IDC: Μειωμένες οι παραγγελίες PC

Οι παραγγελίες είναι μειωμένες κατά 3,9% σε σχέση με το  Q3 2015 –αυξημένες όμως κατά 3,2% από τις αρχικές προβλέψεις. Οι καλύτερες των προσδοκιών επιδόσεις της αγοράς είναι απόρροια των προσπαθειών που καταβάλουν οι μεγάλες εταιρείες του χώρου για αναβαθμισμένη εμπειρία PC, γρηγορότερα συστήματα και ενισχυμένες mobilityλειτουργικότητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι προμηθευτές PC αρχίζουν πάλι να συγκεντρώνουν απόθεμα για το δεύτερο εξάμηνο του 2016 –κάτι που οι αναλυτές της IDC ερμηνεύουν κυρίως ως «πίεση» από τα κανάλια διανομής, και περιμένουν τα νούμερα της περιόδου των γιορτών για να επιβεβαιώσουν ότι η αύξηση των αποθεμάτων αφορά και σε βελτίωση της καταναλωτικής ζήτησης.Σε επίπεδο προμηθευτών, η Lenovo διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της αγοράς, με βραχεία κεφαλή όμως από την HP Inc. (21,3% και 21,2%  είναι αντίστοιχα τα μερίδια αγοράς), ενώ οι Dell (15,8% μερίδιο αγοράς για το τρίτο τρίμηνο του 2016), Apple (7,4%) και ASUS (6,9%) κατέχουν την τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση της αγοράς.

Διεθνής διάκριση σε καθηγητές και ερευνητική ομάδα του Τμήματος Πληροφορικής του ΟΠΑ

Το άρθρο με τίτλο “Analysing and Comparing the Effectiveness of Mutation Testing Tools: A Manual Study” παρουσιάστηκε από τον Διδάκτορα Μ. Κιντή, ο οποίος παρέλαβε και την απονεμηθείσα διάκριση. Το διεθνές αυτό συνέδριο, υπό την αιγίδα του IEEE Computer Society, στοχεύει στη δημοσίευση επιστημονικών εργασιών, οι οποίες αντιμετωπίζουν θεωρητικά, αλλά και πρακτικά θέματα που αφορούν στον πηγαίο κώδικα του λογισμικού συστημάτων.

Η Vodafone ανακαίνισε 100 καταστήματα

Με την ανακαίνιση των καταστημάτων Vodafone και την ανανέωση τους με πρωτοποριακές τεχνολογίες και προϊόντα, οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης υψηλού επιπέδου στον απόλυτο προορισμό τεχνολογίας. Μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει ανακαινίσει 100 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ η ανακαίνιση του συνόλου της αλυσίδας προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ώστε σύντομα να δοθεί η δυνατότητα σε όλο και περισσότερους πελάτες να βιώσουν τη νέα εμπειρία των καταστημάτων Vodafone.

Με την επένδυση αυτή, η εταιρεία στηρίζει τους συνεργάτες της και την τοπική επιχειρηματικότητα και έχει στόχο να συμβάλει στην ενδυνάμωση της ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας, την τόνωση της αγοράς και την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των καταναλωτών σε θέματα τεχνολογίας μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Τα ανακαινισμένα καταστήματα Vodafone έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων τελευταίας τεχνολογίας, εύκολα και γρήγορα. Με αναβαθμισμένο και μοντέρνο σχεδιασμό τα καταστήματά Vodafone υπόσχονται ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον, ενώ αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες εξυπηρέτησης δίνουν στους πελάτες περισσότερες δυνατότητες.

Digi HR: Το HR στην ψηφιακή εποχή

Το HR Professional και η BOUSSIAS διοργανώνουν το Συνέδριο «Digi HR», την 1η Νοεμβρίου 2016, που στόχο έχει να καταγράψει τις βασικές ψηφιακές τάσεις που επηρεάζουν τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και να αναδείξει τις νέες προτεραιότητες και ευκαιρίες που αναδύονται.

Η National Express επέλεξε την πλατφόρμα Qlik

Με την πλατφόρμα Qlik, η National Express δίνει τη δυνατότητα σε όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων εταιρειών να οπτικοποιήσουν και να αντλήσουν και να ενοποιήσουν τα δεδομένα από διαφορετικές βάσεις. Η ανάλυση των δεδομένων γίνεται με γρήγορο και εύκολο τρόπο ενώ η επιχείρηση μπορεί να λάβει άμεσες αποφάσεις για τη βελτίωση λειτουργίας του δικτύου εξασφαλίζοντας την παροχή καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πελάτων της. Όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων εταιρείων της National Express μπορούν να έχουν άμεση ενημέρωση και περισσότερες λεπτομέρειες πληροφοριών και δεδομένων για οποιοδήποτε δρομολόγιο, για άμεση καταγραφή των διαδρομών, για τη διάρκεια του κάθε ταξιδιού καθώς και για τις συνθήκες των οχημάτων κατά τη διαδρομή.

Οι Siemens και Atos θέλουν να κάνουν ασφαλέστερο το Industry 4.0

Οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει ήδη εδώ και καιρό μια συμφωνία συνεργασίας, στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσουν λύσεις cyber security για τη βιομηχανία. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων των δύο εταιρειών περιλαμβάνει από αναλύσεις συμβάντων και την εφαρμογή μέτρων προστασίας (π.χ. firewall) έως τη αδιάλειπτη παρακολούθηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων. Η αυξανόμενη δικτύωση των βιομηχανικών υποδομών υπό τη σκεπή του Industry 4.0 κα η σύνδεσή τους με τα γραφεία των επιχειρήσεων απαιτεί την ανάπτυξη νέων ολιστικών λύσεων προστασίας, τις οποίες θα προσφέρουν οι Siemens και Atos μέσα από τη συνεργασία τους.

Η Infineon εξαγοράζει την Innoluce BV

Μέσω της εξαγοράς, η Infineon σκοπεύει να επιταχύνει την ανάπτυξη συστημάτων LaDAR (LAser Detection AndRanging) – μια τεχνολογία κρίσιμη για τα αυτόνομα αυτοκίνητα, μαζί με τα ραντάρ και τις κάμερα. Τα συστήματα LaDAR χρησιμοποιούν, μεταξύ άλλων, ακτίνες laser για την εκτίμηση της απόστασης από άλλα αντικείμενα με σκοπό την έγκαιρη αντίδραση για την αποφυγή σύγκρουσης, είτε με φρενάρισμα είτε με μείωση της ταχύτητας.

Καλύφθηκε το ομολογιακό δάνειο για την Forthnet

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία διέθεσε μέσω της άσκησης των Δικαιωμάτων Προτίμησης, των Δικαιωμάτων Προεγγραφής και της Ιδιωτικής Τοποθέτησης συνολικά 233.748.933 από τις Μετατρέψιμες Ομολογίες, συνολικής ονομαστικής αξίας €70.124.679,90, οι οποίες αντιστοιχούν σε ποσοστό κάλυψης περίπου 70,77% του συνόλου του ΜΟΔ. H κάλυψη του ομολογιακού δανείου της Forthnet, δίνεται το πράσινο φως για την πλήρη αναχρηματοδότηση των δανείων της εταιρείας, ύψους 324,8 εκατ. ευρώ. Το μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο καλύφθηκε κατά 70% από τις τράπεζες, οι οποίες αναλαμβάνουν ουσιαστικά τον έλεγχο της εταιρείας. Η τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών ανοίγει το δρόμο για την Forthnet ώστε να επικεντρωθεί στην ανάπτυξή της.

Η Data Communication υλοποίησε έργο Microsoft Dynamics CRM στην Performance Technologies

Η Performance Technologies Α.Ε. είχε την ανάγκη εφαρμογής μίας ολοκληρωμένης λύσης για την αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας της με τους πελάτες της, αλλά και την υποστήριξη διευρυμένων λειτουργιών πωλήσεων. Προς πλήρωση των παραπάνω αναγκών, επιλέχθηκε η πλατφόρμα Microsoft Dynamics CRM 2015, μέσω της οποίας επετεύχθη πλήρης αυτοματοποίηση και εναρμόνιση διαδικασιών του τμήματος πωλήσεων, από την αποστολή προσφορών έως την καταχώριση αιτημάτων και την παρακολούθηση εξυπηρέτησής τους.

Παράλληλα, μέσω της αξιοποίησης των δυνατοτήτων της πλατφόρμας γίνεται ολοκληρωμένη διαχείριση των leads και αξιοποίηση ευκαιριών πώλησης. Επιδιώκοντας ταυτόχρονα τη βελτιστοποίηση του συνόλου των λειτουργιών, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου διασύνδεση του CRM με το ήδη εγκατεστημένο ERP, Microsoft Dynamics NAV – InnovΕra, γεγονός που υπόσχεται την βέλτιστη ροή των επιχειρησιακών δεδομένων μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων (πωλήσεις – αποθήκη – λογιστήριο) και κατά συνέπεια συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη οργάνωση και διοίκηση της εταιρείας.

H Media Markt εμπλουτίζει το CRM με λειτουργίες BI

Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας ανάπτυξε εσωτερικά ένα σύστημα ΒΙ για τη λύση CRM (Customer Relationship Management), στόχος του οποίου είναι να χτίσει μια προσωποποιημένη σχέση της Media Markt με τους πελάτες της. Το σύστημα που έχει αναπτυχθεί αναλύει τα δεδομένα της βάσης των πελατών και στη συνέχεια δημιουργεί αναφορές και queries, τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθάνε στην καλύτερη προσέγγιση του πελάτη, ώστε η εταιρεία να του προσφέρει αυτά που πραγματικά χρειάζεται. Το σχετικό σύστημα παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο, ενώ για την ανάπτυξή του χρειάστηκαν τρεις μήνες.

Tο Media Markt Club δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ενιαίου προφίλ του κάθε πελάτη που θα θελήσει να γίνει μέλος, ανεξάρτητα από το σημείο θα επιλέξει κάθε φορά για τη συναλλαγή του. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται ένα συνεχές «αποτύπωμα» του πελάτη, που ενώνει  τα 11 φυσικά καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα με το online κατάστημα, σύμφωνα με το πολυκαναλικό μοντέλο.  Στόχος είναι η πλατφόρμα ΒΙ να εξελίσσεται συνεχώς και να προσαρμόζεται στο συνδυασμό των εξατομικευμένων απαιτήσεων του κοινού με τις εμπορικές προτάσεις της Media Markt, ενώ στο μέλλον θα ενοποιηθεί με την κεντρική πλατφόρμα που αναπτύσσεται αυτήν την περίοδο από τη μητρική εταιρεία και η οποία θα εφαρμοστεί στα 1.000+ καταστήματα στις παραπάνω από 15 χώρες που δραστηριοποιείται η Media Markt.