H συνεργασία ξεκίνησε πριν από το καλοκαίρι, έχοντας στον πυρήνα της το «πάντρεμα» των υπηρεσιών της glomex (Video Value Service και Media Exchange Service) και των τεχνολογιών adserving και programmatic (ADMAN και Adomium) της Phaistos Networks, για τη δημιουργία μιας ενιαίας τεχνοεμπορικής λύσης, με στόχο την αντιμετώπιση μιας κυρίαρχης ανάγκης της αγοράς: την αύξηση και αξιοποίηση, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, του ποιοτικού Video Inventory, συνδυάζοντας προηγμένες λύσεις διαχείρισης και στόχευσης του παραγόμενου video ad inventory. Για τους επόμενους μήνες έχει προγραμματιστεί η εφαρμογή στην Ελλάδα και του δεύτερου μέρους της λύσης με την υπηρεσία Media Exchange Service (MES), μια μοναδική, σε παγκόσμιο επίπεδο, πλατφόρμα trading πρωτογενούς premium video περιεχομένου.
Issue: NF 3569
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 11o Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Τεχνολογικής Πλατφόρμας Νανοϊατρικής
Στόχος του Συνεδρίου ήταν η συνεύρεση σημαντικών επιστημονικών Φορέων παγκοσμίως, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη της ευρωπαϊκής δραστηριότητας στους τομείς της στοχευμένης μεταφοράς φαρμάκων, της διαγνωστικής στην νανοκλίμακα και της αναγεννητικής ιατρικής, καθώς επίσης και την ανταλλαγή ιδεών και ανάπτυξη συνεργασιών για τη μείωση της πολυδιάσπασης στην έρευνα, την καλύτερη κινητοποίηση επενδύσεων, την ταυτοποίηση ερευνητικών προτεραιοτήτων και την προώθηση της καινοτομίας στην νανοϊατρική.
Προβλήματα στο firmware security εντοπίζει έρευνα του ΙSACA
Όπως, μάλιστα, καταγράφεται σε μια νέα μελέτη του ISACA, ενώ οι οργανισμοί συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο την αυξανόμενη σημασία του firmware security, οι περισσότεροι δεν διαθέτουν ολοκληρωμένα προγράμματα για να διαχειριστούν τα τρωτά σημεία του firmware εντός των υποδομών τους. Η σχετική μελέτη, με τίτλο «Firmware Security Risks and Mitigation, Enterprise Practices and Challenges», τονίζει τη σημασία θέσπισης αυστηρών ελέγχων διαχείρισης της ασφάλειας και πρακτικών auditing για το firmware. H έρευνα του ISACA καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η υιοθέτηση μιας «security-first» προσέγγισης στη διαχείριση ασφάλειας του hardware και όχι η αντιμετώπιση του ως ένα καθαρό λειτουργικό ζήτημα είναι ουσιαστική για το μετριασμό των ρίσκων.
Η έρευνα συστήνει, επίσης, στους οργανισμούς για να αντιμετωπίσουν τις αδυναμίες που έχουν στο θέμα του firmware security να ενισχύσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα στις Διευθύνσεις Πληροφορικής και τους επαγγελματίες auditors και να καθιερώσουν αυστηρούς ελέγχους για το διαχείριση του κύκλου ζωής του hardware. Σύμφωνα με την έρευνα, το 63% των συμμετεχόντων που πιστεύει ότι οι οργανισμοί τους είναι πλήρως συμβατοί με τα firmware audits, αναφέρουν υψηλότερα επίπεδα αποτελεσματικότητας στις διεργασίες patching που κάνουν. Από την άλλη, σχεδόν οι μισοί (51%) από όσους δεν λαμβάνουν οποιοδήποτε feedback από το audit, δεν διαθέτουν τον έλεγχο στην παρακολούθηση της ορθής εγκατάστασης του firmware, αλλά και των πιθανών προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν.
Ψηφιακή υπογραφή αποκτούν τα μέλη του ΕΒΕΘ
Ο κάτοχος του συγκεκριμένου τύπου ψηφιακής υπογραφής, μπορεί να υπογράφει ηλεκτρονικά ένα ψηφιακό έγγραφο, από οποιονδήποτε υπολογιστή, smartphone, tablet, που έχει διαδικτυακή πρόσβαση, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση κάποιου ειδικού λογισμικού. Στο πλαίσιο αυτό, το ΕΒΕΘ δημιούργησε την ειδική «Ψηφιακή Γωνιά» (Digital Corner), στην αίθουσα συναλλαγών στο ισόγειο του κτιρίου του, με εκπαιδευμένο προσωπικό που συνδράμει κάθε επιχείρηση-μέλος, στην απόκτηση και χρήση της άυλης ψηφιακής υπογραφής.
Information Security και IT skills οι μεγαλύτερες ανησυχίες των CIOs
Στο top των τεχνολογιών που ανησυχούν τους CIOs συμπεριλαμβάνονται θέματα που αφορούν σε disaster recovery, IT skills και analytics/Big Data. Αξίζει να αναφερθεί ότι, μολονότι η στελέχωση της Διεύθυνσης Πληροφορικής και το business continuity προβληματίζουν έντονα τους CIOs, οι εν λόγω τομείς βρίσκονται αρκετά χαμηλά στη λίστα με τις προτεραιότητες επένδυσης των οργανισμών –μάλλον αυτό είναι που προκαλεί ανησυχία στους CIOs. Τα «καλά νέα» της έρευνας αφορούν στην αναβάθμιση του ρόλου του CIO στο επιχειρησιακό περιβάλλον, καθώς το 46,3% των συμμετεχόντων στην έρευνα αναφέρεται απευθείας στον CEO (το αντίστοιχο ποσοστό για το 2015 ήταν 42,9%).
Συνεργασία της CQS με τον ΟΠΑΠ
Συγκεκριμένα, η συνεργασία με τον ΟΠΑΠ αφορά στη διαχείριση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών του, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο δίκτυο των πρακτορείων του σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το μοντέλο εξυπηρέτησης που σχεδιάστηκε από την CQS ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ανάπτυξης των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ που προσφέρονται στους πελάτες του και έχει ως κεντρικό στοιχείο την αμεσότητα και την ευελιξία. Ο CEO της CQS, Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, σημείωσε: «Έχουμε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών του ΟΠΑΠ και ευελπιστούμε ότι, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα δημιουργήσουμε ένα πρότυπο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών».
Με το Εθνικό Ποινικό Μητρώο συνδέθηκε το πληροφοριακό σύστημα «Police On Line»
Με τη χρήση της παραπάνω διαδικτυακής διαδικασίας, οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας θα έχουν τη δυνατότητα, στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης διαδικασίας, να αναζητούν και να ανακτούν αντίγραφα Ποινικού Μητρώου προσώπων, για δημόσιο σκοπό. Τα οφέλη από τη διασύνδεση των δύο συστημάτων είναι πολλαπλά, τόσο για τους πολίτες όσο και για τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς μειώνονται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Τo Somewhere Βoutique Hotel Vouliagmeni καινοτομεί με νέες υποδομές
Ένα σημαντικό project, το πρώτο που θα υλοποιηθεί από ένα ελληνικό ξενοδοχείο, αφορά την εγκατάσταση ηλεκτρονικών κλειδαριών σε όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου, οι οποίες θα ανοίγουν αυτόματα με ένα mobile app. «Στην παρούσα φάση εξετάζεται η προσαρμογή των κλειδαριών, ώστε να μπορούν να δεχθούν τη σχετική τεχνολογία (θα πρέπει να ενσωματωθεί ένα bluetooth module εσωτερικά στις κλειδαριές, όπως και να εγκατασταθεί ένα ειδικό app). Παράλληλα, εξετάζεται η ανάπτυξη ενός γενικού mobile app για το ξενοδοχείο που θα τα περιλαμβάνει όλα (fast check in, υπηρεσίες room service, άνοιγμα δωματίων κ.λπ.) και γι’ αυτό γίνονται συζητήσεις με εταιρείες για το πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί αυτό. Στόχος είναι η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών κλειδαριών και η ανάπτυξη του mobile app να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους» δηλώνει στο NetFax o Αλέξιος Γρίβας, IT Manager των Eden Beach Resort και Somewhere Hotel Vouliagmeni.
Σε εξέλιξη βρίσκεται και το έργο εγκατάστασης υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης σε όλα τα δωμάτια – έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση με ΟΤΕ ΤV & Nova – όπου μέσα από το δίκτυο IP του ξενοδοχείου θα γίνεται streaming το Nova cinema και τα αθλητικά κανάλια του ΟΤΕ ΤV, μέσα από μοναδικό μικτό μοντέλο συνδρομητικής τηλεόρασης. Αυτό το έργο αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο. Στα projects του ξενοδοχείου περιλαμβάνεται και η μετάβαση στο cloud, η οποία θα ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2017. «Έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή το Exchange στο cloud, έχει προγραμματιστεί η μετάβαση σε Office 365, ενώ θα σχεδιαστεί μια καινούργια λύση backup βασισμένη στο Azure και θα υλοποιηθεί disaster recovery στο cloud.
Στόχος είναι να γίνει η μετάβαση στο cloud μέχρι το τέλος του έτους. Αυτό το έργο βρίσκεται ακόμα στη φάση αξιολόγησης του φόρτου (μετρώνται IOPS και υπολογιστικοί πόροι) ενώ γίνονται και επαφές με τους συνεργάτες που θα υλοποιήσουν το έργο» επισημαίνει ο Αλέξιος Γρίβας. Τέλος, έχει προγραμματιστεί και η υλοποίηση ενός έργου MPS, χωρίς ακόμα να έχει επιλεγεί ο integrator που θα το υλοποιήσει. Η σχετική υλοποίηση του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί αρχές του 2017.