.

Η SAP εξαγόρασε την Altiscale

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Altiscale εξειδικεύεται στις υπηρεσίες Hadoop και Spark που βασίζονται στο cloud, ενώ ανταγωνίζεται αντίστοιχες λύσεις των Microsoft  (HDInight), Google (CloudDataproc) και Amazon (Elastic MapReduce).

Περισσότερη διαφάνεια στα δεδομένα με το SAS Visual Investigator

Με αυτό οι αναλυτές μπορούν να κάνουν μια γρήγορη επισκόπηση σε μεγάλες ποσότητες δεδομένων για πρότυπα, τάσεις και αποκλίσεις. Το SAS Visual Investigator προστίθεται στη μεγάλη παλέτα λύσεων που προσφέρει ο κατασκευαστής για το SAS Viya, τη νέα πλατφόρμα Analytics της εταιρείας. Η λύση προσφέρει στους αναλυτές τη δυνατότητα να αξιολογήσουν γρήγορα τις αιτίες των γεγονότων.

Δίκτυο μεταπωλητών δημιουργεί το Βusiness Cloud

Η cloud πλατφόρμα διαθέτει εφαρμογές διαχείρισης για εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής και χονδρικής, για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, καθώς και για τον κλάδο μαζικής εστίασης. Με μία ήδη εγκατεστημένη βάση μερικών χιλιάδων επιχειρήσεων, στοχεύει μέσω της δημιουργίας δικτύου συνεργατών σύντομα να αυξήσει τις πωλήσεις λύσεων μηχανογράφησης μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Η Celestyal Cruises υλοποιεί έργο CRM με την NetU

Γι’ αυτό το σκοπό έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce, ενώ υπογράφηκε τον Μάιο η σχετική σύμβαση με την NetU. Στην παρούσα φάση η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος για να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία (τα οποία έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια). Σε επόμενο στάδιο το σύστημα Salesforce θα ενσωματωθεί μέσω apps στις άλλες πλατφόρμες – την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα – για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα. Πρωτεύον στόχος του CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises είναι η επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη, ώστε να ενισχυθεί η πιστότητα και ικανοποίηση των πελατών. Το έργο αναμένεται να βγει live τον Μάρτιο/Απρίλιο του 2017 (με την έναρξη της νέας σαιζόν).