Σύμφωνα με την έκθεση, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση την τελευταία επταετία, ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου. Όπως αναφέρει η έρευνα, το 44% των καταναλωτών στις ΗΠΑ δεν μπορούν να βρουν τίποτε να παρακολουθήσουν από τις γραμμικές (παραδοσιακές) τηλεοπτικές εκπομπές καθημερινά, ενώ πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 36% (αύξηση κατά 22%).
Αντίθετα, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αφιερώνουν 45% περισσότερο χρόνο για να επιλέξουν τι θα παρακολουθήσουν όταν πρόκειται για υπηρεσίες VOD σε σύγκριση με τη γραμμική τηλεόραση. Παραδόξως, το 63% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι με την ανακάλυψη περιεχομένου στις υπηρεσίες VOD, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τη γραμμική τηλεόραση είναι μόνο 51%. Τα ευρήματα δηλώνουν ότι, αν και η διαδικασία ανακάλυψης περιεχομένου VOD απαιτεί περισσότερο χρόνο σε σχέση με τη γραμμική τηλεόραση, οι καταναλωτές θεωρούν ότι η ενόχληση είναι μικρότερη, καθώς νιώθουν ότι τελικά θα έχουν την ευκαιρία να βρουν κάτι να παρακολουθήσουν τη στιγμή που θα το θελήσουν.